Όχι ανηψιέ είναι κουσούρι και κακό μάλιστα αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις.Ρε θείο αφού είναι Κουσούρι σε όλα τα σκούτερ με διπλές αναρτήσεις πίσω!!
Να του χρυσωνουμε το χάπι δλδ;;;
Αυτά είναι κανονικες μοτοσυκλέτες με ρούχα και ...σωβρακα απο σκουτερ. Ο κινητήρας τους δένει πάνω στον σκελετό σταθερά οχι πάνω στο ψαλίδι...! Εξ ου και οι τιμές τους...!Εγώ που καβάλησα το πρώτο x-adv με άρεσε.
Νομίζεις Μπάμπη.εγω παντως που πηγα λιγο το σκουτερ του stelios sh350, ηταν μαγικο χαλι
Το οτι είναι κουσούρι στα scooter με το συγκεριμενο τυπο αναρτησης το κατάλαβα. Απλά ψάχνω αν μπορεί να γίνει λίγο καλύτερο φιλαράκι.Ρε θείο αφού είναι Κουσούρι σε όλα τα σκούτερ με διπλές αναρτήσεις πίσω!!
Να του χρυσωνουμε το χάπι δλδ;;;
Κατ εμέ ελάχιστα Γιάννο, και πάντα ενοχλητικό, ειδικά για το συνοδηγό!!!Το οτι είναι κουσούρι στα scooter με το συγκεριμενο τυπο αναρτησης το κατάλαβα. Απλά ψάχνω αν μπορεί να γίνει λίγο καλύτερο φιλαράκι.
Μήπως έχεις καλομάθει απ το gs?Το οτι είναι κουσούρι στα scooter με το συγκεριμενο τυπο αναρτησης το κατάλαβα. Απλά ψάχνω αν μπορεί να γίνει λίγο καλύτερο φιλαράκι.
Ωχ παναγία μου τι θα ακούω κάθε πρωί.....Κατ εμέ ελάχιστα Γιάννο, και πάντα ενοχλητικό, ειδικά για το συνοδηγό!!!
Λέω Γιάννη, γιατί μάλλον δεν έγινε κατανοητό και νομίζουν ότι διαφωνώ οι παραπάνω, πριν το πετάξεις στον Καιάδα και αρχίσεις να ψάχνεσαι για αλλαγές να έκανες τις μοναδικές ρυθμίσεις που μπορείς ήτοι να δοκιμάσεις διαφορετικές προφορτίσεις του ελατηρίου.Το οτι είναι κουσούρι στα scooter με το συγκεριμενο τυπο αναρτησης το κατάλαβα. Απλά ψάχνω αν μπορεί να γίνει λίγο καλύτερο φιλαράκι.
Το Gs δεν το δουλεύω μέσα στην πόλη ποτέ. Το καλύτερο μηχανάκι που έχω για τις λακούβες της Αθήνας είναι το XR. Δεν καταλαβαίνει τίποτα.... Το crypton ναι ήταν πιο *****ό σε σχέση με το Βeverly. Aλλά εκείνο έκαιγε λίγο λαδάκι και μυρίζαμε αν με εννοείς.......Μήπως έχεις καλομάθει απ το gs?
Σε σχέση με το crypton χτυπάει πιο πολύ?
Με τον γιατρό τα λέγαμε για το Beverly. Ναι κρίμα που δεν γράφει ποιά. Μακάρι να επιστρέψει να μου δώσει τα φώτα του! Δεν είπα ότι είναι εντελώς ανυπόφορο, απλά λίγο καλύτερο να γίνει θα είναι πιο υποφερτό!Λέω Γιάννη, γιατί μάλλον δεν έγινε κατανοητό και νομίζουν ότι διαφωνώ οι παραπάνω, πριν το πετάξεις στον Καιάδα και αρχίσεις να ψάχνεσαι για αλλαγές να έκανες τις μοναδικές ρυθμίσεις που μπορείς ήτοι να δοκιμάσεις διαφορετικές προφορτίσεις του ελατηρίου.
