το πιο αναξιοπιστο μηχανακι, ειναι το...

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Ο Σάββας φταιει... Είναι γκαβακας και του κάνουμε φροντιστηριο
ΠΟΝΤΙΚΑΡΑΣ

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Καλημέρα και από εδώ ξανά.
Τι κάνετε ζωάκια των αγρών και του δάσους? Καλά ? Tooth Tooth Tooth Tooth

Συνέχεια αποριών ασχέτου ποντικού του αγρού με τα Μπεμβέ είπαμε και επίλυσή τους κατά το δυνατόν, δεν τα ξεύρουμε όλα τι να κάνουμε ? Να μη μάθουμε?ooops

Ξεκαθαρίσαμε νομίζω αρκετά πραματάκια για άξονα, μπροστά - πίσω ανάρτηση λύσιμο, βαλβολίνες.

Απομένουν όμως και άλλα όπως είπα, οπότε συνεχίζουμε.
Θυμάμαι το μακρινό λίγο 2016 που έκανα την ψακτική μου και μετά το 2017 (Πώς λέμε διπλωματική μου? Καμία σχέση...Tooth) που διάβαζα ΕΔΩ τα εξής :

<<Πιρούνι BMW R1200GS / Adv
Επισκευή για δεύτερη φορά



“Tεχνική ενέργεια” της BMW για τα R1200GS 2013 – 2017

Το 2013, όταν και άρχισε να πωλείται η νέα τότε γενιά των R1200GS (μοντέλο Κ50), η ΒMW είχε κάνει ανάκληση, καθώς το εξάρτημα στο πάνω μέρος των καλαμιών του Telelever, που συνδέει το καλάμι με την πάνω πλάκα, είχε διαπιστωθεί πως μπορούσε να αποκολληθεί, με συνέπεια την απώλεια ελέγχου με όποια περαιτέρω συνέχεια αυτή θα μπορούσε να έχει. Η λύση τότε ήταν να γίνουν με ειδικό εργαλείο της BMW τέσσερα μικρά βαθουλώματα στο εξωτερικό μέρος του καλαμιού για να κρατάνε στην θέση του το εξάρτημα σύνδεσης με την πάνω πλάκα. Αν είχε αρχίσει να φεύγει από την θέση του, άλλαζαν και το καλάμι, αν όχι, απλά το “ποντάριζαν”. Με τον ίδιο τρόπο επισκευάστηκαν και οι καινούργιες μοτοσυκλέτες, πριν παραδοθούν στους πελάτες.

Στα χρόνια που μεσολάβησαν μέχρι σήμερα, υπήρχαν αρκετές περιπτώσεις παγκόσμια όπου παρά την επισκευή, ή τις διαδικασίες που εφαρμόστηκαν κατά την συναρμολόγηση στο εργοστάσιο, το εξάρτημα αυτό έφευγε από την θέση του, με αποτέλεσμα και ατυχήματα. Ένα από αυτά, πριν από περίπου ένα χρόνο, συνέβη στον προφανώς Ελληνικής καταγωγής Νοτιοαφρικανό Τόνυ Γεωργίου, οδηγώντας R1200GS Adventure του 2016. Το ατύχημα συνέβη με ταχύτητα 45km/h, αλλά το αποτέλεσμα ήταν δέκα σπασμένα πλευρά, τρύπιος πνεύμονας και μεγάλη ζημιά στον ώμο. Τα επίμαχα εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας του στάλθηκαν στην BMW στην Γερμανία, που μετά από μήνες του απάντησε πως “δεν διαπιστώθηκε σφάλμα του προϊόντος”. Η επιστολή αυτή στάλθηκε στον Γεωργίου στις 12 Ιουνίου 2017.

Στις 20 Ιουνίου, η BMW ανακοίνωσε “service campaign” (τεχνική ενέργεια η μετάφραση του όρου στα Ελληνικά),
για νέο τρόπο ασφάλισης του εξαρτήματος, νέα καλάμια και με την διευκρίνιση πως από τις 19/6 όλες οι μοτοσυκλέτες (GS και GS Adventure) που βγαίνουν από το εργοστάσιο θα έχουν την βελτιωμένη ασφάλιση. Η τεχνική ενέργεια αυτή (και όχι, σύμφωνα με την BMW, ανάκληση), αφορά όλα τα R1200GS K50 και Κ50/11, όπως και όλα τα R1200GS Adventure K51.

