HONDA NC 700 (?).000 χλμ ?

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.099
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
2.στις ανηφορικες φουρκετες στυλ παρνηθα..σκορτσαρει με 2α?
Δεν προλαβαίνει να σκορτσάρει.
Μπαίνει η 1η θες δεν θες όταν το DCT ανιχνεύσει αυξημένο φορτίο κινητήρα κ χαμηλές στροφές.
Ακόμη κ στο χειροκίνητο mode.
Αυτό είναι κάτι που ξενίζει ελαφρώς.
Ότι δεν μπορείς να πατινάρεις συμπλέκτη.
Πάντως η 1η είναι αρκετά μακριά..
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δεν προλαβαίνει να σκορτσάρει.
Μπαίνει η 1η θες δεν θες όταν το DCT ανιχνεύσει αυξημένο φορτίο κινητήρα κ χαμηλές στροφές.
Ακόμη κ στο χειροκίνητο mode.
Αυτό είναι κάτι που ξενίζει ελαφρώς.
Ότι δεν μπορείς να πατινάρεις συμπλέκτη.
Πάντως η 1η είναι αρκετά μακριά..
το ξεχασα εχετε με το σαββα τα DCT abcde
Ελεγα για το απλο κιβωτιο εγω
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.336
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν προλαβαίνει να σκορτσάρει.
Μπαίνει η 1η θες δεν θες όταν το DCT ανιχνεύσει αυξημένο φορτίο κινητήρα κ χαμηλές στροφές.
Ακόμη κ στο χειροκίνητο mode.
Αυτό είναι κάτι που ξενίζει ελαφρώς.
Ότι δεν μπορείς να πατινάρεις συμπλέκτη.
Πάντως η 1η είναι αρκετά μακριά..


Αυτη την λεπτομερεια κριτικαριζε ενα αμερικανικο τεστ .
Την μη δυνατοτητα πατιναρισματος που μερικες φορες στην μοτοσυκλετα χρησιμοποιουμε για να διατηρησει την ..... ομαλη της ροη της .... πανω σε μανουβρα , στριψιμο , σε νερα κ.λ.π. χωρις να χρειαζεται το βιαιο κατεβασμα.

Οδηγω αυτοματο I.X. και εκει δεν με πειραζει το βιαιο κατεβασμα που κανει απο 2α σε 1η πανω σε καποια ζορισμενη ανηφορα με στροφη με πολυ μικρη ταχυτητα ..... στην μοτο ομως ? Μαλλον πρεπει να το συνηθισεις και να το περιμενεις υπολογιζοντας. cdefghigi
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.336
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
και μερικες αποριες......
2.στις ανηφορικες φουρκετες στυλ παρνηθα..σκορτσαρει με 2α?

Κατεβαζεις ταχυτητα πριν σκορτσαρει το μοτερ ... γιατι κοβεις αξονα ή στροφαλο .....! abcdefghgk
Μα τι στο καλο? ...... νταλικα οδηγας, αυτα δεν τα ξερεις ? ooops
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Κατεβαζεις ταχυτητα πριν σκορτσαρει το μοτερ ... γιατι κοβεις αξονα ή στροφαλο .....! abcdefghgk
Μα τι στο καλο? ...... νταλικα οδηγας, αυτα δεν τα ξερεις ? ooops
Στη νταλικα κατεβαζω...δικυλινδρη γαρ..και μου τη σπαει....δε μπορεις να βοηθησεις με τον ξηρο συμπλεκτη γιατι στελνεις το δισκο για τσαι..
Γι αυτο ρωταω...αλλα ειναι ολοι αυτοματοιRolling
τα 4κυλινδρα ανεβαινανε με κλειστο γκαζι..
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.336
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Aυτο λεγεται ελαστικοτητα κινητηρα χαμηλα .... αλλοιως ειναι το μοιρασμα του σκορτσαρισματος σε 4 κυλινδρους και αλλοιως σε 2.eye
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
για να αλλαξεις ελατηριο πρεπει να μην μπορεις να φερεις το sag στα μετρα σου με την προφορτιση..
Μετρησες ποτε το SAG?

