Την προηγούμενη Δευτέρα ήμουν Θεσσαλονίκη και τα είδα και τα δύο. Το 900 θα το βγάλει σε τεστ για το 1050 της Suzuki δεν ανέφερε κάτι ο εξουσιοδοτημένος.Το Tiger το περίμενα πως και πως, μια που μου έκανε κλικ σε όλα (εκτός της τιμής, που τη θεωρώ τραβηγμένη).
Δυστυχώς λόγω του τραυματισμού στο πόδι έχασα πολλές ευκαιρίες να δοκιμάσω τα περισσότερα όταν υπήρχαν test ride, και λόγω επαρχίας όπου δεν υπάρχει τίποτα για δοκιμή,
θα πρέπει να πάρω άδεια από τη δουλειά και να κλείσω 2 test ride π.χ Θεσ/νικη για να αξίζει τον κόπο. Η αλήθεια είναι πως περιμένω να βγάλει και η Triumph τα 900 για δοκιμή μήπως και είναι ακόμα το 1050XT επίσης διαθέσιμο να πάω να τα οδηγήσω και τα 2.
Αλλά η απάντηση είναι πως, όχι δεν έχω οδηγήσει κανένα, αυτή τη στιγμή όλα μου είναι άγνωστες ποσότητες...
Για το Τiger 900 μπορεί οπτικά να σου δίνει αυτή την αίσθηση (και δεν αμφιβάλλω μια που είχα και προηγούμενο Vstrom και προηγούμενο Tiger), αλλά αναφέρονται ήδη ιδιοκτήτες προβλήματα στη συναρμολόγηση των ηλεκτρολογικών/ηλεκτρονικών κομματιών με κάποιους να έχουν μείνει στο δρόμο. Τέλος σε πολλές χώρες γίνεται λόγος για παραγγελίες πλέον της μηχανής, μια που έχει εξαντληθεί το απόθεμα, που θα παραδοθούν Νοέμβριο...Την προηγούμενη Δευτέρα ήμουν Θεσσαλονίκη και τα είδα και τα δύο. Το 900 θα το βγάλει σε τεστ για το 1050 της Suzuki δεν ανέφερε κάτι ο εξουσιοδοτημένος.
Πάντως αν ήταν να διαλέξω ανάμεσα στα δύο θα πήγαινα στο 900 GT λόγω ποιοτικότερης κατασκευής.
Ναι ο Πρεβερουδακης το δίνει ακόμα κι αν πας το δικό σου για σέρβις ,όση ώρα διαρκεί δλδ.Για το Τiger 900 μπορεί οπτικά να σου δίνει αυτή την αίσθηση (και δεν αμφιβάλλω μια που είχα και προηγούμενο Vstrom και προηγούμενο Tiger), αλλά αναφέρονται ήδη ιδιοκτήτες προβλήματα στη συναρμολόγηση των ηλεκτρολογικών/ηλεκτρονικών κομματιών με κάποιους να έχουν μείνει στο δρόμο. Τέλος σε πολλές χώρες γίνεται λόγος για παραγγελίες πλέον της μηχανής, μια που έχει εξαντληθεί το απόθεμα, που θα παραδοθούν Νοέμβριο...
Για το 1050XT o Πρεβερουδάκης λέει ότι το έχει test ride https://www.car.gr/29354357-suzuki-dl-1000-v-strom-dl1000 (και σε άλλο φόρουμ κάποιος έλεγε ότι πήγε το οδήγησε κιόλας)
Δεν το απέρριψα τελείως, απλά πιστεύω ότι θα μου φανεί αδύναμο...Κρίμα που απέρριψες το Guzzi εντελώς.
Απο όσα έμειναν, θα πήγαινα στο Suzuki.
Εγώ με 10k euro το πήρα με 12k χλμ από τον αντιπρόσωπο /χωρίς εγγύηση ούτε 6 μήνες που δίνει και ο τελευταίος μαντραςυ(άσχετα αν την τηρεί.) Απλά μπου είπε δωρεάν τα εργατικά σε βλάβη,αχαχαχαχ ... Δε μενοιαξε, γιατί είναι πλέον τόσο ραφιναρισμένη και αξιόπιστη που το πήρα με κλειστά ματια...Κατάλαβα Θάνο... 1050 αν έβρισκα σε λογική τιμή για την ηλικία του (μιλάμε μόνο για 2017 και μετά μοντέλο) θα το χτυπούσα... Αλλά αυτή τη στιγμή έχουμε 2 σε όλη την Ελλάδα, το ένα Θεσ/νικη που το πουλάει εδώ και 1 χρόνο κοντά 10.500€...(εκτός εγγύησης) και το άλλο στα 9.500€ με 34.000χλμ. αλλά κάτι μου λέει ότι το έχει φάει η πόλη... Αν το 1ο έπαιζε στα 9.500€ θα το έπαιρνα..
Αν σε ήξερα καλά και δεν φοβόμουν μην παρεξηγηθείς , θα σου έγραφα " ωραίος ο μάγκας που σου πούλησε...ξεσαβούρωσε..."Εγώ με 10k euro το πήρα με 12k χλμ από τον αντιπρόσωπο /χωρίς εγγύηση ούτε 6 μήνες που δίνει και ο τελευταίος μαντραςυ(άσχετα αν την τηρεί.) Απλά μπου είπε δωρεάν τα εργατικά σε βλάβη,αχαχαχαχ ... Δε μενοιαξε, γιατί είναι πλέον τόσο ραφιναρισμένη και αξιόπιστη που το πήρα με κλειστά ματια...
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν ΔΕΝ σε ήξερα καλά και φοβόμουν μην παρεξηγηθείς ,ΔΕΝ θα σου έγραφα " ωραίος ο μάγκας που σου πούλησε...ξεσαβούρωσε..."Αν σε ήξερα καλά και δεν φοβόμουν μην παρεξηγηθείς , θα σου έγραφα " ωραίος ο μάγκας που σου πούλησε...ξεσαβούρωσε..."
αλλά δεν το γράφω μην έχουμε παρεξηγήσεις...
ΥΓ
Ο μάγκας σε τι φάση είναι ; Όλα καλά με την ανάρρωση ;
αλλά δεν το γράφω μην έχουμε παρεξηγήσεις... δεν σας παρεξηγώ εσάς τους πενφέδες γιατί έχετε αρκετά τραβήγματα
Όλα καλά με την ανάρρωση ;
Ναι ναι έχουμε τραβήγματα...σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο... κυρίως δικάβαλοι...έχασε 20 κιλά και έχουμε εντατική φυσιοθεραπεία /περπάτημα για να προετοιμαστούμε για το τελικό χειρ/γείο τοποθέτησης του μισού κρανιού σε κανά 20ήμερο.Με καθαρό μυαλό ευτυχώς
Τελικά το ΚΤΜ 790 Αdventure βγαίνει οριστικά εκτός λίστας.
Πάρα πολλά προβλήματα και κακού ποιοτικού ελέγχου - συναρμολόγησης και αξιοπιστίας...
Κρίμα γιατί εκεί μάλλον θα κατέληγα...
Ευελπιστώ να το οδηγήσω όπως και τα MG V85TT και ΤIGER 900 (για να μου φύγει η περιέργεια) και να καταλήξω σε ένα εκ των Suzuki & MG λογικά.