ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΑΡΑ ΣΑΣ?

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Του αγιου που^$ου ανημερα Σαββα μου .... το διαβαζω επιμελως σου λεω....! abcdefghgk

Ελεγχο στις 12 χιλ km και αλλαγη στις 24 χιλ km αναφερει ετσι για την ιστορια δηλαδη. abcde
Παντως λογω εμπειριας απο το Sh 300ι στα 15000 Km ειχε κανει κρακς ο ιμαντας ( αλλαγη) , οι μπιλιες ητανε φαγωμενες (αλλαγη) και στα φερμουιτ το παχος ειχε μειωθει κατα το 1/2 (αλλαχθηκαν ομως).

Αλυσιδα καθε ποτε λεει στο δικο σου ? ..... οταν μακρυνει 3-5 cm ή οταν τελειωσει το σπειρωμα των ρεγουλατορων ? ......! cdefghig
Γιατι εγω πανω απο 15 χιλ km ουτε την αλυσιδα δεν αφηνω επανω και ας ειναι .... λελουδο ... φαντασου τωρα για ιμαντα!
Για να ρωτάω έχω τους λόγους μου και μην ξεχνάς ότι είχα SH300 από το 2010 μέχρι και το 2016 που πήρα το νυν κατεχόμενο και επίσης τόχα τότε ένα για όλα. Το συντηρούσα δε μόνος μου όπως όλα μου τα μοτοσακά οπότε έχω ιδία αντίληψη του τι συμβαίνει και πως είναι τα πράγματα.

Κρακ έχει ο ιμάντας ιδιαίτερα αν τον βγάλεις - ελέγξεις σχεδόν πάντα και είναι λογικό. Το εγχειρίδιο σέρβις λέει να μετράς το πλάτος του και αν είναι κάτω από το όριο σέρβις να τον αλλάζεις.
Και εγώ λόγο ταξιδίων τον άλλαζα στα 18.000 πούλεγε τότε με όλα τα συμπαραμαρτούμενα πλην συμπλέκτη που τον άλλαζα μόνο όταν έφτανε στο όριο σέρβις.

Θα σούλεγα λοιπόν στις 24.000 αλλαγή για να μην πετάς λεφτά και γιαυτό ρώτησα αλλά δικό σου το εργαλείο και δικές σου οι αποφάσεις. Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon

Υ.Γ. Άσχετα αν και εγώ πήγαινα με την ασφαλή πλευρά, έχω βοηθήσει φίλους και έχω δει ιμάντες σε 300άρια να είναι αστέρια με 35.000 χλμ και αν βάλεις και ράουλα Dr Pulley ούτε αυτά θα θέλουν αλλαγή. Λέω εγώ τώρα καμιά μ@λακία να περνάει η ώρα ε ? Tooth

Υ.Γ. 2 Περισσότερο τα γράφω για τον Αρκούδο και για όσους τυχόν ενδιαφέρονται να μάθουν περί σκούτερ γιατί όπως είπες για την αλυσίδα βλέπω ότι ακολουθείς πορεία συντηρήσεως δική σου και προς την άκρως ασφαλή πλευρά και καλά κάνεις βεβαια. Προσωπικά ακολουθώ ότι λέει ο κατασκευαστής και δεν έχω χάσει μέχρι τώρα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Του αγιου που^$ου ανημερα Σαββα μου .... το διαβαζω επιμελως σου λεω....! abcdefghgk

Ελεγχο στις 12 χιλ km και αλλαγη στις 24 χιλ km αναφερει ετσι για την ιστορια δηλαδη. abcde
Παντως λογω εμπειριας απο το Sh 300ι στα 15000 Km ειχε κανει κρακς ο ιμαντας ( αλλαγη) , οι μπιλιες ητανε φαγωμενες (αλλαγη) και στα φερμουιτ το παχος ειχε μειωθει κατα το 1/2 (αλλαχθηκαν ομως).

Αλυσιδα καθε ποτε λεει στο δικο σου ? ..... οταν μακρυνει 3-5 cm ή οταν τελειωσει το σπειρωμα των ρεγουλατορων ? ......! cdefghig
Γιατι εγω πανω απο 15 χιλ km ουτε την αλυσιδα δεν αφηνω επανω και ας ειναι .... λελουδο ... φαντασου τωρα για ιμαντα!
ποσο κανει η αλλαγη ολων αυτων να παρουμε και μεις μια ιδεα που ειμεθα ασχετοι?
με την αλυσιδα εισαι υπερβολικος παντως
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Για να ρωτάω έχω τους λόγους μου και μην ξεχνάς ότι είχα SH300 από το 2010 μέχρι και το 2016 που πήρα το νυν κατεχόμενο και επίσης τόχα τότε ένα για όλα. Το συντηρούσα δε μόνος μου όπως όλα μου τα μοτοσακά οπότε έχω ιδία αντίληψη του τι συμβαίνει και πως είναι τα πράγματα.

