ΠΕΡΙ SCOOTER

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Ας ελθουμε στον εταιρο Καππαδοκη λοιπον, Dear Savvas ....! Hug

Το θεμα των λαδιων εχει συζητηθει πολλες φορες και κατ΄ιδιαν στις συναντησεις μας αλλα και εδω μεσα.
Το αν πρεπει να αλλαζεται ...... ειτε με τα διανυθεντα χιλιομετρα , ειτε με τις ωρες λειτουργιας μια μηχανης ( φαναρια , συχνη κινηση πολης κ.λ.π) , ειτε με τα .... τερμινα της καφετζους , την σωστη απαντηση μονο το εργαστηριο μπορει να δωσει κανοντας αναλυση δειγματος του.

Πρακτικα π.χ. ενας παλαιοτερος χιλιομετρικα κινητηρας κατεβαζει περισσοτερα καυσαερια στο καρτερ οπως επισης και οταν δουλευει σε υψηλες στροφες απ΄οτι σε χαμηλες κ.λ.π κ.λ.π. και αναλογως του φορτιου του. Αυτες τις παραμετρους πως μπορεις να τις υπολογισεις με ακριβεια ?

Οι εταιρειες για λογους μαρκετινγκ, κυριως στα αυτοκινητα εχουν ανεβασει τις αλλαγες κατα πολλες δεκαδες χιλιομετρα (... και 30.000 ) κατι που οι εταιρειες ενοικιασεως και leasing τηρουν αυστηροτατα και ευλαβικα ...... για ευνοητους λογους .....!

Π.χ. Sh 300 σκουτερ , μονοκυλινδρο μηχανακι των 250 c.c. αλλαγη καθε 10.000 χιλιομετρα και ρωταω:
Εχεις δει εσυ καμμια μηχανη να καει απο λαδι ? ... με την προυποθεση ομως να εχει λαδι στο καρτερ οτι μαρκας και οτι ιξωδους .... αρκει να εχει ομως...! Δεν μιλαω για αγωνιστικης χρηση μοτερ.
Εγω οχι παντως .... εσυ αμα δεις να μου γραψεις. cde
Εχεις ακουσει ομως τι θορυβο κανει με ενα σπασμενο λαδι ενας κινητηρας και τι οταν ειναι φρεσκο ? Καμμια σχεση ...!
Ο καθεις αποφασιζει και πραττει και οπως ελεγε και καποιο μεγαλο-στελεχος μια εταιρειας .... "τα λεφτα ειναι αλλονου"......!Joy


....... Επίσης τέλη 55 ευρώ έναντι 22 και ασφάλεια κανά 70άρι έναντι του πόσο του 250αριού τι λέει?.........

Aυτο ρωτουσα τον αχαϊρευτο τον μπατλερ μου ,τον Jacob .... για κεινον τον ντελιβερα που δουλευει για 4 ευρω την ωρα και ερχεται με ενα βρωμο-παπακι με κομμενη εξατμιση καθε φορα στην επαυλη μου ...... γιατι δεν παιρνει μία Ducati να μοιραζει πιτσες κυριλε ? abcdefghgk
Καλά ξεσκίστηκα στο γέλιο λέμε ! Είσ' ωραίος τέλος ! Tooth Tooth Tooth Tooth HugHugHug

Σοβαρά τώρα, συμφωνώ απολύτως για ώρες λειτουργίας και για πόλη και δη μεγαλούπολη. Αν κινούσα την χοντρή δω μέσα και εγώ στα μισά θα τα άλλαζα όπως κάνω και στα μικρά που για μικρές διαδρομές και περισσότερες ώρες λειτουργίας εκεί μπαίνει φουλ συνθετικό λάδι (μετά το στρώσιμο) και αλλάζεται στα μισά χλμ και παρακάτω ακόμα γιατί τόσα που λένε δεν κάνουν με τίποτα και τα πιάνει το όριο του <<ή ένα έτος>> πάντα, το ίδιο σε οποιοδήποτε σκλαβάκι μεγαλούπολης αλλά ΟΧΙ σε επαρχία εκτός αν τόπαιρνα να πάω σε πολύ μικρή απόσταση επίσης σε καθημερινή βάση, τότε τα ίδια και εκεί.

