Σάββας
Μαθουσάλας member
Καλά ξεσκίστηκα στο γέλιο λέμε ! Είσ' ωραίος τέλος !Ας ελθουμε στον εταιρο Καππαδοκη λοιπον, Dear Savvas ....!
Το θεμα των λαδιων εχει συζητηθει πολλες φορες και κατ΄ιδιαν στις συναντησεις μας αλλα και εδω μεσα.
Το αν πρεπει να αλλαζεται ...... ειτε με τα διανυθεντα χιλιομετρα , ειτε με τις ωρες λειτουργιας μια μηχανης ( φαναρια , συχνη κινηση πολης κ.λ.π) , ειτε με τα .... τερμινα της καφετζους , την σωστη απαντηση μονο το εργαστηριο μπορει να δωσει κανοντας αναλυση δειγματος του.
Πρακτικα π.χ. ενας παλαιοτερος χιλιομετρικα κινητηρας κατεβαζει περισσοτερα καυσαερια στο καρτερ οπως επισης και οταν δουλευει σε υψηλες στροφες απ΄οτι σε χαμηλες κ.λ.π κ.λ.π. και αναλογως του φορτιου του. Αυτες τις παραμετρους πως μπορεις να τις υπολογισεις με ακριβεια ?
Οι εταιρειες για λογους μαρκετινγκ, κυριως στα αυτοκινητα εχουν ανεβασει τις αλλαγες κατα πολλες δεκαδες χιλιομετρα (... και 30.000 ) κατι που οι εταιρειες ενοικιασεως και leasing τηρουν αυστηροτατα και ευλαβικα ...... για ευνοητους λογους .....!
Π.χ. Sh 300 σκουτερ , μονοκυλινδρο μηχανακι των 250 c.c. αλλαγη καθε 10.000 χιλιομετρα και ρωταω:
Εχεις δει εσυ καμμια μηχανη να καει απο λαδι ? ... με την προυποθεση ομως να εχει λαδι στο καρτερ οτι μαρκας και οτι ιξωδους .... αρκει να εχει ομως...! Δεν μιλαω για αγωνιστικης χρηση μοτερ.
Εγω οχι παντως .... εσυ αμα δεις να μου γραψεις.
Εχεις ακουσει ομως τι θορυβο κανει με ενα σπασμενο λαδι ενας κινητηρας και τι οταν ειναι φρεσκο ? Καμμια σχεση ...!
Ο καθεις αποφασιζει και πραττει και οπως ελεγε και καποιο μεγαλο-στελεχος μια εταιρειας .... "τα λεφτα ειναι αλλονου"......!
....... Επίσης τέλη 55 ευρώ έναντι 22 και ασφάλεια κανά 70άρι έναντι του πόσο του 250αριού τι λέει?.........
Aυτο ρωτουσα τον αχαϊρευτο τον μπατλερ μου ,τον Jacob .... για κεινον τον ντελιβερα που δουλευει για 4 ευρω την ωρα και ερχεται με ενα βρωμο-παπακι με κομμενη εξατμιση καθε φορα στην επαυλη μου ...... γιατι δεν παιρνει μία Ducati να μοιραζει πιτσες κυριλε ?
Σοβαρά τώρα, συμφωνώ απολύτως για ώρες λειτουργίας και για πόλη και δη μεγαλούπολη. Αν κινούσα την χοντρή δω μέσα και εγώ στα μισά θα τα άλλαζα όπως κάνω και στα μικρά που για μικρές διαδρομές και περισσότερες ώρες λειτουργίας εκεί μπαίνει φουλ συνθετικό λάδι (μετά το στρώσιμο) και αλλάζεται στα μισά χλμ και παρακάτω ακόμα γιατί τόσα που λένε δεν κάνουν με τίποτα και τα πιάνει το όριο του <<ή ένα έτος>> πάντα, το ίδιο σε οποιοδήποτε σκλαβάκι μεγαλούπολης αλλά ΟΧΙ σε επαρχία εκτός αν τόπαιρνα να πάω σε πολύ μικρή απόσταση επίσης σε καθημερινή βάση, τότε τα ίδια και εκεί.
Την δε ανάλυση λαδιού αρχηγούλη μου την ξέρουμε πολύ πριν τα καράβια σας μιας και ο ΕΣ έχει δικά του εργαστήρια και την κάνει άπειρα χρόνια τώρα και με δικά του στελέχη χημικούς μηχανικούς. Τίποτα δεν είναι πυρηνική φυσική.
Να τον απολύσεις τον αχαΐρευτο τον μπάτλερ σου που δεν ξέρει ότι ο ψαγμένος ντελιβεράς παίρνει PCX πλέον ή Ν ΜΑΧ γιατί δεν έχει κέφι να τραβιέται με οδικές με τα δουκάτι ρε συ. Αίσχος, άσχετος, τζάμπα λεφτά τονε πληρώνεις, να σου συστήσει ο δικός μου έναν καλό ? Θές?