Τι θα αγοράζατε μέχρι 300-500 κυβικά για...

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εκτός απροόπτου για VOGE 300AC πάω, αλλά κουβέντα να γίνεται. Είναι από τις λίγες συγκρίσιμες αισθητικά.
Αν ξεκινούσα σήμερα για την πρώτη μου καινούρια μικρή μηχανή, κι εγώ στο voge 300 θα κοιτούσα . Τα έχει όλα και είναι και το φτηνότερο (αν εξαιρέσεις το 200αράκι της SYM)

Μάλιστα θα το προτιμούσα απο κάτι αρχαιολογίες του στυλ τρανσαλπ 600 και kle 500. Λιγότερα άλογα μεν, αλλά καλύτερη και σύγχρονη ενεργητική και παθητική ασφάλεια, καλύτερη κατανάλωση, και μικρότερα κόστη συντήρησης καθότι καινούριο. Χωρια τα τέλη και η ασφάλεια που είναι επίσης μικρότερα.

Όλα αυτά για να έχεις μια τελική ταχύτητα μικρότερη κατα 20 χλμ απο ένα τρανσαλπ 600 που τα πλαστικά του θα έχουν γίνει ξερά σαν γέρικα ξύλα απο τον ήλιο.

Νομίζω αξίζει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
1) Ισχυς μοτερ σε hp ή kW ( αλογα ή κιλοβατωρες) / r.p.m. στις στροφες ανα λεπτο
2) Τorque ροπη στρεψης σε Νιουτον ή Κg ανα μετρο / r.p.m δειχνει την ελαστικοτητα του κινητηρα σε χαμηλο-μεσαιες στροφες ...σχετικα ....αναλογα και τι προσδιορισμο θελει να του δωσει ο κατασκευαστης (racing, street, enduro .... Tρακτερ ....)
3) ???????
4) Βεβαια τα δυο δισκοφρενα ειναι καλυτερα απο ενα ...! ooops
1. Και τι είναι καλύτερο περισσότερα HP ή περισσότερεςς kW
2. Και ποια η σχεση της ροπής στρέψης με τα HP
3. !!!!!
4. Αρα τα τρία δισκόφρενα μπροστά είναι καλύτερα από τα δυο...;
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Εκτός απροόπτου για VOGE 300AC πάω, αλλά κουβέντα να γίνεται. Είναι από τις λίγες συγκρίσιμες αισθητικά.

Συγχαρητήρια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλειά!

Επειδή είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ:
1) το hp/rpm σε τι αναφέρεται?
έχει να κάνει με το μέγεθος του τροχού κι άρα όσο μεγαλύτερο το αποτέλεσμα της διαίρεσης του κλάσματος, τόσο μεγαλύτερη η ισχύς?

2) Torque Nm/rpm?
δεν το 'χω καθόλου.

3) κωδικοποίηση Engine,
επίσης μαύρα μεσάνυχτα.

4) φρένα.
να υποθέσω ότι ο διπλός δίσκος, αποδίδει καλύτερο φρενάρισμα?

Ευχαριστώ!
1. Horse Power/ revolution per minute. Hp: μονάδα μέτρησης ισχύος στον κινητήρα που εξαρτάται από τις στροφές και τη ροπή στρέψης. Οι κατασκευαστές όταν αναφέρονται στην ισχύ εννοούν πάντα στον κινητήρα και έτσι δεν παίζει ρολο το μέγεθος των τροχών, η σχέση μετάδοσης, κλπ. Στα δυναμόμετρα συνήθως μετράνε την ισχύ στον τροχό επομένως είναι η ισχύς στο κινητήρα μείον τις απώλειες της μετάδοσης. Η ισχύς μετριέται και σε άλλες μονάδες όπως KW (1KW = 1, 34102 Hp). Αυτά είναι γνώσεις λυκείου

2. Η ροπή στρέψης εξαρτάται από τη δύναμη που ασκεί το πιστόνι στον στρόφαλο και τις σχετικές αποστάσεις (ακτίνα κίνησης εδράνου, κλπ). Ουσιαστικά είναι εκπεφρασμένο μέτρο της δύναμης που παράγει ο κινητήρας.

3. Δεν ξέρω τι εννοεί ο ποιητής, οπότε δεν είναι σημαντικό φαντάζομαι. Κωδικός του κινητήρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή?

