Εσύ δηλαδή γιατρέ μου κατάλαβες τι ρωτάει?tracer 700 τεντωτήρας καδένας
nc 700x αντλία νερού (πολύυυ σπάνια)
Μήτσο δεν κατάλαβα ποιον αδίκησα ρε φίλε και πως. Αν θες εξήγησέ μου το λιανά που λέμε.
Κοίτα Πάνο τι γίνεται και πάντα μιλώντας για το NC πούχω γιατί το INTEGRA οπωσδήποτε δεν το ξέρω.Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Integra είναι το άθλιο μπροστινό σύστημα.
Υπερβολικά *****ό για τα κιλά μου (101), τερματίζει για πλάκα.
Έχω διαβάσει για διάφορες λύσεις.
Από απλές κ οικονομικές, ως πολύ ακριβές.
Ξεκινάνε με απλή αλλαγή ελατηρίων με σκληρότερα, πχ ohlins στα 120€ κ συνεχίζουν με συνολική αλλαγή cartridge κ ελατηρίων.
Τιμή για yss στα 260€, για Adreani missano στα 550 κ για matris στα 713€.
Τα ολοκληρωμένα κιτ προσφέρουν ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου, απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς.
Σχετικά με τα matris πού κάποιοι τα θεωρούν κορυφαία, υπάρχει κ η επιλογή αλλαγής μόνο των ελατηρίων κ εσωτερικών μερών κ όχι cartridge.
Ρυθμίσεις μόνο προφόρτισης ελατηρίου κ ροής.
Τιμή 260€.
Σάββα, ξέρεις κανέναν που έχει βελτιώσει την εμπρόσθια ανάρτηση;
Ιδανική ακούγεται αν δεν θέλεις υψηλές ταχύτητες!Να πω και εγώ την εμπειρία μου μιας και το έχω.
Το πήρα το 2015, είναι μοντέλο του 2014 manual και μέχρι στιγμής έχω γύρω στα 35.000klm. Θα είχα πολλά παραπάνω αλλά από τότε που ήρθα στο νησί, τα klm...δεν έρχονται εύκολα.
Γενικά είναι μηχανή για άσφαλτο. Για πατημένο χωματόδρομο ναι, για χώμα κροκάλες κτλ...όχι. Όχι οτι δεν θα πάει αλλά όσες φορές το έβαλα, το μετάνιωσα. Δεν έπεσα ή κάτι τέτοιο αλλά δεν είχε fun. Αναγκαστικά πάω αργά, είναι βαρύ, το μπροστά νιώθω οτι είναι πολύ σκληρό και κοπανάει. Τα έχω δει τα βιντεάκια του Billy αλλά εγώ...δεν.
Στην άσφαλτο, σε χαλασμένα κομμάτια κτλ δεν θα πει όχι σε τίποτα. Επίσης η μηχανή στρίβει. Μια που μπήκες στην στροφή, μια που βγήκες χωρίς να σε φοβίζει και με πλάγιασμα όσο θέλεις.
Από φόρτωμα επίσης όσο θέλεις αλλά εγώ βρίσκω οτι σε περιορίζει στην max ταχύτητα (το αναλύω παρακάτω). Η σέλα είναι πράγματι σκληρή και οι πιο πολλοί την αλλάζουν. Εγώ έχω ακόμη την μαμα και έχω βάλει ένα μαξιλαράκι της tucano. Διορθώθηκε λίγο η κατάσταση αλλά και πάλι μετά απο κανα 2ωρο οδήγηση θέλει το διαλλειματάκι σου. Βέβαια το έχω συνηθίσει και καμία φορά βαράω 4ωρα.
Πρόβλημα και η ανεμοκάληψη. Είμαι 1,80, έχω βάλει ψηλότερη ζελατίνα αλλά ο αέρας περνάει ξυστά από το πάνω μέρος του κράνους και ακούγεται πολύ.
Γενικά δεν θα έλεγα οτι είναι μηχανή για εθνική αλλά σε επαρχιακό είναι ιδανική, οπου οι ταχύτητες είναι μικρότερες και αλλάζεις την θέση σου πάνω στην μηχανή και ξεπιάνεσαι. το θετικό είναι οτι στην εθνική, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες για αυτό που δίνει (π.χ 150-160) είναι πραγματικά πολύ σταθερή και εμπνέει ασφάλεια.
Απο κατανάλωση μέσα σε πόλη έχω γύρω στο 4, επαρχιακό-βουνό, στροφές 3,3-3,5 (όσο και να στίβω το γκάζι) και εθνική πάνω από 130 στο κοντέρ η κατανάλωση αυξάνεται στο 4,5-4,6. Παραπάνω δεν έχω δει γιατί max σε εθνική ταξιδεύω γύρω στα 140.