Από επικοινωνία μας με την BMW Hellas, μάθαμε πως η τεχνική αυτή ενέργεια θα εφαρμοστεί φυσικά και στην Ελλάδα, και αφορά 852 μοτοσυκλέτες. Οι κάτοχοί τους θα ενημερωθούν με επιστολή. Οι καινούργιες μοτοσυκλέτες που υπάρχουν στους dealer θα επισκευαστούν πριν πωληθούν.

Οι οδηγίες της τεχνικής ενέργειας ορίζουν πως αφού μετρηθεί το διάκενο ανάμεσα στο καλάμι και το εξάρτημα σύνδεσής του (“fork tube bush” το ονομάζει η BMW) με την πάνω πλάκα, τότε ή θα επισκευαστεί με νέο εξάρτημα στο υπάρχον καλάμι, ή, αν το διάκενο είναι πάνω από το καθορισμένο όριο, θα αντικατασταθεί και το καλάμι. Τα επισκευασμένα θα είναι διαφορετικά από αυτά που θα έχουν οι μοτοσυκλέτες με παραγωγή από τις 19/6/2017 και μετά, τα οποία και θα ξεχωρίζουν από την εγκοπή περιμετρικά στο πάνω μέρος του καλαμιού.



Σε ανακοίνωσή της, η BMW Νοτίου Αφρικής αναφέρει πως “ενθαρρύνει τους πελάτες να ελέγξουν τις μοτοσυκλέτες τους σε έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο πριν τις οδηγήσουν. Οι πελάτες μπορούν επίσης να απευθυνθούν στην BMW για να κανονίσουν την μεταφορά της μοτοσυκλέτας τους στις εγκαταστάσεις ενός dealer της BMW”. Μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει το κείμενο της επιστολής προς τους κατόχους GS στην Ελλάδα.

Ελπίζουμε να μην υπάρξει ούτε μία τέτοια περίπτωση στο μέλλον, κι αυτή τη δεύτερη φορά ο τρόπος αντιμετώπισης να είναι ο σωστός, για να μην υπάρχουν αμφιβολίες σχετικά με την ασφάλεια των αναβατών.



BMW Νοτίου Αφρικής:

In the interests of safety BMW Motorrad South Africa encourages customers to have their motorcycles checked by an authorised dealer before riding. Customers may also contact BMW On Call or an authorised dealer to have their motorcycle transported to a dealers’ premises.>>

Το ερώτημά μου λοιπόν είναι :
Πώς σχολιάζετε τα παραπάνω κάτοχοι και μη κάτοχοι ?
Σας εμπνέουν εμπιστοσύνη τα παραπάνω μιας και ξέρουμε όλοι πως βασικό στοιχείο στους δύο τροχούς είναι η εμπιστοσύνη σε αυτό που καβαλάμε και γενικότερα η ψυχολογία ?
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.198
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ιιιιιιιιιιιι....επανήρθε δρυμιτερος! Πώς τους πετσοκοψε έτσι ο Σάββας?
Το δικό μου μοντέλο 18 έχει ασύμετρο καρέ στο συγκεκριμένο σημείο, όπως μου είπε αρχιμηχανικός εξουσιοδοτημένου συνεργείου.
Υπήρξαν όντως περιστατικά στα παλαιότερα μοντέλα αλλά ήταν τόσο λιγά που στατιστικά είναι κάτω της μονάδας/ αριθμού μοτ/των που πουλήθηκαν, χωρίς αναφερθέντες θανάτους επειδή παρουσιάστηκαν με χαμηλές ταχύτητες και σε χρήση εκτός δρόμου σε ποσοστό σχεδόν 100%
Σε αντίθεση έχουν αναφερθεί θάνατοι από σχεδιαστικές αστοχίες σε άλλους κατασκευαστές που έχουν γίνει γαργάρα.. Μα γιατί;
Γιατί είναι Πενφέ αγάπη μου..
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Να προσθέσω πως στο παραπάνω άρθρο του Motomag αναφέρεται ο Τόνυ Γεωργίου.
Με λίγο παραπάνω ψάξιμο βρέθηκε και η ιστορία του η οποία είναι όπως αναφέρει ο ίδιος η εξής :