Την δε ανάλυση λαδιού αρχηγούλη μου την ξέρουμε πολύ πριν τα καράβια σας μιας και ο ΕΣ έχει δικά του εργαστήρια και την κάνει άπειρα χρόνια τώρα και με δικά του στελέχη χημικούς μηχανικούς. Τίποτα δεν είναι πυρηνική φυσική. Bcdefgh

Να τον απολύσεις τον αχαΐρευτο τον μπάτλερ σου που δεν ξέρει ότι ο ψαγμένος ντελιβεράς παίρνει PCX πλέον ή Ν ΜΑΧ γιατί δεν έχει κέφι να τραβιέται με οδικές με τα δουκάτι ρε συ. Αίσχος, άσχετος, τζάμπα λεφτά τονε πληρώνεις, να σου συστήσει ο δικός μου έναν καλό ? Θές?tongue
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.351
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Iδιο μοτερ με λιγο πανω , λιγο κατω , λιγο παραπερα εχουν ..... αναλογως των αξεσουαρ και αυξουσα τιμη.
Υπαρχει και η απλη εκδοση, το ΝC 750x για .....πιο πτωχοτερους....! eye
 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μεγάλωσαν τα εμπρός πλαστικά, απέκτησαν μεγαλύτερη επιφάνεια και τώρα ο εμπρός τροχός δείχνει - και είναι - πολύ μικρός!
Αποτυχημένη αισθητική ανανέωση μιας και το νέο nmax δείχνει λίγο καρναβαλέ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Εχεις δει εσυ καμμια μηχανη να καει απο λαδι ?

ΆΡΑ ΤΣΑΜΠΑ ΤΙ ΑΛΛΆΖΕΤΕ ΠΡΌΩΡΑ!!


Εχεις ακουσει ομως τι θορυβο κανει με ενα σπασμενο λαδι ενας κινητηρας και τι οταν ειναι φρεσκο ?
ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΣΑΣΜΆΝ ΜΕ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΉΡΑ.
Αφου έχει λαδακι μέσα δε χαλάει όπως είπαμε παραπάνω.





Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Dεν ειπα οτι υπαρχουν εναλλακτικες σ αυτα τα λεφτα!!
Αλλα αυτο δε παει να πει οτι ειναι φτηνα τα σκουτερ,επειδη παιζουν μπαλα μονα τους σε καποιες κατηγοριες!!
Καλα, χρυσα, αγια,αλλα .....

Και σε ρωτω με τη σειρα μου!
Πες μου εσυ ποοοοσες μηχανες αγοραζεις απο 12 εως 15 χιλιαρικα που κοστιζουν τα μεγαλα σκουτερ!!
Μεγαλα ο Θεος να τα κανει δλδ! Απο 500 ως 750 cc!!
12,15 και 17 χιλιάρικα για σκούτερ!!! Τα νούμερα απλά έχουν ξεφύγει.
Είτε μας αρέσει είτε όχι (δε μας αρέσει) η παραγωγή 2τροχων είναι και γ@μώ τις φάμπρικες!!!
Γι'αυτό και ξεφυτρώνουν νέες φίρμες, ξανά ζουν και παλιές ενώ ο τομέας του αυτοκινήτου υποφέρει και βαράει λουκέτα (η saab που έσβησε, ιστορικά Αμερικανικά brands που χάθηκαν, η lancia που τη γλύτωσε και ΕΥΤΥΧΩΣ μέσω της συγχώνευσης 2 οικογενειών επί της ουσίας, της οικογένειας Ανιελι/Ελκαν και της οικογένειας Peugeot, θα έχει μια 2η ευκαιρία).
Ποτέ μου δεν κατάλαβα πως γίνεται 2 τροχοί, 60 έως 200 κιλά σίδερο και αλουμίνιο μαζί με 2 έως 10 κιλά πλαστικό, 1 σέλα , να κοστίζουν περισσότερο από 800 κιλά ατσάλι και αλουμίνιο, 4 τροχους, ατελείωτα χιλιόμετρα ηλεκτρικών, 2 και 3 σειρές καθισμάτων με 6 έως 10, 11, 12 και 13 αερόσακους, ταμπλό που κοστίζει όσο ένα ολόκληρο σκούτερ μικρού κυβισμού, αδιανόητα κόστη συμμόρφωσης με νορμες για crash test (κάθε κατασκευαστής καταστρέφει εκατοντάδες αυτοκίνητα από κάθε μοντέλο για την εξέλιξη του ενώ οι μοτο βιομήχανοι δεν σπαταλάνε ούτε το 1/1000000 των χρημάτων).
Ακόμα και οι εγκαταστασεις παραγωγής αυτοκινήτων είναι φοβερά μεγαλύτερες και με μεγαλύτερο κόστος λειτουργίας. Μια μοτοσικλέτα θέλει μερικά γραμμάρια χρώματος ενώ ένα αυτοκίνητο κάμποσα κιλά!
Τα αυτοκίνητα στην πραγματικότητα χρειάζονται ειδικές μπανιέρες, μιλάμε για δεκάδες τετραγωνικά μέτρα, ενώ για 2τροχα θέλεις το 1/60, ίσως και ακόμα λιγότερο.
Ακόμα και στα logistics, δεν υπάρχει σύγκριση στο κόστος!
Μόνο το μέγεθος των ανταλλακτικων ενός αυτοκινήτου αλλά και ο ασύλληπτα μεγαλύτερος αριθμός εξαρτημάτων ενός αυτοκινήτου, σημαίνει ότι το κόστος διατήρησης και παραγωγής ανταλλακτικων για αυτοκίνητα, πρέπει να ισούται με το κόστος των μοτο βιομηχάνων εις της 1000ή και βάλε!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
12,15 και 17 χιλιάρικα για σκούτερ!!! Τα νούμερα απλά έχουν ξεφύγει.
Είτε μας αρέσει είτε όχι (δε μας αρέσει) η παραγωγή 2τροχων είναι και γ@μώ τις φάμπρικες!!!
Γι'αυτό και ξεφυτρώνουν νέες φίρμες, ξανά ζουν και παλιές ενώ ο τομέας του αυτοκινήτου υποφέρει και βαράει λουκέτα (η saab που έσβησε, ιστορικά Αμερικανικά brands που χάθηκαν, η lancia που τη γλύτωσε και ΕΥΤΥΧΩΣ μέσω της συγχώνευσης 2 οικογενειών επί της ουσίας, της οικογένειας Ανιελι/Ελκαν και της οικογένειας Peugeot, θα έχει μια 2η ευκαιρία).
Ποτέ μου δεν κατάλαβα πως γίνεται 2 τροχοί, 60 έως 200 κιλά σίδερο και αλουμίνιο μαζί με 2 έως 10 κιλά πλαστικό, 1 σέλα , να κοστίζουν περισσότερο από 800 κιλά ατσάλι και αλουμίνιο, 4 τροχους, ατελείωτα χιλιόμετρα ηλεκτρικών, 2 και 3 σειρές καθισμάτων με 6 έως 10, 11, 12 και 13 αερόσακους, ταμπλό που κοστίζει όσο ένα ολόκληρο σκούτερ μικρού κυβισμού, αδιανόητα κόστη συμμόρφωσης με νορμες για crash test (κάθε κατασκευαστής καταστρέφει εκατοντάδες αυτοκίνητα από κάθε μοντέλο για την εξέλιξη του ενώ οι μοτο βιομήχανοι δεν σπαταλάνε ούτε το 1/1000000 των χρημάτων).
Ακόμα και οι εγκαταστασεις παραγωγής αυτοκινήτων είναι φοβερά μεγαλύτερες και με μεγαλύτερο κόστος λειτουργίας. Μια μοτοσικλέτα θέλει μερικά γραμμάρια χρώματος ενώ ένα αυτοκίνητο κάμποσα κιλά!
Τα αυτοκίνητα στην πραγματικότητα χρειάζονται ειδικές μπανιέρες, μιλάμε για δεκάδες τετραγωνικά μέτρα, ενώ για 2τροχα θέλεις το 1/60, ίσως και ακόμα λιγότερο.
Ακόμα και στα logistics, δεν υπάρχει σύγκριση στο κόστος!
Μόνο το μέγεθος των ανταλλακτικων ενός αυτοκινήτου αλλά και ο ασύλληπτα μεγαλύτερος αριθμός εξαρτημάτων ενός αυτοκινήτου, σημαίνει ότι το κόστος διατήρησης και παραγωγής ανταλλακτικων για αυτοκίνητα, πρέπει να ισούται με το κόστος των μοτο βιομηχάνων εις της 1000ή και βάλε!
Οικονομία κλίμακας

