Σάββας
Μαθουσάλας member
Για να ρωτάω έχω τους λόγους μου και μην ξεχνάς ότι είχα SH300 από το 2010 μέχρι και το 2016 που πήρα το νυν κατεχόμενο και επίσης τόχα τότε ένα για όλα. Το συντηρούσα δε μόνος μου όπως όλα μου τα μοτοσακά οπότε έχω ιδία αντίληψη του τι συμβαίνει και πως είναι τα πράγματα.Του αγιου που^$ου ανημερα Σαββα μου .... το διαβαζω επιμελως σου λεω....!
Ελεγχο στις 12 χιλ km και αλλαγη στις 24 χιλ km αναφερει ετσι για την ιστορια δηλαδη.
Παντως λογω εμπειριας απο το Sh 300ι στα 15000 Km ειχε κανει κρακς ο ιμαντας ( αλλαγη) , οι μπιλιες ητανε φαγωμενες (αλλαγη) και στα φερμουιτ το παχος ειχε μειωθει κατα το 1/2 (αλλαχθηκαν ομως).
Αλυσιδα καθε ποτε λεει στο δικο σου ? ..... οταν μακρυνει 3-5 cm ή οταν τελειωσει το σπειρωμα των ρεγουλατορων ? ......!
Γιατι εγω πανω απο 15 χιλ km ουτε την αλυσιδα δεν αφηνω επανω και ας ειναι .... λελουδο ... φαντασου τωρα για ιμαντα!
Κρακ έχει ο ιμάντας ιδιαίτερα αν τον βγάλεις - ελέγξεις σχεδόν πάντα και είναι λογικό. Το εγχειρίδιο σέρβις λέει να μετράς το πλάτος του και αν είναι κάτω από το όριο σέρβις να τον αλλάζεις.
Και εγώ λόγο ταξιδίων τον άλλαζα στα 18.000 πούλεγε τότε με όλα τα συμπαραμαρτούμενα πλην συμπλέκτη που τον άλλαζα μόνο όταν έφτανε στο όριο σέρβις.
Θα σούλεγα λοιπόν στις 24.000 αλλαγή για να μην πετάς λεφτά και γιαυτό ρώτησα αλλά δικό σου το εργαλείο και δικές σου οι αποφάσεις.
Υ.Γ. Άσχετα αν και εγώ πήγαινα με την ασφαλή πλευρά, έχω βοηθήσει φίλους και έχω δει ιμάντες σε 300άρια να είναι αστέρια με 35.000 χλμ και αν βάλεις και ράουλα Dr Pulley ούτε αυτά θα θέλουν αλλαγή. Λέω εγώ τώρα καμιά μ@λακία να περνάει η ώρα ε ?
Υ.Γ. 2 Περισσότερο τα γράφω για τον Αρκούδο και για όσους τυχόν ενδιαφέρονται να μάθουν περί σκούτερ γιατί όπως είπες για την αλυσίδα βλέπω ότι ακολουθείς πορεία συντηρήσεως δική σου και προς την άκρως ασφαλή πλευρά και καλά κάνεις βεβαια. Προσωπικά ακολουθώ ότι λέει ο κατασκευαστής και δεν έχω χάσει μέχρι τώρα.