Καλπάζουν οι Κινέζοι!

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Από την άλλη, να γράψω λίγο και κάτι καλό, γιατί να πάρει κανείς, καλό κινέζικο μοτό.

Μας ήρθε πελάτης με Voge 300 AC, ο οποίος είχε κάποια ατυχία, είχε μια χαζοπτώση, ριζαλτολοφδεμ που έλεγε κι ο Χαρρυ Κλυν, εσπασε η βάση μαρσπιέ εκεί που κρατάει τον επιλογέα ταχυτήτων, και στράβωσε η μανέτα του συμπλέκτη. Με βελάκι το σπάσιμο.
IMG_20230627_105358.jpeg

Πάω στην Mototrend για ανταλλακτικά, όλο το μαρπιέ κομπλέ, δλδ βάση, μοχλός ταχυτήτων όλο το σύστημα μέχρι εκεί που πιάνει στο καρέ του άξονα ταχυτήτων, λάστιχο που πατάει το πόδι, όλα τα μικροπράγματα οι βίδες, ο πίρος και τα υποεξαρτήματα που περιλαμβάνει ΣΥΝ μανέτα συμπλέκτη που πάει πακέτο με την βάση της και το διακοπτάκι που στέλνει σήμα ότι πατάμε συμπλέκτη για να παίρνει μπροστά με ταχύτητα στο κιβώτιο.

Ολα αυτά μαζί, αυτά που έχω στην εικόνα (τα παλιά έχω στην εικόνα, ξέχασα να βγάλω φωτό τα καινούρια, φανταστείτε τα καινούρια εσείς)
IMG_20230627_164223.jpeg
κάναν ---κρατηθείτε--- κάτι λίγο πάνω από τα 60 ευρώ η λιανική τιμή.

Σε Honda αντίστοιχο, 60 ευρώ, παίζει να κάνει ΜΟΝΟ το λάστιχο που πατάει το πόδι ή ΜΟΝΟ το μαρπιέ το σκέτο μέταλλο αυτό που βιδώνει πάνω του το λάστιχο δλδ.

Πως να μην πουλάνε σαν τρελοί οι Κινέζοι; Και το μοτό, το έκανα και βόλτα γύρω το τετράγωνο, εύκολο, ευχάριστο, ελαφρύ, ευέλικτο, λες και το ήξερα χρόνια, μια χαρά στήσιμο δρόμου, όλα μια χαρά.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.421
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Από την άλλη, να γράψω λίγο και κάτι καλό, γιατί να πάρει κανείς, καλό κινέζικο μοτό.

Μας ήρθε πελάτης με Voge 300 AC, ο οποίος είχε κάποια ατυχία, είχε μια χαζοπτώση, ριζαλτολοφδεμ που έλεγε κι ο Χαρρυ Κλυν, εσπασε η βάση μαρσπιέ εκεί που κρατάει τον επιλογέα ταχυτήτων, και στράβωσε η μανέτα του συμπλέκτη. Με βελάκι το σπάσιμο.
View attachment 52066

Πάω στην Mototrend για ανταλλακτικά, όλο το μαρπιέ κομπλέ, δλδ βάση, μοχλός ταχυτήτων όλο το σύστημα μέχρι εκεί που πιάνει στο καρέ του άξονα ταχυτήτων, λάστιχο που πατάει το πόδι, όλα τα μικροπράγματα οι βίδες, ο πίρος και τα υποεξαρτήματα που περιλαμβάνει ΣΥΝ μανέτα συμπλέκτη που πάει πακέτο με την βάση της και το διακοπτάκι που στέλνει σήμα ότι πατάμε συμπλέκτη για να παίρνει μπροστά με ταχύτητα στο κιβώτιο.

Ολα αυτά μαζί, κάτι λίγο πάνω από τα 60 ευρώ η λιανική τιμή.

