Καλπάζουν οι Κινέζοι!

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Όμορφο και θεωρώ πως θα κάνει τη ζωή του Honda ΝΧ500 πιο δύσκολη. Θεμιτό και το χάσιμο ολίγων κιλών και οι αλλαγές στο πλαίσιο .....

(ευρύτερο σχόλιο και όχι μόνο γι αυτό το μονΔέλο: αυτή η τάση - σχεδόν επιβεβλημένη πλέον - για TC και διαφορετικά modes ψεκασμού σε μηχανάκια με κινητήρες κάτω των 50 αλόγων με ξεπερνά ..... μετά ενθυμούμαι τον αριθμό κεριών στην τούρτα γενεθλίων μου και καταλαβαίνω γιατί !!!! ToothTooth )
Εγω το εχω λυσει αυτο,βαζοντας ενα χοντρο μεγαλο κιτρινο κερι,που εχω παντα, απο την περασμενη περιφορα του Επιταφείου,την Μεγαλη Παρασκευη.
 

Kornillios

new member
Δημοσιεύσεις
71
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Moto Guzzi V100 Mandello S
Όνομα
Βασίλης
Όμορφο και θεωρώ πως θα κάνει τη ζωή του Honda ΝΧ500 πιο δύσκολη. Θεμιτό και το χάσιμο ολίγων κιλών και οι αλλαγές στο πλαίσιο .....

(ευρύτερο σχόλιο και όχι μόνο γι αυτό το μονΔέλο: αυτή η τάση - σχεδόν επιβεβλημένη πλέον - για TC και διαφορετικά modes ψεκασμού σε μηχανάκια με κινητήρες κάτω των 50 αλόγων με ξεπερνά ..... μετά ενθυμούμαι τον αριθμό κεριών στην τούρτα γενεθλίων μου και καταλαβαίνω γιατί !!!! ToothTooth )

Αν είχα μείνει στα 500-600 κυβικά σε μοτο, αυτό το εργαλείο θα ήταν η πρώτη μου επιλογή! Κατά πολύ φθηνότερο από Honda και με πολλά καλούδια, ενώ ταυτόχρονα έχει τοποθετημένο επώνυμο εξοπλισμό σε φρένα, ABS, αναρτήσεις κτλ.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Αν είχα μείνει στα 500-600 κυβικά σε μοτο, αυτό το εργαλείο θα ήταν η πρώτη μου επιλογή! Κατά πολύ φθηνότερο από Honda και με πολλά καλούδια, ενώ ταυτόχρονα έχει τοποθετημένο επώνυμο εξοπλισμό σε φρένα, ABS, αναρτήσεις κτλ.
Ακριβώς έτσι το σκεπτόμουν και εγώ για το μικρό dual sport στα 300 κυβικά. Μας τα εμούσκεψε όμως η Voge με το 300 Rally με το υψος σέλας. Πήγα για test ride και ούτε αυτό δεν έκανα ....... οπότε CRF300l & dry bread απλά μεταχείρω για να αποφύγω το εγκεφαλικό της αρχικής τιμής αγοράς !
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.413
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ακριβώς έτσι το σκεπτόμουν και εγώ για το μικρό dual sport στα 300 κυβικά. Μας τα εμούσκεψε όμως η Voge με το 300 Rally με το υψος σέλας. Πήγα για test ride και ούτε αυτό δεν έκανα ....... οπότε CRF300l & dry bread απλά μεταχείρω για να αποφύγω το εγκεφαλικό της αρχικής τιμής αγοράς !
θα το ανέβασεις Σερβία κ.καθηγητα;
 

alexandros71

new member
Δημοσιεύσεις
51
Ηλικία
52
Περιοχή
Αττικη
Μοτοσυκλέτα
CB500X
Όνομα
Αλεξανδρος
Ακριβώς έτσι το σκεπτόμουν και εγώ για το μικρό dual sport στα 300 κυβικά. Μας τα εμούσκεψε όμως η Voge με το 300 Rally με το υψος σέλας. Πήγα για test ride και ούτε αυτό δεν έκανα ....... οπότε CRF300l & dry bread απλά μεταχείρω για να αποφύγω το εγκεφαλικό της αρχικής τιμής αγοράς !
Τι ύψος έχεις; Στο crf παταγες άνετα;
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
θα το ανέβασεις Σερβία κ.καθηγητα;
Ααααχχχχχ, εθίχθει μόλις μεγάλο θέμα cdefghigicdefghigi

