User M
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.040
καλα, στο στρωμα κ με τηγανολαδο μεσα , παει κ ερχεται νορβηγια για πλακαΚαλοκαίρι δουλεύει πολύ ωραία με 15-50 το vstrom.
καλα, στο στρωμα κ με τηγανολαδο μεσα , παει κ ερχεται νορβηγια για πλακαΚαλοκαίρι δουλεύει πολύ ωραία με 15-50 το vstrom.
Μπα σε καλό σου πρωί πρωίΒλέπω πολλούς που ενώ η εταιρία προτείνει 10-40 βάζουν 15-50... νομίζετε ότι είναι καλό; Το λάδι περνάει μέσα από μικρές τρυπούλες στον στρόφαλο στις μπιέλες κλπ... όταν το λάδι έχει φάει τα ψωμιά του και έχει χαμηλές θερμοκρασίες παρόλο που έχει τις προδιαγραφές είναι σαν μέλι... το 10-40... το 15-50 ακόμη χειρότερα. Ο κάθε κινητήρας είναι σχεδιασμένος για να λειτουργεί με ένα συγκεκριμένο ιξώδες, για υδρόψυκτους μιλάω.
Γιατί το κάνετε αυτό;
To τι λαδι θα κατσει στον καθενα εχει να κανει με πολλους παραγοντες,Καιρικες συνθηκες,τροπος οδηγησης,κατασταση μηχανικων μερων κλ.π Παρολα αυτα δεν υπαρχει τυφλοσουρτης για τα λαδια ακομη και για ιδιες μηχανες που κινουνται στις ιδιες περιοχες.
Ενας απο τους θεωρηικα καλυτερους μαστορες που ασχολουνται με Triumph και εχει πολυ μεγαλη εμπειρια, μου ειχε πει μονο συνθετικα και μονο Motul.Εγω απο ενα σημειο και μετα βαζω τα quantum 15-50 τα οποια ειναι ημισυνθετικα και εχει αλλαξει η συμπεριφορα της μηχανης,Αλλαγες βουτυρο,πιο ομαλη λειτουργια.καιει λιγοτερο και γενικα νοιωθω οτι δουλευει πιο ξεκουραστα.
Αποψη μου ειναι οτι το ψαχνουμε περισσοτερο απ οτι αξιζει.Αν δεν οδηγεις κοντα στο οριο,οτι και να βαλεις καλο ειναι.
Αν θες ριξε και μια ματια στο Τα πάντα για τα λιπαντικά.Ο Μανος ειναι γνωστης και ισως να βρεις καποιες πληροφοριες.
Πίστεψε με Αποστολη ,δεν θέλει κόπο,θέλει τρόπο .
Ανά 20χ.χιλιομετρα ή δύο χρόνια αλλάζεις (δύο βίδες είναι)800mlβαλβολινη των 5ευρω στο σασμάν.
Τώρα αν αυτό σε φαίνεται κάπως ,ε τότε εντάξει.
Bye
Για το σασμάν λέω κύριε καθηγητα.Ποσααααααααα ........ ? ? ? ? !
Οϊ μάναμ ...... στο K παίρνει 200ml (βάσει manual) το οποίο πλέον συνιστά η μαμά να γίνει 180ml ανά αλλαγή. Κάθε 20k χλμ ή δύο χρόνια επίσης .....
Φανταζόμουν διαφορά ποσότητας αλλά όχι και τόση.
Επίσης η διαδικασία στο K είναι πιο περίπλοκη. Τα βιδάκια δεν είναι σε βολικά σημεία και πρέπει να βγεί πίσω ρόδα, πίσω φρένο κλπ
Εμείς οι κοινοί θνητοί αλλάζουμε μια αλυσίδα και τέλοςΜας τα παρουσίες απλά Αφραπόγιαννε, αλλα ο Αγγελόπραγμας μας λέει πως πρέπει να γίνει το μισό μηχανάκι τεύχη για να αλλάξεις βαλβολίνες. Λύνεις ρόδα, λύνεις φτερό, κάνεις τάμα στην Μέρκελ...
Το πιστεύω χαχαχακαλα, στο στρωμα κ με τηγανολαδο μεσα , παει κ ερχεται νορβηγια για πλακα
Για το σασμάν λέω κύριε καθηγητα.
Η γωνιακή ναι,θέλει στρικλυ που λεν στο χωριομ 180.
Μην της βάζεις 200 γιατί θα στο ξερασει από την τσιμουχα του μουαγιε.
Δηλαδή κοντολογης θέλω ανα 20χ.χιλιομετρα ένα λίτρο 75αρα των 5 ,άντε 7 €
Μας τα παρουσίασες απλά Αφραπόγιαννε, αλλα ο Αγγελόπραγμας μας λέει πως πρέπει να γίνει το μισό μηχανάκι τεύχη για να αλλάξεις βαλβολίνες. Λύνεις ρόδα, λύνεις φτερό, κάνεις τάμα στην Μέρκελ...
Νταξ, οφείλω να ομολογήσω ότι στο μεγάλο GS είναι πιο απλά τα πράγματα. Στο Κ έχει βαβούρα γιατί το βιδάκι της τρύπας πλήρωσης είναι από την άλλη πλευρά ......
Αλλά μέσα στα πλαίσια αυτοσαρκασμού των μπεβγέδων μεταξύ τους !!!!
(που να καταλάβετε εσείς οι κοινοί θνητοί )
Για εμενα τα καλά BMW σταματάνε στα 800 κυβικά. Απο εκει και πάνω ξεκινάνε τα ιδιότροπα BMW.
Μας τα παρουσίασες απλά Αφραπόγιαννε, αλλα ο Αγγελόπραγμας μας λέει πως πρέπει να γίνει το μισό μηχανάκι τεύχη για να αλλάξεις βαλβολίνες. Λύνεις ρόδα, λύνεις φτερό, κάνεις τάμα στην Μέρκελ...
Έχε χάρη που δεν το φτάνω. Εκει που ταβανιάζω, αυτό ξεκινάει με μοντέλα που έχουν 120.000 χλμ.
Για εμενα τα καλά BMW σταματάνε στα 800 κυβικά. Απο εκει και πάνω ξεκινάνε τα ιδιότροπα BMW.
Ετσι ,ειδικα τα ελαιοψυκτα .Δεν είναι αληθινά μπεμβε αυτά, αληθινά μπεμβε μόνο τα R και τα K (μίλα με παλιούς μπεμβεδακηδες και αυτό σου λένε)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν είναι αληθινά μπεμβε αυτά, αληθινά μπεμβε μόνο τα R και τα K (μίλα με παλιούς μπεμβεδακηδες και αυτό σου λένε)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι ετσι οπως το θετεις ,οντως εισαι okΆμα δεν είναι αληθινά πενφέ αυτά, ακόμη καλύτερα. Εϊχα αρχίσει να ανησυχώ που μου αρέσουν πως έχω κολλήσει το μικρόβιο.
Μια χαρά είμαι ακόμη, λοιπόν!
Άμα δεν είναι αληθινά πενφέ αυτά, ακόμη καλύτερα. Εϊχα αρχίσει να ανησυχώ που μου αρέσουν πως έχω κολλήσει το μικρόβιο.
Μια χαρά είμαι ακόμη, λοιπόν!
Έτσι!Πέρα από την κουβέντα καφενείου, είναι πολύ καλό που υπάρχουν τόσα πολλά μοντέλα πλέον για όλα τα γούστα
Sent from my iPhone using Tapatalk