Σε Honda αντίστοιχο, 60 ευρώ, παίζει να κάνει ΜΟΝΟ το λάστιχο που πατάει το πόδι ή ΜΟΝΟ το μαρπιέ το σκέτο μέταλλο αυτό που βιδώνει πάνω του το λάστιχο δλδ.

Πως να μην πουλάνε σαν τρελλοί οι Κινέζοι;
Από τιμές ανταλλακτικών δεν παίζονται ,τουλάχιστον όχι ακόμα .
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
272
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Από την άλλη, να γράψω λίγο και κάτι καλό, γιατί να πάρει κανείς, καλό κινέζικο μοτό.

Μας ήρθε πελάτης με Voge 300 AC, ο οποίος είχε κάποια ατυχία, είχε μια χαζοπτώση, ριζαλτολοφδεμ που έλεγε κι ο Χαρρυ Κλυν, εσπασε η βάση μαρσπιέ εκεί που κρατάει τον επιλογέα ταχυτήτων, και στράβωσε η μανέτα του συμπλέκτη. Με βελάκι το σπάσιμο.
View attachment 52066

Πάω στην Mototrend για ανταλλακτικά, όλο το μαρπιέ κομπλέ, δλδ βάση, μοχλός ταχυτήτων όλο το σύστημα μέχρι εκεί που πιάνει στο καρέ του άξονα ταχυτήτων, λάστιχο που πατάει το πόδι, όλα τα μικροπράγματα οι βίδες, ο πίρος και τα υποεξαρτήματα που περιλαμβάνει ΣΥΝ μανέτα συμπλέκτη που πάει πακέτο με την βάση της και το διακοπτάκι που στέλνει σήμα ότι πατάμε συμπλέκτη για να παίρνει μπροστά με ταχύτητα στο κιβώτιο.

Ολα αυτά μαζί, αυτά που έχω στην εικόνα (τα παλιά έχω στην εικόνα, ξέχασα να βγάλω φωτό τα καινούρια, φανταστείτε τα καινούρια εσείς)
View attachment 52067
κάναν ---κρατηθείτε--- κάτι λίγο πάνω από τα 60 ευρώ η λιανική τιμή.

Σε Honda αντίστοιχο, 60 ευρώ, παίζει να κάνει ΜΟΝΟ το λάστιχο που πατάει το πόδι ή ΜΟΝΟ το μαρπιέ το σκέτο μέταλλο αυτό που βιδώνει πάνω του το λάστιχο δλδ.

Πως να μην πουλάνε σαν τρελοί οι Κινέζοι; Και το μοτό, το έκανα και βόλτα γύρω το τετράγωνο, εύκολο, ευχάριστο, ελαφρύ, ευέλικτο, λες και το ήξερα χρόνια, μια χαρά στήσιμο δρόμου, όλα μια χαρά.
Αντικειμενικός!!!
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.655
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan

Πάρτε ναχετε μάγκες.Ο κίτρινος δράκος αρχίζει και δαγκώνει.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

Πάρτε ναχετε μάγκες.Ο κίτρινος δράκος αρχίζει και δαγκώνει.
Για να γίνει Panigale θα καβατζαρει ο αιώνας, η Ferrari του φτωχού θα είναι και βάζουμε στοίχημα τώρα και άσε τους δράκους, δεν είμαστε χτεσινοί...
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.655
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Για να γίνει Panigale θα καβατζαρει ο αιώνας, η Ferrari του φτωχού θα είναι και βάζουμε στοίχημα τώρα και άσε τους δράκους, δεν είμαστε χτεσινοί...
Δεν θέλει να γίνει πανιγκαλε, θέλει να παραμείνει αξιόπιστη.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.497
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Για να γίνει Panigale θα καβατζαρει ο αιώνας, η Ferrari του φτωχού θα είναι και βάζουμε στοίχημα τώρα και άσε τους δράκους, δεν είμαστε χτεσινοί...
Ότι και να ναι σύντομα θα τους βάλει τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι,μην τους υποτιμάς.Στους Ιάπωνες κάποτε είχε πάρει περίπου δύο τρεις δεκαετίες να καθιερωθούν.Σημερα με τους ρυθμούς που τρέχουν οι εξελίξεις αύριο μεθαύριο θα τους πάρει το κεφάλι.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benda LFR 700 – Κινέζικο, supersport και… διαστημικό!​