Επεξεργάζομαι σενάρια:

  1. να ανεβάσω το CRF (με μία διανυκτέρα τουλάχιστον και λίγο πιο "δημιουργικές" διαδρομές) καθώς μόλις μου ήρθε ένα rhinowalk rackless σύστημα αποσκευών και θέλω να το δοκιμάσω για μεγάλες αποστάσεις και μετά τον Οκτώβρη βουρ για κάτω πάλι .....
  2. Να ανεβάσω το 800 (μονοκοπανιά) και να το αφήσω εδώ για το χειμώνα .....
  3. Να επισπεύσω την αγορά του Tracer 9 που σκέπτομαι για το Φθινόπωρο και να το ανεβάσω αυτό εδώ (μονοκοπανιά) για τη θερινή σεζόν, με επιστροφή όμως Ελλάδα τον Οκτώβριο .......
(το πρόβλημα είναι ότι η γυνή δεν οδηγεί και καθώς χρειαζόμαστε αμάξι για τη λειτουργία του καμπ, για να έρθει μηχανή επιβάλλονται διπλές διαδρομές πάνω - κάτω.)

Μόλις αυτό συζητάγαμε μετά της συμβίας - πριν με ξαναχώσει σε δουλειές για το καμπ - οπότε ήταν υπέρ του δέοντος επίκαιρη η ερώτηση ToothTooth
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.673
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Τι ύψος έχεις; Στο crf παταγες άνετα;
1,70 κορδωτός !

Το CRF, είτε μαμά είτε με after YSS ανάρτηση πίσω (την είχε το μοντέλο που αγόρασα τελικά), κάθεται αρκετά για να πατάω σχετικά εντάξει και από τις δύο πλευρές. Βοηθάει σαφώς και το μικρό του βάρος γιατί το ελέγχεις καλύτερα. Το rally της Voge είναι και 4εκ ψηλότερο και δεν κάθεται και τόσο η ανάρτηση οπότε δεν το είχα ούτε κατά διάνοια ......
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.413
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ααααχχχχχ, εθίχθει μόλις μεγάλο θέμα cdefghigicdefghigi

Επεξεργάζομαι σενάρια:

  1. να ανεβάσω το CRF (με μία διανυκτέρα τουλάχιστον και λίγο πιο "δημιουργικές" διαδρομές) καθώς μόλις μου ήρθε ένα rhinowalk rackless σύστημα αποσκευών και θέλω να το δοκιμάσω για μεγάλες αποστάσεις και μετά τον Οκτώβρη βουρ για κάτω πάλι .....
  2. Να ανεβάσω το 800 (μονοκοπανιά) και να το αφήσω εδώ για το χειμώνα .....
  3. Να επισπεύσω την αγορά του Tracer 9 που σκέπτομαι για το Φθινόπωρο και να το ανεβάσω αυτό εδώ (μονοκοπανιά) για τη θερινή σεζόν, με επιστροφή όμως Ελλάδα τον Οκτώβριο .......
(το πρόβλημα είναι ότι η γυνή δεν οδηγεί και καθώς χρειαζόμαστε αμάξι για τη λειτουργία του καμπ, για να έρθει μηχανή επιβάλλονται διπλές διαδρομές πάνω - κάτω.)

Μόλις αυτό συζητάγαμε μετά της συμβίας - πριν με ξαναχώσει σε δουλειές για το καμπ - οπότε ήταν υπέρ του δέοντος επίκαιρη η ερώτηση ToothTooth
Στο 800 γέρνει η πλάστιγγα,ώστε να έχεις ένα μεγάλο και ένα μικρό εν Ελλάδι .
Εγώ αυτό θα έκανα.
Και λεωφορειο Βελιγράδι Αθήνα για το ανέβασμα του γιωταχι.
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
407
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Ένα από τα καλά που έχει αυτή η έξαρση κινέζικων μοτοσικλετών μικρού κυβισμού στους δρόμους, είναι ότι βλέπεις λιγότερους αναβάτες χωρίς προστατευτικό εξοπλισμό. Πλεον έχουμε ξεφύγει από τη νοοτροπία του παπιού. Μπορεί η κινέζικη που αγοράζει κάποιος να είναι ακόμα και 125 κυβικά, αλλά αγοράζει και κράνος και μπουφάν μαζί! Και τα φοράει!

