Καλπάζουν οι Κινέζοι!

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.509
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

AW 500 N και 500 R - Νέα μάρκα από την Κίνα, δύο νέες μοτοσυκλέτες​

aw3.jpgaw4.jpgaw2.jpg

Οι κινεζικές κατασκευάστριες μοτοσυκλετών ξεπετάγονται σαν τα αγριολούλουδα!

Βρισκόμαστε σε μία εποχή όπου η άνθηση της Κινεζικής βιομηχανίας μοτοσυκλετών, δίνει ζωή τόσο σε «μεγαλύτερες» εταιρείες, όσο και σε πολλαπλές, μικρότερες και λιγότερο γνωστές, που διεκδικούν τον δικό τους χώρο. Προς το παρόν τουλάχιστον, η AW ανήκει στην δεύτερη κατηγορία, κάνοντας την πρώτη της εμφάνιση πριν από 2 χρόνια. Τώρα, παρουσίασε ένα ακόμα μοντέλο.

Η αρχή έγινε με το 500 R , μία supersport τύπου μοτοσυκλέτα με έναν πολύ γνωστό κινητήρα: Τον δικύλινδρο της Loncin, με απόδοση 48 ίππων που έχει βασιστεί καταφανώς σε αυτόν του CB500 της Honda. H σχεδίαση του ακολουθεί καταφανώς την μοντέρνα οδό, με κάποια στοιχεία από Aprilia, θα έλεγε κανείς. Η AW δεν έμεινε εκεί, όμως, αφού παρουσίασε το ολοκαίνουργιο 500 N που βλέπετε παραπάνω.

Το μοντέλο φαίνεται ότι έχει εμπνευστεί, από το M V Agusta Superveloce, με την χαρακτηριστική μορφή του μούτρου να το μαρτυρά. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί και το πλαστικό κοστούμι δεν καλύπτει πλήρως την μοτοσυκλέτα, σε αντίθεση με τις περισσότερες supersport. Εντύπωση προκαλεί το πλαίσιο δύο δοκών αλουμινίου που έχει χρησιμοποιηθεί στο μοντέλο, ενώ το βάρος του ανακοινώνεται στα 186 κιλά με όλα του τα υγρά.

Όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία με το AW 500 «απογυμνωμένο», το πλαίσιο αλλά και το εντυπωσιακό ψαλίδι αλουμινίου διακρίνονται εύκολα, ενώ η μπροστινή ανάρτηση χρησιμοποιεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι, το οποίο είναι και ρυθμιζόμενο. Το μοντέλο κάνει χρήση 2 δίσκων φρένου εμπρός, με ακτινικές δαγκάνες και ακτινική τρόμπα (!), ενώ είναι παράλληλα εμφανής και η χρήση οθόνης TFT στο μοντέλο.

Προς το παρόν, δεν έχουμε μάθει περισσότερα για το τι σκοπεύει να κάνει η AW για την αγορά μας, όμως τα μοντέλα της δεν περνούν και αδιάφορα!

Πηγη www.bikeit.gr
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.414
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Δυσκολεύομαι να πειστώ ότι όλες αυτές οι μάρκες που ξεπεταγονται από το μηδέν, εκτός από το μοτέρ το πολυφορεμένο (οκ και δοκιμασμενο) θα παρουσιάσουν κάτι αξιοπρεπές αλλά και αξιόπιστο σε βάθος χρόνου.
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.820
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Δυσκολεύομαι να πειστώ ότι όλες αυτές οι μάρκες που ξεπεταγονται από το μηδέν, εκτός από το μοτέρ το πολυφορεμένο (οκ και δοκιμασμενο) θα παρουσιάσουν κάτι αξιοπρεπές αλλά και αξιόπιστο σε βάθος χρόνου.
Έτοιμες λύση προσφέρουν δοκιμασμένες χωρίς όμως δική τους εμπειρία, συμφωνώ μαζί σου Νίκο κρατώ μικρό καλάθι.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.412
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δυσκολεύομαι να πειστώ ότι όλες αυτές οι μάρκες που ξεπεταγονται από το μηδέν, εκτός από το μοτέρ το πολυφορεμένο (οκ και δοκιμασμενο) θα παρουσιάσουν κάτι αξιοπρεπές αλλά και αξιόπιστο σε βάθος χρόνου.

