Καλπάζουν οι Κινέζοι!

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.413
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Το ιδανικό εργαλείο για τον @apache Tooth Tooth
Μην τον δίνεις ιδέες ,θα τον παίρνουν σαν τον Βέγγο με τις κεραμίδες από πανω
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
271
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας

bikeit magazine

facebook icon twitter instagram youtube gnews search




Οι Loncin-Voge στην πρώτη θέση εξαγωγών της Κίνας

Κατηγορία ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Δευτέρα, 30 Οκτωβρίου 2023 17:10

FacebookTwitterΑνταλλαγή



Οι Loncin-Voge στην πρώτη θέση εξαγωγών της Κίνας​





Τα αποτελέσματα της κινεζικής αγοράς δικύκλων για το πρώτο εξάμηνο του 2023 αναδεικνύουν τη Loncin ως πρώτη εξαγωγική δύναμη της χώρας με διαφορά.
Έχουμε μπει για τα καλά στην εποχή της κινεζικής μοτοσυκλετιστικής απόβασης στις δυτικές αγορές και η Loncin ανήκει στις πρωτοπόρους αυτής της επεκτατικής πολιτικής. Γνωστή εδώ και χρόνια στις δυτικές αγορές, πλέον έχει στήσει εδώ και μερικά χρόνια τη δική της πολυτελή μάρκα, Voge, που προορίζεται κατά κύριο λόγο για αγορές όπως η ευρωπαϊκή με μια γκάμα αποκλειστικών μοντέλων.

Έτσι δε μας κάνει ιδιαίτερη εντύπωση που η Loncin - Chongqing Loncin Motorcycle Co. Ltd. κατά το πλήρες της όνομα - βρίσκεται με άνεση στην πρώτη θέση των εξαγωγών δικύκλων της Κίνας κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Σε μια αγορά που συνολικά εξήγαγε 3,894,147 δίκυκλα από τον Ιανουάριο ως και τον Ιούνιο του 2023, η Loncin είναι υπεύθυνη για σχεδόν το 12% των εξαγωγών αυτών με 455,146 μοτοσυκλέτες και σκούτερ, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων της Voge που συνιστά την αιχμή του εξαγωγικού της δόρατος.

Στη δεύτερη θέση με 349,394 δίκυκλα συναντάμε τη Jiangmen Dachangjiang Group Co. Ltd., μια εταιρεία που ίσως γνωρίζουμε καλύτερα από το καθημερινό της όνομα: Haojue. Πρόκειται για την άμεση συνεργάτιδα της Suzuki στην Κίνα, την εταιρεία που κατασκευάζει μοντέλα που ως πρόσφατα πωλούνταν και στην Ελλάδα, όπως τα V-Strom 250 και GW250 Inazuma.
Στην τρίτη θέση με 264,249 δίκυκλα βρίσκουμε μια ακόμη γνωστή στους Έλληνες εταιρεία, την Guangdong Tayo Motorcycle Technology Co. Ltd., δηλαδή τη Zontes όπως είναι γνωστή με το πιο εύηχο όνομα που επιλέχθηκε για την εξαγωγική της πορεία προς δυσμάς.
Κατηφορίζοντας τη σχετική λίστα θα συναντήσουμε και αρκετά άλλα ονόματα που μας είναι οικεία στην Ελλάδα, όπως την QJMOTOR ή Zhejiang Qianjiang Motorcycle Group Cp. Ltd. που κάνει φέτος τα πρώτα της βήματα στην Ευρώπη, μα έχει ήδη προλάβει να εξάγει 76,604 μοτοσυκλέτες στο εξάμηνο του 2023.
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
271
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας

VOGE - Έρχεται το μεγάλο Adventure 900DS στην EICMA​

Με απόδοση 96,5 ίππων, μέγιστη ροπή 9,27 kgm και μπροστινό τροχό 21 ιντσών
motomag VOGE