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Cyclone AQS 401: Bobber με αυτόματο κιβώτιο​

Με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα​


Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα

Ιάπωνες και Κινέζοι κατασκευαστές επενδύουν κατά κόρον στην κατηγορία cruiser. Πλέον στην κατηγορία όπου παλιότερα συναντούσαμε μεγάλα σε κυβισμό μοντέλα έχει αλλάξει και οι εταιρείες παρουσιάζουν μοτοσυκλέτες που μπορούν να οδηγηθούν με άδεια οδήγησης Α2.
To AQS 401 είναι το πρώτο Bobber με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει εξελιχθεί από την Zongshen, συνεργάτη του ομίλου Piaggio στην Κίνα. Οπότε δεν αποκλείεται η συγκεκριμένη καινοτομία να χρησιμοποιηθεί και σε μοντέλα του ιταλικού ομίλου.

Πρόκειται για μια sport bobber, που μοιάζει με στο Sportster S της Harley-Davidson. Ρεζερβουάρ «σταγόνα», κοντή μονόσελη ουρά, διπλά τελικά τοποτεθημένα ψηλά, εκτεθειμένος πίσω τροχός, μικρό φτερό και καλύμματα στο ανεστραμμένο πιρούνι που χαρίζει εμφάνιση ανάρτησης τύπου Hossack. Ζάντες και καπάκι κινητήρα σε μπρούτζινη απόχρωση. Γενικότερα δείχνει πολύ προσεγμένη κατασκευή.
cyclone aqs 401 2

Τα φώτα είναι full LED, με τα όργανα να αποτελούνται από οθόνη TFT τοποθετημένη στο κέντρο του τιμονιού.

Το πιο ενδιαφερίν χαρακτηριστικό ωστόσο αφορά τη μετάδοση που έχει ανατεθεί σε ηλεκτρομηχανικό σύστημα που συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων. Δεν υπάρχει μανέτα συμπλέκτη, ούτε πεντάλ ταχυτήτων. Οι αλλαγές γίνονται είτε εντελώς αυτόματα, είτε από τον αναβάτη μέσω διακοπτών στο τιμόνι.

Ο κινητήρας είναι σε σειρά δικύλινδρος, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, χωρητικότητας 400 κ.εκ.. Η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται μέσω αλυσίδας. Η ισχύς του κινητήρα είναι 45 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 37 Nm στις 8.000 σ.α.λ.
cyclone aqs 401 3

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και το ψαλίδι αλουμινίου. Η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ. Οι τροχοί είναι 17 ινστών με ελαστικά 130/70 μπροστά και 150/70 πίσω. Το σύστημε πέδησης είναι της J.Juanμ και στον στάνταρ εξοπλισμό συναντάμε ABS και Traction Control.

Παρ’ ότι η Cyclone είναι ένα brand name που αναμένεται εδώ και χρόνια στην Ευρώπη κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί. Οπότε είναι αμφίβολο αν θα δούμε το AQS 401 στους ελληνικούς δρόμους.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jedi Moto Vision K 750 & Κ750 Pro: Το όραμα έγινε πραγματικότητα​

Σε εκδόσεις με 70 και 82 ίππους​


Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Η Jinan Jedi Motorcycle Technology Co., Ltd, μια εταιρεία που κατασκευάζει δίκυκλα από το 1975 παρουσίασε σε πρωτότυπη μορφή το Κ 750 στην κινέζικη έκθεση CIMA το 2021. Μιας τέτοιας σχεδίασης μοτοσυκλέτα είναι αδύνατο να μην κάνει εντύπωση ακόμη και στους «ψιλομύτες» Ευρωπαίους.

Από τότε παρακολουθούμε τις εξελίξεις γύρω από την μοτοσυκλέτα της Jedi Motors. Τον περασμένο Φεβρουάριο έγινε γνωστό πως θα βγει στην παραγωγή μέσα στο 2023, κάτι που ωστόσο δεν επαληθεύτηκε. Φτάσαμε στον Απρίλιο του 2024 και η εταιρεία δηλώνει για μια ακόμη φορά έτοιμη να το βγάλει στην παραγωγή και μάλιστα σε δύο εκδόσεις.
JEDI MOTO K750 K750 PRO 5

Ας ξεκινήσουμε με τον κινητήρα, ο οποίος θα είναι ένας δικύλινδρος σε σειρά 730 κ.εκ. με περίπου 70 ίππους στην βασική έκδοση και 82 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 70 Nm ροπή στις 7.000 σ.α.λ. για στην Pro. Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι ισχυρότερο από τα Yamaha R7, Suzuki GSX-8R και Triumph Daytona 660. Μπορεί να κατασκευάζεται στην Κίνα αλλά εξελίχθηκε από την Ελβετική Suter.
Θα βασίζεται σε αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο που στην έκδοση Pro συνδυάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι.