Έτοιμες λύση προσφέρουν δοκιμασμένες χωρίς όμως δική τους εμπειρία, συμφωνώ μαζί σου Νίκο κρατώ μικρό καλάθι.
Την απάντηση σας την δίνει ο φίλος και δεν μπορώ παρά να μη συμφωνήσω .
Θυμάστε τους κορεάτες στα γιωταχιά ,ε κάπως έτσι πάει το έργο :
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
271
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Πάντος παιδιά (όλοι παιδιά είμαστε) επειδή ασχολούμε απο το 1998 με την πληροφορική
και ειδικά με της μηχανές γραφείου αυτά τα φαινόμενα που σήμεφα βλέπουμε στις μοτό
συμβαίνουν στην πληροφορική εδώ και 20 χρόνια .Κάποτε ήταν μονοπόλειο των ιαπώνων και αμερικανών
και λίγο των ευρωπαίων σήμερα οι κινέζοι είναι πολύ μεγάλοι παίκτες του χόρου δεν θα πώ εταιρείες...
Και με δεδομένο ότι τεχνολογικά η μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο ήδη χρησιμοποιούν εξέλιξη
παιπαλαιομένης τεχνολογίας όσο αφορά τους κινητήρες εσωτερικής καύσεως οι κινέζοι θα κατακλύσουν την παγκόσμια αγορά με μοντέλα και θα πάρουν αξιόπιστα το μερίδιο που τους αναλογή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.412
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δηλαδή διαφωνείς Τζον.
Ε ναι .
Απλά είμαστε στην αρχή ακόμα .
Προσωπικά η πληθώρα αυτή έχει αρχίσει και μ'αρέσει.
Υπάρχει ξανά ζωντάνια μετά από χρόνια ,ας είναι ξαναζεσταμενο φαγητό και είμαι σίγουρος ότι έχουμε δούμε πολλά ακόμα .
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Την απάντηση σας την δίνει ο φίλος και δεν μπορώ παρά να μη συμφωνήσω .
Θυμάστε τους κορεάτες στα γιωταχιά ,ε κάπως έτσι πάει το έργο :
Ε ναι ρε Γιάννη τι να πω ; moter ασπαστο αναρτήσεις kayaba , φρένα nissin, Cpu bosh, δηλαδή τι να χαλάσει;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.509
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

PFMoto Starship 6: Μια “Gold Wing” με κινητήρα 600cc!​

Όγκος, βάρος, εμφάνιση και 60 ίπποι

Τον Αύγουστο του 2023 θα βγει στην κινέζικη αγορά το PFMoto Starship 6, με κινητήρα 600 διάταξης V-2 και εμφάνιση που όχι απλώς παραπέμπει, αλλά κοπιάρει την εμφάνιση του θηριώδους Honga Gold Wing!
Το Starship 6 είναι το δεύτερο μοντέλο από την PFMoto, ένα υδρόψυκτο 600 V-2, 280 κιλών, με σχεδίαση και εξοπλισμό που έχουν σαν πρότυπο το Honda Gold Wing. Πολυτελές, άνετο, με μεγάλο φέρινγκ και ηχοσύστημα, θα διατεθεί στην κινεζική αγορά από τον Αύγουστο του 2023.

