Περι BMW GS Αναγνωσμα!!

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.421
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Να υποθέσω αυτές οι τιμές στην Ελλάδα θα είναι χωρίς, σέλες, τιμόνι, αναρτήσεις και κυρίως τον κινητήρα.
Ένα 30αρι χαλαρά και με τα 3 πακέτα .
Γιατί πεμφε χωρίς τους αυτοματισμούς δεν πεμφε ,είναι Χόντα .
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.415
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Αυτό το "βασική τιμή" που χρησιμοποιεί η bmw είναι μεγαλο ατού για όποιον κάνει εισαγωγή μεταχειρισμένου από το εξωτερικό γιατί το κόστος εκτελωνισμού υπολογίζεται βάσει αυτής.
Συνεπώς αυτό το κόστος βγαίνει αρκετά χαμηλότερο ασχέτως αν το μηχανάκι είναι "φορτωμενο" με καλούδια και πακέτα εξοπλισμου, traction, shifter, riding modes pro, κλπ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW F 900 GS, F 900 GS Adventure και F 800 GS 2024 - Παρουσίαση και τιμές στην Ελλάδα​

Ελαφρύτερα, με νέο, δυνατότερο κινητήρα και ανεβασμένο επίπεδο εξοπλισμού
BMW F 900 GS 2024


Τόσο το BMW F900 GS -και η έκδοση Adventure του-, όσο και το F 800 GS αναβαθμίζονται για το 2024, με υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού αλλά και νέο κινητήρα.
Το F 900 GS παρουσιάζεται αρκετά ελαφρύτερο από πριν, κάτι που θα το βοηθήσει και στην εκτός δρόμου οδήγηση, με τη μοτοσυκλέτα της BMW να έχει χάσει 14 ολόκληρα κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας που μοιράζονται τα τρία μοντέλα έχει την ίδια, και αυξημένη για το 2024 χωρητικότητα, που από τα 853 κ.εκ. ανέβηκε στα 895 κ.εκ. Ο στρόφαλος είναι 270 μοιρών, ενώ η επίσημη απόδοση φτάνει τους 105 hp στις εκδόσεις 900 και τους 87 hp στην έκδοση 800, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση ιπποδύναμης κατά 10 hp σε σχέση με προηγουμένως. Πέρα από την αύξηση της μέγιστης ιπποδύναμης, πιο γεμάτη είναι παντού και η καμπύλη της ροπής.
BMW F 900 GS, F 900 GS Adventure και F 800 GS 2024

Δύο Riding Modes, ABS Pro και DTC βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό θα βρείτε και τα Riding Modes Pro που παρέχουν επιπρόσθετα Modes οδήγησης, το σύστημα engine drag torque control, και το Dynamic Brake Control DBC.

Το πλαστικό ρεζερβουάρ των 14,5 λίτρων στο F 900 GS είναι εντελώς νέο, και βοηθά στη μείωση του βάρους κατά 4,5 κιλά. Νέα είναι και η ουρά του F 900 GS, γλιτώνοντας 2,4 ακόμη κιλά, ενώ 1,7 κιλά επιπλέον κιλά μας αποχαιρέτησαν χάρη στο νέο τελικό της Akrapovic.
BMW F 900 GS, F 900 GS Adventure και F 800 GS 2024

Νέο και πλήρως ρυθμιζόμενο είναι το ανεστραμμένο πιρούνι των F 900 GS και F 900 GS Adventure, ενώ οι επίδοξοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν και το πακέτο Enduro Pro που περιλαμβάνει διαφορετικό πιρούνι με αντιτριβική επίστρωση νιτριδίων τιτανίου, πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ, αποστάτες τιμονιού, M Endurance αλυσίδα τελικής μετάδοσης, κ.α.