4. Η τριβή είναι ανάλογη της επιφάνειας επαφής, επομένως όσο μεγαλύτερη είναι η επιφάνεια επαφής τόσο μεγαλύτερη η τριβή και αρα δυο είναι καλύτερα από έναν. Για λόγους κόστους δεν βάζουν σε όλα τα μηχανάκια 2πλο δίσκο μπροστά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
325
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
Εκτός απροόπτου για VOGE 300AC πάω, αλλά κουβέντα να γίνεται. Είναι από τις λίγες συγκρίσιμες αισθητικά.

Συγχαρητήρια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ δουλειά!

Επειδή είμαι ΑΣΧΕΤΟΣ:
1) το hp/rpm σε τι αναφέρεται?
έχει να κάνει με το μέγεθος του τροχού κι άρα όσο μεγαλύτερο το αποτέλεσμα της διαίρεσης του κλάσματος, τόσο μεγαλύτερη η ισχύς?

2) Torque Nm/rpm?
δεν το 'χω καθόλου.

3) κωδικοποίηση Engine,
επίσης μαύρα μεσάνυχτα.

4) φρένα.
να υποθέσω ότι ο διπλός δίσκος, αποδίδει καλύτερο φρενάρισμα?

Ευχαριστώ!
Καλημερα

Τις επεξηγησεις τις ανεφερε ο συντροχος ορθά.

Το Engine ουσιαστικά είναι ο κινητήρας τους.
Single = μονοκυλινδρο
Double = δικυλινδρο

LC ή AC = υδρόψυκτο ή αερόψυκτο (liquid cooled / air cooled)

DOHC/SOHC = Δυο ή ένας εκκεντροφόρος επικεφαλής (Double/Single OverHead Camshaft)

Δυο δίσκοι μπροστά είναι γενικά καλύτεροι από έναν αλλά αυτό έχει να κάνει και με τις ταχύτητες που πιάνουν και το πεδίο χρήσης τους, δεν έχουν νόημα δυο δίσκοι σ ενα μηχανάκι 150 κιλών με μικρή ιπποδύναμη ενώ αντίθετα είναι απαραίτητοι όσο ανεβαίνουν τα κυβικά/ιπποδύναμη/ταχύτητες. Αλλά κι αυτό δεν είναι απόλυτο αλλά έχει να κάνει και με την ποιότητα δίσκων/δαγκάνας/σωληνάκια.

Γι αυτό έχει υπόψη πως ένα πινακάκι βοηθάει για να πάρεις μια ιδέα συγκριτική των μηχανών που θέλεις αλλά είναι μόνο αυτό, μια ιδέα. Δηλαδή μην στηρίζεσαι μόνο στην απολυτη τιμή μιας παραμέτρου. Π.χ. ένα βαρύτερο μηχανακι μπορεί να έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και καλύτερη θέση οδήγησης από κάποιο άλλο ελαφρύτερο μεν, δυσκολοοδήγητο δε. Ή αντίστοιχα, ένας κινητήρας μπορεί να έχει χαμηλότερα τη ροπή από κάποιον άλλο αλλά μπορεί ο άλλος να είναι αρκετά ελαστικός και στην πράξη να δίνει περισσότερη δύναμη στις ίδιες στροφές κι αυτό το βλέπεις μόνο στην καμπύλη ροπής/ιπποδύναμης.

Επιπλέον τα παραπάνω μηχανακια είναι και διαφορετικού ύφους το καθένα γι αυτό και οι διαφορές τους είναι μεγάλες σε σημεία. Τέλος, κάθε μηχανάκι είναι ιδιαίτερο και ο σχεδιαστής/κατασκευαστής έχει σκεφτεί που θα δώσει βάρος και σε τι θα κάνει συμβιβασμούς. Το ιδιο πρέπει να κάνουμε κι εμείς σαν αγοραστές βεβαια.

:cool:
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αν ξεκινούσα σήμερα για την πρώτη μου καινούρια μικρή μηχανή, κι εγώ στο voge 300 θα κοιτούσα . Τα έχει όλα και είναι και το φτηνότερο (αν εξαιρέσεις το 200αράκι της SYM)

Μάλιστα θα το προτιμούσα απο κάτι αρχαιολογίες του στυλ τρανσαλπ 600 και kle 500. Λιγότερα άλογα μεν, αλλά καλύτερη και σύγχρονη ενεργητική και παθητική ασφάλεια, καλύτερη κατανάλωση, και μικρότερα κόστη συντήρησης καθότι καινούριο. Χωρια τα τέλη και η ασφάλεια που είναι επίσης μικρότερα.