Το αυτοκίνητο απευθύνεται πρακτικά σε δισεκατομμύρια κόσμο, ενώ οι μηχανές σε εκατομμύρια.
Οι δε μεγάλες μηχανές άνω των 500 κυβικών, σε ακόμη λιγότερους.

Μέτρα χοντρικά τους ανθρώπους που γνωρίζεις. Πόσοι έχουν αυτοκίνητο (και πόσα αυτοκίνητα) και πόσοι μεγάλη μοτοσυκλέτα;
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Κανείς νομίζω δεν είπε ότι το μοτό είναι φτηνό σπορ, αντιθέτως έχουμε τονίσει κατ' επανάληψη πως όποιος το νομίζει αυτό είναι μακράν νυχτωμένος και απλά δεν ξέρει ο άνθρωπος αλλά αν πήρε για αυτό τον λόγο θα το διαπιστώσει λίαν συντόμως.
 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Οικονομία κλίμακας

Το αυτοκίνητο απευθύνεται πρακτικά σε δισεκατομμύρια κόσμο, ενώ οι μηχανές σε εκατομμύρια.
Οι δε μεγάλες μηχανές άνω των 500 κυβικών, σε ακόμη λιγότερους.

Μέτρα χοντρικά τους ανθρώπους που γνωρίζεις. Πόσοι έχουν αυτοκίνητο (και πόσα αυτοκίνητα) και πόσοι μεγάλη μοτοσυκλέτα;
Ως ένα (πολύ μικρό) βαθμό, ναι, ισχύει αυτό.
Αλλά είναι τόσο τρομακτική η διαφορά στο κόστος εξέλιξης, κόστος παραγωγής, κόστος logistics, ανταλλακτικών, κόστος προσωπικού/μισθοδοσίας, κόστος ενέργειας, τόσο γενικά τεράστια η διαφορά στο συνολικό κόστος των 2 που δεν δικαιολογείται το ποσό χρημάτων που καλούμαστε να πληρώσουμε για να αποκτήσουμε 2τροχο.

