Σε σχέση με Varadero to Capponord είναι μονοδρομος...
Εγώ το πήρα για δύο ημέρες όταν άφησα την λαίλαπα για αναβάθμιση αναρτήσεων και μου το έδωσαν σαν μηχανάκι εξυπηρέτησης , όντως ήταν τραγικό, έχω καβαλήσει όλα μα όλα αυτό όμως ήταν σε άλλα επίπεδα, στην πόλη η συμπεριφορά του ήταν, ξερω γω, απαράδεκτη; επειδή το πήγα και παραέξω μόνο όταν ανέβαιναν τα χλμ ελάφρυνε, απορώ πώς η Honda σκέφτηκε και έβγαλε τέτοια μαούνα..Εγώ δεν έχω καταλάβει πως το Varadero έκανε τόσο μεγάλη εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα. Αδιανόητο. Πέρα από μια σχετική αξιοπιστία που έχει το βαραντέρο (όχι απόλυτη, επειδή έβγαζε και αυτό τα ψιλά του) είναι απο τα πιο αδιάφορα μηχανάκια που έχω οδηγήσει. Άχρωμο, άστριφτο, βαρύ, με υψηλή κατανάλωση. Δεν ξέρω...απορώ. Έχω εντύπωση από την επιτυχία του Βαραντέρο, αλλά κι του τρανσαλπ 600/650 παλιότερα αλλά και του ΧΤ600 ακόμη πιο παλιά, πως ο Ελληνας αγοράζει στατιστικά με μοναδικό κριτήριο την "λεγόμενη" αξιοπιστία και ας λέει πως αγοράζει για άλλους λόγους.
Πραγματικά δεν ξέρω. Είναι αδιανόητο.Εγώ το πήρα για δύο ημέρες όταν άφησα την λαίλαπα για αναβάθμιση αναρτήσεων και μου το έδωσαν σαν μηχανάκι εξυπηρέτησης , όντως ήταν τραγικό, έχω καβαλήσει όλα μα όλα αυτό όμως ήταν σε άλλα επίπεδα, στην πόλη η συμπεριφορά του ήταν, ξερω γω, απαράδεκτη; επειδή το πήγα και παραέξω μόνο όταν ανέβαιναν τα χλμ ελάφρυνε, απορώ πώς η Honda σκέφτηκε και έβγαλε τέτοια μαούνα..
Από την άλλη οι ιδιοκτήτες πίνουν νερό στο όνομα της και έχουν εξαιρετικό Club..Τι να πώ;
Αυτό που είπες, όλα τα παιδια ιδιοκτήτες είναι μάλαμα και πολλαί καρδούλαι, από την άλλη δεν κατανοώ..Πραγματικά δεν ξέρω. Είναι αδιανόητο.
Πάντως είναι αλήθεια πως γενικά οι Hondaκηδες και τα καλύτερα παιδιά είναι, και τα καλύτερα και πιο οργανωμένα κλαμπ έχουν. Αλλά όταν τους ρωτάς "οκ, που υπερτερεί ρε συ το μηχανάκι σου που πίνεις νερό στο όνομα του" σου λένε απλά "είναι γενικά το καλύτερο. Μπορεί να μην είναι το καλύτερο σε κάποιον τομέα, αλλά είναι το καλύτερο συνολικά". Αντε τράβα εσυ μετά και κατάλαβε τι εννοούν.o_O
γενικως η απριλια χαντακωνει τα μηχανακια της και φταιει η πιατζιο γι αυτο..
μπορει να εχει στρωσει πληρως το αφτερ σειλ,απο τοτε που την αγορασε,απο τον μπετζιο που ειχε παθος αλλα στα οικονομικα τα ειχε κανει κωλος.Πηγαιντε απο μια εκθεση με απριλια και θα δειτε μπροστα ολα τα σκουτερ της πιατζιο και πισω τιποτα τουονο κτλπ..
ποιο το τουονο, που πινει ολη η ευρωπη νερο στο ονομα του και παντου ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του.
το caponord παλιο και καινουριο θα τη γλιτωνε απο αυτη την αλλοπροσαλη πολιτικη?