Η –όχι και τόσο γνωστή στη χώρα μας- Benda, παρουσίασε το 3ο της «μεγάλο» μοντέλο, δείχνοντας τις προθέσεις των Κινέζων για παραπάνω κυβικά.
Το Benda LFR 700 είναι το 3o μοντέλο της Benda στην πλατφόρμα των 700 κυβικών, με τον κινητήρα να είναι κλώνος του αντίστοιχου τετρακύλινδρου 650 της Honda στα 676 cc αλλά και τους 94 ίππους. Το LFR 700 έρχεται μετά το power cruiser, LFC 700 και το γυμνό LFS 700.
LFR_3.jpg

Πρόκειται για το 3ο «μεγάλο» μοντέλο της Κίνας, μιας και εκεί όλα τα μοντέλα πάνω από 400 κυβικά μετρούν ως «μεγάλη μοτοσυκλέτα» και βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας των επιδόσεων. Πέρα από την.. τάση αντιγραφής στους κινητήρες, το LFR 700 ενσαρκώνει άλλη μια τάση στην Κίνα, που δεν είναι άλλη από τον ιδιαίτερο σχεδιασμό, θυμίζοντας –λίγο- και ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες της κατηγορίας.
LFR_4.jpg

Κατά τα άλλα, το Benda LFR 700 βασίζεται στο υβριδικό πλαίσιο από χάλυβα και αλουμίνιο του LFS 700. Το κεντρικό, σωληνωτό πλαίσιο σε εντυπωσιακό κίτρινο χρώμα συμπληρώνεται από τμήματα από αλουμίνιο για τον άξονα του ψαλιδιού, το οποίο επίσης είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το ψηλό πίσω μέρος με το μίνιμαλ σελάκι του επιβάτη φαίνεται να βασίζεται σε μια ατσάλινη κατασκευή.
LFR_1.jpg

Πίσω στα του κινητήρα, συναντάμε ένα τετρακύλινδρο σύνολο με χωρητικότητα στα 676 κυβικά, μέγιστη ροπή περί τα 6 κιλά και ισχύ 94 ίππων. Οπτικά και πιθανότατα τεχνικά, θυμίζει τον γνωστό και δοκιμασμένο κινητήρα της οικογένειας των μεσαίων CB της Honda. Εντωμεταξύ, ο κινητήρας της Benda είναι κατά 1,5 ίππο και 1 Nm πιο αδύναμος από εκείνο της Honda, κάτι μάλλον ανεπαίσθητο στην πραγματική ζωή. Στα του εξοπλισμού και στο πρωτότυπο μοντέλο έστω, οι Κινέζοι δεν έκαναν τσιγγουνιές, μιας και τα φρένα της Brembo είναι κορυφαία και συγκεκριμένα της σειράς Stylema.
LFR_2.jpg

Στο φλέγον ερώτημα για το αν θα δούμε ποτέ το LFR 700 στα μέρη μας, η απάντηση είναι πως θα ήταν δυνατό για την Benda να φέρει το LFR 700 στην Ευρώπη. Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι ο κινητήρας και το ABS είναι κατάλληλα για αναγνώριση και το «αδερφάκι» του, LFC 700, διατίθεται ήδη στην Αυστρία, με 98 ίππους και τιμή στις 11.990 ευρώ. Στην πραγματικότητα βέβαια, κοιτάξτε προς πιο ρεαλιστικές προτάσεις..