Το πρώτο μοντέλο της νέας κινεζικής μάρκας μοτοσυκλετών PFMoto ήταν το Starship 3 με 300cc V-2, 32 ίππων, κυκλοφόρησε πέρσι τον Αύγουστο, ενώ τώρα ήρθε η σειρά του μεγαλύτερου μοντέλου.
Οι ρίζες της PFMoto βρίσκονται στον, γνωστό μας στην Ελλάδα, κατασκευαστή κινητήρων Lifan. Αν το ψάξετε λίγο, η Lifan ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely, ο οποίος έχει εξαγοράσει γνωστές μάρκες αυτοκινήτων εκτός των άλλων, όπως η Volvo, η Polestar και η Lotus, ενώ έχει μερίδιο και στη Mercedes-Benz.
Η εταιρία Geely όμως είναι ιδιαίτερα ενεργή και στο χώρο της μοτοσυκλέτας, αφού είναι ιδιοκτήτρια της Qianjiang, της QJMotor και Benelli, εκτός των άλλων.

Η PFMoto έχει ήδη παρουσιάσει το μελλοντικό Starship 6 ως “Concept 6” σε κινεζικές εκθέσεις αυτοκινήτων, ενώ μόλις διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες της τελικής έκδοσης παραγωγής, καθώς και τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά της.

Το PFMoto Starship 6 – όπως και το Starship 3 – κινείται από ένα υδρόψυκτο V-2, αλλά με σχεδόν διπλάσιο κυβισμό: από 304 στα 573 κυβικά. Από τους 32 ίππους του 300, η απόδοση του 600 θα αυξηθεί στους 60 περίπου ίππους. Αν και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του PFMoto Starship 6 δεν είναι ακόμη διαθέσιμα, ο κινητήρας αυτός χρησιμοποιείται ήδη σε μοντέλο cruiser, το Lifan LF600 – με 58,5 ίππους (43 kW), με μέγιστη ροπή 55 Nm.

PFMoto Starship 3, 300cc
Από την άλλη, οι 58,5 ίπποι θα είναι ίσα-ίσα αρκετοί για την κίνηση του Starship 6, αφού θα ζυγίζει τουλάχιστον 280 κιλά.
Το τεράστιο μεταξόνιο των 1.616 χιλιοστών φαίνεται κατάλληλο για τέτοια κατασκευή, ενώ το ύψος της σέλας είναι μόλις 740 χιλιοστά.

Η τελική μετάδοση γίνεται μέσω οδοντωτού ελαστικού ιμάντα, παρότι εξετάστηκε το ενδεχόμενο να υπάρχει έκδοση με τελική μετάδοση με αλυσίδα.
Η σχεδίαση, όπως και το συνολικό concept του Starship, είναι προφανώς εμπνευσμένα από το Honda Gold Wing, το οποίο για πολλούς ανά τον κόσμο, θεωρείται μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες που υπάρχουν.
Με το Starship 6, η PFMoto προσφέρει μόνο το ένα τρίτο του κυβισμού του εξακύλινδρου boxer κινητήρα της Honda, αλλά και ρυθμιζόμενη ζελατίνα και τον χαρακτηριστικό πίνακα διακοπτών στο ρεζερβουάρ.

PFMoto Starship 3
Επίσης περιλαμβάνεται ηχοσύστημα με ηχεία και συνδεσιμότητα Bluetooth. Φυσικά υπάρχουν και φώτα LED παντού.
Εμείς από την πλευρά μας να ευχηθούμε καλά ταξίδια στους Κινέζους συναδέλφους μοτοσυκλετιστές με τις μίνι Gold Wing τους…
Στο βίντεο που ακολουθεί το PFMoto Starsip 6


Πηγη https://motorbike.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

PFMoto Starship 6: Μια “Gold Wing” με κινητήρα 600cc!​

Όγκος, βάρος, εμφάνιση και 60 ίπποι

Τον Αύγουστο του 2023 θα βγει στην κινέζικη αγορά το PFMoto Starship 6, με κινητήρα 600 διάταξης V-2 και εμφάνιση που όχι απλώς παραπέμπει, αλλά κοπιάρει την εμφάνιση του θηριώδους Honga Gold Wing!
Το Starship 6 είναι το δεύτερο μοντέλο από την PFMoto, ένα υδρόψυκτο 600 V-2, 280 κιλών, με σχεδίαση και εξοπλισμό που έχουν σαν πρότυπο το Honda Gold Wing. Πολυτελές, άνετο, με μεγάλο φέρινγκ και ηχοσύστημα, θα διατεθεί στην κινεζική αγορά από τον Αύγουστο του 2023.