εδω οταν εβγαλε το 1200 capo ,οι παντες λεγανε οτι ειχε το καλυτερο πατημα στο δρομο,,το προωθησε?τιποτα δεν εκανε και ειδικα η εκδοση ραλλυ ειναι μηχαναρα..
Από τα ευρωπαϊκά πάντα ήταν το αγαπημένο μου, γιατί το σταμάτησε είναι από τα μυστήρια της φύσης....αισθηση μασιφ στο δρομ0
σελαρα.....
αν το εμπιστευτεις,τερματιζει το λαστιχο
παει και 220+ bytheway..
τωρα μεταφερομαι....
γιατι ειναι *****εςΑπό τα ευρωπαϊκά πάντα ήταν το αγαπημένο μου, γιατί το σταμάτησε είναι από τα μυστήρια της φύσης....
καταρχην το 2007 που το σταματησε,επρεπε να βγαλει το επομενο και οχι να ριξει τα φραγκα στην μοτογκουζι για το stelvio και κατα δευτερον,το 1200 επρεπε να το ειχε σχεδιασει εξαρχης να περναει προδιαγραφες ευρο που θα ερχονταν...το σταματησε γι αυτο το λογο.μεντολες...ειδικα το ραλλυ ειναι μηχαναραΆμα το έβγαζε ακόμα, θα είχε λύσει και όλα τα θέματα και θα ήταν μακράν το καλύτερο στην κατηγορία...
Σε θέματα marketing οι Ιάπωνες είναι πολύ μπροστά...Μετά μην απορούμε γιατί βούλιαξαν/βουλιάζουν Ιταλικές εταιρίες και αγοράζονται/συντηρούνται από Ασιάτες.. ;)
Σε θέματα marketing οι Ιάπωνες είναι πολύ μπροστά...
Οι Ιάπωνες, έχουν καταφέρει να κάνουν τους πελάτες τους ambassadors των μοτοσυκλετών που χρυσοπληρώνουν για να αγοράσουν συνήθως τεχνολογία από το ράφι και γίνονται και Τζιχαντιστές αν πεις κακή κουβέντα για το μηχανάκι τους. Όχι απλά πολύ μπροστά σε θέμα μάρκετινγκ...οι άνθρωποι έχουν εφεύρει τον όρο!
Αποκλείεται. Δεν ταιριάζει με την φιλοσοφία τους. Οι Ιάπωνες πάντα στα μηχανάκια τους στα περιφερειακά βάζουν απλές λύσεις που απλά δουλεύουν. Οι Ευρωπαίοι βάζουν high end λύσεις που γαμάνε όμως μόνο όταν δουλεύουν. Το ίδιο και στον κινητήρα. Οι Ευρωπαίοι απο τα ίδια κυβικά στην ίδια κατηγορία βγάζουν πάντα 15-20% περισσότερη δύναμη. Που όμως δεν είναι εξίσου αξιόπιστη τις περισσότερες φορές (Δες ΧΤ με τα αντίστοιχα ΚΤΜ πχ)Και για φαντάσου να τσιμπήσουν το Capo οι Ιάπωνες και να το ξεπατηκωσουν... Ανάρπαστο θα γίνει....
εχουν ξεμεινει και αυτοι..Αποκλείεται. Δεν ταιριάζει με την φιλοσοφία τους. Οι Ιάπωνες πάντα στα μηχανάκια τους στα περιφερειακά βάζουν απλές λύσεις που απλά δουλεύουν. Οι Ευρωπαίοι βάζουν high end λύσεις που γαμάνε όμως μόνο όταν δουλεύουν. Το ίδιο και στον κινητήρα. Οι Ευρωπαίοι απο τα ίδια κυβικά στην ίδια κατηγορία βγάζουν πάντα 15-20% περισσότερη δύναμη. Που όμως δεν είναι εξίσου αξιόπιστη τις περισσότερες φορές (Δες ΧΤ με τα αντίστοιχα ΚΤΜ πχ)
Αν οι Ιάπωνες αντιγράψουν το Caponord θα δεις απλά ένα Βαραντέρο.