Πηγή: motorradonline.de
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η QJMOTOR παρουσίασε το supersport SRK 600 R​

Με τετρακύλινδρο κινητήρα​



Βρισκόμαστε στην εποχή της αναβίωσης των μικρομεσαίων supersport με τους Κινέζους κατασκευαστές να πρωτοστατούν στις εξελίξεις

Η ΚΤΜ «τόλμησε» με το εξαιρετικό RC 390, η Yamaha ακολούθησε με το δικύλινδρο Yamaha R3 και η Kawasaki ήταν η πρώτη που «ανέβασε» τον πήχη με το επίσης δικύλινδρο Ninja 400.

Οι Κινέζοι κατασκευαστές δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη κατηγορία μοτοσυκλετών. Η CFMOTO με τα 300ΣΡ και 450SR, η Kove με το 321RR, συμμετέχει στο World SSP300, ενώ κατά καιρούς σας έχουμε παρουσίασει μοντέλα της Cyclone και της QJMOTOR. Σε όλα τα παραπάνω είναι σχεδόν βέβαιο πως θα δούμε σύντομα και την Aprilia να «μπαίνει στην πίστα» με το RS440.
QJMOTOR SRK 600 R 2

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε την τετρακύλινδρη βολίδα του Akashi, το Κawasaki ZX-4R, αλλά και το επίσης τετρακύλινδρο Kove 450RR
H QJMOTOR δεν σταματάει στα τετρακοσάρια και παρουσιάζει μια μεσαία supersport, υιοθετώντας την κλασσική συνταγή, αν σκεφτεί κανείς ότι τοποθετεί τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 600 κ.εκ. με ισχύ 81 HP στις 11.000 σ.α.λ.
QJMOTOR SRK 600 R 4

Στο μπροστινό μέρος, το SRK 600 R είναι εξοπλισμένο με ένα ανεστραμμένο πιρούνι της KYB και πίσω με αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης. Το σύστημα πέδησης, από την άλλη, διαθέτει δύο μπροστινά δισκόφρενα Brembo με ακτινικές δαγκάνες. Περνώντας στα ηλεκτρονικά, η αδρανειακή μονάδα μετρήσεων IMU επιτρέπει την εφαρμογή συστημάτων τελευταίας τεχνολογίας όπως, cornering ABS, έλεγχος ευστάθειας, έλεγχος πρόσφυσης και ρύθμιση φρένου κινητήρα

Προς το παρόν είναι άγνωστο αν θα το δούμε στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η πρώτη QJMOTOR με αύρα από MotoGP​

Στα χρώματα της Gresini Racing​


H QJMOTOR είναι από τις πρώτες κινέζικες εταιρείες που δήλωσαν συμμετοχή στα Grand Prix. Η αρχή έγινε το 2022 στην κατηγορία Moto3, ενώ φέτος η QJ συνεργάζεται με την Gresini Racing, έχοντας ανέβει ήδη στο βάθρο των νικητών
Η 14η Μαΐου 2023 αποτελεί ιστορική ημέρα για την QJMOTOR αφού η γαλάζιο-κόκκινη μοτοσυκλέτα τερμάτισε στην δεύτερη θέση στον αγώνα του Le Mans. Ο Τσέχος Filip Salac στα μέσα του πρωταθλήματος βρίσκεται στην έκτη θέση και η QJ αποφάσισε να κάνει κάτι που πολλοί κατασκευαστές έχουν πράξει. Παρουσίασε μια supersport στα αγωνιστικά χρώματα της QJMOTOR Gresini Racing.
qjmotor srk600rc 2023 2

Πρόκειται για την SRK600RC, την νέα έκδοση της SRK600RR. Έκανε την εμφάνιση της σε δύο χρωματισμούς (γαλάζιο-κόκκινο & μαύρο-κόκκινο) σε έκθεση της Μαλαισίας.
Το SRK600RC τροφοδοτείται από τετρακύλινδρο, 16-βάλβιδο, υγρόψυκτο, κινητήρα, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους που αποδίδει 81 ίππους @ 11.000 rpm και ροπή 5,2 kgm @ 10.500 rpm.
qjmotor srk600rc 2023 3

Είναι εφοδιασμένο με συμπλέκτη ολίσθησης, quickshifter (μόνο για τα ανεβάσματα) και ABS. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις προέρχονται από τη Marzocchi και τα φρένα, με τετραέμβολες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες μπροστά, από την Brembo. Τα μεγέθη των ελαστικών Maxxis είναι 120/70-17 μπροστά και 180/55-17 πίσω.