Ενδεικτικά η beta, μια μικρή βιοτεχνία, μπορεί να είναι κερδοφόρα με πωλήσεις κάπου στις 7-8.000 μοτο το χρόνο!
Η fantic, πρόσφατα εξαγόρασε και την minarelli αν δεν κάνω λάθος, είναι κερδοφόρα, τρέχει σε αγώνες, με πωλήσεις ίσως και λιγότερες από αυτές της beta!!!
Η bajaj, μια τεράστια φίρμα που παράγει προσιτά 2τροχα, είναι η μοτοβιομηχανία με την μεγαλύτερη κεφαλαιοποιηση στον 2τροχο κόσμο!!!

Πριν καμιά 10ετια και βάλε που είχε αναγεννηθεί η moto morini με το φοβερό και τρομερό corsaro 1200, είχαν ρωτήσει ένα από τους διευθύνοντες γιατί 1200 και όχι 650cc.

Η απάντηση ήταν φοβερά ειλικρινής.

"Το κόστος εξέλιξης ενός κινητήρα 650cc, είναι ίδιο με το κόστος εξέλιξης ενός κινητήρα 1200cc! Απλά το 1200 το πουλάς ΠΟΛΥ πιο ακριβά "!

Η φάση στη μοτοβιομηχανια είναι για γέλια.
Βλέπεις για παράδειγμα το νεο Honda cbf 125 που είναι και made in italy να πωλείται στα 2.700 (εκτός και αν καν λάθος) που έχει και σύστημα σταρτ-στοπ, βλέπεις και το made in china orcal 125 με κινητήρα yamaha ybr copy να πωλείται ακριβότερα!!!

Σορρυ για τα σεντόνια. Σταματώ εδώ γιατί χαλάει το θέμα που έχει να κάνει με τα scooter!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
"Το κόστος εξέλιξης ενός κινητήρα 650cc, είναι ίδιο με το κόστος εξέλιξης ενός κινητήρα 1200cc! Απλά το 1200 το πουλάς ΠΟΛΥ πιο ακριβά "!
Δεν είναι όμως ακριβώς έτσι. Πληρώνεις και τα περιφερειακά που πρέπει να σταματάνε αυτά τα 1200 κυβικά. eye
Αλλες αναρτήσεις, φρένα...γενικά άλλο στήσιμο.
 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Δεν είναι όμως ακριβώς έτσι. Πληρώνεις και τα περιφερειακά που πρέπει να σταματάνε αυτά τα 1200 κυβικά. eye
Αλλες αναρτήσεις, φρένα...γενικά άλλο στήσιμο.
Σωστά, δε συμβαίνει όμως και το ίδιο με τα 4τροχα;;;
Κάποτε ένα (αδύναμο) 1600αρι passat, έβγαζε 70 άλογα.
Αστραχαν από τους λίγους δηλαδή!
Τώρα δεν είναι μόνο που το passat φοράει τούρμπο μοτέρ 1.8 (στη βασική ας πούμε έκδοση) που ξεκινά από τα 160 άλογα (σχεδόν 100 άλογα έξτρα), αλλά το ίδιο το μοντέλο έχει φορτωθεί με χιλιάδες συστήματα ασφαλείας (υποχρεωτικά από τις νορμες της εε) που έχουν ανεβάσει το βάρος (για το κόστος δε λέω, αυτό έχει εκτιναχθεί σε αστρονομικά επίπεδα). Και οι ασύγκριτα καλύτερες επιδόσεις μαζί με το μεγαλύτερο βάρος, έχουν απαιτήσει πολύ σοβαρότερα/καλυτερα φρένα, πολύ καλύτερες αναρτήσεις, πολλές χιλιάδες ώρες επιπλέον εξελίξεις γιατί πρέπει να στρίβει με ασφάλεια το εργαλείο!

Κάποτε ένα 2Κ fiat panda 700cc μπορεί να βολευοταν με τα ψέματα σε ανάρτηση - φρένα.
Όμως ακόμα και τα panda έφτασαν τα 100hp και τα 190 τελικής (panda 1.4 100hp)!
Και τα αστεία φρένα, η αστεία ανάρτηση του 700 πήγαν στα σκουπίδια και χρειάστηκαν αλλά για να το σταματάνε και να το στρίβουν!

