Οπως και να χει ομως δεν ειχαν αδικο.Το capo ειχε αδικαιολογητα πολλα προβληματα.Το θετικο ηταν οτι με περιπου 500 ευρω τα ελυνες ολα μια και καλη.Μοναδικη εξαιρεση ο πινακας οργανων
Ο πίνακας οργάνων δεν είναι κοινό πρόβλημα.
Σπάνιο και κατά συνθήκες.
Επειδή το πιάσαμε όμως και αναφέρθηκε και επειδή το πιθανότερο είναι πως όσο περνάνε τα χρόνια θα παρουσιάζεταi και πιο συχνά, ας πω δύο κουβέντες για αυτά που ξέρω για το πρόβλημα με το ταμπλό.
Το ταμπλό του Caponord έχει πίσω έναν μικροφαραντικό πυκνωτη (βασικά δύο, αλλά μας ενδιαφέρει ο ένας) που ρυθμίζει την τάση των 5V στο καντραν και μπλοκάρει τυχόν ανεπιθύμητες αυξομειώσεις.
Αυτός με τα χρόνια (όπως και σε οποιαδήποτε παρόμοια συσκευή απεικόνισης, πχ τηλεόραση) φτάνει στο τέλος της ζωής του.
Δεν έχει σημασία αν έχεις 2000 χλμ ή 200.000 χλμ. Απο την στιγμή που έχεις βάλει μπαταρία πάνω, μετράει ώρες λειτουργίας (σε αντίθεση με τον άλλο πυκνωτή που μετράει μονο στις ωρες λειτουργίας αφου ανοίξεις το kill switch)
Τώρα, θα σκάσει στα 10 χρόνια λειτουργίας; Στα 20; Στα 30; Δεν γνωρίζει κανείς με σιγουριά.
Ο πυκνωτής είναι 16V στα 47 μικροφαράντ (μF) και είναι ο αριστερός όπως βλέπουμε το καντράν απο την πίσω μεριά στο κύκλωμα.
Καλό είναι να πάμε στον μάστορα της μηχανής, να βγάλει το καντράν, να μας το δώσει στο χέρι και να πάμε σε έναν ηλεκτρονικό (που φτιάχνει πχ τηλεοράσεις και έχει το ανάλογο πολύ ψιλό κολλητήρι για να μας βάλει έναν καινούριο.
Πιθανότητα επιτυχίας ανάλογα με το χέρι του μάστορα που θα κάνει την κόλληση.