Η μηχανή παίρνει 14.1 λίτρα βενζίνη (και η ρεζέρβα μέσα σε αυτά) και σε επαρχιακό φτάνουν για max 370-400klm. Έχω κάνει το Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη με την μία χωρίς σταμάτημα για βενζίνη και είχα για άλλα 70 Klm περίπου, αλλά έβρεχε, είχε αέρα και πήγαινα με 100.
Επίσης έχω παρατηρήσει οτι χωρίς αποσκευές-βαλίτσες κτλ η μηχανή φτάνει άνετα τα 180-190 αλλά όσο προσθέτεις βάρος, μετά τα 130-140 δείχνει πολύ απρόθυμη να επιταχύνει. Με κόντρα δυνατό άνεμο και πλαϊνές βαλίτσες έχω δει το γκάζι να τερματίζει στα 145...Μετά τίποτα.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως ακριβώς γίνεται και κάποιοι λένε οτι ταξιδεύουν δικάβαλοι, με βαλίτσες και φορτωμένοι, σταθερά στα 160-170...μάλλον κάτι θα παίζει με την μηχανή μου.
Από service θέλει μόνο τα τυπικά...λάδια ζουμιά σύμφωνα με το manual και έφυγες. Αν πιάνουν μάλιστα λίγο τα χέρια σου, τον μάστορα κια το συνεργείο τα ξεχνάς. Την δική μου την έχω πάει μόνο για ρύθμιση βαλβίδων και αλλαγή στα υγρά φρένων και αυτό μόνο και μόνο γιατί δεν είχα χρόνο.
Γενικά είναι μηχανή που το πρωί θα κάνεις τις δουλειές σου μέσα στην πόλη και το απόγευμα θα φύγεις για 10ήμερο ταξίδι στο εξωτερικό (το έχω κάνει δις), χωρις να χρειαστεί να τσεκάρεις σχεδόν τίποτα. Πατάς τον διακόπτη και είσαι σίγουρος οτι θα πάρει.
Κραδασμοί μηδέν.
Σαν manual μοντέλο δεν εχω ακούσει να βγάζει πρόβλημα σε κάποιον και σαν λειτουργία είναι σαν την πρώτη μέρα που την πήρα. Ούτε άλλαξε ο θόρυβος, ούτε τριξίματα από τα πλαστικά, ούτε οι επιδόσεις έχουν αλλάξει.
Ξέρω οτι τα DCT μοντέλα έχουν ένα θέμα με κάποιο πυράκι που σπάει στο κιβώτιο ( δεν κάνει ζημιά στην μηχανή όμως, απλά θέλει αλλαγή) και HONDA είναι φάουλ σε αυτό που δεν έχει κάνει ανάκληση.
Την τιμή της την βρίσκω υψηλή αλλά....οκ και οι περισσότερες που βλέπω ακριβές είναι.
Η αλήθεια είναι οτι μου έχουν μπει σκέψεις να την αλλάξω αλλά δεν βρίσκω κάποια άλλη να είναι τόσο allround και μου αρέσει.
Αυτά.
Το nc700 έφτανε με το ζόρι 175-180χαω.Να πω και εγώ την εμπειρία μου μιας και το έχω.
Το πήρα το 2015, είναι μοντέλο του 2014 manual και μέχρι στιγμής έχω γύρω στα 35.000klm. Θα είχα πολλά παραπάνω αλλά από τότε που ήρθα στο νησί, τα klm...δεν έρχονται εύκολα.
Γενικά είναι μηχανή για άσφαλτο. Για πατημένο χωματόδρομο ναι, για χώμα κροκάλες κτλ...όχι. Όχι οτι δεν θα πάει αλλά όσες φορές το έβαλα, το μετάνιωσα. Δεν έπεσα ή κάτι τέτοιο αλλά δεν είχε fun. Αναγκαστικά πάω αργά, είναι βαρύ, το μπροστά νιώθω οτι είναι πολύ σκληρό και κοπανάει. Τα έχω δει τα βιντεάκια του Billy αλλά εγώ...δεν.
Στην άσφαλτο, σε χαλασμένα κομμάτια κτλ δεν θα πει όχι σε τίποτα. Επίσης η μηχανή στρίβει. Μια που μπήκες στην στροφή, μια που βγήκες χωρίς να σε φοβίζει και με πλάγιασμα όσο θέλεις.