Το πρώτο μοντέλο της νέας κινεζικής μάρκας μοτοσυκλετών PFMoto ήταν το Starship 3 με 300cc V-2, 32 ίππων, κυκλοφόρησε πέρσι τον Αύγουστο, ενώ τώρα ήρθε η σειρά του μεγαλύτερου μοντέλου.
Οι ρίζες της PFMoto βρίσκονται στον, γνωστό μας στην Ελλάδα, κατασκευαστή κινητήρων Lifan. Αν το ψάξετε λίγο, η Lifan ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely, ο οποίος έχει εξαγοράσει γνωστές μάρκες αυτοκινήτων εκτός των άλλων, όπως η Volvo, η Polestar και η Lotus, ενώ έχει μερίδιο και στη Mercedes-Benz.
Η εταιρία Geely όμως είναι ιδιαίτερα ενεργή και στο χώρο της μοτοσυκλέτας, αφού είναι ιδιοκτήτρια της Qianjiang, της QJMotor και Benelli, εκτός των άλλων.

Η PFMoto έχει ήδη παρουσιάσει το μελλοντικό Starship 6 ως “Concept 6” σε κινεζικές εκθέσεις αυτοκινήτων, ενώ μόλις διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες της τελικής έκδοσης παραγωγής, καθώς και τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά της.

Το PFMoto Starship 6 – όπως και το Starship 3 – κινείται από ένα υδρόψυκτο V-2, αλλά με σχεδόν διπλάσιο κυβισμό: από 304 στα 573 κυβικά. Από τους 32 ίππους του 300, η απόδοση του 600 θα αυξηθεί στους 60 περίπου ίππους. Αν και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του PFMoto Starship 6 δεν είναι ακόμη διαθέσιμα, ο κινητήρας αυτός χρησιμοποιείται ήδη σε μοντέλο cruiser, το Lifan LF600 – με 58,5 ίππους (43 kW), με μέγιστη ροπή 55 Nm.

PFMoto Starship 3, 300cc
Από την άλλη, οι 58,5 ίπποι θα είναι ίσα-ίσα αρκετοί για την κίνηση του Starship 6, αφού θα ζυγίζει τουλάχιστον 280 κιλά.
Το τεράστιο μεταξόνιο των 1.616 χιλιοστών φαίνεται κατάλληλο για τέτοια κατασκευή, ενώ το ύψος της σέλας είναι μόλις 740 χιλιοστά.

Η τελική μετάδοση γίνεται μέσω οδοντωτού ελαστικού ιμάντα, παρότι εξετάστηκε το ενδεχόμενο να υπάρχει έκδοση με τελική μετάδοση με αλυσίδα.
Η σχεδίαση, όπως και το συνολικό concept του Starship, είναι προφανώς εμπνευσμένα από το Honda Gold Wing, το οποίο για πολλούς ανά τον κόσμο, θεωρείται μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες που υπάρχουν.
Με το Starship 6, η PFMoto προσφέρει μόνο το ένα τρίτο του κυβισμού του εξακύλινδρου boxer κινητήρα της Honda, αλλά και ρυθμιζόμενη ζελατίνα και τον χαρακτηριστικό πίνακα διακοπτών στο ρεζερβουάρ.

PFMoto Starship 3
Επίσης περιλαμβάνεται ηχοσύστημα με ηχεία και συνδεσιμότητα Bluetooth. Φυσικά υπάρχουν και φώτα LED παντού.
Εμείς από την πλευρά μας να ευχηθούμε καλά ταξίδια στους Κινέζους συναδέλφους μοτοσυκλετιστές με τις μίνι Gold Wing τους…
Στο βίντεο που ακολουθεί το PFMoto Starsip 6