Όσο ζυγίζουν 3 δισκοπλακες μιας μοτο, ζυγίζει μια ενός αυτοκινήτου για να έχουμε μια τάξη μεγέθους για το πόσα υλικά απαιτεί η μια κατασκευή και πόσα η άλλη.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Σωστά, δε συμβαίνει όμως και το ίδιο με τα 4τροχα;;;
Κάποτε ένα (αδύναμο) 1600αρι passat, έβγαζε 70 άλογα.
Αστραχαν από τους λίγους δηλαδή!
Τώρα δεν είναι μόνο που το passat φοράει τούρμπο μοτέρ 1.8 (στη βασική ας πούμε έκδοση) που ξεκινά από τα 160 άλογα (σχεδόν 100 άλογα έξτρα), αλλά το ίδιο το μοντέλο έχει φορτωθεί με χιλιάδες συστήματα ασφαλείας (υποχρεωτικά από τις νορμες της εε) που έχουν ανεβάσει το βάρος (για το κόστος δε λέω, αυτό έχει εκτιναχθεί σε αστρονομικά επίπεδα). Και οι ασύγκριτα καλύτερες επιδόσεις μαζί με το μεγαλύτερο βάρος, έχουν απαιτήσει πολύ σοβαρότερα/καλυτερα φρένα, πολύ καλύτερες αναρτήσεις, πολλές χιλιάδες ώρες επιπλέον εξελίξεις γιατί πρέπει να στρίβει με ασφάλεια το εργαλείο!

Κάποτε ένα 2Κ fiat panda 700cc μπορεί να βολευοταν με τα ψέματα σε ανάρτηση - φρένα.
Όμως ακόμα και τα panda έφτασαν τα 100hp και τα 190 τελικής (panda 1.4 100hp)!
Και τα αστεία φρένα, η αστεία ανάρτηση του 700 πήγαν στα σκουπίδια και χρειάστηκαν αλλά για να το σταματάνε και να το στρίβουν!

Όσο ζυγίζουν 3 δισκοπλακες μιας μοτο, ζυγίζει μια ενός αυτοκινήτου για να έχουμε μια τάξη μεγέθους για το πόσα υλικά απαιτεί η μια κατασκευή και πόσα η άλλη.
Και πάλι δεν είναι το ίδιο.
Στις μοτο τα μοντέλα είναι dedicated σε κυβισμό κατα πλειοψηφία.
Δηλαδή σπάνια θα δεις το ίδιο μοντέλο με το ίδιο πλαίσιο, τις ίδιες αναρτήσεις, τα ίδια φρένα αλλά κινητήρες 500-750 και 1000 κυβικά για να διαλέξεις. Δεν υπάρχει αυτό το modular consept στον βαθμό που υπάρχει στα αυτοκίνητα που αγόραζες octavia απο 1200 κυβικά έως 2000 κυβικά σε 5-6 εκδόσεις και το μονο που άλλαζε εκτός των κυβικών ήταν το δέρμα στα καθισματα και 2 παραπάνω αερόσακοι ή κλιματισμός αντι για aircondition

Κι εκεί που υπάρχει δηλαδή τέτοιο κόνσεπτ, (ένας κινητήρας ίδιο πλαίσιο διαφορετικά πλαστικά και θέση οδήγησης) είναι πχ στα Κινέζικα Ζόντες που έχτισαν 4-5 μοντέλα που είναι το εξής ίδιο μοντέλο και μάντεψε. Είναι φτηνό! Αλλά και πάλι θα δεις το στρητ 600+ ευρώ φτηνότερο απο το ον οφ (επειδή ο Ελληνας αγοράζει Ον Οφ)! Tooth

Οι οικονομίες κλίμακας ρυθμίζουν την τιμή πώλησης σε μεγάλο βαθμό. Αν φτιάξω κάτι και απευθύνεται σε 100 άτομα στην Ελλάδα, θα το βάλω ακριβά.
Αν φτιάξω κάτι και απευθυνεται σε εκατοντάδες χιλιάδες, θα το βάλω φτηνά.
Το παν είναι να βγει το κόστος εξέλιξης και παραγωγής και να πληρωθούν τα μεροκάματα και και τα πάγια κόστη. Εκει είσαι στο brake even. Κι απο εκει και μετά πας για το κέρδος που θα σε βοηθήσει να αναπτυχθείς σαν εταιρία. Φυσικά βεβαια υπάρχουν και εταιρίες που έχουν αποσβέσει το κόστος εξέλιξης σε μοντέλα και απλά αρμέγουν (αφου ο κόσμος αγοράζει). Μαγκιά τους. eye
 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Και πάλι δεν είναι το ίδιο.
Στις μοτο τα μοντέλα είναι dedicated σε κυβισμό κατα πλειοψηφία.
Δηλαδή σπάνια θα δεις το ίδιο μοντέλο με το ίδιο πλαίσιο, τις ίδιες αναρτήσεις, τα ίδια φρένα αλλά κινητήρες 500-750 και 1000 κυβικά για να διαλέξεις. Δεν υπάρχει αυτό το modular consept στον βαθμό που υπάρχει στα αυτοκίνητα που αγόραζες octavia απο 1200 κυβικά έως 2000 κυβικά σε 5-6 εκδόσεις και το μονο που άλλαζε εκτός των κυβικών ήταν το δέρμα στα καθισματα και 2 παραπάνω αερόσακοι ή κλιματισμός αντι για aircondition