" On 30 July I joined the BMW Club on its annual winter ride to Sutherland. 11 of us elected to do a route on gravel and mostly rode together in convoy. After getting to the top of the Ouberg Pass we had a short break and then rode off towards Sutherland. The conditions were fantastic and other than some surface water the road was pretty good. There is some GoPro footage of the ride loaded showing the condition of the road. Approximately 14 minutes after the stop the front of my bike collapsed and I hit the ground heavily. I had my GPS on and the log shows that I was doing 45 kph (28 mph) and the front end of my bike collapsed. The rest of the group rallied around me but i could not be moved until the ambulance arrived some 90 minutes later. The bike was loaded onto a trailer (which was accompanying the main tar road group) and I was taken to hospital. I suffered 10 broken ribs, a broken shoulder and punctured lung, and spent a week in hospital (part of which was in ICU). At the time of the accident my bike was 7 months old and had done +-14 000 km. I had TKC tyres fitted on Wednesday 27 July and the bike was ridden and checked by Donford’s before the ride which started on Saturday. A number of knowledgeable people looked at the bike and were puzzled to see that there was a stanchion separation and at that time nobody had previously seen this. I got some experts to look at the bike and all of them were puzzled and suggested that the forks should be sent for further analysis. I have some reports on the findings. BMW Head Office said that they wanted to send the front end back to Germany for analysis and the bike was sent to JHB. I flew up on 17 October and filmed the dismantling of the front end. This was then sent to Germany for analysis. After a number of emails to BMW enquiring about the status of the findings I was continuously told there was no news from Germany and that as soon as there was something then they would come back to me. I started to hear about other incidents with stanchion separation and increased the pressure on BMW, eventually putting them to terms to reply to me. I received an email from BMW South Africa on 12 June with a report basically stating that the stanchion separation was as a result of an impact and that it had nothing to do with the design or manufacture of the front forks. All of this information plus the pics will be loaded elsewhere on the site, and I have instructed my attorney to issue summons to BMW. Anyone who would like to contact me is free to call on +27 82 446 1417 or email me directly on cdowns@iafrica.com." –– Tony Georgiou PLEASE FOLLOW THIS LINK TO SIGN THE PETITION AND TO HOLD BMW ACCOUNTABLE FOR THEIR NEGLIGENCE: www.bmwfatalflaw.com

Περισσότερες λεπτομέρειες βλέπουμε στο μπλοκ πούχει δημιουργήσει και γράφουν και άλλοι αν το διαβάσετε προσεκτικά και από Ελλάδα και όχι μόνο ΕΔΩ

Στο μικρό βίντεο που ακολουθεί περιγράφει ο ίδιος τι συνέβη :


Τους σχολιασμούς σας παρακαλώ επ' αυτών να μαθαίνουμε.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Τρίτο και τελευταίο ποστ από μένα για σήμερα προ αναμονής των σχολιασμών σας.

Αν υπάρχουν και άλλα μοτό από τα οποία προκλήθησαν σοβαροί τραυματισμοί λόγο σχεδιαστικών ατελειών εδώ είναι το κατάλληλο θέμα να αναφερθούν με σχετικές αναφορές σε αρθρογραφία και ότι άλλο υπάρχει να μαθαίνουμε όλοι μας.
Η γενικολογία νομίζω πως δεν βοηθά.