Οι ημί-ενεργητικές αναρτήσεις Dynamic ESA ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό τόσο στα F 900 GS Adventure όσο και F 800 GS.
BMW F 900 GS, F 900 GS Adventure και F 800 GS 2024

Η F 900 GS έρχεται για το 2024 με βελτιωμένο εξοπλισμό για Off-Road χρήση, όπως χαμηλότερα οδοντωτά μαρσπιέ και αλουμινένιο πλαϊνό σταντ. Βελτιωμένα είναι και τα ποδωστήρια για πίσω φρένο και αλλαγή ταχυτήτων.
Η BMW αναφέρει πως έχει βελτιώσει τη λειτουργία του κιβωτίου, τόσο με το νέο λεβιέ, όσο και με βελτιωμένα ρουλεμάν, κ.α., ενώ για το 2024 νέα και ψηλότερη είναι η θέση του ποδόφρενου. Και τα τρία μοντέλα έχουν full-LED φώτα, με νέο προβολέα στην F 900 GS.
BMW F 900 GS, F 900 GS Adventure και F 800 GS 2024

Η οθόνη οργάνων είναι έγχρωμη TFT, σε διάσταση 6,5 ιντσών, ενώ φυσικά διαθέτει συνδεσιμότητα για τηλεφωνία, πλοήγηση και μουσική.
Φρεσκάρισμα έχει δεχθεί το κοστούμι και στα τρία μοντέλα, με το νέο ρεζερβουάρ να χαρίζει στις μοτοσυκλέτες πιο λεπτή σιλουέτα, ενώ χάνει μόνο 0,5 λίτρα από την προηγούμενη έκδοση.
Νέα είναι φυσικά τα χρώματα και στα 3 μοντέλα για τη νέα χρονιά, ενώ οι τιμές τους στην Ελλάδα, σύμφωνα με το BMW Configurator έχουν ως εξής:
  • F 900 GS 2024: Από 14.500 ευρώ
  • F 900 GS Adventure 2024: Από 15.600 ευρώ
  • F 800 GS 2024: Από 11,690 ευρώ

Πηγη www.motomag.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.655
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Δηλαδή με τον ίδιο κινητήρα που θα έχει το voge900 με 10 άλογα παραπάνω θα έχει 8 χιλιάρικα παραπάνω.Και θα φτιάχνονται και στο ίδιο εργοστάσιο της ,loncin.που πάμε ωρε.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.421
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δηλαδή με τον ίδιο κινητήρα που θα έχει το voge900 με 10 άλογα παραπάνω θα έχει 8 χιλιάρικα παραπάνω.Και θα φτιάχνονται και στο ίδιο εργοστάσιο της ,loncin.που πάμε ωρε.
Το cf800mt πάντως που γίνεται στο ίδιο εργοστάσιο με το ktm790 έχει κάνα 4αρι διαφορά στα ίδια πακέτα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R 1300 GS 2024: Διέρρευσαν επίσημες φωτογραφίες​

Λίγες ημέρες πριν την επίσημη παρουσίαση στις 28 Σεπτεμβρίου​


Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου R 1300 GS κάνουν τον γύρο του διαδικτύου και αυτό που μας δείχνουν είναι πως δεν θα έχει καμία σχέση με το απερχόμενο R 1250 GS

Θα παρουσιαστεί επίσημα στις 28 Σεπτεμβρίου 2023, ωστόσο κάποιες φωτογραφίες «ξέφυγαν» από τους Βαυαρούς.
Από την πρώτη ματιά γίνεται φανερό πως η στην BMW Motorrad εστίασε και στην αισθητική του μοντέλου. Οι «λεπτές» και μοντέρνες γραμμές δεν έχουν καμία σχέση με όσα είχαμε δει έως τώρα. Το ρύγχος παρέμεινε στην θέση, με σαφώς μικρότερο μέγεθος και πιο αιχμηρή αισθητική, το πλάτος των επιφανειών του μπροστινού τμήματος έχει μειωθεί, ενώ ο διπλός ασύμμετρος προβολέας, ένα από τα σήματα κατατεθέν της έκδοσης που κυκλοφορεί αυτήν την στιγμή, έχει αντικατασταθεί με έναν πλήρως ενσωματωμένο στο ρύγχος, σε σχήμα X.
bmw r 1300 gs 2024 photos 3

Κοιτάζοντας το από πλάγια είναι γίνεται ακόμη περισσότερο αντιληπτό πως όλες οι επιφάνειες που περιβάλλον το ρεζερβουάρ είναι κατά πολύ μικρότερες. Κατά πολύ λεπτότερο είναι το πίσω τμήμα, με ένα νέο υποπλαίσιο, πιθανότατα από αλουμίνιο, να ενσωματώνει τις βάσεις των αρκετά κομψότερων πλαϊνών βαλιτσών και να φιλοξενεί τις ξεχωριστές σέλες του αναβάτη και του συνεπιβάτη. Την μίνιμαλ σχεδίαση ακολουθεί και το τελικό της εξάτμισης.
Αυτά είναι τα όσα βλέπουμε από τις φωτογραφίες. Για τα υπόλοιπα θα πρέπει να περιμένουμε λίγες ακόμη ημέρες.
bmw r 1300 gs 2024 photos 4