Όλα αυτά για να έχεις μια τελική ταχύτητα μικρότερη κατα 20 χλμ απο ένα τρανσαλπ 600 που τα πλαστικά του θα έχουν γίνει ξερά σαν γέρικα ξύλα απο τον ήλιο.

Νομίζω αξίζει.

Καλα λες για τα πλαστικα του transalp,του voge τα εχεις δει?
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Στέλιο!
Σε επαναφέρω εις την τάξιν!

Πολύ σωστά διορθωνω kW .... κιλοβάτ.
Τι σου είναι η συνήθεια ... όταν γράφεις καθημερινά επί δεκαετιες τις kWh μιας μηχανης.ooops
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Καλα λες για τα πλαστικα του transalp,του voge τα εχεις δει?
Σήμερα είχε παρκαρισμένο ένα έξω απο το μαγαζί. Πήγα και περιεργάστηκα λίγο. Είχε και το τετράγωνο μπαγκαζιεράκι που δίνουν δώρο (δεν μου γέμισε το μάτι το μπαγκαζιεράκι)
Τα πλαστικά δεν είναι ποιότητας των νέων μοτο ακριβών εταιριών. Αλλά δεν είναι και ταλαιπωρημένα 30 χρόνια απο τον ήλιο όπως ένός τρανσαλπ ή ΚΛΕ. και επίσης δεν μπορείς να κάνεις σύγκριση με αντίστοιχο καινούριο honda η BMW (Κινέζικο και αυτό) που κάνουν και μισή φορά πάνω και βάλε.
Περίπου σαν του Daytona μου τα είδα σε ποιότητα. Ίσως και λίγο καλύτερα.
Αν στο παπί μου με καθημερινό παρκάρισμα τους καλοκαιρινούς μήνες έξω στον ήλιο δεν έχουν θαμπώσει 8 χρόνια τώρα, μια χαρά θα είναι και του voge.
Ε μην τρελαθούμε κιόλας στο κάτω κάτω. Ούτε 4K μηχανή καινούρια με όλες τις νέες τεχνολογίες πάνω.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Σήμερα είχε παρκαρισμένο ένα έξω απο το μαγαζί. Πήγα και περιεργάστηκα λίγο. Είχε και το τετράγωνο μπαγκαζιεράκι που δίνουν δώρο (δεν μου γέμισε το μάτι το μπαγκαζιεράκι)
Τα πλαστικά δεν είναι ποιότητας των νέων μοτο ακριβών εταιριών. Αλλά δεν είναι και ταλαιπωρημένα 30 χρόνια απο τον ήλιο όπως ένός τρανσαλπ ή ΚΛΕ. και επίσης δεν μπορείς να κάνεις σύγκριση με αντίστοιχο καινούριο honda η BMW (Κινέζικο και αυτό) που κάνουν και μισή φορά πάνω και βάλε.
Περίπου σαν του Daytona μου τα είδα σε ποιότητα. Ίσως και λίγο καλύτερα.
Αν στο παπί μου με καθημερινό παρκάρισμα τους καλοκαιρινούς μήνες έξω στον ήλιο δεν έχουν θαμπώσει 8 χρόνια τώρα, μια χαρά θα είναι και του voge.
Ε μην τρελαθούμε κιόλας στο κάτω κάτω. Ούτε 4K μηχανή καινούρια με όλες τις νέες τεχνολογίες πάνω.
Aν τα ειδες και θεωρεις οτι θα αντεξουν παω πασο.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Aν τα ειδες και θεωρεις οτι θα αντεξουν παω πασο.
Θα αντέξουν όσο αντέξουν.