Κρακ έχει ο ιμάντας ιδιαίτερα αν τον βγάλεις σχεδόν πάντα και είναι λογικό. Το εγχειρίδιο σέρβις λέει να μετράς το πλάτος του και αν είναι κάτω από το όριο σέρβις να τον αλλάζεις.
Και εγώ λόγο ταξιδίων τον άλλαζα στα 18.000 πούλεγε τότε με όλα τα συμπαραμαρτούμενα πλην συμπλέκτη που τον άλλαζα μόνο όταν έφτανε στο όριο σέρβις.

Θα σούλεγα λοιπόν στις 24.000 αλλαγή για να μην πετάς λεφτά και γιαυτό ρώτησα αλλά δικό σου το εργαλείο και δικές σου οι αποφάσεις. Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon

Υ.Γ. Άσχετα αν και εγώ πήγαινα με την ασφαλή πλευρά, έχω βοηθήσει φίλους και έχω δει ιμάντες σε 300άρια να είναι αστέρια με 35.000 χλμ και αν βάλεις και ράουλα Dr Pulley ούτε αυτά θα θέλουν αλλαγή. Λέω εγώ τώρα καμιά μ@λακία να περνάει η ώρα ε ? Tooth

Υ.Γ. 2 Περισσότερο τα γράφω για τον Αρκούδο και για όσους τυχόν ενδιαφέρονται να μάθουν περί σκούτερ γιατί όπως είπες για την αλυσίδα βλέπω ότι ακολουθείς πορεία συντηρήσεως δική σου και προς την άκρως ασφαλή πλευρά και καλά κάνεις βεβαια. Προσωπικά ακολουθώ ότι λέει ο κατασκευαστής και δεν έχω χάσει μέχρι τώρα.
Συμφωνώ με το σεντόνι του Σάββα. Αλλαγές όταν λέει το μάνουαλ. Αυτά τα "προληπτική αλλαγή" σε Ιαπωνικό δεν τα καταλαβαίνω. Για ποιον λόγο να έχεις Ιαπωνικό τότε; Είναι το μόνο σημείο που υπερέχει ooops
Να ήταν Ιταλικό να το συζητούσαμε...
Αν και νομίζω όσοι κατέχουμε Ιταλικά μας έχει μείνει "κουσούρι" αυτό το προληπτικά.... Tooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
ποσο κανει η αλλαγη ολων αυτων να παρουμε και μεις μια ιδεα που ειμεθα ασχετοι?
με την αλυσιδα εισαι υπερβολικος παντως

Οταν θα μεινεις νυχτα επανω στο βουνο και χωρις σημα κινητου ?
Και .......... βααααααλε θα σου ελεγα για πρωτη τιμη ......!!! abcdefghgk
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Οταν θα μεινεις νυχτα επανω στο βουνο και χωρις σημα κινητου ?
Και .......... βααααααλε θα σου ελεγα για πρωτη τιμη ......!!! abcdefghgk
δε μας απαντας κυρ στελιο
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Συμφωνώ με το σεντόνι του Σάββα. Αλλαγές όταν λέει το μάνουαλ. Αυτά τα "προληπτική αλλαγή" σε Ιαπωνικό δεν τα καταλαβαίνω. Για ποιον λόγο να έχεις Ιαπωνικό τότε; Είναι το μόνο σημείο που υπερέχει ooops
Να ήταν Ιταλικό να το συζητούσαμε...
Αν και νομίζω όσοι κατέχουμε Ιταλικά μας έχει μείνει "κουσούρι" αυτό το προληπτικά.... Tooth
Για τα Χόντα και Γιαμάχα πούχω στην κατοχή μου τα πάντα μετρώνται και έχουν όριο σέρβις που προβλέπεται αλλαγή.
Περιγράφονται αναλυτικότατα δε στα εγχειρίδια.
Τι ξέρουν όμως τα εγχειρίδια μωρέ?