Κι εκεί που υπάρχει δηλαδή τέτοιο κόνσεπτ, (ένας κινητήρας ίδιο πλαίσιο διαφορετικά πλαστικά και θέση οδήγησης) είναι πχ στα Κινέζικα Ζόντες που έχτισαν 4-5 μοντέλα που είναι το εξής ίδιο μοντέλο και μάντεψε. Είναι φτηνό! Αλλά και πάλι θα δεις το στρητ 600+ ευρώ φτηνότερο απο το ον οφ (επειδή ο Ελληνας αγοράζει Ον Οφ)! Tooth

Οι οικονομίες κλίμακας ρυθμίζουν την τιμή πώλησης σε μεγάλο βαθμό. Αν φτιάξω κάτι και απευθύνεται σε 100 άτομα στην Ελλάδα, θα το βάλω ακριβά.
Αν φτιάξω κάτι και απευθυνεται σε εκατοντάδες χιλιάδες, θα το βάλω φτηνά.
Το παν είναι να βγει το κόστος εξέλιξης και παραγωγής και να πληρωθούν τα μεροκάματα και και τα πάγια κόστη. Εκει είσαι στο brake even. Κι απο εκει και μετά πας για το κέρδος που θα σε βοηθήσει να αναπτυχθείς σαν εταιρία. Φυσικά βεβαια υπάρχουν και εταιρίες που έχουν αποσβέσει το κόστος εξέλιξης σε μοντέλα και απλά αρμέγουν (αφου ο κόσμος αγοράζει). Μαγκιά τους. eye
Το "ρεζουμέ" είναι αυτό που λες.
Εφόσον ο πελάτης είναι ευτυχισμένος που χρυσοπληρωνει το χ, ψ μοτοσακο, καλά κάνει το μαγαζί και ζητάει όσα ζητάει.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.650
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Σωστά, δε συμβαίνει όμως και το ίδιο με τα 4τροχα;;;
Κάποτε ένα (αδύναμο) 1600αρι passat, έβγαζε 70 άλογα.
Αστραχαν από τους λίγους δηλαδή!
Τώρα δεν είναι μόνο που το passat φοράει τούρμπο μοτέρ 1.8 (στη βασική ας πούμε έκδοση) που ξεκινά από τα 160 άλογα (σχεδόν 100 άλογα έξτρα), αλλά το ίδιο το μοντέλο έχει φορτωθεί με χιλιάδες συστήματα ασφαλείας (υποχρεωτικά από τις νορμες της εε) που έχουν ανεβάσει το βάρος (για το κόστος δε λέω, αυτό έχει εκτιναχθεί σε αστρονομικά επίπεδα). Και οι ασύγκριτα καλύτερες επιδόσεις μαζί με το μεγαλύτερο βάρος, έχουν απαιτήσει πολύ σοβαρότερα/καλυτερα φρένα, πολύ καλύτερες αναρτήσεις, πολλές χιλιάδες ώρες επιπλέον εξελίξεις γιατί πρέπει να στρίβει με ασφάλεια το εργαλείο!

Κάποτε ένα 2Κ fiat panda 700cc μπορεί να βολευοταν με τα ψέματα σε ανάρτηση - φρένα.
Όμως ακόμα και τα panda έφτασαν τα 100hp και τα 190 τελικής (panda 1.4 100hp)!
Και τα αστεία φρένα, η αστεία ανάρτηση του 700 πήγαν στα σκουπίδια και χρειάστηκαν αλλά για να το σταματάνε και να το στρίβουν!

Όσο ζυγίζουν 3 δισκοπλακες μιας μοτο, ζυγίζει μια ενός αυτοκινήτου για να έχουμε μια τάξη μεγέθους για το πόσα υλικά απαιτεί η μια κατασκευή και πόσα η άλλη.
επειδη στεκομαι σ αυτην την τελευταια φραση πες μου αν θελεις αφου ανοιξεις τα επισυναπτομενα λινκ που σου παραθετω γιατι ο ενας δισκος κοστιζει τοσα ,και γιατι ο αλλος της μοτο κοστιζει τοσα



 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
επειδη στεκομαι σ αυτην την τελευταια φραση πες μου αν θελεις αφου ανοιξεις τα επισυναπτομενα λινκ που σου παραθετω γιατι ο ενας δισκος κοστιζει τοσα ,και γιατι ο αλλος της μοτο κοστιζει τοσα



Έχουμε δισκόπλακες αυτοκινήτου που κάνουν 50€ και δισκόπλακες μηχανής που κάνουν 200€,σωστα;
Τι σημαίνει αυτό;;;;
Ότι, μπορεί η υπόθεση παραγωγή μοτοσικλετών να είναι και γαμώ τις φάμπρικες αλλά η παραγωγή ανταλλακτικών γι'αυτες είναι ακόμα πιο σούπερ και πιο γαμώ τις φάμπρικες!!!