Το νόημα του θέματος αυτό δεν είναι άλλωστε?
Να μάθουμε?
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.198
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Να προσθέσω πως στο παραπάνω άρθρο του Motomag αναφέρεται ο Τόνυ Γεωργίου.
Με λίγο παραπάνω ψάξιμο βρέθηκε και η ιστορία του η οποία είναι όπως αναφέρει ο ίδιος η εξής :

" On 30 July I joined the BMW Club on its annual winter ride to Sutherland. 11 of us elected to do a route on gravel and mostly rode together in convoy. After getting to the top of the Ouberg Pass we had a short break and then rode off towards Sutherland. The conditions were fantastic and other than some surface water the road was pretty good. There is some GoPro footage of the ride loaded showing the condition of the road. Approximately 14 minutes after the stop the front of my bike collapsed and I hit the ground heavily. I had my GPS on and the log shows that I was doing 45 kph (28 mph) and the front end of my bike collapsed. The rest of the group rallied around me but i could not be moved until the ambulance arrived some 90 minutes later. The bike was loaded onto a trailer (which was accompanying the main tar road group) and I was taken to hospital. I suffered 10 broken ribs, a broken shoulder and punctured lung, and spent a week in hospital (part of which was in ICU). At the time of the accident my bike was 7 months old and had done +-14 000 km. I had TKC tyres fitted on Wednesday 27 July and the bike was ridden and checked by Donford’s before the ride which started on Saturday. A number of knowledgeable people looked at the bike and were puzzled to see that there was a stanchion separation and at that time nobody had previously seen this. I got some experts to look at the bike and all of them were puzzled and suggested that the forks should be sent for further analysis. I have some reports on the findings. BMW Head Office said that they wanted to send the front end back to Germany for analysis and the bike was sent to JHB. I flew up on 17 October and filmed the dismantling of the front end. This was then sent to Germany for analysis. After a number of emails to BMW enquiring about the status of the findings I was continuously told there was no news from Germany and that as soon as there was something then they would come back to me. I started to hear about other incidents with stanchion separation and increased the pressure on BMW, eventually putting them to terms to reply to me. I received an email from BMW South Africa on 12 June with a report basically stating that the stanchion separation was as a result of an impact and that it had nothing to do with the design or manufacture of the front forks. All of this information plus the pics will be loaded elsewhere on the site, and I have instructed my attorney to issue summons to BMW. Anyone who would like to contact me is free to call on +27 82 446 1417 or email me directly on cdowns@iafrica.com." –– Tony Georgiou PLEASE FOLLOW THIS LINK TO SIGN THE PETITION AND TO HOLD BMW ACCOUNTABLE FOR THEIR NEGLIGENCE: www.bmwfatalflaw.com

Περισσότερες λεπτομέρειες βλέπουμε στο μπλοκ πούχει δημιουργήσει και γράφουν και άλλοι αν το διαβάσετε προσεκτικά και από Ελλάδα και όχι μόνο ΕΔΩ

Στο μικρό βίντεο που ακολουθεί περιγράφει ο ίδιος τι συνέβη :