Πάντως θα πρέπει να περιμένουμε αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικών που θα ενσωματώνει ραντάρ εμπρός και πίσω.
Σύμφωνα με επίσημα έγγραφα που διέρρευσαν τον περασμένο Μάιο από ελβετικές υπηρεσίες, το ολοκαίνουργιο R 1300 GS θα φέρει έναν πανίσχυρο κινητήρα Boxer 1.300 κ.εκ. που θα αντικαταστήσει αυτόν των 1.254 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στο υπάρχον μοντέλο.

Η ισχύς του θα φτάνει τους 143,5 ίππους στις 7.750 σ.α.λ., αντί για τους 134 που διαθέτει το υπάρχον μοντέλο.

Η ροπή παρουσιάζεται μεγαλύτερη κατά 0,5 kg που αποδίδεται στις 6.500 σ.α.λ., οπότε θα φτάσει τα 15 kgm αντί για 14,5 kgm στις 6.250 σ.α.λ. Στα έγγραφα παρουσιάζεται και η τελική ταχύτητα που φτάνει τα 225 χλμ/ώρα.
bmw r 1300 gs 2024 photos 10

Οι ελβετικές εγκρίσεις τύπου αποκάλυψαν μια μικρή επιμήκυνση του μεταξόνιου που θα φτάνει τα 1.518 χλστ. αντί για 1.504 χλστ. Το συνολικό μήκος της μοτοσυκλέτας θα είναι μικρότερο στα 2.212 χλστ., αντί για 2.270 χλστ. του R 1250 GS. Αναμένουν και το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας να είναι νέας σχεδίασης.
Τα επίσημα έγγραφα αποκαλύπτουν επίσης πως οι τροχοί θα έχουν διαστάσεις 19 ιντσών μπροστά, με ελαστικό 120/70 και 17 ιντσών πίσω, με ελαστικό 170/60.
bmw r 1300 gs 2024 photos 9
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η τιμή του νέου BMW R 1300 GS στην Ελλάδα - Επίσημη παρουσίαση σήμερα 28/9​

Σύντομα στα καταστήματα με… full extra
1


Στα πλαίσια της δημοσιογραφικής παρουσίασης των μοντέλων M1000S και M1000RR την πίστα των Σερρών, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά το νέο M1000XR και φυσικά να συζητήσουμε για το ολοκαίνουριο R1300GS που θα παρουσιαστεί επίσημα σήμερα το απόγευμα.
Παρά τα περισσότερα κυβικά της, η νέα R1300GS επιστρέφει στη φιλοσοφία του πρώτου R1200GS, δηλαδή θα είναι μια Mega On-Off που έχει σχεδιαστεί με minimal νοοτροπία και θα είναι μικρότερη σε όγκο και κοντά στα 10 κιλά ελαφρύτερη!

Ο κινητήρας της θα είναι πλήρως υγρόψυκτος, δηλαδή θα έχει υγρόψυκτες κεφαλές και κυλίνδρους. Εννοείται πως μέρος της συζήτησης ήταν και η τιμή της η οποία θα έχει μια αύξηση κοντά στα 1000€ στο βασικό μοντέλο… Σήμερα η βασική έκδοση του R1250GS είναι στα 19.600€, οπότε η βασική τιμή του R1300GS θα σπάσει το φράγμα των 20.000€ και θα ξεκινά από τα 20.600€. Η αύξηση της τιμή δεν είναι μόνο “πληθωριστική” αλλά δικαιολογείται ως ένα βαθμό από τον πλουσιότερο εξοπλισμό που θα έχει η βασική έκδοση του R1300GS

ΟΜΩΣ! Η τιμή της βασικής έκδοσης του R1300GS έχει φιλοσοφικό ενδιαφέρον! Οι πρώτες μοτοσυκλέτες που θα έρθουν στην Ελλάδα έως το τέλος του Νοεμβρίου θα έχουν έξτρα πακέτα εξοπλισμού και η τιμή τους θα ξεπερνά τα 25.000€. Περίπου αυτή την τιμή έχουν και οι περισσότερες R1250GS που πωλούνται στην Ελλάδα σήμερα. Όποιος θέλει την βασική έκδοση ενός R1300GS θα πρέπει να κάνει ειδική παραγγελία και να περιμένει να την κατασκευάσει η BMW για λογαριασμό του, όπως γίνεται και τώρα για τα R1250GS.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.490
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Η τιμή του νέου BMW R 1300 GS στην Ελλάδα - Επίσημη παρουσίαση σήμερα 28/9​

