Ducati MH900e OHC 904 cc 90° V-twin διάμετρος 92 mm Χ διαδρομη 68 mm συμπιεση 9,2:1 74 hp / 8,000 rpm 6 speed, 186 kg
Το Σεπτέμβριο του 1998, το σκίτσοτης Ducati MH900e (ή Evoluzione ) παρουσιάστηκε στο ευρύ κοινό στο Intermot Show στο Μόναχο, η Ducati αποφάσισε να δημοσιεύσει ένα ερωτηματολόγιο στην ιστοσελίδα της για να ελέγξει το ενδιαφέρον των οπαδών του MH900e.
Η ιδέα της μοτοσικλέτας από τον σχεδιαστή της Ducati, Pierre Terblanche, ήταν ένας φόρος τιμής στη μοτοσυκλέτα του Mike Hailwood, που κέρδισε το 1978 το Isle of Man TT, το MH900e είναι τα αρχικά του Mike Hailwood, και το επίθημα e αναφέρεται για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας που η Ducati παρήγαγε. Mια περιορισμένη παραγωγή της MH900e, αρχικά θα προέλθει από τη Bimota με παραγωγή που ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2000, αλλά η κατάρρευση της μικρής εταιρείας οδήγησε τη Ducatiνα διατηρήσει την παραγωγή σε χαμηλά επίπεδα. Η μοτοσυκλέτα θα κατασκευαστεί με το χέρι σε μια γωνιά του εργοστασίου της Μπολόνια με ρυθμό 4-5 μοτοσυκλετών την ημέρα. Λόγω των απροσδόκητων αλλαγών σημειώθηκε καθυστερημένη εκκίνηση στην παραγωγή, με την πρώτη μοτοσυκλέτα να παράγεται το Δεκέμβριο του 2000. Η παραγωγή συνεχίστηκε ως το 2002
Το 2001, η Pauline Hailwood, η χηρεύουσα σύζυγος του Mike Hailwood, μήνυσε τη Ducati για τη χρήση του ονόματος του συζύγου της σε σχέση με το MH900e της Ducati. Ισχυρίστηκε ότι ο Mike Hailwood δεν οδήγησε ποτέ το MH900e ενώ η Ducati υποστήριξε ότι η μοτοσυκλέτα "εμπνεύστηκε από τη μοτοσικλέτα Ducati που ο
Mike Hailwood οδήγησε στον αγώνα του Isle of Man TT το
1978".
Η Ducati αποφάσισε να πουλήσει τη νέα μοτοσυκλέτα απευθείας στον καταναλωτή αποκλειστικά μέσω του Διαδικτύου.
Η ιστοσελίδα της Ducati άνοιξε για παραγγελίες την 1η Ιανουαρίου 2000 στις 00:01 π.μ. GMT σε τιμή Euro15.000. Οι πρώτες 1.000 μονάδες πωλήθηκαν σε 31 λεπτά. Οι υπόλοιπες πωλήθηκαν τις επόμενες εβδομάδες. Τα άτομα πραγματοποίησαν αγορές από 20 διαφορετικές χώρες. Η εκτιμώμενη κατανομή των πωλήσεων ήταν 30% από την Ευρώπη, 30% από τις ΗΠΑ και 39% από την Ιαπωνία.