Στην κατηγορία των μεσαίων σπορ, καμία άλλη μοτοσυκλέτα δεν φέρει αντίστοιχες λύσεις. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες Kayaba, αλλά δεν γνωρίζουμε αν θα φέρουν πλήρεις ρυθμίσεις ή μόνο προφόρτιση. Τα φρένα είναι της Brembo με ακτινικές δαγκάνες μπροστα. Το βάρος του είναι 206 κιλά, λίγο πιο πάνω από τον ανταγωνισμό.
JEDI MOTO K750 K750 PRO 7

Η έκδοση παραγωγής του Jedi Motors K750 έχει μικρές αλλαγές σε σύγκριση με τα πρωτότυπα. Έχει διατηρηθεί η μοντέρνα σχεδίαση με στοιχεία που προέρχονται από ιταλικές μοτοσυκλέτες.

Είναι όμορφο, καινοτόμο αλλά δεν γνωρίζουμε αν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα. Στην Κίνα η τιμή τους ξεκινά από τις 5.400 ευρώ. Η Jedi ήδη δραστηριοποιείται στην Γαλλία όπου συνεργάζεται με την Mash και στην Τουρκία όπου ήδη εισάγεται επίσημα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MITT Traveler 808: Ο ταξιδευτής από την Κίνα σε στύλ Harley​



Η οικονομική “Χάρλεϊ”

Μοιάζει με Harley, φτιάχνεται στην Κίνα, κοστίζει το ένα τρίτο, παρουσιάστηκε από την ισπανική μάρκα MITT και λέγεται Traveler 808.
Η MITT, μια δραστήρια ισπανική μάρκα, παρουσίασε πριν λίγες μέρες το πρώτο μοντέλο μιας οικογένειας που ονομάζεται “808” και θα δημιουργήσει μια γκάμα, η οποία αποτελείται από τρία μοντέλα που μοιράζονται τον ίδιο υδρόψυκτο κινητήρα V-2.

Ο κυβισμός του είναι 799 cc, η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 56 ίππους στις 7.000 rpm και η ροπή 67 Nm στις 5.500 rpm μόλις.

Στην περίπτωση της έκδοσης Traveler, ο κινητήρας αυξάνει ελαφρώς την ισχύ στους 60 ίππους και στα 72 Nm.

Σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ότι σε όλα η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα, βασική λεπτομέρεια που παρέχει ευκολία στη συντήρηση και ομαλή λειτουργία.



Το MITT Traveler 808 φοράει ένα αδιαμφισβήτητο “Γιάνκικο” στυλ, αφού έχει σαφείς σχεδιαστικές αναφορές σε Harley-Davidson.

Η μεγάλη οθόνη ενσωματώνεται στο ιδιαίτερο, μεγάλο, κλασικό φέρινγκ, που εγγυάται καλή προστασία και συνδυάζεται με μια φαρδιά σέλα. Ο συνεπιβάτης κάθεται πάνω στο 808 ακόμα καλύτερα, με βραχίονες και πλάτη στη διάθεσή του, για χιλιόμετρα απολαυστικών ταξιδιών.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα να οδηγείτε ακούγοντας την αγαπημένη σας μουσική χάρη σε ένα ηχοσύστημα που υποστηρίζεται από πολλά ηχεία που μοιράζονται σε διάφορα σημεία του Traveler 808.

Στη μεγάλη οθόνη TFT όπου μπορούμε να δούμε πολλές παραμέτρους, υπάρχει και ένδειξη για την πίεση των ελαστικών. Διαθέτει συνδεσιμότητα με έξυπνο τηλέφωνο, παρέχοντας άμεσες λειτουργίες για τη διαχείριση κλήσεων.

Ανάμεσα στον πληθωρικό εξοπλισμό του, ξεχωρίζουν αρκετές υποδοχές USB, αλλά και μια μπροστινή βιντεοκάμερα.

Οι αναρτήσεις είναι ένα ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά συν δύο πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενο υδραυλικό σύστημα για να μπορούν να ρυθμιστούν ανάλογα με το φορτίο.

Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα με μεγάλη όρεξη για μεταφορά αποσκευών χάρη στις δύο πλευρικές βαλίτσες και το μεγάλο top case με φωτισμό. Αυτός ο ταξιδιωτικός χαρακτήρας επιβεβαιώνεται από το ρεζερβουάρ που είναι χωρητικότητας 20 λίτρων.

Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και τα ελαστικά είναι 140 μπροστά και 200 πίσω για να υποστηρίξουν εύκολα τις διαστάσεις της μοτοσυκλέτας και όλο το φορτίο, το οποίο είναι προετοιμασμένη να μεταφέρει.

Η αντιπροσωπεία προσφέρει εγγύηση 5 ετών στο 808! Κάτι που υποδηλώνει και την εμπιστοσύνη στο προϊόν βεβαίως.
Η σέλα βρίσκεται 750 mm ψηλότερα από το έδαφος για να διευκολύνει τον χειρισμό σε κάθε περίσταση.

Οι πολύ μακριές, χρωμιωμένες εξατμίσεις του ξεχωρίζουν, ενισχύοντας την αίσθηση μιας ογκώδους, χαμηλής μοτοσυκλέτας που αναβιώνει τέλεια το στυλ των αμερικάνικων μοτοσυκλετών τύπου bagger.
Τα φρένα είναι δύο δισκόφρενα μπροστά και ένα πίσω (με ABS φυσικά) για να αντεπεξέλθουν στο μεγάλο βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο ανέρχεται στα 332 κιλά!
Η τιμή του στην Ισπανία είναι 11.995 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες: mittmotors.com
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Regnancy RX7: Όπως λέμε Bobber​

Δικύλινδρο με 70 ίππους και 240mm ελαστικό​


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Στο ρεζερβουάρ «σταγόνα» υπάρχει η «Union Jack» και το logo της μυστηριώδους κινέζικης μάρκας υιοθετεί αυτό της Triumph. Πως να μην μπερδευτείς;
Regnancy RX7 2024 2

Το μονόσελο «κρύβει» το αμορτισέρ και το ψαλίδι είναι τύπου cage, όπως και στο αυθεντικό Bobber. Το πίσω ελαστικό έχει φάρδος 240 mm και οι δύο εξατμίσεις, μία από κάθε μεριά της μοτοσυκλέτας είναι τοποθετημένες παράλληλα με το έδαφος. Το στρογγυλό πολυόργανο πληροφορεί τον αναβάτη και οι καθρέφτες είναι τύπου bar end.

Σε αντίθεση με το Bobber της Triumph έχει ανεστραμμένο πιρούνι. Το σύστημα πέδησης αποτελείταν από δύο κυματιστά δισκόφρενα, με δαγκάνες ακτινικής στήριξης μπροστά, και ένα δίσκο πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Regnancy RX7 2024 3

Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας του Regnancy RX7, έχει σχεδόν το μισό κυβισμό από τον αντίστοιχου του Βρετανικού μοντέλου. Το χαλύβδινο πλαίσιο «αγκαλιάζει» έναν κινητήρα που μοιάζει πολύ με αυτόν του CFMOTO 700MT. Έχει ισχύ 70 ίππους και ροπή 112Nm. Το κινέζικο Bobber είναι μόλις 15 κιλά ελαφρύτερο από το 1200άρη της Triumph. Το βάρος που ανακοινώνεται είναι 230 κιλά.

Το RX7 κοστίζει στην Κίνα 42.800 γιουάν (περίπου 5.600 ευρώ). Το RX7 δεν αναμένεται στην Ευρώπη.
 

Kapas

new member
Δημοσιεύσεις
294
Ηλικία
34
Περιοχή
Thessaloniki
Μοτοσυκλέτα
Africa twin 750 rd07
Όνομα
Θεόφιλος
Ακριβώς έτσι το σκεπτόμουν και εγώ για το μικρό dual sport στα 300 κυβικά. Μας τα εμούσκεψε όμως η Voge με το 300 Rally με το υψος σέλας. Πήγα για test ride και ούτε αυτό δεν έκανα ....... οπότε CRF300l & dry bread απλά μεταχείρω για να αποφύγω το εγκεφαλικό της αρχικής τιμής αγοράς !
Στην ευρωπαϊκή σελίδα παίζει Κιτ χαμηλώματος φτηνό που το έχει βάλει κοσμακης. Τσεκαρες?
 
Top Bottom