Τους σχολιασμούς σας παρακαλώ επ' αυτών να μαθαίνουμε.
Πρέπει να είναι και η 698η φορά που το διαβάζω πριν αποφασίσω να πάρω Πενφέ, τι σχολιασμούς περιμένεις δηλαδή ότι είναι μπουρδέλα και θα τα πουλήσουμε όλοι και θα πάρουμε Honda?
Εχει εξηγηθεί τι έφταιξε τι ενέργειες έγιναν και σε τι ανακατασκευή προχώρησε το εργοστάσιο για να εξαληφθεί το πρόβλημα, στην αρχή η επίσημη BMW κράτησε μια στάση τύπου αυτά που λές είναι μλκς, έφαγε κάνα δυό χαστουκια ειδικά από Αμερική μεριά και συνήλθε, σε αντίθεση με τις Ιαπωνέζικες αντιπροσωπείες που αγκαλιάζουν τον πελάτη facepalm 2...
Και για να τελειώνουμε με αυτή την φάση και θα μιλήσω για το GS μιας και αυτό ξέρω, δεν υπάρχει μηχανάκι πιό ολοκληρωμένο που κάνει αυτά που σου υπόσχεται με άριστο τρόπο (όχι καλό, αλλά άριστο) από καμμιά Ευρωπαϊκή ή Ιαπωνέζικη εταιρία, όλα τ'άλλα είναι άλλα λογια ν' αγαπιώμαστε..
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.456
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Σάββα τα καλάμια 'τσάκιζαν' στην ένωση όταν έκανες hard enduro και ο μπροστινός τροχός προσγειωνόταν με κάμποσα G επανειλημένα.Σε συνθήκες δρόμου δεν παρατηρήθηκε ποτέ τίποτα.
Το παραπάνω φυσικά δεν αναιρεί την ανόητη επιλογή/αστοχία της bmw και ούτε την δικαιολογεί για την απραξία της,αλλά μην τρελλαινόμαστε κιόλας,είναι σαν τα gsxr που κόβανε λαιμό μετά από σούζα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.198
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Σάββα τα καλάμια 'τσάκιζαν' στην ένωση όταν έκανες hard enduro και ο μπροστινός τροχός προσγειωνόταν με κάμποσα G επανειλημένα.Σε συνθήκες δρόμου δεν παρατηρήθηκε ποτέ τίποτα.
Το παραπάνω φυσικά δεν αναιρεί την ανόητη επιλογή/αστοχία της bmw και ούτε την δικαιολογεί για την απραξία της,αλλά μην τρελλαινόμαστε κιόλας,είναι σαν τα gsxr που κόβανε λαιμό μετά από σούζα.
Γιατί τα VFR λίγους είχαν φάει από τα Highsideings? Αλλά τσιμουδιά...
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.456
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Μωρε δεν το λέω για να απαλύνω καταστάσεις ούτε θέλω να πάει η κουβέντα 'Ποια εταιρεία κάνει το καλύτερο κουκούλωμα'.Για μένα ήταν μεγάλο φάουλ η αντιμετώπιση της bmw στο σοβαρό αυτό θέμα πράγμα που σπίλωσε λίγο την εικόνα της.

Ενυ γουέυ πάμε παρακάτω.Μένω σ' αυτό που σωστά είπες και που το τόνιζα από παλιά: Το ρδέλο ό,τι κάνει το κάνει τέλεια,ταξίδι-κρατήματα-παιχνίδι και προσωπικά εμένα με γεμίζει πλήρως σαν οδηγό.

ΥΓ Αργότερα θα γράψω κι εγώ για άλλο αναξιόπιστο μηχανάκι.cdefghi
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Γιατί τα VFR λίγους είχαν φάει από τα Highsideings? Αλλά τσιμουδιά...
Αυτό αν μπορείς για εξήγησε το γιατί πρώτη φορά το ακουω
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.198
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αυτό αν μπορείς για εξήγησε το γιατί πρώτη φορά το ακουω
Είχαν να κάνουν με αναφορές του εξωτερικού και πιό πολύ Αγγλία μεριά μιας και εδώ δεν πουλήθηκαν πολλά και απ' ότι έχω καταλάβει μετά από κάποιες μοίρες κλίσης η πίσω ρόδα δεν κοίταζε ευθεία λόγω ελαστικότητας του μονόμπρατσου και στην έξοδο αν έστιβες το γκάζι ίσιωνε το ψαλίδι και σε έστελνε, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα γιατί δεν με ενδιέφερε, τα Honda μακριά από μένα... Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το ερώτημά μου λοιπόν είναι :
Πώς σχολιάζετε τα παραπάνω κάτοχοι και μη κάτοχοι ?
Σας εμπνέουν εμπιστοσύνη τα παραπάνω μιας και ξέρουμε όλοι πως βασικό στοιχείο στους δύο τροχούς είναι η εμπιστοσύνη σε αυτό που καβαλάμε και γενικότερα η ψυχολογία ?