Από φόρτωμα επίσης όσο θέλεις αλλά εγώ βρίσκω οτι σε περιορίζει στην max ταχύτητα (το αναλύω παρακάτω). Η σέλα είναι πράγματι σκληρή και οι πιο πολλοί την αλλάζουν. Εγώ έχω ακόμη την μαμα και έχω βάλει ένα μαξιλαράκι της tucano. Διορθώθηκε λίγο η κατάσταση αλλά και πάλι μετά απο κανα 2ωρο οδήγηση θέλει το διαλλειματάκι σου. Βέβαια το έχω συνηθίσει και καμία φορά βαράω 4ωρα.
Πρόβλημα και η ανεμοκάληψη. Είμαι 1,80, έχω βάλει ψηλότερη ζελατίνα αλλά ο αέρας περνάει ξυστά από το πάνω μέρος του κράνους και ακούγεται πολύ.
Γενικά δεν θα έλεγα οτι είναι μηχανή για εθνική αλλά σε επαρχιακό είναι ιδανική, οπου οι ταχύτητες είναι μικρότερες και αλλάζεις την θέση σου πάνω στην μηχανή και ξεπιάνεσαι. το θετικό είναι οτι στην εθνική, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες για αυτό που δίνει (π.χ 150-160) είναι πραγματικά πολύ σταθερή και εμπνέει ασφάλεια.
Απο κατανάλωση μέσα σε πόλη έχω γύρω στο 4, επαρχιακό-βουνό, στροφές 3,3-3,5 (όσο και να στίβω το γκάζι) και εθνική πάνω από 130 στο κοντέρ η κατανάλωση αυξάνεται στο 4,5-4,6. Παραπάνω δεν έχω δει γιατί max σε εθνική ταξιδεύω γύρω στα 140.
Η μηχανή παίρνει 14.1 λίτρα βενζίνη (και η ρεζέρβα μέσα σε αυτά) και σε επαρχιακό φτάνουν για max 370-400klm. Έχω κάνει το Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη με την μία χωρίς σταμάτημα για βενζίνη και είχα για άλλα 70 Klm περίπου, αλλά έβρεχε, είχε αέρα και πήγαινα με 100.
Επίσης έχω παρατηρήσει οτι χωρίς αποσκευές-βαλίτσες κτλ η μηχανή φτάνει άνετα τα 180-190 αλλά όσο προσθέτεις βάρος, μετά τα 130-140 δείχνει πολύ απρόθυμη να επιταχύνει. Με κόντρα δυνατό άνεμο και πλαϊνές βαλίτσες έχω δει το γκάζι να τερματίζει στα 145...Μετά τίποτα.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως ακριβώς γίνεται και κάποιοι λένε οτι ταξιδεύουν δικάβαλοι, με βαλίτσες και φορτωμένοι, σταθερά στα 160-170...μάλλον κάτι θα παίζει με την μηχανή μου.
Από service θέλει μόνο τα τυπικά...λάδια ζουμιά σύμφωνα με το manual και έφυγες. Αν πιάνουν μάλιστα λίγο τα χέρια σου, τον μάστορα κια το συνεργείο τα ξεχνάς. Την δική μου την έχω πάει μόνο για ρύθμιση βαλβίδων και αλλαγή στα υγρά φρένων και αυτό μόνο και μόνο γιατί δεν είχα χρόνο.
Γενικά είναι μηχανή που το πρωί θα κάνεις τις δουλειές σου μέσα στην πόλη και το απόγευμα θα φύγεις για 10ήμερο ταξίδι στο εξωτερικό (το έχω κάνει δις), χωρις να χρειαστεί να τσεκάρεις σχεδόν τίποτα. Πατάς τον διακόπτη και είσαι σίγουρος οτι θα πάρει.
Κραδασμοί μηδέν.
Σαν manual μοντέλο δεν εχω ακούσει να βγάζει πρόβλημα σε κάποιον και σαν λειτουργία είναι σαν την πρώτη μέρα που την πήρα. Ούτε άλλαξε ο θόρυβος, ούτε τριξίματα από τα πλαστικά, ούτε οι επιδόσεις έχουν αλλάξει.
Ξέρω οτι τα DCT μοντέλα έχουν ένα θέμα με κάποιο πυράκι που σπάει στο κιβώτιο ( δεν κάνει ζημιά στην μηχανή όμως, απλά θέλει αλλαγή) και HONDA είναι φάουλ σε αυτό που δεν έχει κάνει ανάκληση.
Την τιμή της την βρίσκω υψηλή αλλά....οκ και οι περισσότερες που βλέπω ακριβές είναι.
