Καλπάζουν οι Κινέζοι!

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.715
Μοτοσυκλέτα
Tracer 9, F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Μα το σχόλιό μου για το SRT 550 S ήταν (τα χαρακτηριστικά του οποίου αναφέρονται σε λίγο παραπάνω ποστ του Μιχάλη). Για 500άρι η ιπποδύναμή του είναι μια χαρά, όχι όμως και το βάρος του. Οπότε και ο λόγος των δύο ...... χεμε

Τώρα για το 700, τα 70 αλόγατα είναι σίγουρα καλύτερα αλλά δεν είδα στο αρθράκι του μοτό να αναφέρεται και το βάρος οπότε
είδομεν (αν έχει τπτ 235 κιλά όπως κάποια ανάλογα του χώρου και πάλι θα το θεωρήσω .... κάπως).

Ο μέσος όρος της κατηγορίας πλέον, είναι σαφώς κάπου εκεί, αυτό δεν σημαίνει πως για τη δική μου λογική είναι και θεμιτός.
Γενικότερα θεωρώ πως για την παραγωγή πλούσια εξοπλισμένων και χαμηλότερης τιμής μοτό έχουν γίνει κάποιες θυσίες - στην προκειμένη και πολλές άλλες ανάλογες περιπτώσεις - στην απόδοση κινητήρα και το βάρος.

Αυτός και είναι άλλωστε ο λόγος που προσωπικά προτιμώ μεταχειρισμένα μηχανάκια της "παλαιότερης" προσέγγισης και λογικής παρά καινούργια φορτωμένα με πολλά (από τα οποία αρκετά δεν χρειάζομαι κιόλας) αλλά ολίγον φιμωμένα και προπαντός υπέρβαρα κατά την άποψή μου.

Περί ορέξεως φυσικά ......

Κ.καθηγητα οι 56 ίπποι και τα 5,5 κ.ροπη αφορούν το 550 κι όχι το 700 .
Δεν ξέρω γιατί κάνανε λάθος ,αλλά το μότο τα δίνει κανονικά :
 

Kornillios

new member
Δημοσιεύσεις
105
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Moto Guzzi V100 Mandello S
Όνομα
Βασίλης
Μα το σχόλιό μου για το SRT 550 S ήταν (τα χαρακτηριστικά του οποίου αναφέρονται σε λίγο παραπάνω ποστ του Μιχάλη). Για 500άρι η ιπποδύναμή του είναι μια χαρά, όχι όμως και το βάρος του. Οπότε και ο λόγος των δύο ...... χεμε

Τώρα για το 700, τα 70 αλόγατα είναι σίγουρα καλύτερα αλλά δεν είδα στο αρθράκι του μοτό να αναφέρεται και το βάρος οπότε
είδομεν (αν έχει τπτ 235 κιλά όπως κάποια ανάλογα του χώρου και πάλι θα το θεωρήσω .... κάπως).

Ο μέσος όρος της κατηγορίας πλέον, είναι σαφώς κάπου εκεί, αυτό δεν σημαίνει πως για τη δική μου λογική είναι και θεμιτός.
Γενικότερα θεωρώ πως για την παραγωγή πλούσια εξοπλισμένων και χαμηλότερης τιμής μοτό έχουν γίνει κάποιες θυσίες - στην προκειμένη και πολλές άλλες ανάλογες περιπτώσεις - στην απόδοση κινητήρα και το βάρος.

Αυτός και είναι άλλωστε ο λόγος που προσωπικά προτιμώ μεταχειρισμένα μηχανάκια της "παλαιότερης" προσέγγισης και λογικής παρά καινούργια φορτωμένα με πολλά (από τα οποία αρκετά δεν χρειάζομαι κιόλας) αλλά ολίγον φιμωμένα και προπαντός υπέρβαρα κατά την άποψή μου.

Περί ορέξεως φυσικά ......

Το 700S έχει 238 κιλά πλήρες υγρών (Συμπεριλαμβάνονται κάγκελα, σχάρες και κεντρικό σταντ). Αυτό αναφέρει στο επίσημο site της QJ.

