Έστω ότι αποφασίζει να πάρει κάποιος ένα Vstrom, χωρίς κάποια βλάβη και απλά θέλει να το κάνει καινούριο.
Αυτές είναι στο περίπου οι τιμές για μεμονωμένες τις εργασίες (πολλές εργασίες συνδυάζονται και φαντάζομαι αν κάνει κάποιος πολλά μαζί σε ένα συνεργείο θα πετύχει καλύτερη τιμή) με καλά υλικά, ελαφρά στρογγυλοποιημένες προς τα πάνω, οι οποίες εύκολα μπορούν να πέσουν με λίγο ψάξιμο, ή και να ανέβουν, αλλά νομίζω μόνο σε αντιπροσωπεία.
Α) Ελαστικά με τοποθέτηση 220€
Β) Αλυσιδογράναζα με τοποθέτηση 140€
Γ) Αλλαγή τσιμούχες/ξύστρες & λάδια πιρουνιού, ρουλεμάν τιμονιού, τροχού, γραναζιέρας και οι τσιμούχες όπου χρειάζονται 200€
Δ) 3 λίτρα λάδι & φίλτρο λαδιού 40€
Ε) Φίλτρο αέρα Pipercross (αυτό βάζουν πολλοί, μεταξύ των οποίων κι εγώ) 40€
ΣΤ) 4 μπουζί 40€
Ζ) 3 ζευγάρια τακάκια 60€
Η) Φουλ σέρβις που περιέχει την τοποθέτηση των παραπάνω (Δ) έως (Ζ) συν βαλβίδες, υγρά φρένων/εξαέρωση, παραφλού, καθαρισμός αντλίας, έλεγχος ψεκασμού κλπ, λίπανση & σύσφιξη όπου χρειάζεται και ό,τι άλλο μπορεί να περιέχει ένα μεγάλο σέρβις 250€
Θ) Μπαταρία 50€
Ι) Σέρβις η πίσω ανάρτηση με βάλε-βγάλε 150€
Σύνολο 1.190€
Συν
ΙΑ) 3 Δισκόπλακες, οι οποίες μπορούν βρεθούν από 100+€ γνήσιες μεταχειρισμένες σε πολύ καλή κατάσταση έως 450€ γνήσιες καινούριες με ενδιάμεσες τιμές διάφορες aftermarket, κάποιες πιθανόν καλύτερης ποιότητας από τις γνήσιες.
Τα παραπάνω τα έγραψα για τον φίλο που ψάχνεται, αλλά και οποιονδήποτε άλλον σκέφτεται να πάρει μεταχειρισμένο Vstrom 650.
Υ.Γ.: Για πολύ καιρό μέχρι και πριν ενάμιση χρόνο, που έψαχνα κι εγώ για Vstrom, η αλήθεια είναι ότι κάτω από 3.500€ δεν έβρισκα από ιδιώτη με τίποτα κάποιο με λιγότερα από 60-70 χιλιάδες χλμ που να συμφωνεί η κατάστασή του με τα λεγόμενα του ιδιοκτήτη. Το θετικό είναι ότι τώρα με το ιστορικό χλμ στο ΚΤΕΟ, αν κι έχει πέσει πολύ κλάμα από αγοραστές που δυστυχώς την πάτησαν, θα αλλάξει η "τιμολογιακή πολιτική" των μεταχειρισμένων, αλλά πιστεύω ότι αυτά που πραγματικά έχουν λίγα χλμ θα κρατήσουν, αν όχι αυξήσουν την τιμή τους.