Σύντομα στα καταστήματα με… full extra
1


Στα πλαίσια της δημοσιογραφικής παρουσίασης των μοντέλων M1000S και M1000RR την πίστα των Σερρών, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά το νέο M1000XR και φυσικά να συζητήσουμε για το ολοκαίνουριο R1300GS που θα παρουσιαστεί επίσημα σήμερα το απόγευμα.
Παρά τα περισσότερα κυβικά της, η νέα R1300GS επιστρέφει στη φιλοσοφία του πρώτου R1200GS, δηλαδή θα είναι μια Mega On-Off που έχει σχεδιαστεί με minimal νοοτροπία και θα είναι μικρότερη σε όγκο και κοντά στα 10 κιλά ελαφρύτερη!

Ο κινητήρας της θα είναι πλήρως υγρόψυκτος, δηλαδή θα έχει υγρόψυκτες κεφαλές και κυλίνδρους. Εννοείται πως μέρος της συζήτησης ήταν και η τιμή της η οποία θα έχει μια αύξηση κοντά στα 1000€ στο βασικό μοντέλο… Σήμερα η βασική έκδοση του R1250GS είναι στα 19.600€, οπότε η βασική τιμή του R1300GS θα σπάσει το φράγμα των 20.000€ και θα ξεκινά από τα 20.600€. Η αύξηση της τιμή δεν είναι μόνο “πληθωριστική” αλλά δικαιολογείται ως ένα βαθμό από τον πλουσιότερο εξοπλισμό που θα έχει η βασική έκδοση του R1300GS

ΟΜΩΣ! Η τιμή της βασικής έκδοσης του R1300GS έχει φιλοσοφικό ενδιαφέρον! Οι πρώτες μοτοσυκλέτες που θα έρθουν στην Ελλάδα έως το τέλος του Νοεμβρίου θα έχουν έξτρα πακέτα εξοπλισμού και η τιμή τους θα ξεπερνά τα 25.000€. Περίπου αυτή την τιμή έχουν και οι περισσότερες R1250GS που πωλούνται στην Ελλάδα σήμερα. Όποιος θέλει την βασική έκδοση ενός R1300GS θα πρέπει να κάνει ειδική παραγγελία και να περιμένει να την κατασκευάσει η BMW για λογαριασμό του, όπως γίνεται και τώρα για τα R1250GS.
FB_IMG_1695949767628.jpg
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Ήδη αρχίζει να γίνεται του Κουτρούλη ο γάμος διαδικτυακά με σχόλια εκατέρωθεν από θαυμαστές και επικριτές. Όπως και να το δεις καλύτερη (δωρεάν) διαφήμιση για να ξεπουλήσει η BMW δεν υπάρχει …..
Κοτσάρεις και ένα ´λίστα αναμονής για να κατασκευαστεί ´ και φεύγει σαν ζεστό ψωμάκι ……
Έλα να πέφτουν οι τιμές στα προηγούμενα μεταχείρω να οργανωθούμε και ημείς που απομείναμε άνευ μεγάλου πλέον !
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Any publicity is good publicity.

Τάδε έφη Karellen.
Το έχει πει και ο ακατονόμαστος παλαιόθεν:
´Καλύτερα να σε φτύνουν παρά να σε αγνοούν ´

Για το νέο GS θα φανεί στην πράξη ….. τα λ7 ολίγον υπερβολικά πάντως !
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Φαινεται οτι η bmw επιλεγει πιο σπορτιφ προσανατολισμο σε βαρος του Tοuring στο νεο GS..
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
H BMW επιλέγουν πάντα τον αποπροσανατολισμό.
Γι αυτό όταν "παχαίνουν" τις λέμε touring κι όταν "αδυνατίζουν" τις λέμε sport!