Ωστόσο, παρότι τα κιλά της σαν απόλυτο νούμερο, βλέπω πως η αναλογία ροπή/ιπποδύναμη ανά βάρος είναι υπέρ του κινέζου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.715
Μοτοσυκλέτα
Tracer 9, F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Το 700S έχει 238 κιλά πλήρες υγρών (Συμπεριλαμβάνονται κάγκελα, σχάρες και κεντρικό σταντ). Αυτό αναφέρει στο επίσημο site της QJ.

Ωστόσο, παρότι τα κιλά της σαν απόλυτο νούμερο, βλέπω πως η αναλογία ροπή/ιπποδύναμη ανά βάρος είναι υπέρ του κινέζου.
Σε σχέση με ποιο μηχανάκι είναι υπερ του κινέζου ?
Αναφέρθηκε κάτι παραπάνω και μου διέφυγε ?

Στα 238 κιλά για 700άρι με εντυπωσιάζει κάτι που θα είχε χειρότερη αναλογία από αυτή !
 

Kornillios

new member
Δημοσιεύσεις
105
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Moto Guzzi V100 Mandello S
Όνομα
Βασίλης
Σε σχέση με ποιο μηχανάκι είναι υπερ του κινέζου ?
Αναφέρθηκε κάτι παραπάνω και μου διέφυγε ?

Στα 238 κιλά για 700άρι με εντυπωσιάζει κάτι που θα είχε χειρότερη αναλογία από αυτή !

Για το 700αρι το σύγκρινα με το NC750 που είναι στα αντίστοιχα περίπου κυβικά....

QJ: power: 70 HP - Torque: 70 nm - weight: 238 full + accesssories

HP/Torque to Weight ratio: 70/238 = 0.294

Honda NC: power 58 Hp - Torque: 69 - weight: 214 (clutch) / 224 (DCT) without accessories

Non-DCT HP to Weight ratio: 58/214 = 0.271

Non-DCT Torque to Weight ratio: 69/214 = 0.322

DCT Hp to Weight ratio: 69/224 = 0.259

DCT Torque to Weight ratio: 69/224 = 0.308

Μπορεί οι υπολογισμοί μου να είναι είτε πρόχειροι είτε λάθος, αλλά εγώ κατανοώ πως σε επίπεδο ιπποδύναμης υστερεί το NC έναντι του 700S. Ωστόσο κερδίζει στο κομμάτι ροπής (όχι τόσο στο DCT version που θα το επιλέξει η πλειοψηφία των αγοραστών του συγκεκριμένου μοντέλου) που θεωρώ πιο σημαντικό αφού αυτή θα σε γλυτώσει από τα χειρότερα.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.715
Μοτοσυκλέτα
Tracer 9, F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Μια χαρά μου φαίνονται οι υπολογισμοί σου και τώρα αντιλαμβάνομαι τι εννοούσες για τη σύγκριση παραπάνω.
Όπως προείπα με εντυπωσιάζει ένα μηχανάκι με αυτές τις αναλογίες βάρους / απόδοσης - οπότε και υπό αυτή την έννοια
βλέπω και τα νούμερα για το NC750 με δέος ..... και δεν το εννοώ κολακευτικά !

Αντιλαμβάνομαι πως ανάλογα με τη χρήση που έχει κανείς κατά νου, θα επιλέξει το NC καθώς είναι Χόνδα, λόγω του DCT ή λόγω της οικονομίας του που αν θυμάμαι καλά είναι καλύτερη και από του Κινέζου, προσωπικά όμως δεν !

Εδώ λοιπόν θα σταθώ και στο σχόλιο του Γιάννη παραπάνω, πως η απόδοση του κινέζου βρίσκεται περί τον μέσο όρο και ως απόλυτη τιμή ίππων αλλά και ως αναλογία βάρους απόδοσης - βασικά στο Χόνδα είναι και χειρότερα αυτά όπως το επισημαίνεις παραπάνω.