Το θέμα είναι με τι τα συγκρίνεις. Βλέπω τα πράγματα ρεαλιστικά. Με αγορά κάτω απο 4κ παίρνεις καινούριο σύγχρονο πρώτο μοτοσυκλετάκι. Το κρατάς 3-4 χρόνια και 20000-30000 χλμ και το δίνεις 2500-3000 στον επόμενο. Ή το κρατάς 10 χρόνια και το δίνεις 2000 στον επόμενο
Στο τρανσάλπ 25ετίας που θα πάρει με 2κ και θα το κρατήσει 3 χρόνια, πόσα θα δώσει απο πάνω να το κάνει μηχανάκι (απο φυσιολογικές φθορές, επειδή αν πιάσουμε τα έκτακτα γμσε τα!) Και πόσο θα το δώσει μετά απο 3 χρόνια;

Εφτιαξα τρανσαλπ που πήρα με το καλημέρα. Στην αρχή δεν φαινόταν τίποτα. Πένα όλα. Μετά άρχισαν οι διαρροές απο ξερές φλάτζες, λαστιχάκια, ψυγείο που αν και καθαρισμένο άφησε υπολείμματα και μπούκωνε και ανέβαζε θερμοκρασία και πολλά ακόμη. Το αγόρασα 1500 και έριξα μέσα σε έναν-ενάμισι χρόνο πάνω του άλλα τόσα για λάστιχα αλυσογράναζα λάδια, σερβις καλάμια, σερβις καρμπ, ρυθμιση βαλβίδων, τα πάντα όλα απο αναλώσιμα. Συν όλα τα έκτακτα που έβγαζε.

και τελικά μετά απο 3 χρόνια περίπου το έδωσα σχεδόν όσο το πήρα, με όλα φτιαγμένα. Επειδή τόσο πάνε τα αρχαία. ότι και να ρίξεις πάνω το ρίχνεις όχι απο γούστο, αλλά για να έρθει στα ίσα του. Άσε πόσο καιρό προσπαθουσα να το πουλήσω! Πρέπει να ήταν στο car κανα 10μηνο!

η φτηνή πρόταση είναι το καινούριο και ας είναι και κινέζικο (όταν μιλάμε για τέτοια ποσά)
 

NikosG

new member
Δημοσιεύσεις
438
Περιοχή
Athens
Όνομα
Νίκος
Θα αντέξουν όσο αντέξουν.

Το θέμα είναι με τι τα συγκρίνεις. Βλέπω τα πράγματα ρεαλιστικά. Με αγορά κάτω απο 4κ παίρνεις καινούριο σύγχρονο πρώτο μοτοσυκλετάκι. Το κρατάς 3-4 χρόνια και 20000-30000 χλμ και το δίνεις 2500-3000 στον επόμενο. Ή το κρατάς 10 χρόνια και το δίνεις 2000 στον επόμενο
Στο τρανσάλπ 25ετίας που θα πάρει με 2κ και θα το κρατήσει 3 χρόνια, πόσα θα δώσει απο πάνω να το κάνει μηχανάκι (απο φυσιολογικές φθορές, επειδή αν πιάσουμε τα έκτακτα γμσε τα!) Και πόσο θα το δώσει μετά απο 3 χρόνια;

Εφτιαξα τρανσαλπ που πήρα με το καλημέρα. Στην αρχή δεν φαινόταν τίποτα. Πένα όλα. Μετά άρχισαν οι διαρροές απο ξερές φλάτζες, λαστιχάκια, ψυγείο που αν και καθαρισμένο άφησε υπολείμματα και μπούκωνε και ανέβαζε θερμοκρασία και πολλά ακόμη. Το αγόρασα 1500 και έριξα μέσα σε έναν-ενάμισι χρόνο πάνω του άλλα τόσα για λάστιχα αλυσογράναζα λάδια, σερβις καλάμια, σερβις καρμπ, ρυθμιση βαλβίδων, τα πάντα όλα απο αναλώσιμα. Συν όλα τα έκτακτα που έβγαζε.

και τελικά μετά απο 3 χρόνια περίπου το έδωσα σχεδόν όσο το πήρα, με όλα φτιαγμένα. Επειδή τόσο πάνε τα αρχαία. ότι και να ρίξεις πάνω το ρίχνεις όχι απο γούστο, αλλά για να έρθει στα ίσα του. Άσε πόσο καιρό προσπαθουσα να το πουλήσω! Πρέπει να ήταν στο car κανα 10μηνο!