Αν δεν μείνεις ικανοποιημένος τότε τραβάς για άλλα αμορτισέρ.
Δεν είναι και ο γιατρός ενεργός να βοηθήσει την κατάσταση πούχει το ίδιο ρε μαμότω.
Ωχ αν κάνεις σύγκριση με το XR πολύ φοβούμαι ότι το παιχνίδι είναι χαμένο από τα αποδυτήρια.Το Gs δεν το δουλεύω μέσα στην πόλη ποτέ. Το καλύτερο μηχανάκι που έχω για τις λακούβες της Αθήνας είναι το XR. Δεν καταλαβαίνει τίποτα.... Το crypton ναι ήταν πιο *****ό σε σχέση με το Βeverly. Aλλά εκείνο έκαιγε λίγο λαδάκι και μυρίζαμε αν με εννοείς.......
Οχι οχι καμία σύγκριση με το Χr!! Aλλο το ένα άλλο το άλλο! Με το crypton το συγκρίνω!Ωχ αν κάνεις σύγκριση με το XR πολύ φοβούμαι ότι το παιχνίδι είναι χαμένο από τα αποδυτήρια.
Βάλε νερό στο κρασί σου, δεν θα γίνει ποτέ XR δυστυχώς.
εγω παντως που πηγα λιγο το σκουτερ του stelios sh350, μου φανηκε μαγικο χαλι
Κάτι που ξέχασα και πολλοί το θεωρούν υπερβολή ίσως αλλά δεν είναι.Οχι οχι καμία σύγκριση με το Χr!! Aλλο το ένα άλλο το άλλο! Με το crypton το συγκρίνω!
Στέλιο άσχετο με το παραπάνω.Μπαίνω αερατος λοιπόν σήμερα στο συνεργείο για αλλαγή λαδιών και ζητάω να μου ρυθμίσουν και τα φωτα.
- Μα είναι led, δεν ρυθμίζονται , μου λέει ο .... παρα-γιος.
- Παγκόσμια πρωτοτυπία δεν υπάρχει πουθενά , του απαντάω...
Γι'αυτό ρε! πστμ μια ζωή βοηθός θα μείνεις σκεφτηκα....!
Στέλιο άσχετο με το παραπάνω.
Τα αμορτισέρ τι λένε στο 350άρι σε σχέση με το 300άρι?
Φτιάξανε τίποτα ή ένα από τα ίδια?
Λοιπόν πήγα στο συνεργεία το πρώτο service. Μου είπαν ότι είναι ήδη στην πιο *****η ρύθμιση οποτε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω. Μου είπαν όμως ότι θα *****ώσει κάπως αλλα οχι φοβερα πράγματα. Μου πρότειναν να το δω μέχρι τις 5000 και αν δεν είναι ανεκτό επειδή παιρνω μόνιμα δικαβαλο, ισως θα ήταν καλό να κάνω την κίνηση να αγοράσω bitubo αναρτησεις και να πάω να μου τις βάλουν. Και πάλι όμως θα είναι μια βελτίωση έως ένα σημείο... Σίγουρα όμως θα είναι καλύτερα μου είπαν. Το πρόβλημα προκύπτει λογω της μικρής διαδρομής της ανάρτησης. Για αυτό και είναι σκληρη για να μην τερματίζει εύκολα. Συν της εδρασης του ελατηρίου στον κινητήρα και οχι στο πλαίσιο. Τα bitubo μου είπαν έχουν 2 σταδια, το ένα για πιο μικρές ανωμαλίες του δρόμου και το άλλο που ενεργοποιειται σε πιο μεγάλες ανωμαλίες σε συνδυασμό με το πρώτο στάδιο. Αυτά, ακούω τις γνωμες φιλαρακια χωρίς φόβο και χωρίς παθος![]()