και μερικες αποριες..
1.Τα πρωτα του 12-13 ξερεις αν ειχαν θεματακια?
2.στις ανηφορικες φουρκετες στυλ παρνηθα..σκορτσαρει με 2α?
Δεν θέλω εγώ ανάρτηση Μπάμπη.
Ο Πάνος ρωτάει. Προσωπικά ναι ελέγχω κανονικά τα πάντα προ ταξιδίου και περιοδικά όταν κάνω τους ελέγχους μου.

1.Ναι με τον πείρο που σας έβαλα σε φωτό παραπάνω (όχι όλα) και με το καντράν πούγινε ανάκληση.
2. Το δικό μου δεν σκορτσάρει πουθενά είναι βελούδο γιατί ξέρω να το χειριστώ όπως πρέπει!
Εξηγώ.
Αν σε ανήφορο - κατήφορο έντονο όπως αυτός που περιγράφεις πας με D και όχι S (D=DRIVE, S = SPORT) θα πηγαίνει σαν νάχεις σε χειροκίνητο ταχύτητα πάνω (D = απόλυτη οικονομία) και ή θα κατεβάσεις χειροκίνητα ή θα <<σκορτσάρει>> τα παλιά περισσότερο, το δικό μου λόγο αντικραδασμικών αξόνων ανεπαίσθητα. Αυτό όμως είναι λάθος του αναβάτη. Θα πρέπει νάχεις μίας από τις SPORT επιλογές (1-2-3 στο δικό μου, μία στα προηγούμενα που αντιστοιχεί κάπου στην 2 του δικού μου).
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Επίσης για να μην κάνω παραθέσεις σας ενημερώνω πως όταν μάθει ο αναβάτης το DCT κάνει μια χαρά χρήση ολισθήσεως εκεί που πρέπει.
Παραπάνω δυστυχώς με λόγια δεν μπορώ να σας το εξηγήσω.
Αλλά όποτε θέλετε και λευτερωθούμε ευχαρίστως να το δείτε στο δρόμο σε όποιο στροφιλίκι (μακρινό μη μου πείτε για Πάρνηθες) με πέταλα θέλετε.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Aυτο λεγεται ελαστικοτητα κινητηρα χαμηλα .... αλλοιως ειναι το μοιρασμα του σκορτσαρισματος σε 4 κυλινδρους και αλλοιως σε 2.eye
ο μποξερ εχει λιγοτερο σκορτσαρισμα χαμηλα απο V2 παντως
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

για να αλλαξεις ελατηριο πρεπει να μην μπορεις να φερεις το sag στα μετρα σου με την προφορτιση..
Μετρησες ποτε το SAG?

και μερικες αποριες..
1.Τα πρωτα του 12-13 ξερεις αν ειχαν θεματακια?
2.στις ανηφορικες φουρκετες στυλ παρνηθα..σκορτσαρει με 2α?
Τι sag ρε να ρυθμίσει? Αφού είναι σουμιές λέμε και άντε σήκωσε το sag πως? Τρώγοντας την μισή και πλέον προφόρτηση; Ωραίο ρύθμισμα....
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Τι sag ρε να ρυθμίσει? Αφού είναι σουμιές λέμε και άντε σήκωσε το sag πως? Τρώγοντας την μισή και πλέον προφόρτηση; Ωραίο ρύθμισμα....
Η προφορτιση μπορεί ναναι στο τέρμα και το αμορτισέρ να δουλεύει... Απλά δεν έχει άλλο για επιπλέον φόρτωμα σε δικαβαλο κλπ.
Όταν αλλάζουμε το ελατήριο σε σκληρότερο, κάνουμε κάτι διαφορετικό?
Αρκετές φορές είναι χειρότερο, γιατί οι αποσβέσεις του αμορτισερ δεν μπορούν να διαχειριστουν την επιπλέον εκτόνωση