η φτηνή πρόταση είναι το καινούριο και ας είναι και κινέζικο (όταν μιλάμε για τέτοια ποσά)
@Drake Ramore Ρε φίλε σε διαβάζω τόσο καιρό και ειδικά μου φαίνεσαι πολύ λογικός (για μένα) στις απόψεις σου.
Όπως για παράδειγμα τώρα τελευταία με το ac 300.
Δηλαδή αγοράζεις ένα μηχανάκι στα 4.000 και ξενοιαζεις για 3 με 4 χρόνια αλλάζοντας μόνο λάδια και έχεις και εγγύηση.
Αγοράζεις ένα υπερτιμημένο γιαπωνέζικο 15 χρόνων η και 20 και ξεκινάς αμέσως τα φτιαξιματα.
Με το που το πάρεις αμέσως δίνεις ένα 15αρι για πλύσιμο για να φύγει η μπιχλα.
Συνεχίζεις με ολικό σέρβις και ότι παρουσιαστεί αργότερα με λάστιχα αλυσίδες.
Στο τέλος έχεις μια αρχαιολογία αντί να πάρεις ένα new μοτό με όλη τη τεχνολογία πάνω.
Μετά σου λέει ο άλλος ότι θα μείνει το κινέζικο στο δρόμο (που έχει επώνυμα πράγματα) ενώ προτιμά ενα παλιό που δε ξέρεις τι έχει περασει και τι συντήρηση έχει γίνει μετά από 10 ιδιοκτητες
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
@Drake Ramore Ρε φίλε σε διαβάζω τόσο καιρό και ειδικά μου φαίνεσαι πολύ λογικός (για μένα) στις απόψεις σου.
Όπως για παράδειγμα τώρα τελευταία με το ac 300.
Δηλαδή αγοράζεις ένα μηχανάκι στα 4.000 και ξενοιαζεις για 3 με 4 χρόνια αλλάζοντας μόνο λάδια και έχεις και εγγύηση.
Αγοράζεις ένα υπερτιμημένο γιαπωνέζικο 15 χρόνων η και 20 και ξεκινάς αμέσως τα φτιαξιματα.
Με το που το πάρεις αμέσως δίνεις ένα 15αρι για πλύσιμο για να φύγει η μπιχλα.
Συνεχίζεις με ολικό σέρβις και ότι παρουσιαστεί αργότερα με λάστιχα αλυσίδες.
Στο τέλος έχεις μια αρχαιολογία αντί να πάρεις ένα new μοτό με όλη τη τεχνολογία πάνω.
Μετά σου λέει ο άλλος ότι θα μείνει το κινέζικο στο δρόμο (που έχει επώνυμα πράγματα) ενώ προτιμά ενα παλιό που δε ξέρεις τι έχει περασει και τι συντήρηση έχει γίνει μετά από 10 ιδιοκτητες
Smileys drinking beer Emoticon
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
325
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
Εγώ πάντως το να δώσω 4-5Κ για ένα μηχανάκι "συμβιβασμού" δεν θα μου φαινόταν πολύ καλή ιδέα.
Αν το γούσταρα, ναι, αλλά σαν συμβιβασμός μονο και μονο επειδή ειναι καινουργιο, όχι.

Όταν έψαχνα το χειμώνα για μηχανή, είχα ταβάνι 2,5Κ. Βρήκα ένα παμφτηνο αρχαίο KLR με 100Κ πάνω του κι ήξερα/υπολόγισα πως θα ρίξω με το καλημερα ένα χιλιάρικο πάνω του σε αναλώσιμα/επισκευές (λαστιχα/αλυσιδογράναζα/τακακια/μπουκαλες/σερβις κλπ). Αλλά ηθελα ένα μηχανάκι που να μην κλέβεται, να μην είναι κλασσικό, να μην είναι σπορ, να μην έχει τιποτα απο τεχνολογία πάνω του και να του βάλω αυτό ακριβως που θέλω και να μην περάσω βεβαια το ταβανι.

Πάει τελεια στην Αθηνα, κάνει τις εκδρομούλες του, είναι οικονομικό αν πηγαίνεις σαν παπί αλλά τι νόημα έχει αυτή η ζωή αν δεν ακούς τα σκασίματα από το μεγαλο μονοκύλινδρο στη ζούγκλα της πόλης κι ας ρουφάει το καρμπυρατέρ κανα λίτρο παραπάνω στα 100. Εχει φιλότιμο και βοηθάει σε καμιά μετακόμιση φίλου (κάτι κουτες στην επιπεδη σελα του μια χαρα τις μετεφερε), τρομάζει τα σκούτερ στα φανάρια (το έχω μαλώσει αλλά δεν μ ακουει), το χω πλύνει μια φορά κι ίσως το επαναλάβω κάποια στιγμή το καλοκαίρι αλλά είναι σαν τις γάτες και δεν του αρέσει, αλλά μια χαρά δείχνει άπλυτο, αλητεία σκέτη και πατάει κάτω ΟΛΑ τα συνομηλικά του ΧΤ, εκτός από τα παλιά μαυροκοκκινα του 89 που εκεί απλά δείχνει ρησπέκτ!