Η αλήθεια είναι οτι μου έχουν μπει σκέψεις να την αλλάξω αλλά δεν βρίσκω κάποια άλλη να είναι τόσο allround και μου αρέσει.
Αυτά.
Αποστόλη και το νυν κατεχόμενο δικό σου για αυτά που προσφέρει από εμπειρία με φίλο συνταξιδιώτη νομίζω είναι μια χαρά.Ιδανική ακούγεται αν δεν θέλεις υψηλές ταχύτητες!
Άκου 3,3 λίτρα/100 χλμ
...πάω σε μια γωνία να κλάψω..
Α εντάξει γιατί με μπέρδεψε με κάτι ιμάντες πούλεγε.Για ζημιές ρωτά...
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να πω και εγώ την εμπειρία μου μιας και το έχω.
Το πήρα το 2015, είναι μοντέλο του 2014 manual και μέχρι στιγμής έχω γύρω στα 35.000klm. Θα είχα πολλά παραπάνω αλλά από τότε που ήρθα στο νησί, τα klm...δεν έρχονται εύκολα.
...............................................................................................
Πρόβλημα και η ανεμοκάληψη. Είμαι 1,80, έχω βάλει ψηλότερη ζελατίνα αλλά ο αέρας περνάει ξυστά από το πάνω μέρος του κράνους και ακούγεται πολύ.
.....................................................
Δικάβαλο και με μπαγκάζια τριπλέτα κλπ μάλλον είναι λάθος επιλογή γιατρέ μου.Το nc700 έφτανε με το ζόρι 175-180χαω.
Το nc 750 μάλλον 185-188...
Φορτωμένος δικαβαλο στην ανηφόρα ήταν σαν να ανοίγει αλεξίπτωτο στα ντραγκστερ.
Με το ζόρι 140-150 στην ευθεία!!
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάνεις λάθος στόπα ελπίζω να μην το μετανιώσεις σύντομα.....έχεις να φας κοπάνημα, θα χορτάσεις με το SH όπουλο ! Έφαγα και κάτι ξέρω. Επιμένεις με το μονό δισκόφρενο εν τω μεταξύ και μου αρέσει που εμμένεις στην άποψή σου ! Ε ρε σειρούλα και να σε δω αργοτερότερα με κανά τέτοιο...θάχει γλέντια μεγάλα !.
....... εισαι απολυτα αντικειμενικος κρινω απο την εμπειρια μου και για τα 55 αλογα της μηχανης και οποιος θελει συμβιβαζεται μαζι της για τα πλεονεκτηματα της αξιοπιστιας και οικονομιας καυσιμου ως εχει. Την σκεφτομουν για αγορα .... αλλα το βαρος της για τοσα λιγα αλογα , το μονο δισκοφρενο, συν το κοστος αγορας δεν με επεισαν για mid-size μηχανακι τελικα.
.
....... εισαι απολυτα αντικειμενικος κρινω απο την εμπειρια μου και για τα 55 αλογα της μηχανης και οποιος θελει συμβιβαζεται μαζι της για τα πλεονεκτηματα της αξιοπιστιας και οικονομιας καυσιμου ως εχει. Την σκεφτομουν για αγορα .... αλλα το βαρος της για τοσα λιγα αλογα , το μονο δισκοφρενο, συν το κοστος αγορας δεν με επεισαν για mid-size μηχανακι τελικα.
Παναγιώτη δεν μπορώ να σε βοηθήσω εγώ μιας και είμαι μόνιμα μονοκάβαλος και τα πράγματά μου θεωρούνται Σπαρτιάτικα περιοριζόμενα στα απολύτως αναγκαία. Δεν έχω επίσης άλλα πλην top case 47λίτρα, ένα tank bag 22 λίτρα, ότι χωρά στο ψευτοτεπόζιτο 22 λίτρα και δύο τσαντάκια με εργαλεία κλπ στα κάγκελα που δεν ξέρω λίτρα.Επειδη ακουω για ταξιδια,τριπλετες,φορτωματα , και 140αρες 160αρες, να ρωτησω κατι χωρις παρεξηγηση.
Ποσο χρειαζονται τα παραπανω χιλιομετρα απ αυτα σε ενα ταξιδι με την γυναικα σου και ολο σου το βιός,και ποσες φορες τα εχετε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειασθει στις εκδρομες σας,και ειδικα στο υπαρχον ελληνικο οδικο δικτυο κυριως , αλλα και στα υπολοιπα δικτυα του εξωτερικου που πιθανως να εχετε ταξιδεψει?