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει οθόνη TFT, σύστημα keylesse, φωτιστικά σώματα LED. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 16,4 λίτρα και το βάρος φτάνει τα 225 κιλά.

Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το αν η τετρακύλινδρη supersport της QJMOTOR εισαχθεί στην Ευρώπη.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

X-Wedge – Νέα κινεζική μάρκα με αμερικανικές καταβολές​













Παρουσιάστηκε μόλις για την εγχώρια αγορά και διαθέτει, προς το παρόν, μια γκάμα από... αμερικανοειδή μοντέλα με ανάλογο κινητήρα.
Στις αρχές Σεπτεμβρίου, μία ακόμα μάρκα έκανε ντεμπούτο στην χώρα, ως ένα ακόμα παιδί του γκρουπ εταιρειών Huansong στην Chongqing της Κίνας. Πρόκειται για την... X-Wedge και ναι, αυτό είναι το όνομα της μάρκας, θα δούμε παρακάτω γιατί.

Στο δια ταύτα, η νέα μάρκα θα κατασκευάζει μία γκάμα μοτοσυκλετών αμερικανικού ύφους και τύπου κινητήρα και παρουσίασε 5 μοντέλα.
Μιλώντας για κινητήρα, έχει ενδιαφέρον να αναφέρουμε ότι η ονομασία της μάρκας είναι δανεισμένη πλήρως, από το όνομα του δικύλινδρου X-Wedge της αμερικανικής S&S, ενός aftermarket βελτιωτικού κινητήρα, ο οποίος ξαναγεννήθηκε μέσα από την νέα μάρκα.

Ο εν λόγω κινητήρας, στην νέα του εκδοχή, φτάνει τα 1.976 κ.εκ. και αποδίδει 103 ίππους και 16,1 kgm ροπής. Ο παλιότερος αμερικανικός κινητήρας ήταν πιο ισχυρός, σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι πλέον πρέπει να υπολογίζουμε και τις προδιαγραφές ρύπων, που γίνονται όλο και πιο αυστηρές.

Η γκάμα των μοντέλων της X-Wedge περιλαμβάνει: Το cruiser Ranger RX 2000, το πλήρως ντυμένο cruiser, Rover RL 2000, το τρίτροχο με αμαξίδιο Voyager VS 2000, το trike Vanguard VT 2000 με δύο πίσω τροχούς, αλλά και το τρίτροχο Walker WR 1000, που θυμίζει πολύ... Can Am! Και για τα 5 νέα μοντέλα, ανακοινώνεται εξοπλισμός όπως LED φωτισμός, TFT οθόνες, ABS, Traction Control, Cruise Control, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών από την οθόνη κλπ.

Προς το παρόν είναι εντελώς άγνωστες οι προθέσεις και οι επόμενες κινήσεις της X-Wedge. Μπορεί να μάθουμε κάτι γύρω στην EICMA, λέτε;

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Όχι ρε γμτ και τα Χάρλεϊ... copy paste. facepalm 2
Σεβασμός κανένας από τους Κινέζους , ούτε σε ... ετοιμοθάνατους ...!Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Bajaj ετοιμάζεται να παρουσιάσει μοτοσυκλέτα φυσικού αερίου!​

4b2fe9376ff2e3c80e7f8515425ddfa9_XL.jpg

Οι δηλώσεις του Mr. Bajaj πυροδότησαν σενάρια για την παρουσίαση μίας νέας μοτοσυκλέτας από την ινδική εταιρεία, με... εναλλακτικό, για τα δεδομένα της πραγματικότητας, καύσιμο!