Αυτή είναι και η αντίρρηση μου λοιπόν όσον αφορά τη νόρμα της εποχής και αυτό ανέφερα νωρίτερα ότι με ξενίζει πλέον. Υπό αυτή την έννοια ενδιαφέρομαι για μηχανάκια μεταχείρω με υψηλότερη αναλογία απόδοσης /κιλό.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.436
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Εμένα πάλι ο ειδικός συντελεστής συγκέντρωσης ισχύος ... ίπποι/κιλό για μοτοσυκλέτα δεν μου λέει πλέον τιποτα ενώ αντιθέτως το ... διαχείριση "πασών" κιλών / στα περισσότερα προσπελάσιμα έδαφη ... μου λέει παρα πολλά για την απόλαυση. Tooth
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.690
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Εμένα πάλι ο ειδικός συντελεστής συγκέντρωσης ισχύος ... ίπποι/κιλό για μοτοσυκλέτα δεν μου λέει πλέον τιποτα ενώ αντιθέτως το ... διαχείριση ''Πάντων'' κιλών / στα περισσότερα προσπελάσιμα έδαφη ... μου λέει παρα πολλά για την απόλαυση. Tooth
fixed.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.715
Μοτοσυκλέτα
Tracer 9, F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Εμένα πάλι ο ειδικός συντελεστής συγκέντρωσης ισχύος ... ίπποι/κιλό για μοτοσυκλέτα δεν μου λέει πλέον τιποτα ενώ αντιθέτως το ... διαχείριση "πασών" κιλών / στα περισσότερα προσπελάσιμα έδαφη ... μου λέει παρα πολλά για την απόλαυση. Tooth

Μα λογικό είναι φίλε. Ο καθείς μας έχει τα θέλω και τις προτεραιότητές του γι αυτό υπάρχει και μεγάλος αριθμός προσφερόμενων μοντέλων. Θα το έβλεπα περίεργο να ζητάμε όλοι τα ίδια χαρακτηριστικά από τα μηχανάκια μας ή ακόμα και για τον καθένα μας να μην διαμορφώνεται το τι ζητάει με την πάροδο του χρόνου και τις συγκυρίες ζωής του.
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
288
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Ο κινεζικός κολοσσός Zongshen, γνωστός και για τις μοτοσυκλέτες και τα ATV του που εξάγονται και στο εξωτερικό κάτω από το εμπορικό όνομα Cyclone, ετοιμάζεται να προχωρήσει στην εξαγορά του 24,55% του έτερου κινέζικου γίγα Loncin του οποίου τις μοτοσυκλέτες έχουμε γνωρίσει και στην Ελλάδα από την Voge. Αμφότερες οι εταιρείες έχουν έδρα στην Chongqing, και συνολικά απασχολούν περίπου 50.000 εργαζόμενους.

Στις 2 Ιουλίου, η Zongshen Power ανακοίνωσε πως η εταιρεία της, Zongshen Xinzhizao σκοπεύει να αποκτήσει 504 εκατομμύρια μετοχές της Loncin General, κάτι που αντιπροσωπεύει το 24,55% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, μετοχές αξίας 3.346 δις Γουαν. Με τη συμπλήρωση της συναλλαγής, η Zongshen New Manufacturing θα γίνει ο μεγαλύτερος μέτοχος της Loncin General έχοντας πλέον ελεγκτικό ρόλο σε αυτήν. Ως επακόλουθο, ο Zuo Zonghsen, ιδρυτής και CEO της Zonghsen, θα είναι ο ισχυρός ανήρ της Loncin General. Η κίνηση αυτή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα και μένει να επικυρωθεί μετά από αντιμονοπωλιακό έλεγχο από τις κινέζικες αρχές, όμως θα πρέπει να θεωρούμε πως ο έλεγχος αυτός είναι απλά τυπικός, καθώς η κινέζικη κυβέρνηση έχει βάλει το χέρι της στην εξαγορά αυτή.