Ελα Μάνο μου.. Μάθε μπαλίτσα απ τον άρχοντα λεμεεεε Rolling
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Η προφορτιση μπορεί ναναι στο τέρμα και το αμορτισέρ να δουλεύει... Απλά δεν έχει άλλο για επιπλέον φόρτωμα σε δικαβαλο κλπ.
Όταν αλλάζουμε το ελατήριο σε σκληρότερο, κάνουμε κάτι διαφορετικό?
Αρκετές φορές είναι χειρότερο, γιατί οι αποσβέσεις του σουμιε δεν μπορούν να διαχειριστουν την επιπλέον εκτόνωση

Ελα Μάνο μου.. Μάθε μπαλίτσα απ τον άρχοντα λεμεεεε Rolling
Όταν είσαι στο τέρμα στην προφόρτιση για το δυναμικό sag θα πρέπει να ρυθμίσεις και την επαναφορά στο τέρμα και αν σου δουλέψει, εδώ τώρα ούτε επαναφορά δεν μπορεί να ρυθμίσει γιατί δεν έχει και το ελατήριο είναι σουμιές, όσο αφορά το ελατήριο υπάρχουν δύο περιπτώσεις ή βάζεις linear όπως είχα κάνει εγώ για πιο σπορ οδήγηση ή βάζεις progressive με δύο rate για πιο τουριστική χρήση, το rate του ελατηρίου είτε linear είτε progressive πάντα σύμφωνα με το βάρος που κουβαλάς νόμος....
Μαζί μου Θα μάθεις πολλά γατάκι.....
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Η προφόρτιση για αυτό βρίσκεται εκεί.
Αναλύεις τις συνθήκες χρήσης και αν σου φτάνει η μαμα ανάρτηση με προφόρτιση της σε κάποιο σημείο, το ρυθμίζεις και τέλος. Αν δεν σου φτάνει επειδή είσαι μόνιμα δικάβαλος και φορτωμένος, αλλάζεις.

Δεν το βρίσκω απαραίτητα κακό να έχεις αρκετά προφορτισμένη την ανάρτηση αναλογα με τα κιλά σου. Απλά αν είσαι στο όριο, καλό είναι να πάς σε σκληρότερο για να έχεις εύρος να πάιξεις. Φίλου με βαραντερό που κυκλοφορούσε μόνιμα δικάβαλος και τριβάλιτσος και τα είχε τα κιλάκια του, του έσπασε το ελατήριο. Το είχε προφορτίσει τέρμα. Αυτός έπρεπε να ψαχτει για αλλαγή απο νωρίς. Αλλά είναι η εξαίρεση.

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι πιο πολλοί είναι πως αλλάζουν κατευθείαν ελατήριο με κάτι πιο "επώνυμο", πριν ψαχτούν με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και το sag.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.099
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Όταν είσαι στο τέρμα στο δυναμικό sag θα πρέπει να ρυθμίσεις και την επαναφορά στο τέρμα και αν σου δουλέψει, εδώ τώρα ούτε επαναφορά δεν μπορεί να ρυθμίσει γιατί δεν έχει και το ελατήριο είναι σουμιές, όσο αφορά το ελατήριο υπάρχουν δύο περιπτώσεις ή βάζεις linear όπως είχα κάνει εγώ για πιο σπορ οδήγηση ή βάζεις progressive με δύο rate για πιο τουριστική χρήση, το rate του ελατηρίου είτε linear είτε progressive πάντα σύμφωνα με το βάρος που κουβαλάς νόμος....
Μαζί μου Θα μάθεις πολλά γατάκι.....
Τα προοδευτικά ελατήρια νομίζω δεν ταιριάζουν με το Integra.
Θεωρητικά θα είναι υπερβολικά *****ά στο αρχικό στάδιο, άρα, μονίμως συμπιεσμένα.
Οπότε, θα χάνονται κάποια mm της διαδρομής.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.099
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Η προφόρτιση για αυτό βρίσκεται εκεί.
Αναλύεις τις συνθήκες χρήσης και αν σου φτάνει η μαμα ανάρτηση με προφόρτιση της σε κάποιο σημείο, το ρυθμίζεις και τέλος. Αν δεν σου φτάνει επειδή είσαι μόνιμα δικάβαλος και φορτωμένος, αλλάζεις.