Έχω ένα αυτοκίνητο turbo με 120hp. Έχει χρειαστεί να φρενάρω από τα 220 (όλο το κοντέρ, τέρμα, όλα μέσα).
Μιλάμε για φρενάρισμα που το αυτοκίνητο έκανε ένα μικρό endo. Φρενάρισμα με το πετάλι στο πάτωμα!!!
Tα φρένα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι από μαμά ΑΡΙΣΤΑ. Το σύστημα συμπεριφερθηκε ΑΨΟΓΑ και σταμάτησε το αυτοκίνητο σε ασύλληπτα μικρή απόσταση για τα δεδομένα της ταχύτητας που είχε πιάσει (δεν ισχυρίζομαι ότι σταμάτησε σε 15 μέτρα).
Μιλάμε για ένα σύστημα φρένων που ακινητοποιησαν ένα αυτοκίνητο 1250 κιλών από τα 220 χλμ!
Πάμε τώρα στα φρένα του er6 που κάνουν 200€.
Δεν ξέρω αν τα φρένα του er6 θα καταφέρουν να σταματήσουν από τα 220χλμ ένα 2τροχο 200 κιλών σε απόσταση μικρότερη από αυτή που χρειάστηκαν τα άλλα του αυτοκινήτου για να σταματήσουν 1250!
Ξέρω ότι με 220 στο κοντέρ μηχανής και τσαρουχωμα στα φρένα, υπάρχει σοβαρό θέμα να κρατηθείς όρθιος!
Το σε πόσα μέτρα θα σταματήσει, περνάει σε 2η υπόθεση.
Μπορεί τα φρένα των μοτοσικλετών να ανταποκρίνονται στις υψηλές ταχύτητες που πιάνουν τα 2τροχα (εντάξει, δεν είναι όλα τα 2τροχα ρουκέτες) αλλά και τα αντίστοιχα των αυτοκινήτων καταφέρνουν να σταματάνε 1000 και 1500 κιλά παραπάνω! Και αυτό κοστιζοντας το 1/4 των χρημάτων.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.650
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Έχουμε δισκόπλακες αυτοκινήτου που κάνουν 50€ και δισκόπλακες μηχανής που κάνουν 200€,σωστα;
Τι σημαίνει αυτό;;;;
Ότι, μπορεί η υπόθεση παραγωγή μοτοσικλετών να είναι και γαμώ τις φάμπρικες αλλά η παραγωγή ανταλλακτικών γι'αυτες είναι ακόμα πιο σούπερ και πιο γαμώ τις φάμπρικες!!!

Έχω ένα αυτοκίνητο turbo με 120hp. Έχει χρειαστεί να φρενάρω από τα 220 (όλο το κοντέρ, τέρμα, όλα μέσα).
Μιλάμε για φρενάρισμα που το αυτοκίνητο έκανε ένα μικρό endo. Φρενάρισμα με το πετάλι στο πάτωμα!!!
Tα φρένα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι από μαμά ΑΡΙΣΤΑ. Το σύστημα συμπεριφερθηκε ΑΨΟΓΑ και σταμάτησε το αυτοκίνητο σε ασύλληπτα μικρή απόσταση για τα δεδομένα της ταχύτητας που είχε πιάσει (δεν ισχυρίζομαι ότι σταμάτησε σε 15 μέτρα).
Μιλάμε για ένα σύστημα φρένων που ακινητοποιησαν ένα αυτοκίνητο 1250 κιλών από τα 220 χλμ!
Πάμε τώρα στα φρένα του er6 που κάνουν 200€.
Δεν ξέρω αν τα φρένα του er6 θα καταφέρουν να σταματήσουν από τα 220χλμ ένα 2τροχο 200 κιλών σε απόσταση μικρότερη από αυτή που χρειάστηκαν τα άλλα του αυτοκινήτου για να σταματήσουν 1250!
Ξέρω ότι με 220 στο κοντέρ μηχανής και τσαρουχωμα στα φρένα, υπάρχει σοβαρό θέμα να κρατηθείς όρθιος!
Το σε πόσα μέτρα θα σταματήσει, περνάει σε 2η υπόθεση.
Μπορεί τα φρένα των μοτοσικλετών να ανταποκρίνονται στις υψηλές ταχύτητες που πιάνουν τα 2τροχα (εντάξει, δεν είναι όλα τα 2τροχα ρουκέτες) αλλά και τα αντίστοιχα των αυτοκινήτων καταφέρνουν να σταματάνε 1000 και 1500 κιλά παραπάνω! Και αυτό κοστιζοντας το 1/4 των χρημάτων.
Ακριβως αυτο.Το λεω χρονια ,αλλα εχω κατηγορηθει,με δικαιολογιες του τυπου,η υψηλοτερη τεχνολογια στις μοτο (τριχες κατσαρες) και η χαμηλοτερη παραγωγη (ξανα τριχες κατσαρες).Απλως μας εχουν πιασει κωτσους.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Να μιλησουμε για τα αναλωσιμα του αυτοκινητου..
Ας πουμε στο passat..
Τα μαμα αναλωσιμα πχ δισκοπλακες ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ, απλα υπαρχουν φθηνα ημιτασιον.
Στις μοτο υπαρχουν φθηνα ημιτασιον αλλα σε μικροτερη κλιμακα..πχ εκτος απο braking, brembo,(που δεν ειναι φθηνα) υπαρχει και xgear
Σε παπακια κ μικρες μοτο παιζει πολυ φθηνο ημιτασιον.