Το ν ασχολείσαι με μηχανάκια και να σκέφτεσαι πόσα λεφτά θα χάσεις ή θα κερδίσεις δεν έχει πολύ νόημα, πάντα χαμένος θα βγαίνεις. Παίρνεις αυτό που γουστάρεις κι έχεις τα φράγκα να το συντηρήσεις και κοιτάζεις να το ευχαριστηθείς με ασφάλεια. Όταν δεν θα μπορείς, το σπρώχνεις και πας με το μετρό/λεωφορείο/σκουτερ/παπι. Θα σου χουν μείνει όμορφες αναμνήσεις ελπίζω μέχρι το επόμενο!
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το ν ασχολείσαι με μηχανάκια και να σκέφτεσαι πόσα λεφτά θα χάσεις ή θα κερδίσεις δεν έχει πολύ νόημα, πάντα χαμένος θα βγαίνεις. Παίρνεις αυτό που γουστάρεις κι έχεις τα φράγκα να το συντηρήσεις και κοιτάζεις να το ευχαριστηθείς με ασφάλεια. Όταν δεν θα μπορείς, το σπρώχνεις και πας με το μετρό/λεωφορείο/σκουτερ/παπι. Θα σου χουν μείνει όμορφες αναμνήσεις ελπίζω μέχρι το επόμενο!

Περασα και γω απο τη φαση να παρω κατι οικονομικο, (εναν κουβα δηλαδη γιατι ετσι το βλεπω) να μειωσω τα εξοδα

Καταλαβα ομως οτι δεν μου κανει σαν λυση..
Γιατι αν δεν μ αρεσει η μηχανη....δεν εχω λογο να βγω βολτα...
Βγαινω εγω κι αυτη...ειμαστε παρεα

Καλυτερα λοιπον λιγοτερα χλμ με μια μηχανη που με φτιαχνει....μη σου πω μονο να τη βλεπω
Και οταν δεν μπορω ουτε αυτο...μονο παπι.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Περασα και γω απο τη φαση να παρω κατι οικονομικο, (εναν κουβα δηλαδη γιατι ετσι το βλεπω) να μειωσω τα εξοδα

Καταλαβα ομως οτι δεν μου κανει σαν λυση..
Γιατι αν δεν μ αρεσει η μηχανη....δεν εχω λογο να βγω βολτα...
Βγαινω εγω κι αυτη...ειμαστε παρεα

Καλυτερα λοιπον λιγοτερα χλμ με μια μηχανη που με φτιαχνει....μη σου πω μονο να τη βλεπω
Και οταν δεν μπορω ουτε αυτο...μονο παπι.
Σου έχω ένα cbfάκι μούρλια.abcdeabcde Δεν καίει τίποτα δεν πάει βήμα και είναι πολύ καλή για νέους(σιγά μην είσαι και τζόβενο) οδηγούς. Δεν σταυρώνεις γκόμενα; Το παίρνεις και πας για ψάρεμα κατά το λαικό ρητό.Rollingfunny
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
BROS 400 HONDA
Αυτό πρέπει να το έχουν ξεχάσει μέχρι και οι εργαζόμενοι στην Honda Ελλάδας.
Αμφιβάλω αν κυκλοφορούν πάνω απο 5 σε καλή λειτουργική κατάσταση σε όλη την χώρα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Η γενιά των '90s αποτελείται από τις πιο πλήρεις, γρήγορες και άσπαστες μοτοσυκλέτες.
Πριν βγάλει η Ducati το monster, η Honda το είχε κάνει σωστά eye
Αλλά τι τα θες. Με το που βγάζουν μια καλή μηχανή την παρατάνε στην τύχη της, ενώ αντίθετα σπρώχνουν με μάρκετινγκ τα άχρηστα...
 
Top Bottom