FacebookTwitterEmail
Από τον

Γιάννη Τσινάβο​

1/11/2023
Η μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλετών η EICMA βρίσκεται προ των πυλών με τις περισσότερες εκ των εταιρειών να ανακοινώνουν κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα πως θα δώσουν το παρών αποκαλύπτοντας τα νέα τους μοντέλα. Μια εξ αυτών είναι και η Voge η οποία όπως όλα δείχνουν στην EICMA θα παρουσιάσει το νέο 900DS.
Σε μία εικόνα που δημοσιεύθηκε, η Voge μας κάνει γνωστό πως την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου στις 11:00 το πρωί -τοπική ώρα Ιταλίας- θα παρουσιάσει τα νέα της μοντέλα στον εκθεσιακό χώρο 24 στο περίπτερο C82 της Fiera Milano. Στην εικόνα βλέπουμε μία σιλουέτα μοτοσυκλέτας η οποία πιθανότατα είναι το 900DS, το οποίο η Voge παρουσίασε για πρώτη φορά στην EICMA το 2022.

Το 900DS θα εφοδιάζεται με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 895 κ. εκ. και θα έχει απόδοση 96,5 ίππους με μέγιστη ροπή 9,27 kgm. Το πλαίσιο θα είναι ατσάλινο έχοντας προσθαφαιρούμενο υποπλαίσιο. Πλήρως ρυθμιζόμενη θα είναι η ανάρτηση η οποία θα έχει μεγάλες διαδρομές σύμφωνα με την Voge, με τα φρένα να είναι της Brembo και τα tubeless ελαστικά να είναι τα Anakee III της Michelin με διαστάσεις 90/90–21 και 150/70-17
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
271
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ
Gazzetta
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ
Αποκλειστικό: H Voge ετοιμάζει κορυφαία superbike

Αποκλειστικό: H Voge ετοιμάζει κορυφαία superbike
Superbike μοτοσικλέτα -την πρώτη στην ιστορία του- ετοιμάζει ο κολοσσός Loncin υπό το brand της Voge.
Μια ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που αλιεύσαμε από κινεζικό κοινωνικό δίκτυο, δείχνει τις προθέσεις της Voge να ανέβει όχι μία, αλλά δύο κατηγορίες. Προθέσεις πολύ σοβαρές, οι οποίες εκφράστηκαν αρχικά με την παρουσίαση της supersport RR 666S. Η τελευταία αποτέλεσε την πρώτη μοτοσικλέτα στη γκάμα της Voge με τετρακύλινδρο κινητήρα, αλλά όχι και την τελευταία όπως δείχνουν τα πράγματα.

Επίσημες πληροφορίες δεν υπάρχουν σχετικά με τη 1000RR, ωστόσο με δεδομένη τη συνεργασία της μητρικής της Voge εταιρείας Loncin με την BMW, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η τεχνογνωσία του τετρακύλινδρου μοτέρ των Γερμανών από το S 1000 RR να έχει περάσει στα χέρια της.


Με αυτό το δεδομένο, έχουμε να αναμένουμε ένα τετρακύλινδρο, τετραβάλβιδο μοτέρ, με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων και ισχύ κοντά στους 200 ίππους. Ο κινητήρας της BMW S 1000RR αποδίδει 210 ίππους ενώ στην έκδοση M η ισχύς φτάνει στους 212 ίππους αλλά, το κυριότερο, η δυνατότητα περιστροφής του στροφάλου ανεβαίνει στις 15.100 σ.α.λ.

Voge 1000RR
Image credit: https://www.douyin.com/
Πέραν του κινητήρα, η ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που έφτασε στα χέρια μας δείχνει ότι η Voge έχει επιλέξει κορυφαία περιφερειακά για το 1000 RR όπως εξάτμιση της SC Project και φρένα της Brembo. Αισθητικά η μοτοσικλέτα σφύζει από ενέργεια και δυναμισμό, χωρίς ταυτόχρονα να μοιάζει με οτιδήποτε κυκλοφορεί εκεί έξω. Το γεγονός αυτό της επιτρέπει να διαθέτει αναγνωρίσιμο χαρακτήρα, στοιχείο σημαντικό σε αυτή την «καυτή» -και πανάκριβη- κατηγορία μοτοσικλετών.