H Bajaj γνώρισε μία πολύ δυνατή ανάπτυξη στον τομέα των μοτοσυκλετών, τα τελευταία χρόνια, καθώς πέρα από την επιτυχία στην Ασία με τα μοντέλα N160, N250, F250 και P150, αποτελεί και συνεργάτη των KTM και Triumph, φτιάχνοντας μοτοσυκλέτες για λογαριασμό τους, με πιο πρόσφατο παράδειγμα τα Triumph Speed 400 και Scrambler 400 X 2024. Όλα αυτά φαίνεται ότι έχουν δώσει ώθηση στην Bajaj να παρουσιάσει κι άλλες μοτοσυκλέτες, αλλά με το δικό της όνομα.

Οι πληροφορίες από την Ινδία κάνουν λόγο για την παρουσίαση «του μεγαλύτερου Pulsar που έχει παρουσιαστεί ποτέ» ανάμεσα σε «6 σημαντικές αναβαθμίσεις ή νέα μοντέλα» που ετοιμάζονται στα παρασκήνια. Όμως η πιο ενδιαφέρουσα είδηση έχει να κάνει με την πιθανότητα παρουσίασης μιας μοτοσυκλέτας που θα καίει... φυσικό αέριο!

Όχι, δεν σας τρολάρουμε,
το σενάριο υπάρχει και θα αφορά μία μοτοσυκλέτα μόλις 100 κυβικών, η οποία θα αποτελέσει και μοχλό πίεσης προς την κυβέρνηση της Ινδίας, για την μείωση της φορολογίας στα οχήματα φυσικού αερίου! Μένει μόνο να δούμε, αν το ρεπορτάζ θα επιβεβαιωθεί... Και διερωτώμαστε εμείς, τώρα: Παρά το γεγονός ότι οι μοτοσυκλέτες αερίων καυσίμων, δεν είναι σε καμία περίπτωση μια νέα ή σημερινή ιδέα, πως και δεν έχουν έρθει ποτέ στην προσοχή των "μεγάλων" κατασκευαστών ή/και στην Ευρώπη;

Μεταξύ άλλων, ο κ. Rajiv Bajaj, επικεφαλής της εταιρείας, δήλωσε ότι σκοπεύει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της εταιρείας του, σε «όσο μεγαλύτερο ποσοστό γίνεται», από το περίπου 30% και πάνω, που βρίσκεται τώρα.

Πηγή/εικόνα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.533
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Changjiang Defender 750 – Καλαθάτος κλώνος Moto Guzzi V85 TT​











Εμφανίστηκε σε κινέζικη έκθεση μια μοτοσυκλέτα που αντιγράφει στεγνά το V85 TT, με εγκάρσια τοποθετημένο V2 750 cc και … sidecar.
Σιγά μην τους ξέφευγε η Moto Guzzi. Η κινεζική Changjiang παρουσίασε σε έκθεση της πατρίδας της μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα που εμφανέστατα έχει ξεπατικώσει σε κάθε λεπτομέρεια την adventure της Moto Guzzi, V85 TT.

Οι Κινέζοι ωστόσο φορούν εδώ έναν αερόψυκτο διβάλβιδο V2 με χωρητικότητα 744 cc και απόδοση 52 ίππων στις 6,200 σ.α.λ. και 6.1 kgm στις 4,900 σ.α.λ. - νούμερα που φωτογραφίζουν με ανησυχητική ακρίβεια τα ανάλογα τεχνικά στοιχεία του δικύλινδρου κινητήρα των Moto Guzzi V7 από την προηγούμενη γενιά, πριν φορέσουν τον μεγαλύτερο V2 των 853 cc το 2021.
changjiang defender750 6