Είναι όμως σαν τις συζητήσεις για τα λάδια.
Άλλος στις 2 άλλος στις 3 άλλος στις 13.000 αλλάζει και ούτω καθ' εξής.

Όλα είναι ψυχολογικές επιχειρήσεις φίλε και το ερώτημα <<Και αν σπάσει....>> = Κίνδυνος = Φόβος = Κονόμα !
Απλά πράματα.

Ιδέ παραπάνω ποστ Στέλιου : Και αν μείνεις νύχτα πάνω στο βουνό και σε φάνε οι αρκούδες ?
Ε δεν θα μας φάνε γιατί έχουμε φίλο Αρκούδο και τους έχει πει να μην τρώνε τα φιλαράκια του Στέλιο ! Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Συνεργείο ... λάδια ξυδιά μύδια, έλεγχος ιμάντα (ντούρος ούτε ένα κρακ)... ομως το πίσω λάστιχο off ..... !
Άμεσα διαθέσιμο καινουργιο μετά από μια εβδομάδα ....οπότε θα μπει μπαλωματακι , έχει ήδη 9500 km. Bcdef

View attachment 33211

View attachment 33212
Είχες δεν είχες, του βγαλες τα μάτια παλιό χαλάστρα Rolling abcdefghgk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Για τα Χόντα και Γιαμάχα πούχω στην κατοχή μου τα πάντα μετρώνται και έχουν όριο σέρβις που προβλέπεται αλλαγή.
Περιγράφονται αναλυτικότατα δε στα εγχειρίδια.
Τι ξέρουν όμως τα εγχειρίδια μωρέ?

Είναι όμως σαν τις συζητήσεις για τα λάδια.
Άλλος στις 2 άλλος στις 3 άλλος στις 13.000 αλλάζει και ούτω καθ' εξής.

Όλα είναι ψυχολογικές επιχειρήσεις φίλε και το ερώτημα <<Και αν σπάσει....>> = Κίνδυνος = Φόβος = Κονόμα !
Απλά πράματα.

Ιδέ παραπάνω ποστ Στέλιου : Και αν μείνεις νύχτα πάνω στο βουνό και σε φάνε οι αρκούδες ?
Ε δεν θα μας φάνε γιατί έχουμε φίλο Αρκούδο και τους έχει πει να μην τρώνε τα φιλαράκια του Στέλιο ! Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth

Απο αρκούδες είστε καλυμμένοι! Hug
Λύκους και τσακάλια να φοβάστε!Tooth

Φιλε, ότι πει το μάνουαλ, τέλος.
Δεν μπαίνω στο ψυχολογικό παιχνιδάκι της προληπτικής αλλαγής και του "αυτά χαλάνε".
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Για τα Χόντα και Γιαμάχα πούχω στην κατοχή μου τα πάντα μετρώνται και έχουν όριο σέρβις που προβλέπεται αλλαγή.
Περιγράφονται αναλυτικότατα δε στα εγχειρίδια.
Τι ξέρουν όμως τα εγχειρίδια μωρέ?

Είναι όμως σαν τις συζητήσεις για τα λάδια.
Άλλος στις 2 άλλος στις 3 άλλος στις 13.000 αλλάζει και ούτω καθ' εξής.

Όλα είναι ψυχολογικές επιχειρήσεις φίλε και το ερώτημα <<Και αν σπάσει....>> = Κίνδυνος = Φόβος = Κονόμα !
Απλά πράματα.

Ιδέ παραπάνω ποστ Στέλιου : Και αν μείνεις νύχτα πάνω στο βουνό και σε φάνε οι αρκούδες ?
Ε δεν θα μας φάνε γιατί έχουμε φίλο Αρκούδο και τους έχει πει να μην τρώνε τα φιλαράκια του Στέλιο ! Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
Η αληθεια ειναι , αμα βολοδερνεις μονος σου νυχτα στα βουνα....εχεις αλλο τροπο σκεψης..
Εγω παντως εχω μαζι νερο μεγαλο, φακο ,χρημα και παπουτσια περπατηματος....
Ετσι νιωθω μια ασφαλεια.

Ας τη βγαλω καθαρη εγω...και για τη μηχανη βλεπουμε Tooth
 
Τελευταία επεξεργασία:

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Η αληθεια ειναι , αμα βολοδερνεις μονος σου νυχτα στα βουνα....εχεις αλλο τροπο σκεψης..
Εγω παντως εχω μαζι νερο μεγαλο, φακο ,χρημα και παπουτσια περπατηματος....
Ετσι νιωθω μια ασφαλεια.

Ας τη βγαλω καθαρη εγω...και για τη μηχανη βλεπουμε Tooth
Ποιά μηχανή?
Μια κλωτσά και στον γκρεμό. Tooth Tooth Tooth Tooth
Εννοείται πρώτα η επιβίωσή μας.

Και ένα τιπ Μπαμπίνο.
Άμα βγάλεις το στέρεο ξέρεις τι ντουλάπι φτιάχνεις να βάζεις ότι θέλεις και πόσο κάτω θα πάει η κατανάλωσή σου? Θα πηγαίνει και εντουράδα το εργΚαλείο.
Τροφή για σκέψη....
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Η αληθεια ειναι , αμα βολοδερνεις μονος σου νυχτα στα βουνα....εχεις αλλο τροπο σκεψης..
Εγω παντως εχω μαζι νερο μεγαλο, φακο ,χρημα και παπουτσια περπατηματος....
Ετσι νιωθω μια ασφαλεια.

Ας τη βγαλω καθαρη εγω...και για τη μηχανη βλεπουμε Tooth
Σωστός!
Επίσης ένα πολυεργαλείο, αναπτήρα και κολλητική ταινία είναι απο τα χρησιμότερα αν βολτάρεις μόνος
Αν έχεις και κάποια βασικά skills επιβίωσης, δεν φοβάσαι τίποτα eye
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ποιά μηχανή?
Μια κλωτσά και στον γκρεμό. Tooth Tooth Tooth Tooth
Εννοείται πρώτα η επιβίωσή μας.

Και ένα τιπ Μπαμπίνο.
Άμα βγάλεις το στέρεο ξέρεις τι ντουλάπι φτιάχνεις να βάζεις ότι θέλεις και πόσο κάτω θα πάει η κατανάλωσή σου? Θα πηγαίνει και εντουράδα το εργΚαλείο.
Τροφή για σκέψη....
αχαχαχα..
ξερω πολυ καλα, γιατι το ειχα βγαλει στο Κ100 και κ1100Λτ.
Γινεται και πιο ευκολο, φευγει βαρος απο μπροστα.

Η καταναλωση ομως τι σχεση εχει με το στερεο????cdefghig
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Σωστός!
Επίσης ένα πολυεργαλείο, αναπτήρα και κολλητική ταινία είναι απο τα χρησιμότερα αν βολτάρεις μόνος
Αν έχεις και κάποια βασικά skills επιβίωσης, δεν φοβάσαι τίποτα eye
εχω δει το πρωτο αιμα με το ραμπο
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Για να ρωτάω έχω τους λόγους μου και μην ξεχνάς ότι είχα SH300 από το 2010 μέχρι και το 2016 που πήρα το νυν κατεχόμενο και επίσης τόχα τότε ένα για όλα. Το συντηρούσα δε μόνος μου όπως όλα μου τα μοτοσακά οπότε έχω ιδία αντίληψη του τι συμβαίνει και πως είναι τα πράγματα.

Κρακ έχει ο ιμάντας ιδιαίτερα αν τον βγάλεις - ελέγξεις σχεδόν πάντα και είναι λογικό. Το εγχειρίδιο σέρβις λέει να μετράς το πλάτος του και αν είναι κάτω από το όριο σέρβις να τον αλλάζεις.
Και εγώ λόγο ταξιδίων τον άλλαζα στα 18.000 πούλεγε τότε με όλα τα συμπαραμαρτούμενα πλην συμπλέκτη που τον άλλαζα μόνο όταν έφτανε στο όριο σέρβις.

Θα σούλεγα λοιπόν στις 24.000 αλλαγή για να μην πετάς λεφτά και γιαυτό ρώτησα αλλά δικό σου το εργαλείο και δικές σου οι αποφάσεις. Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon

Υ.Γ. Άσχετα αν και εγώ πήγαινα με την ασφαλή πλευρά, έχω βοηθήσει φίλους και έχω δει ιμάντες σε 300άρια να είναι αστέρια με 35.000 χλμ και αν βάλεις και ράουλα Dr Pulley ούτε αυτά θα θέλουν αλλαγή. Λέω εγώ τώρα καμιά μ@λακία να περνάει η ώρα ε ? Tooth

Υ.Γ. 2 Περισσότερο τα γράφω για τον Αρκούδο και για όσους τυχόν ενδιαφέρονται να μάθουν περί σκούτερ γιατί όπως είπες για την αλυσίδα βλέπω ότι ακολουθείς πορεία συντηρήσεως δική σου και προς την άκρως ασφαλή πλευρά και καλά κάνεις βεβαια. Προσωπικά ακολουθώ ότι λέει ο κατασκευαστής και δεν έχω χάσει μέχρι τώρα.
Εγώ αυτό που πιστεύω Σάββα είναι ότι σχεδόν όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν σημεία που πονάνε. Εκεί θέλουν πιο συχνό έλεγχο για να μην υπάρχουν προβλήματα. Στα υπόλοιπα έχεις απόλυτο δίκιο δεν πετάς κάτι που είναι καλό επειδή το manual σου λέει για αλλαγή στις τάδε χιλιάδες χιλιόμετρα.
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Εγώ αυτό που πιστεύω Σάββα είναι ότι σχεδόν όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν σημεία που πονάνε. Εκεί θέλουν πιο συχνό έλεγχο για να μην υπάρχουν προβλήματα. Στα υπόλοιπα έχεις απόλυτο δίκιο δεν πετάς κάτι που είναι καλό επειδή το manual σου λέει για αλλαγή στις τάδε χιλιάδες χιλιόμετρα.
το GLX δεν πονάει πουθενά
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
αχαχαχα..
ξερω πολυ καλα, γιατι το ειχα βγαλει στο Κ100 και κ1100Λτ.
Γινεται και πιο ευκολο, φευγει βαρος απο μπροστα.

Η καταναλωση ομως τι σχεση εχει με το στερεο????cdefghig
Βάρος Μπαμπίνο, αυτό οι καλωδιώσεις, τα ηχεία τα πάντα όλα που το αφορούν και στο κάτω κάτω αντικαθίσταται υπέροχα με μια σύγχρονη ενδοεπικοινωνία κράνους που υπάρχει πλέον σε πληθώρα και φτηνή. Αυτά ανήκουν στο πάλαι ποτέ πλέον και είναι μουσειακά εκθέματα φίλε, δεν προσθέτουν τίποτα άλλο παρά άχρηστο βάρος.
Εγώ αυτό που πιστεύω Σάββα είναι ότι σχεδόν όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν σημεία που πονάνε. Εκεί θέλουν πιο συχνό έλεγχο για να μην υπάρχουν προβλήματα. Στα υπόλοιπα έχεις απόλυτο δίκιο δεν πετάς κάτι που είναι καλό επειδή το manual σου λέει για αλλαγή στις τάδε χιλιάδες χιλιόμετρα.
Βεβαίως και έχουν Άγγελε και όλα χαλάνε και δη τα νέα με τους άπειρους αισθητήρες κλπ πούχουν. Έλεγχο σε αισθητήρες πλέον του μακροσκοπικού για τυχόν <<πρασινίλα>> που σημαίνει κακή επαφή δεν μπορείς να κάνεις. Όταν παραδώσουν παρέδωσαν.

Τα αναλώσιμα τώρα είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο και μετρώνται σύμφωνα με οδηγίες έχοντας όριο σέρβις.
Το εγχειρίδιο χρήστη δίνει ένα γενικό μπούσουλα για τον χρήστη αλλά το εγχειρίδιο συνεργείου που κοστίζει αρκετά να το αγοράσει κάποιος αν δεν ασχολείται προσωπικά, λέει με κάθε λεπτομέρεια τι μετράς, πως και πόσο είναι το όριο σέρβις.
Για τα σκούτερ ειδικά μετρώνται και έχουν όρια σέρβις και ο ιμάντας και τα ράουλα και ο συμπλέκτης.
Τα λέω μετά γνώσεως λόγου μιας και τα κάνω προσωπικά αλλά όπως είπα ότι θέλει ο καθένας με τα λεφτά του στο δικό του εργαλείο.
Μπορεί να αλλάζει αλυσίδα - γρανάζια και μετά από κάθε ταξίδι και ιμάντα κλπ ομοίως.

Προσωπικά όποτε προβλέπεται λόγο φθοράς.

το GLX δεν πονάει πουθενά
Ο αναβάτης του μόνο πονάει.... Rolling Rolling Rolling Rolling Rolling
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
ποναει ο αναβατης
Θα το πω του γιού αλλά στην ηλικία του δεν θα τον ενδιαφέρει. Οι πουροί είναι αυτοί που τους νοιάζει ονόματα δεν λέμε οικογένειες δεν θίγουμε. Rolling
 
Top Bottom