Έχοντας δημιουργήσει ήδη μια ευρεία γκάμα πολύ πετυχημένων και στη χώρα μας μοτοσικλετών στη μικρή και μεσαία κατηγορία, η Voge κάνει ένα πολύ τολμηρό βήμα, καθώς οι κατηγορίες των supersport και superbike μοτοσικλετών δεν χτίζουν νούμερα πωλήσεων. Χτίζουν όμως premium εικόνα και σε βάζουν στο χάρτη των ιστορικά «μεγάλων» κατασκευαστών.
 
Last edited by a moderator:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μπράβο στους Κινέζους που ... αντιγράφουν τους Γιαπωνέζους ... που αντιγραψανε τους Ευρωπαίους. Για κινητήρα boxer όμως δεν βλέπω ενδιαφέρον αντιγραφής προς το παρών και ανησυχώ .... μήπως υπάρχει μυστική συμφωνια κυριων? ....! abcdefghgk
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
407
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.413
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ωραίο ,μέχρι και σταμπιλιζατερ στα καλάμια βάλανε οι άθεοφοβοι.
Για να το κρατάει σταθερό στα πολλά λέει ο ΑντωΝς.
Όπως και να'χει καλοδεχουμενο .
40 λίτρα βενζίνη λέει ,βλέπω τους κατόχους να βάζουν ξανά κάθε πασχα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benda LFR 700 - Το τρίτο μοντέλο με τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 680 κυβικών​

Μετά το cruiser LFC 700 και το σπορ γυμνό LFS 700, στην γκάμα προστίθεται και supersport μοντέλο



Η κινέζικη Benda παρουσίασε το τρίτο κατά σειρά μοντέλο της που χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο εν σειρά 680 κυβικών, ο οποίος είναι στην ουσία αντιγραφή του αντίστοιχου συνόλου των Honda CB 650R και CBR 650R.

Μπορεί εμείς εδώ να μην τη γνωρίζουμε σχεδόν καθόλου, όμως η Benda φαίνεται να βρίσκεται σε δημιουργικό οίστρο στις αγορές της Ασίας, παρουσιάζοντας τη μια μετά την άλλη εντυπωσιακές μοτοσυκλέτες σε διάφορες κατηγορίες κυβισμού και χρησιμοποιώντας ποικιλία κινητήρων, όσον αφορά την διάταξη.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο V4 των 500 κυβικών, με τον οποίο εξοπλίζει και ένα cruiser που έρχεται σε κάποιες αγορές της Ευρώπης, όπως για παράδειγμα αυτή της Αυστρίας.

Το LFR 700 βασίζεται στο ήδη υπάρχον LFS 700, το οποίο ανήκει στη sport naked κατηγορία με την εταιρεία να το χαρακτηρίζει ως “Tang Dao”, όνομα που χρησιμοποιείται για το πιο κοφτερό σπαθί της Κίνας (αντίστοιχο του ιαπωνικού katana), ένα μοντέλο το οποίο πωλείται ήδη στην εγχώρια αγορά.



Ο σχεδιασμός του είναι επιθετικός, με τα αεροδυναμικά α-λα WorldSBK / MotoGP φτεράκια να είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ της μοτοσυκλέτας. Ένα ιδιαίτερο οπτικά στοιχείο είναι οι καθρέφτες οι οποίοι θυμίζουν φτερά, όντας ωστόσο λειτουργικοί. Τα LED DRL φωτιστικά σώματα του προβολέα, χωρίζονται κάθετα από μία γρίλια, όπου βλέπουμε να έχουν ενσωματωθεί δύο LED προβολείς, τοποθετημένοι κάθετα ο ένας πάνω στον άλλο.

Ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 680 κυβικών βασίζεται στο LFS 700, με μέγιστη απόδοση 94 ίππων στις 11.000 στροφές και 6,42 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 8.500 στροφές. Τα νούμερα αυτά είναι αρκετά κοντά με τα αντίστοιχα που ανακοινώνει η Honda για τον δικό της κινητήρα, παρά το γεγονός ότι εδώ έχουμε ελαφρώς μεγαλύτερη διαδρομή (48 χιλιοστά αντί για 46).



Το υβριδικό πλαίσιο από ατσάλι και αλουμίνιο είναι και αυτό κοινό με του γυμνού μοντέλου της Benda, με το ψαλίδι να είναι επίσης αλουμινένιο. Στις αναρτήσεις βλέπουμε ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και μόνο κεκλιμένα τοποθετημένο αμορτισέρ πίσω. Στα φρένα, μπροστά βλέπουμε δύο δίσκους με monobloc ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες Brembo Stylema, τονίζοντας τον σπορ προσανατολισμό του μοντέλου.

Όσον αφορά τώρα αν υπάρχει πιθανότητα να το δούμε στην Ευρώπη, μέχρι στιγμής η Benda δεν έχει φέρει κανένα από τα τετρακύλινδρα μοντέλα της προς τα μέρη μας. Οπότε, οι πιθανότητες είναι μικρές τουλάχιστον για την ώρα.

Πηγη www.motomag.gr
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.414
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Πολλαπλασιάζονται σαν τις μύγες,δεν θα ξεχωρίζουμε μοντέλα σε λίγο αλλά ούτε και μάρκες!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Xdiavel80

new member
Δημοσιεύσεις
27
Ηλικία
44
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Xdiavel80
δεν έχεις κι άδικο τόσες μάρκες και μοντέλα ξεπετάγονται τόσο γρήγορα, αυτό δεν σου μοιάζει λίγο περίεργο; τι φιντάνια είναι αυτά;
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Πολλαπλασιάζονται σαν τις μύγες,δεν θα ξεχωρίζουμε μοντέλα σε λίγο αλλά ούτε και μάρκες!

... το νου σου , θα αφήσουν τελευταιο για αντιγραφή ένα πασίγνωστο μοντελακι .... για το μεγαλο μπαμ ...! abcdefghgk
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.414
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
... το νου σου , θα αφήσουν τελευταιο για αντιγραφή ένα πασίγνωστο μοντελακι .... για το μεγαλο μπαμ ...! abcdefghgk
Να σου πω,μακάρι Στέλιο.
Και το λέω σοβαρά.
1. Πιστεύω ότι θα εξισορροπηθούν οι τιμές λόγω ανταγωνισμού και
2. Οι Κινέζοι θα βελτιώσουν κι άλλο την ποιότητά τους και θα υπάρχει κι άλλος ισχυρός παίχτης στο τραπέζι,στα μεγάλα κυβικά,αυτό μόνο καλό είναι για τον καταναλωτή.
 

takisninja

member
Δημοσιεύσεις
500
Ηλικία
58
Περιοχή
Μελίσσια
Όνομα
Παναγιώτης
Να σου πω,μακάρι Στέλιο.
Και το λέω σοβαρά.
1. Πιστεύω ότι θα εξισορροπηθούν οι τιμές λόγω ανταγωνισμού και
2. Οι Κινέζοι θα βελτιώσουν κι άλλο την ποιότητά τους και θα υπάρχει κι άλλος ισχυρός παίχτης στο τραπέζι,στα μεγάλα κυβικά,αυτό μόνο καλό είναι για τον καταναλωτή.