Αν θες εμπιστοσυνη και ασφάλεια σε 2 ροδες, το στήσιμο των gs σου δίνει το πλεονέκτημα.. Να είμαστε και αντικειμενικοι..
Δε με ενδιαφέρει η κατηγορία, αλλά αν ήθελα gs lc το παιρνα χαλαρά...
Τόσα έχουν πουληθεί στο ελλαντα..
Ψύλλος στα άχυρα
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Είχαν να κάνουν με αναφορές του εξωτερικού και πιό πολύ Αγγλία μεριά μιας και εδώ δεν πουλήθηκαν πολλά και απ' ότι έχω καταλάβει μετά από κάποιες μοίρες κλίσης η πίσω ρόδα δεν κοίταζε ευθεία λόγω ελαστικότητας του μονόμπρατσου και στην έξοδο αν έστιβες το γκάζι ίσιωνε το ψαλίδι και σε έστελνε, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα γιατί δεν με ενδιέφερε, τα Honda μακριά από μένα... Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
Έχει λογική όντως.
Χάζευα το μονομπρατσο της ducati στην τελευταία μας βόλτα.
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.
Αλλα οι ελαστικοτητες μιας sportτouring σε σχεση με πιο απολυτα μοτο δεν ειναι βλαβη...
Για αλλη χρηση προοριζεται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Με αυτά που διαβάζω χαίρομαι που αγόρασα αξιόπιστο μηχανάκι, σε τιμή συγκριτικά τζάμπα, επειδή η κοινή γνώμη το θεωρεί αναξιόπιστο. eye

Πάντως ότι μαζεύονται σελίδες με τα gs στο θέμα για το πιο αναξιοπιστο μηχανακι κάτι λέει αυτό!!!!! funny
Περιμένω τα exit polls!!!! Rolling
σας επαναφερω στην ταξη..Hammer Smash


Ειπαμε να μαθουμε 5 πραγματα...Bike
οχι σχολια..μην το μλκιζετε

συνεχιστε ετσι , και θα μας το κλεισουνε το θεμα
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
σας επαναφερω στην ταξη..Hammer Smash


Ειπαμε να μαθουμε 5 πραγματα...Bike
οχι σχολια..μην το μλκιζετε

συνεχιστε ετσι , και θα μας το κλεισουνε το θεμα
Γιατι ρε συ; Δεν μπορώ να κάνω ένα γενικό σχόλιο περι αναξιοπιστίας; Ειδικά όταν μιλάω για το δικό μου μηχανάκι vs τα υπόλοιπα που διαβάζω;
Αν μη τι άλλο το δικό μου μηχανάκι θεωρείται απο πολλούς ως τέτοιο.

Παρόλα αυτά, με αυτά που διαβάζω βλέπω πως τελικά δεν έχω κάνει την υπέρβαση να πάρω εγώ ένα αναξιόπιστο μοντέλο και να το φέρω στο επίπεδο αξιοπιστίας που του πρέπει, αλλά τεράστια μερίδα αγοραστών άλλων εταιριών εχει επίσης αναξιόπιστα μοντέλα (σύμφωνα με το μέτρο που μετριέται η αναξιοπιστία στην κοινή γνώμη) αλλά διαβάζω για τις περιπτώσεις τους πρώτη φορά.

Το νημα λέει για αναξιόπιστα μοντέλα. Όχι; Κατάλαβα κάτι λάθος;
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Γιατι ρε συ; Δεν μπορώ να κάνω ένα γενικό σχόλιο περι αναξιοπιστίας; Ειδικά όταν μιλάω για το δικό μου μηχανάκι vs τα υπόλοιπα που διαβάζω;
Αν μη τι άλλο το δικό μου μηχανάκι θεωρείται απο πολλούς ως τέτοιο.

Παρόλα αυτά, με αυτά που διαβάζω βλέπω πως τελικά δεν έχω κάνει την υπέρβαση να πάρω εγώ ένα αναξιόπιστο μοντέλο και να το φέρω στο επίπεδο αξιοπιστίας που του πρέπει, αλλά τεράστια μερίδα αγοραστών άλλων εταιριών εχει επίσης αναξιόπιστα μοντέλα (σύμφωνα με το μέτρο που μετριέται η αναξιοπιστία στην κοινή γνώμη) αλλά διαβάζω για τις περιπτώσεις τους πρώτη φορά.

Το νημα λέει για αναξιόπιστα μοντέλα. Όχι; Κατάλαβα κάτι λάθος;
Ξεκινησα το νημα, για πληροφορηση, ενημερωση, και γιατι οχι απομυθοποιηση καποιων status,

Μην το συνεχιζεις ομως..γιατι θα φαμε πορτα, υπαρχει ιερατειο κ το ξερεις..
Αστο καθαρο αυτο το νημα....εχουμε κι αλλα
 
Top Bottom