Δεν το βρίσκω απαραίτητα κακό να έχεις αρκετά προφορτισμένη την ανάρτηση αναλογα με τα κιλά σου. Απλά αν είσαι στο όριο, καλό είναι να πάς σε σκληρότερο για να έχεις εύρος να πάιξεις. Φίλου με βαραντερό που κυκλοφορούσε μόνιμα δικάβαλος και τριβάλιτσος και τα είχε τα κιλάκια του, του έσπασε το ελατήριο. Το είχε προφορτίσει τέρμα. Αυτός έπρεπε να ψαχτει για αλλαγή απο νωρίς. Αλλά είναι η εξαίρεση.

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι πιο πολλοί είναι πως αλλάζουν κατευθείαν ελατήριο με κάτι πιο "επώνυμο", πριν ψαχτούν με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και το sag.
Μπροστά δεν ρυθμίζεται τίποτα στο μαμά αμορτισέρ.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Όταν είσαι στο τέρμα στο δυναμικό sag θα πρέπει να ρυθμίσεις και την επαναφορά στο τέρμα και αν σου δουλέψει, εδώ τώρα ούτε επαναφορά δεν μπορεί να ρυθμίσει γιατί δεν έχει και το ελατήριο είναι σουμιές, όσο αφορά το ελατήριο υπάρχουν δύο περιπτώσεις ή βάζεις linear όπως είχα κάνει εγώ για πιο σπορ οδήγηση ή βάζεις progressive με δύο rate για πιο τουριστική χρήση, το rate του ελατηρίου είτε linear είτε progressive πάντα σύμφωνα με το βάρος που κουβαλάς νόμος....
Μαζί μου Θα μάθεις πολλά γατάκι.....
Στρίβεις βεντούζα αλλά στη λακκούβα την τρως στον κωλο .
Εγω Μάνο μου δεν κάνω τέτοια..αν είναι να αλλάξω... Αλλάζω όλο το αμορτισερ..
Νιαου
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τα προοδευτικά ελατήρια νομίζω δεν ταιριάζουν με το Integra.
Θεωρητικά θα είναι υπερβολικά *****ά στο αρχικό στάδιο, άρα, μονίμως συμπιεσμένα.
Οπότε, θα χάνονται κάποια mm της διαδρομής.
Ένα rate 90/105 της hypepro θα ήταν θαυμάσια χωρίς να χάσει τίποτε ίσα ίσα θα το έκανε μαγικό χαλί, το ελατήριο της μαμάς ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ στα 80 ή 90 πρέπει να είναι...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ένα rate 90/105 της hypepro θα ήταν θαυμάσια χωρίς να χάσει τίποτε ίσα ίσα θα το έκανε μαγικό χαλί, το ελατήριο της μαμάς ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ στα 80 ή 90 πρέπει να είναι...
Αν και για 90 δεν το βλέπω...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Στρίβεις βεντούζα αλλά στη λακκούβα την τρως στον κωλο .
Εγω Μάνο μου δεν κάνω τέτοια..αν είναι να αλλάξω... Αλλάζω όλο το αμορτισερ..
Νιαου
Εγώ άφηνα τα χέρια στα 180 και το μηχανάκι δεν έκανε κιχ Στην κυριολεξία....
Τρέϊσο λέμεεεεε....
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μπροστά δεν ρυθμίζεται τίποτα στο μαμά αμορτισέρ.
Μπροστά σε λίγα μοντέλα ρυθμίζεται.
Αλλα υπάρχουν κιτάκια για να μπορείς να ρυθμίσεις.
Δεν ξέρω αν βγαίνει κάτι για το μοντέλο σου.
 
Top Bottom