Πηγη https://motorbike.gr
60 άλογα και βάρος τουλάχιστον 280 κιλά; Ούτε τις ανηφόρες δεν θα βγάζει..... Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
απαντησε μου,εχω λογο που σε ρωταω.
Το είχε φέρει από Ιταλία ο πρώτος μου ξάδερφος ναυτικός το 1996 και μου το είχε αφήσει πεσκέσι 3 μήνες το καλοκαίρι του 1997 που ήμουν ξέμπαρκος και εγώ και χωρίς μηχανή, τον Αχλαδόκαμπο δικάβαλος και φορτωμένος δεν ανέβαζε πάνω από 120 στις ευθειούλες που είχε, ήθελα να το βάψω μπλέ και να το φουντάρω από εκεί πάνω....
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Το είχε φέρει από Ιταλία ο πρώτος μου ξάδερφος ναυτικός το 1996 και μου το είχε αφήσει πεσκέσι 3 μήνες το καλοκαίρι του 1997 που ήμουν ξέμπαρκος και εγώ και χωρίς μηχανή, τον Αχλαδόκαμπο δικάβαλος και φορτωμένος δεν ανέβαζε πάνω από 120 στις ευθειούλες που είχε, ήθελα να το βάψω μπλέ και να το φουντάρω από εκεί πάνω....
Βαρυ οντως,αλλα ηταν ενα απ τ αγαπημενα μου,ηταν να το παρω το 97 απο την MG MOTORS εισαγωγη καινουργιο απο γερμανια στα 2.750.000 δρχ,αλλα τελικα πηρα punto 55 στα 2,850.000.Τα ιδια αλογα ειχαν. ToothΠαντως στην αμερικα εχει το καλυτερο club ever, και φανατικους οπαδους.Γι αυτο σε ρωτησα.Και με υδραυλικες αυτορυθμιζομενες βαλβιδες.ΑΘΡΑΥΣΤΟ.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Βαρυ οντως,αλλα ηταν ενα απ τ αγαπημενα μου,ηταν να το παρω το 97 απο την MG MOTORS εισαγωγη καινουργιο απο γερμανια στα 2.750.000 δρχ,αλλα τελικα πηρα punto 55 στα 2,850.000.Τα ιδια αλογα ειχαν. ToothΠαντως στην αμερικα εχει το καλυτερο club ever, και φανατικους οπαδους.Γι αυτο σε ρωτησα.Και με υδραυλικες αυτορυθμιζομενες βαλβιδες.ΑΘΡΑΥΣΤΟ.
Καλύτερα που δεν το πήρες...
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Βαρυ οντως,αλλα ηταν ενα απ τ αγαπημενα μου,ηταν να το παρω το 97 απο την MG MOTORS εισαγωγη καινουργιο απο γερμανια στα 2.750.000 δρχ,αλλα τελικα πηρα punto 55 στα 2,850.000.Τα ιδια αλογα ειχαν. ToothΠαντως στην αμερικα εχει το καλυτερο club ever, και φανατικους οπαδους.Γι αυτο σε ρωτησα.Και με υδραυλικες αυτορυθμιζομενες βαλβιδες.ΑΘΡΑΥΣΤΟ.
Αμα είχε σήμα $&@# απάνω η ΙΔΙΑ ΜΗΧΑΝΗ κατά τα άλλα, οι ΙΔΙΟΙ άνθρωποι, θα γράφανε τι σταθερό, ξεκούραστο και τέλειο για ταξίδια είναι, το μόνο μοτό που είχανε που παίρνει μπροστά και μετά από μήνες αφημένο ενώ κάτι άλλα... , πόσο μπορείς να γυρίσεις τον κόσμο με αυτό, πόσο καλό πράγμα οι ενσωματωμένες βαλίτσες και οι χώροι, πόσο λειψά-ελαττωματικά-ανεπαρκή φαίνονται των άλλων μπροστά του, πόσο συνειδητοποιημένος και μοτοσυκλετιστής που ξέρεις τι θέλεις πρέπει να είσαι μαζί του, που όλοι οι άλλοι αυτό προσπαθούν να αντιγράψουν κ.ο.κ.
 
Top Bottom