Νίκο πιστεύω σε μια 5ετια οι Κινέζοι δεν θα έχουν να ζηλέψουν τιποτα από τα υπόλοιπα μηχανάκια
 

Dim Tracer

new member
Δημοσιεύσεις
15
Ηλικία
39
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Dimitris
για μένα είναι red flag και από όσα είδα και από φιλαράκια τι τράβηξαν δεν επεσα έξω. προτιμώ παραδοσιακά με τη yamaha μου τόσα χρόνια παρέα
δεν έχεις κι άδικο τόσες μάρκες και μοντέλα ξεπετάγονται τόσο γρήγορα, αυτό δεν σου μοιάζει λίγο περίεργο; τι φιντάνια είναι αυτά;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.170
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
... το νου σου , θα αφήσουν τελευταιο για αντιγραφή ένα πασίγνωστο μοντελακι .... για το μεγαλο μπαμ ...! abcdefghgk
Σκάει, κάτι ψήνεται....... cdeLaughRollingRollingRolling

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MBP T1002V - Adventure με προσωπικότητα​

Με κινητήρα V2​



H MBP ή αλλιώς Moto Bologna Passione, η μάρκα του Keeway group, εστιάζει στην κατασκευή μοντέλων που προορίζονται για την Ευρωπαϊκή αγορά

Στο MBP T 1002 V εντοπίζονται πολλά από τα στιλιστικά πρότυπα που μας συνοδεύουν τα τελευταία 15 χρόνια. Επομένως, κατά μια έννοια, δεν έχει να επιδείξει τίποτα νέο που να μας εκπλήξει. Είναι σαν να τα ξέραμε ήδη όλα για αυτό, και όμως…

Γνωρίζουμε ότι τα MBP φτιάχνονται στην Κίνα, προέρχονται από την Keeway που με τη σειρά της ανήκει στην Qianjiang και ότι ο κινητήρας εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από την εταιρεία Gaokin που ήδη παράγει πολλούς κινητήρες για πολλές μάρκες σε όλο τον κόσμο. Εν ολίγοις, βλέποντας τα μοντέλα της MBP συμπεραίνουμε πως θέλει να αποτελέσει μια μια premium μάρκα, πρόθυμη να ευχαριστήσει ένα κοινό με μεγαλύτερες απαιτήσεις. Για να τους πείσει επιλέγει να χρησιμοποιήσει έναν δικό της κινητήρα.
MBP T1200V 2024 2

Το νέο μοντέλο της MBP τροφοδοτείται από έναν 2κύλινδρο υγρόψυκτο σε διάταξη V 80 μοιρών κινητήρα χωρητικότητας 997 κ. εκ. που αποδίδει 90 ίππους στις 7.600 σ.α.λ. και 102 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 200 km/h, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Από κει και πέρα, η MBP T1002V εφοδιάζεται με αντεστραμμένο πιρούνι της KYB με διαδρομή 160 χλστ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ Pro-Link KYB με 77 χλστ διαδρομή.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω.
Την πέδηση αναλαμβάνουν τρία δισκόφρενα -διαμέτρου 320 χλστ. μπροστά και 260 χλστ. πίσω- που συνδυάζονται με δαγκάνες της J.Juan και εξοπλίζονται με δικάναλο ABS της Bosch.
MBP T1200V 2024 8

Το βάρος της είναι στα 235 κιλά χωρίς υγρά, με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 21 λίτρων να υπόσχεται μεγάλη αυτονομία κατά τη διάρκεια ταξιδιών.

Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών που ενσωματώνει συνδεσιμότητα Bluetooth, full LED φωτιστικά σώματα, Cruise Control, GPS Tracker, προγράμματα οδήγησης, μεγάλο ανεμοθώρακα, χούφτες, προστατευτικά κάγκελα, ποδιά κινητήρα, σχάρα αποσκευών, μεγάλη σέλα δύο επιπέδων.

Η διάθεση της MBP T1002V αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2024 με τιμή άγνωστη μέχρι στιγμής.

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom