Δεν μιλάς σοβαρά τώρα... Πήγαινε πίσω και δες τι μου σούρουν όλοι από το μηχανάκι μου που ναι το πήρα 20000€ μέχρι τον προσωπικό χλευασμό..Καλημέρα.. Εγώ παίδες τον απατσι τον μπλόκαρα, δεν βλέπω τι λέει.. και δεν έχει να κάνει ότι θίχτηκε ο εγωισμός μου κλπ.
Ο απατσι θέλει ειδική μεταχείριση..
Πρέπει να προσέχεις τι θα του πεις και πως... Ενώ κάνει χοντρό χαβαλέ με όλους, για το άτομο του την ακούει στερεοφωνικά,
Και γι αυτόν να μην αναφερθει κάτι, αν νιώσει θιγμένος από κάποιο κειμενο που αυτός έχει άλλη άποψη, το παίρνει επί προσωπικού.
Οταν τον πιάνει η τρέλα αρχίζει επίθεση σαν ταύρος εν υαλοπωλειο.
Αυτό το είδα απ την αρχή που μπήκα εδώ..
Ξέρω ότι ο Μάνος κατά βαθος έχει καρδιά μικρού παιδιού..
Αλλά είναι δυσκολος
Και στη φάση που είμαι τώρα και μπαίνω εδώ να πω 2 μλκιες να ξεχαστώ, δεν τον παλεύω..
Τα μουσεία είναι μακριά και κλείνουν και νωρίςΓιατί, εσένα σπουδάζει σ άλλη πόλη?
Πως το λένε στο χωριό μου...once biker, always biker.Πάντως αναρωτιέμαι, αν μετά απο κάποιες δεκάδες μηχανές, δώσω και την τελευταία μοτοσικλέτα, και το επόμενο δίκυκλο είναι σκούτερ με το οποίο θα κάνω τα ίδια πράγματα, θα συνεχίσω να είμαι μοτοσικλετιστής;
Ήμουν ποτέ;
Θα χάσω την ιδιότητα; Όπως πχ λήγει το επαγγελματικό δίπλωμα στη 5ετία;
Θα με παίζουν τα άλλα παιδάκια με τα μηχανάκια;
Ερωτηματάκια Πεμπτούλας ...
Και γω πήγα με το παπί 220χλμ.. Και αν αύριο δεν βγαίνουν τα κουκιά μόνο παπι θα έχω..Πάντως αναρωτιέμαι, αν μετά απο κάποιες δεκάδες μηχανές, δώσω και την τελευταία μοτοσικλέτα, και το επόμενο δίκυκλο είναι σκούτερ με το οποίο θα κάνω τα ίδια πράγματα, θα συνεχίσω να είμαι μοτοσικλετιστής;
Ήμουν ποτέ;
Θα χάσω την ιδιότητα; Όπως πχ λήγει το επαγγελματικό δίπλωμα στη 5ετία;
Θα με παίζουν τα άλλα παιδάκια με τα μηχανάκια;
Ερωτηματάκια Πεμπτούλας ...
Να γυρίζουν τα λάδια ρε.Και γω πήγα με το παπί 220χλμ.. Και αν αύριο δεν βγαίνουν τα κουκιά μόνο παπι θα έχω..
Αλλά προχθές πάλι με το rt πήγα στο Θησείο..
Αφού.... Έτσι μας αρέσει... αχαχα
Σωστές οι απορίες σου.Πάντως αναρωτιέμαι, αν μετά απο κάποιες δεκάδες μηχανές, δώσω και την τελευταία μοτοσικλέτα, και το επόμενο δίκυκλο είναι σκούτερ με το οποίο θα κάνω τα ίδια πράγματα, θα συνεχίσω να είμαι μοτοσικλετιστής;
Ήμουν ποτέ;
Θα χάσω την ιδιότητα; Όπως πχ λήγει το επαγγελματικό δίπλωμα στη 5ετία;
Θα με παίζουν τα άλλα παιδάκια με τα μηχανάκια;
Ερωτηματάκια Πεμπτούλας ...
Ερωτήματα που γεννούν νέα ερωτήματα!Σωστές οι απορίες σου.
Επίσης, όποιος αγοράζει μεγάλο on-off, παίρνει κ αντίστοιχη βεβαίωση μόλις βγει από την αντιπροσωπεία, πως τώρα πια ανήκει έτσι κ αλλιώς στην οικογένεια των Adventure Riders?
Κάτι σαν την πουλάδα των αλεξιπτωτιστών ή το σήμα των ΟΥΚάδων ας πούμε;
Καλύτερη ανάλυση δεν θα μπορούσες να είχες κάνει.Ερωτήματα που γεννούν νέα ερωτήματα!
Κι είσαι πραγματικός adventure rider μόνο με δοκιμασμένο αξιόπιστο ον οφ; Πχ αν πάρεις Κινέζικο θα σε αφήνουν οι άλλοι adventure riders να πηγαίνεις εκδρομές μαζί τους ή θα φοβούνται μην σκορπίσει;
Κι αν πήρες ον οφ για τις κακοτεχνίες της πόλης; Για να μην σε νοιάζουν οι λακούβες και να ανεβαίνεις πεζοδρόμια; Ή για έχεις καλύτερ τουριστική κάλυψη σε σχέση με στρητ...σου παίρνουν την πουλάδα πίσω;
Ωφφφ, πολύ αγχώθηκα τώρα!
Επίσης, όποιος αγοράζει μεγάλο on-off, παίρνει κ αντίστοιχη βεβαίωση μόλις βγει από την αντιπροσωπεία, πως τώρα πια ανήκει έτσι κ αλλιώς στην οικογένεια των Adventure Riders? ΝΑΙ
Κάτι σαν την πουλάδα των αλεξιπτωτιστών ή το σήμα των ΟΥΚάδων ας πούμε; ΝΑΙ...την τροχήλατη γελάδα
Ερωτήματα που γεννούν νέα ερωτήματα!
Κι είσαι πραγματικός adventure rider μόνο με δοκιμασμένο αξιόπιστο ον οφ; Πχ αν πάρεις Κινέζικο θα σε αφήνουν οι άλλοι adventure riders να πηγαίνεις εκδρομές μαζί τους ή θα φοβούνται μην σκορπίσει; ΟΧΙ...τα Κινέζικα με τα Κινέζικα, τα Γερμανικά με τα Γερμανικά, τα Αυστριακά με τα Αυστριακά, τα Ιταλικά με τα Ιταλικά, και οι Γιαπωνέζοι χωρίζονται σε φατριές
Κι αν πήρες ον οφ για τις κακοτεχνίες της πόλης; Για να μην σε νοιάζουν οι λακούβες και να ανεβαίνεις πεζοδρόμια; Ή για έχεις καλύτερ τουριστική κάλυψη σε σχέση με στρητ...σου παίρνουν την πουλάδα πίσω; ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑΙ...η τροχήλατη Γελάδα δεν είναι για όλους
Ωφφφ, πολύ αγχώθηκα τώρα!
Όχι μωρέ, τι πρόβλημα να έχουμε;Δηλ ρε παιδιά... Σορρυ κι ολας.
Εάν κάποιος πήρε μια μότο και εντασεται σε μια συγκεκριμένη ομαδα, που είναι το προβλημα??
Μηπως όλοι μας δεν επιλέγουμε παρέες φίλους κλπ ?
Τι πρόβλημα έχουμε με τις επιλογές του άλλου?
Μήπως το πρόβλημα το έχουμε στην ουσία εμείς;
Πέραν της επιλογής για να ανήκουμε κάπου... Η γιατί έτσι μας αρέσει...υπάρχουν και πρακτικοί λόγοι.Όχι μωρέ, τι πρόβλημα να έχουμε;
Πλάκα κάνουμε.
Μόνο που, εδώ κ χρόνια, προσωπικά μου φαινόταν περίεργο που κάποιοι οδηγοί τεράστιων κ πανάκριβων SUV δεν πήγαιναν ποτέ στο χώμα, είτε γιατί δεν ήξεραν διαδρομές, είτε γιατί φοβόντουσαν μην το λασπώσουν, μην το γρατζουνισουν με πετραδάκια κ κλαδιά.
Το χρησιμοποιούσαν μόνο για να καβαλάνε πεζοδρόμια.
Το ίδιο κ κάποιοι φίλοι με ακριβά κ μεγάλα on off δίκυκλα.
Φοβούνται μην πατήσουν χαλίκια κ γλιστρήσει το μηχανάκι, φοβούνται να ανέβουν ανηφόρες, στις κατηφόρες βάζουν κάποιον να τους κρατάει κόντρα τη σχάρα για να μην φύγουν μπροστά...
το έχω δει κ αυτό.
Κ η απορία μου είναι πως, αφού δεν πατάνε χώμα, θα ήταν καλύτερο να πάρουν ένα μεγάλο σεντάν οι τετράτροχοι κ ένα sport touring οι δίτροχοι.
Αμφότεροι θα είχαν καλύτερη οδική συμπεριφορά κ κατανάλωση.
Φυσικά ο καθένας αγοράζει ότι του αρέσει κ είναι σεβαστό αυτό.
Εμένα όμως μου φαίνεται περίεργο
Θα σου δώσω δύο παραδείγματα.Πέραν της επιλογής για να ανήκουμε κάπου... Η γιατί έτσι μας αρέσει...υπάρχουν και πρακτικοί λόγοι.
Τα sportouring είναι ειδική κατηγορία... Εχουν αρκετά σκυφτη θέση οδήγησης, η πλειοψηφία δεν βολεύεται. είναι φτιαγμένα για ταξίδια υψηλών ταχυτητων..με σπορ πινελιές
Η επόμενη κατηγορία λοιπόν μεγάλης ταξιδιάρας μηχανής, είναι τα adv και τα touring..
Τα touring έχουν πολύ όγκο λόγω μεγάλων φερινγκ, είναι πιο σκληρά στις κακοτεχνίες των δρόμων, και πιο βαριά.
Τα μεγάλα adv σίγουρα είναι βαριά για χώμα, αλλά έχουν άνετη θέση οδήγησης, χώρους, καλά φερινγκ,και ειναι ιδανικά για τουρισμό, επιπλέον φορτώνονται σαν γαϊδούρια..
Έχουν αντικαταστήσει τις touring μοτοσυκλέτες..
Ειδικά στην Ελλάδα με το ατελείωτο δίκτυο ορεινών επαρχιακών και παραλιακων διαδρομών, οι μεγάλες ονοφφ είναι πιο πρακτικές από μια Tourer..
Στην εθνική βέβαια, τα πράγματα αντιστρεφονται.
Πήρα αν θυμάσαι ένα 1150gs, το αρχικό σκεπτικό ήταν να αντικαταστήσω το RT... Τελικά το έδωσα και κράτησα το βαρύτερο και πιο αργο RT...Θα σου δώσω δύο παραδείγματα.
Πχ, κάποιος πού του αρέσει η BMW κ ξέρει πως δεν δεν θα πατήσει χώμα, γιατί δεν αγοράζει την 1250 RT, αλλά παίρνει την χωματερή GS?
Γιατί οι αντίστοιχοι Hondaκηδες αγοράζουν Africa κ όχι την νέα ΝΤ 1100?
Ίδιες μοτοσυκλέτες είναι, με διαφορές σε θέση οδήγησης κ αναρτήσεις.
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις.
Εγώ που πατάω ελάχιστο χώμα θα προτιμούσα την NT1100.
Δεν ξέρω, ίσως την αγοράσω κιόλας
Τα λέω για την ΝΤ 1100 και με κοιτάνε σαν εξωγήινο! Ψόφιο το ανεβάζουν, ακριβό κάρο το κατεβάζουν!Θα σου δώσω δύο παραδείγματα.
Πχ, κάποιος πού του αρέσει η BMW κ ξέρει πως δεν δεν θα πατήσει χώμα, γιατί δεν αγοράζει την 1250 RT, αλλά παίρνει την χωματερή GS?
Γιατί οι αντίστοιχοι Hondaκηδες αγοράζουν Africa κ όχι την νέα ΝΤ 1100?
Ίδιες μοτοσυκλέτες είναι, με διαφορές σε θέση οδήγησης κ αναρτήσεις.
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις.
Εγώ που πατάω ελάχιστο χώμα θα προτιμούσα την NT1100.
Δεν ξέρω, ίσως την αγοράσω κιόλας