Neos
member
- Δημοσιεύσεις
- 729
- Ηλικία
- 42
- Περιοχή
- Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
- Μοτοσυκλέτα
- Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
- Όνομα
- Μιχαήλ
Από την άλλη, να γράψω λίγο και κάτι καλό, γιατί να πάρει κανείς, καλό κινέζικο μοτό.
Μας ήρθε πελάτης με Voge 300 AC, ο οποίος είχε κάποια ατυχία, είχε μια χαζοπτώση, ριζαλτολοφδεμ που έλεγε κι ο Χαρρυ Κλυν, εσπασε η βάση μαρσπιέ εκεί που κρατάει τον επιλογέα ταχυτήτων, και στράβωσε η μανέτα του συμπλέκτη. Με βελάκι το σπάσιμο.
Πάω στην Mototrend για ανταλλακτικά, όλο το μαρπιέ κομπλέ, δλδ βάση, μοχλός ταχυτήτων όλο το σύστημα μέχρι εκεί που πιάνει στο καρέ του άξονα ταχυτήτων, λάστιχο που πατάει το πόδι, όλα τα μικροπράγματα οι βίδες, ο πίρος και τα υποεξαρτήματα που περιλαμβάνει ΣΥΝ μανέτα συμπλέκτη που πάει πακέτο με την βάση της και το διακοπτάκι που στέλνει σήμα ότι πατάμε συμπλέκτη για να παίρνει μπροστά με ταχύτητα στο κιβώτιο.
Ολα αυτά μαζί, αυτά που έχω στην εικόνα (τα παλιά έχω στην εικόνα, ξέχασα να βγάλω φωτό τα καινούρια, φανταστείτε τα καινούρια εσείς)
κάναν ---κρατηθείτε--- κάτι λίγο πάνω από τα 60 ευρώ η λιανική τιμή.
Σε Honda αντίστοιχο, 60 ευρώ, παίζει να κάνει ΜΟΝΟ το λάστιχο που πατάει το πόδι ή ΜΟΝΟ το μαρπιέ το σκέτο μέταλλο αυτό που βιδώνει πάνω του το λάστιχο δλδ.
Πως να μην πουλάνε σαν τρελοί οι Κινέζοι; Και το μοτό, το έκανα και βόλτα γύρω το τετράγωνο, εύκολο, ευχάριστο, ελαφρύ, ευέλικτο, λες και το ήξερα χρόνια, μια χαρά στήσιμο δρόμου, όλα μια χαρά.
Μας ήρθε πελάτης με Voge 300 AC, ο οποίος είχε κάποια ατυχία, είχε μια χαζοπτώση, ριζαλτολοφδεμ που έλεγε κι ο Χαρρυ Κλυν, εσπασε η βάση μαρσπιέ εκεί που κρατάει τον επιλογέα ταχυτήτων, και στράβωσε η μανέτα του συμπλέκτη. Με βελάκι το σπάσιμο.
Πάω στην Mototrend για ανταλλακτικά, όλο το μαρπιέ κομπλέ, δλδ βάση, μοχλός ταχυτήτων όλο το σύστημα μέχρι εκεί που πιάνει στο καρέ του άξονα ταχυτήτων, λάστιχο που πατάει το πόδι, όλα τα μικροπράγματα οι βίδες, ο πίρος και τα υποεξαρτήματα που περιλαμβάνει ΣΥΝ μανέτα συμπλέκτη που πάει πακέτο με την βάση της και το διακοπτάκι που στέλνει σήμα ότι πατάμε συμπλέκτη για να παίρνει μπροστά με ταχύτητα στο κιβώτιο.
Ολα αυτά μαζί, αυτά που έχω στην εικόνα (τα παλιά έχω στην εικόνα, ξέχασα να βγάλω φωτό τα καινούρια, φανταστείτε τα καινούρια εσείς)
κάναν ---κρατηθείτε--- κάτι λίγο πάνω από τα 60 ευρώ η λιανική τιμή.
Σε Honda αντίστοιχο, 60 ευρώ, παίζει να κάνει ΜΟΝΟ το λάστιχο που πατάει το πόδι ή ΜΟΝΟ το μαρπιέ το σκέτο μέταλλο αυτό που βιδώνει πάνω του το λάστιχο δλδ.
Πως να μην πουλάνε σαν τρελοί οι Κινέζοι; Και το μοτό, το έκανα και βόλτα γύρω το τετράγωνο, εύκολο, ευχάριστο, ελαφρύ, ευέλικτο, λες και το ήξερα χρόνια, μια χαρά στήσιμο δρόμου, όλα μια χαρά.