Οι δυο εταιρείες είναι πραγματικοί γίγαντες της κινεζικής βιομηχανίας μοτοσυκλετών και ATV, ενώ αμφότερες έχουν δεκάδες θυγατρικές, σε βαθμό που είναι εξαιρετικά δύσκολο για έναν εξωτερικό παρατηρητή να βγάλει άκρη για όλα τα παρακλάδια τους και τα rebranded προϊόντα τους σε όλο τον κόσμο. H Zongshen έχει συνεργασία τόσο με τη Harley-Davidson όσο και με την Piaggio, ενώ η Loncin έχει μεταξύ άλλων συνεργασία με την BMW, κατασκευάζοντας μοτοσυκλέτες και scooter για τους Βαυαρούς

Θα κλάψουνε μανουλες......
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.690
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Ο κινεζικός κολοσσός Zongshen, γνωστός και για τις μοτοσυκλέτες και τα ATV του που εξάγονται και στο εξωτερικό κάτω από το εμπορικό όνομα Cyclone, ετοιμάζεται να προχωρήσει στην εξαγορά του 24,55% του έτερου κινέζικου γίγα Loncin του οποίου τις μοτοσυκλέτες έχουμε γνωρίσει και στην Ελλάδα από την Voge. Αμφότερες οι εταιρείες έχουν έδρα στην Chongqing, και συνολικά απασχολούν περίπου 50.000 εργαζόμενους.

Στις 2 Ιουλίου, η Zongshen Power ανακοίνωσε πως η εταιρεία της, Zongshen Xinzhizao σκοπεύει να αποκτήσει 504 εκατομμύρια μετοχές της Loncin General, κάτι που αντιπροσωπεύει το 24,55% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, μετοχές αξίας 3.346 δις Γουαν. Με τη συμπλήρωση της συναλλαγής, η Zongshen New Manufacturing θα γίνει ο μεγαλύτερος μέτοχος της Loncin General έχοντας πλέον ελεγκτικό ρόλο σε αυτήν. Ως επακόλουθο, ο Zuo Zonghsen, ιδρυτής και CEO της Zonghsen, θα είναι ο ισχυρός ανήρ της Loncin General. Η κίνηση αυτή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα και μένει να επικυρωθεί μετά από αντιμονοπωλιακό έλεγχο από τις κινέζικες αρχές, όμως θα πρέπει να θεωρούμε πως ο έλεγχος αυτός είναι απλά τυπικός, καθώς η κινέζικη κυβέρνηση έχει βάλει το χέρι της στην εξαγορά αυτή.

Οι δυο εταιρείες είναι πραγματικοί γίγαντες της κινεζικής βιομηχανίας μοτοσυκλετών και ATV, ενώ αμφότερες έχουν δεκάδες θυγατρικές, σε βαθμό που είναι εξαιρετικά δύσκολο για έναν εξωτερικό παρατηρητή να βγάλει άκρη για όλα τα παρακλάδια τους και τα rebranded προϊόντα τους σε όλο τον κόσμο. H Zongshen έχει συνεργασία τόσο με τη Harley-Davidson όσο και με την Piaggio, ενώ η Loncin έχει μεταξύ άλλων συνεργασία με την BMW, κατασκευάζοντας μοτοσυκλέτες και scooter για τους Βαυαρούς

Θα κλάψουνε μανουλες......
ωραια παντα ειχα ονειρο μια ΖΟΝ-CΙΝ 1000 με διαμήκη V2 με αξονα.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.686
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Απ' την άλλη ο γκοργκολσς το 550svt το καινούριο πάντα το ξεκινάει 6 παρά 5€ .
Δεν ξέρω πόσο αξίζει αφού με 7κατοσταρικα πας σε .....κανονικό μηχανάκι.
Και Σημειωτέον ότι το 550 με τα 55 χορσ θα θέλει δίπλωμα κανονικό και όχι Α2
Διόρθωση σημερινή ,το bikeit αναφέρει ως τιμή τα 5600 για το srt550.
Νομίζω ότι σε αυτά τα λ7 αποκτά ένα νόημα η επιλογή του από κάποιον που θέλει κάτι που να μην ξεφεύγει αρκετά
 
Top Bottom