Κανονικα θα επρεπε να υπαρχει Ωρομετρο λειτουργιας του κινητηρα και οχι με τα χιλιομετρα , για να ειναι απολυτως σωστο το σερβις του σε ολα του τα αναλωσιμα.
....νομιζω σε καποια μοντερνα μηχανακια ο κατασκευαστης λεει αλλαγη στα 20.000 km πλεον ...... καλα, σε κατι μονοκυλινδρα που παιρνουν 0,7 του λιτρου νομιζω λεει στις 12.000 km ......!
Α! να σημειωσω οτι οι κατασκευαστες κανουν τις απαραιτητες δοκιμες σε δρομους με συνθηκες του ..... dark side Moon .....οχι εν Αθηναις.....κατι οπως τις καταναλωσεις που ανακοινωνουν......!
Η καταναλωση του λαδιου ειναι ευχη και καταρα .... θα ελεγα ..... ως προς την ζωη του κινητηρα μας , αν αναπολησουμε την προιστορια των διχρονων πιστονιων αλλα και απο την εποχη που βαζαμε μια (1) κουταλιτσα λαδι στο ρεζερβουαρ του παπιου μας λογω του μυθου οτι το ΄γλυκαινει΄ .... οχι οτι το ειχε αναγκη δηλαδη .....!
Παντως εξαρταται σιγουρα απο την πολυ-ωρη λειτουργια σε υψηλες στροφες του μοτερ , απο την φθορα των τσιμουχων στις βαλβιδες και τελευταια τα ελατηρια λαδιου ..... συνηθως.....και βασικα ενοχλει την τσεπη μας πρωτιστως παρα τον κινητηρα....οι οικολογοι ας μην διαβαζουν .....!:D