Επισήμως δεν προκύπτει καμιά διασύνδεση μεταξύ ομίλου Piaggio και Changjiang, αλλά τίποτε δεν πρέπει να αποκλείεται, μιας και είναι γνωστό πως η Piaggio βρίσκεται σε συνεργασία με τη Zongshen, η οποία παράγει μοτοσυκλέτες με μοτέρ των μαρκών του ιταλικού ομίλου για την κινέζικη αγορά, οπότε κανάλι απόκτησης του “παλιού” μοτέρ της Moto Guzzi θεωρητικά υπάρχει.
Από την άλλη, δύσκολα φανταζόμαστε τους Ιταλούς να εκτιμούν τέτοια ξεδιάντροπη σχεδιαστική αντιγραφή και μάλιστα με δικό τους κινητήρα.
changjiang defender750 3

Η Changjiang πάντως αβαντάρει το Defender 750 με δυνατό εξοπλισμό: ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ΚΥΒ, φρένα J.Juan (θυγατρική Brembo), αερανάρτηση για το καλάθι, τρικάναλο ABS (λειτουργεί και στο φρένο του καλαθιού), traction control, cruise control, οθόνη TFT 7 ιντσών με συνδεσιμότητα Bluetooth, μπροστινή κάμερα (dashcam), ακτινωτές ζάντες που δέχονται tubeless λάστιχα.
Δανείζεται μάλιστα και ιδέες άλλων κατασκευαστών όπως η Husqvarna, με την σχάρα που βρίσκεται πάνω από το ρεζερβουάρ αλά Svartpilen.
changjiang defender750 15

Τι μέλλει γενέσθαι με το Defender 750; Η Changjiang έχει ήδη ένα μικρό δίκτυο στην Ευρώπη, με αντιπροσώπους σε Γαλλία και Γερμανία τουλάχιστον, ενώ η εμπλοκή της κινέζικης Fi Tech – με γραφεία στην “αυστηρή” Καλιφόρνια - στην εξέλιξη του κινητήρα θα μπορούσε να συνδέεται με την ικανοποίηση προδιαγραφών Ε.Ε.

Εφόσον όντως υπάρχει κάποια επίσημη άδεια χρήσης ενός κινητήρα που μοιάζει να προέρχεται από το πρόσφατο παρελθόν της Moto Guzzi, απομένει να δούμε κατά πόσον η Piaggio θα ήταν διατεθειμένη να προσπεράσει την οφθαλμοφανή σχεδιαστική αντιγραφή.
Όσον αφορά στη λογική του καλαθιού, οι Κινέζοι δεν έδειξαν τη μοτοσυκλέτα μόνη της, δίχως sidecar, ούτε είναι σαφές αν θα πωλείται και σκέτη εκτός από τρίκυκλη. Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το εμπορικό της μέλλον, το οποίο ακόμη παραμένει σκιώδες, όπως και η τιμή της στην αγορά της πατρίδας της.

Αρε π********να κινα αυτα ειναι ToothToothTooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.421
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
I knew it ...! facepalm 2facepalm 2
Δεν πιστεύω να τολμήσουν να αντιγράψουν τα Ducati .... αγόρασα με την μία ...!abcdefghgk
Μεταξύ σοβαρού και αστείου κι εγώ.
Μόνο να μη φοράει το ξηροκάμπανο γιατί πλέον ξέρουμε ότι εξωγήινοι υπάρχουν πλεον Dancing
 

Crazy Horse

new member
Δημοσιεύσεις
165
Ηλικία
59
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Μοτοσυκλέτα
Moto guzzi stelvio 1200 4v ntx
Όνομα
Αντώνης
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

Ωραίος!

Ώπα! cdefg Εδώ αλλάζουν τα πράγματα και μπράβο του άμα ο πρόεδρος της είναι και ενεργος μοτοσυκλετιστης ο ίδιος ....!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ώπα! cdefg Εδώ αλλάζουν τα πράγματα και μπράβο του άμα ο πρόεδρος της είναι και ενεργος μοτοσυκλετιστης ο ίδιος ....!
Νομίζεις ότι τυχαία ψωνίζουμε; Όταν ο Σοϊχίρο έτρεχε τα μηχανάκια έκαιγαν ατμό...
 
Top Bottom