Σε mercedes υπαρχουν φθηνα ημιτασιον.?.. παπαρια..
στο huyndai accent υπαρχουν? Rolling και στα περιπτερα...

Τα μεταξωτα βρακια θελουν και μεταξωτους κωλους..
0ταν παιρνεις μηχανη -αμαξι για καυλαντισμα και οχι εργαλειο δουλειας, εχεις λεφτα και θα πλερωσεις...Οι εταιριες το ξερουν και πραττουν αναλογως
 
Τελευταία επεξεργασία:

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Περί σκούτερ και αφού προσπεράσουμε όσα αναφέρθηκαν πριν και εκτροχίασαν το θέμα, κοίταξα , από περιέργεια κυρίως, το κόστος ενός σημαντικού, του σημαντικότερου για την ακρίβεια, αναλώσιμου ενός σκούτερ.
Διάλεξα μάρκα την Kymco γιατί θεωρούσα πως , λόγω του made in taiwan θα έχει φθηνές τιμές.
Η πηγή είναι το car.gr.

Λοιπόν, ιμάντας μετάδοσης για Kymco Downtown 350i abs.

Μιλάμε πάντα για τον γνήσιο ιμάντα, αυτόν που θα σου βάλουν σε συμβεβλημένο συνεργείο.
173 ευρώ! Εκατό Εβδομήντα Τρία ευρώ ολογράφως!

Πάντα πίστευα, τώρα είμαι ακόμα πιο σίγουρος, πως αυτά τα πράγματα, τα σκούτερ, απευθύνονται κυρίως σε 2 κατηγορίες ανθρώπων.
α) αυτούς που δεν το έχουν με το συμπλέκτη, τις αλλαγές ταχυτήτων κλπ
β) αυτούς που έχουν ένα σχετικά υψηλό εισόδημα. Είναι αδιανόητο να βγάζει κάποιος 800-900 ευρώ και να πληρώνει κάθε 20.000 ή στην καλύτερη 25.000 χλμ, μια 350άρα στο νερό για τυπικό σέρβις και αλλαγή ιμάντα - μπίλιες!
Μιλάμε για κόστος συντήρησης υψηλότερο από αμάξι. Ή μάλλον, από αμάξι και μοτοσικλέτα 250-300 κυβικά μαζί!

Γιατί σε μια μοτοσικλέτα 250-300 ή και 400 κυβικά, ένα σετ αλυσίδα - γρανάζια θα βγάλει τα διπλάσια χιλιόμετρα κοστίζοντας πολύ λιγότερο, ούτε καν τα μισά.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Να μιλησουμε για τα αναλωσιμα του αυτοκινητου..
Ας πουμε στο passat..
Τα μαμα αναλωσιμα πχ δισκοπλακες ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ, απλα υπαρχουν φθηνα ημιτασιον.
Στις μοτο υπαρχουν φθηνα ημιτασιον αλλα σε μικροτερη κλιμακα..πχ εκτος απο braking, brembo,(που δεν ειναι φθηνα) υπαρχει και xgear
Σε παπακια κ μικρες μοτο παιζει πολυ φθηνο ημιτασιον.

Σε mercedes υπαρχουν φθηνα ημιτασιον.?> παπαρια
στο huyndai accent υπαρχουν? Rolling και στα περιπτερα...

Τα μεταξωτα βρακια θελουν και μεταξωτους κωλους..
0ταν παιρνεις μηχανη -αμαξι για καυλαντισμα και οχι εργαλειο δουλειας, εχεις λεφτα και θα πλερωσεις...Οι εταιριες το ξερουν και πραττουν αναλογως
Έτσι.

Τα φτηνά αμάξια έως 1300 κυβικά και έως 10κ-12κ αγοράς οι εταιρίες αυτοκινήτων τα βλέπουν όπως βλέπουν οι μοτοεταιρίες τα παπάκια, τα σκούτερ και τα commuter έως 250 κυβικά. Κι εκει υπάρχουν πολύ φτηνές λύσεις στην συντήρηση.

Αναλογικά τα 1000άρια μας και πάνω είναι το αντίστοιχο των αυτοκινητοβιομηχανιών σε αυτοκίνητα 50-60κ
και κοστολογούνται ανάλογα.
 
Top Bottom