Rolling
εχεις απολυτο δικιο!!
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.655
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Οι καιροί αλλάζουν και η σχεδιαστική τάση της bmw συνοψίζεται στις εξής 3 ρήσεις κατά χρονική σειρά έκφρασης
1)τα πάντα ρει.
2)Ο tempora,o mores.
3)πουστηδες και παλληκάρια, γίνανε μαλλιά κουβάρια.
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.517
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Από το διπλανό φορουμ:
Mερικά στοιχεία για το νέο GS...
46 περισσότερα κυβικά (ακριβώς 1300) σε εντελώς νέα σχεδίαση κινητήρα, δηλαδή δεν μεγάλωσαν απλά τα πιστόνια αλλά έχουμε και shorter-stroke design. Η BMW δίνει ίδιες μέγιστες στροφές κινητήρα αλλά η σχεδίαση παραπέμπει σε πιο υψηλόστροφο μοτέρ (ας ελπίσουμε πως δεν θα είναι έτσι). Μεγαλύτερος θάλαμος καύσης και βαλβίδες μεγαλύτερης διαμέτρου με το shiftcam να παραμένει ως είχε. Compression ratio 13,3:1 από 12,5:1 που έχει το 1250, το οποίο κάνει την καύση αποδοτικότερη αλλά μάλλον το μηχανάκι θα θέλει πλέον καλύτερη βενζίνη (ας ελπίσουμε ξανά πως δεν θα είναι έτσι).
Το κιβώτιο έφυγε από πίσω και πήγε από κάτω. Αυτό μείωσε τις συνολικές διαστάσεις του κινητήρα και μάλλον έχει ακόμη καλύτερο ζύγισμα καθώς το κέντρο βάρους παραμένει χαμηλά. Μικρότερος και ελαφρύτερος κινητήρας ως συνολική κατασκευή, λίγο πιο μακρύ το ψαλίδι. Λίγο ελαφρύτερο το νέο πλαίσιο το οποίο περιγράφουν ως shell-design φτιαγμένο από φύλλα μετάλλου και όχι από σωλήνες, ισχυριζόμενοι μεγαλύτερη ακαμψία από ότι το 1250.
Καινούριο teleleverκαι ανάρτηση που αλλάζει αυτόματα damping και spring rate ενώ υπάρχει option για adaptive ride height control που μπορεί να χαμηλώνει την μηχανή σε χαμηλές ταχύτητες για να πατάει καλύτερα ένας πιο κοντός οδηγός όταν σταματάει και να το επαναφέρει στο κανονικό ύψος όταν κινείται πιο γρήγορα. Έχουμε πλέον μεγαλύτερες δισκόπλακες πίσω μπρος, με ίδιες δαγκάνες. Το υπέροχο (χαχαχαχαχα) νέο φανάρι έχει διαφορετικό τρόπο λειτουργείας στο cornering απ’ ότι στο παλιό. Φυσικά έχουμε πλέον active cruise control με riding assistance, collision warning, lane change warning… όλες αυτές τις *****ίες που μας σπάνε τα @@ στα αυτοκίνητα… Νταξ, έχει και option για ηλεκτρικό screen.
Τέλος, τα 12 κιλά λιγότερα είναι: 6,5 κιλά από τον κινητήρα, 2,5 κιλά από την νέα μπαταρία λιθίου, 750 γραμμάρια από μικρότερο ντεπόζιτο και 2 κιλά από το πλαίσιο.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.490
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Το έχει πει και ο ακατονόμαστος παλαιόθεν:
´Καλύτερα να σε φτύνουν παρά να σε αγνοούν ´

Για το νέο GS θα φανεί στην πράξη ….. τα λ7 ολίγον υπερβολικά πάντως !
Λ7 υπάρχουν (όταν θέλουν οι αγοραστά)
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.517
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Παιδιά το μηχανάκι θα πουλήσει ούτως ή άλλως για διαφορετικούς λόγους. Το θέμα εμφάνιση είναι υποκειμενικο σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι. Αλλά ολα με τον καιρό συνηθιζονται και το μάτι προσαρμοζεται. Για μένα καθαρά υποκειμενικά το εν λόγω μοντέλο σε σύγκριση με αυτό που έχω τώρα αλλά και τα προηγούμενα δεν μου έκανε κλικ. Πιστεύω και το έχω ξαναγράψει ότι το μηχανάκι πρωτίστως είναι συναίσθημα. Να το βλέπεις και να σκιρτιζεις. Αν δεν σου κάνει έστω και λιγο κλικ πάντα θα σε τρώει και απλά θα συμβιβάστεις.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom