Τι θα αγοράζατε μέχρι 300-500 κυβικά για...

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.500
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ήμουν μεταξύ Honda, Sym, Kymco όταν έψαχνα για ένα scooter 300-350.
Τελικά διάλεξα SH 350i.
Ο χρόνος θα δείξει αν πλήρωσα τσάμπα τα επιπλέον ευρώπουλα.
Επειδη σε βολτες με γνωστο Ντουκατιστι ειδα πως καθεται και πως παει στον δρομο θα ελεγα οτι εκανες εξαιρετικη επιλογη.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Ποια είναι τα έξοδα (κατανάλωση-συντήρηση) ενος 400cc κινέζικου σκούτερ σε σχέση με μια μονοκύλινδρη κινεζική μηχανή?
Είναι πιο πολύέξοδο ένα σκούτερ;
Δεν ξέρω προσωπικά από Κινέζικα τι γίνεται Μπαμπίνο από γιαπωνέζικα επίσης δεν ξέρω γιατί δεν είχα προσωπικά μοτό 300άρι.

Μπορώ όμως να σου πω για 300άρι σκούτερ με 750άρι μοτό. Συγκεκριμένα SH 300 - NC 750.
- Μετάδοση η μία η άλλη σχεδόν αν δεν τηρήσεις ότι λέει το εγχειρίδιο χρήστη του σκούτερ και πας με το εγχειρίδιο σέρβις (ήτοι αλλαγές ιμάντα κλπ με έλεγχο και όχι με χλμ). Αν το πας με χλμ συμφέρει η μοτό.
-Λοιπά συντηρήσεως ήτοι βαλβίδες, υγρά φρένων, αντιπηκτικό τα ίδια. Διαφορά στα λάδια υπέρ του μοτό με μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγών αλλά και πάλι ανά χρόνο.
-Λάστιχα συντριπτικά υπέρ του σκούτερ (300αριού) ΑΛΛΑ (και προσοχή σε αυτό) υπάρχουν 400άρια (ψάξτε το καλά πριν αγοράσετε) που πιάνουν τιμές ελαστικών μοτό.
-Κατανάλωση (εδώ γελάμε) υπέρ μοτό στις μεγάλες ταχύτητες και επαρχιακό τα ίδια.
-Τέλη κυκλοφορίας πλέον με το 350 γιατί δεν υπάρχει 300, τα ίδια στα 55 ευραιόπουλα.

Βέβαια δεν μπορούμε να κάνουμε τόσο ξερά σύγκριση γιατί τα μεγάλα σκούτερ συνήθως έχουν σελάρες, ανεμοκάλυψη - γενικά προστασία από καιρικές συνθήκες (εξαιρείται της συγκρίσεως μοτό τύπου RT που έχει φοβερή κάλυψη από τις καιρικές συνθήκες και παρόμοιες) έχουν αποθηκευτικούς χώρους που δεν έχει μια μοτό και φυσικά αυτόματη μετάδοση που δεν ασχολείσαι με τενοντίτιδα αριστερού καρπού στον επαρχιακό γιατί στην εθνική πετάς μια έκτη και πας.

Προσοχή στα σκούτερ θέλει η ανάρτηση γιατί πολλά πίσω δεν έχουν ανάρτηση αλλά δύο ξύλα που παριστάνουν την ανάρτηση.
Σήμερα έχουν βγει σε παραπάνω όμως από 400 κυβικά, σκούτερ με σοβαρή ανάρτηση πχ το

MAXSYM TL 508 TCS αλλά....

8.695 €


Αυτά, ελπίζω να βοήθησα.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.500
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν ξέρω προσωπικά από Κινέζικα τι γίνεται Μπαμπίνο από γιαπωνέζικα επίσης δεν ξέρω γιατί δεν είχα προσωπικά μοτό 300άρι.

Μπορώ όμως να σου πω για 300άρι σκούτερ με 750άρι μοτό. Συγκεκριμένα SH 300 - NC 750.
- Μετάδοση η μία η άλλη σχεδόν αν δεν τηρήσεις ότι λέει το εγχειρίδιο χρήστη του σκούτερ και πας με το εγχειρίδιο σέρβις (ήτοι αλλαγές ιμάντα κλπ με έλεγχο και όχι με χλμ). Αν το πας με χλμ συμφέρει η μοτό.
-Λοιπά συντηρήσεως ήτοι βαλβίδες, υγρά φρένων, αντιπηκτικό τα ίδια. Διαφορά στα λάδια υπέρ του μοτό με μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγών αλλά και πάλι ανά χρόνο.
-Λάστιχα συντριπτικά υπέρ του σκούτερ (300αριού) ΑΛΛΑ (και προσοχή σε αυτό) υπάρχουν 400άρια (ψάξτε το καλά πριν αγοράσετε) που πιάνουν τιμές ελαστικών μοτό.
-Κατανάλωση (εδώ γελάμε) υπέρ μοτό στις μεγάλες ταχύτητες και επαρχιακό τα ίδια.
-Τέλη κυκλοφορίας πλέον με το 350 γιατί δεν υπάρχει 300, τα ίδια στα 55 ευραιόπουλα.

Βέβαια δεν μπορούμε να κάνουμε τόσο ξερά σύγκριση γιατί τα μεγάλα σκούτερ συνήθως έχουν σελάρες, ανεμοκάλυψη - γενικά προστασία από καιρικές συνθήκες (εξαιρείται της συγκρίσεως μοτό τύπου RT που έχει φοβερή κάλυψη από τις καιρικές συνθήκες και παρόμοιες) έχουν αποθηκευτικούς χώρους που δεν έχει μια μοτό και φυσικά αυτόματη μετάδοση που δεν ασχολείσαι με τενοντίτιδα αριστερού καρπού στον επαρχιακό γιατί στην εθνική πετάς μια έκτη και πας.

Προσοχή στα σκούτερ θέλει η ανάρτηση γιατί πολλά πίσω δεν έχουν ανάρτηση αλλά δύο ξύλα που παριστάνουν την ανάρτηση.
Σήμερα έχουν βγει σε παραπάνω όμως από 400 κυβικά, σκούτερ με σοβαρή ανάρτηση πχ το

MAXSYM TL 508 TCS αλλά....

8.695 €


Αυτά, ελπίζω να βοήθησα.
Εχω ακουσει αρκετους να λενε οτι τα εξοδα ειναι εκει και κει με μηχανες μεσαιου κυβισμου.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Εχω ακουσει αρκετους να λενε οτι τα εξοδα ειναι εκει και κει με μηχανες μεσαιου κυβισμου.
Για αυτό λέω προσωπικά σκούτερ καλό και άγιο μέχρι βαριά τα 300 (άντε 350 με τα μοδέρνα σημερινά) κυβικά.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ποια είναι τα έξοδα (κατανάλωση-συντήρηση) ενος 400cc κινέζικου σκούτερ σε σχέση με μια μονοκύλινδρη κινεζική μηχανή?
Είναι πιο πολύέξοδο ένα σκούτερ;

Δεν γνωρίζω για κόστη Κινέζικου σκουτερ με Κινέζικη μοτό ίδιων κυβικών. Λογικά φτηνότερα θα βγαίνει η μοτο.
Μπορώ όμως να κάνω μια σύγκριση με σκούτερ Ιαπωνέζικο 250 κυβικών (που είχα για 3 χρόνια και το ταξίδευα κιόλας, όμως με τεχνολογία προηγούμενης χιλιετίας), με την μηχανή που έχω τώρα
-Κατανάλωση: Κερδίζει το σκούτερ. Τόσο εντός αστικού κύκλου, όσο και εκτός. Μέση μικτή γύρω στα 4,5 λίτρα. 5 Εντός και 4 εκτός. Η μοτοσυκλέτα τρώει γύρω στα 6,5-7,5 λίτρα στα 100 χλμ εκτός. Εντός δεν την βάζω, επειδή λογικά θα καίει όσο ένα αυτοκίνητο και έχω και το παπί
-Επιδόσεις: Δεν υπάρχει καν σύγκριση. Μοτοσυκλέτα
-Οδική συμπεριφορά: Δεν υπάρχει καν σύγκριση. Μοτοσυκλέτα
-Κόστη σέρβις: Αν θυμάμαι το σκούτερ μου έβγαινε αρκετά φτηνότερα σε όλα (αλλά μιλάμε για 250 κυβικά σκούτερ και 1000 κυβικά μοτό)
-Ανταλλακτικά : Ομοίως το σκουτερ φτηνότερα
-Χώροι: Δεν υπάρχει σύγκριση. Σκούτερ
-Ευκολία μετακίνησης: Σκούτερ και ας ήταν και αρχαίο με τα σημερινά δεδομένα.
-Συνεπιβάτης: Μοτοσυκλέτα χαλαρά. Στο σκουτερ άνοιγαν τόσο τα πόδια λόγο σχήματος, που ήταν αδύνατο να μην κάνεις συχνές στάσεις να ξεπιαστεί ο συνεπιβάτης
-Επιβάτης: Ακόμη και με μια μηχανάρα σαν το Capo θα πω πως με το σκούτερ ήταν πιο εύκολο το ταξίδι. Προστασία απο τα στοιχεία της φύσης σε επίπεδο RT αλλά και ξεκούραστο ταξίδι
-Ενεργητική ασφάλεια: Χμμ...εδώ είναι λίγο μυστήρια τα πράγματα. Θεωρητικά κερδίζει η μοτοσυκλέτα. Αλλά το σκούτερ σου δίνει την επιτάχυνση που χρειάζεσαι εντελώς άμεσα και με ελάχιστες κινήσεις απο μέρους σου, κερδίζοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα. Θα πω ισοπαλία μέχρι την ωφέλιμη περιοχή των μεσαίων σκούτερ (δηλαδή 120χλμ/ώρα)
-Παθητική ασφάλεια: Αν κρίνω με τα δεδομένα που έχω κερδίζει η μοτο. Το σκούτερ μου είχε μικρές ροδίτσες, ασθενικές αναρτήσεις και ελλιπή φρένα. Η μηχανή μου είναι στημένη τούμπανο και έχει και ABS. Παρόλα αυτά, βλέπω τα σημερινά σκουτερ με TCS και ABS κλπ και θεωρώ πως είναι πλέον αρκετά κοντά με τις μοτοσυκλέτες.
-Προστασία απο τα στοιχεία της φύσης: Σκούτερ.

Αυτά σε γενικές γραμμές.

Τώρα πως θα είναι πχ τα κόστη σε ένα σκουτερ 300-400 κυβικά σε σχέση με ένα Himalayan ή Benelli imprerialle ή Zontyes T310 κλπ, απο όσα διαβάζω θεωρώ πως στο σκουτερ θα είναι αυξημένα.
 
N

notakos600

Guest
Δεν γνωρίζω για κόστη Κινέζικου σκουτερ με Κινέζικη μοτό ίδιων κυβικών. Λογικά φτηνότερα θα βγαίνει η μοτο.
Μπορώ όμως να κάνω μια σύγκριση με σκούτερ Ιαπωνέζικο 250 κυβικών (που είχα για 3 χρόνια και το ταξίδευα κιόλας, όμως με τεχνολογία προηγούμενης χιλιετίας), με την μηχανή που έχω τώρα
-Κατανάλωση: Κερδίζει το σκούτερ. Τόσο εντός αστικού κύκλου, όσο και εκτός. Μέση μικτή γύρω στα 4,5 λίτρα. 5 Εντός και 4 εκτός. Η μοτοσυκλέτα τρώει γύρω στα 6,5-7,5 λίτρα στα 100 χλμ εκτός. Εντός δεν την βάζω, επειδή λογικά θα καίει όσο ένα αυτοκίνητο και έχω και το παπί
-Επιδόσεις: Δεν υπάρχει καν σύγκριση. Μοτοσυκλέτα
-Οδική συμπεριφορά: Δεν υπάρχει καν σύγκριση. Μοτοσυκλέτα
-Κόστη σέρβις: Αν θυμάμαι το σκούτερ μου έβγαινε αρκετά φτηνότερα σε όλα (αλλά μιλάμε για 250 κυβικά σκούτερ και 1000 κυβικά μοτό)
-Ανταλλακτικά : Ομοίως το σκουτερ φτηνότερα
-Χώροι: Δεν υπάρχει σύγκριση. Σκούτερ
-Ευκολία μετακίνησης: Σκούτερ και ας ήταν και αρχαίο με τα σημερινά δεδομένα.
-Συνεπιβάτης: Μοτοσυκλέτα χαλαρά. Στο σκουτερ άνοιγαν τόσο τα πόδια λόγο σχήματος, που ήταν αδύνατο να μην κάνεις συχνές στάσεις να ξεπιαστεί ο συνεπιβάτης
-Επιβάτης: Ακόμη και με μια μηχανάρα σαν το Capo θα πω πως με το σκούτερ ήταν πιο εύκολο το ταξίδι. Προστασία απο τα στοιχεία της φύσης σε επίπεδο RT αλλά και ξεκούραστο ταξίδι
-Ενεργητική ασφάλεια: Χμμ...εδώ είναι λίγο μυστήρια τα πράγματα. Θεωρητικά κερδίζει η μοτοσυκλέτα. Αλλά το σκούτερ σου δίνει την επιτάχυνση που χρειάζεσαι εντελώς άμεσα και με ελάχιστες κινήσεις απο μέρους σου, κερδίζοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα. Θα πω ισοπαλία μέχρι την ωφέλιμη περιοχή των μεσαίων σκούτερ (δηλαδή 120χλμ/ώρα)
-Παθητική ασφάλεια: Αν κρίνω με τα δεδομένα που έχω κερδίζει η μοτο. Το σκούτερ μου είχε μικρές ροδίτσες, ασθενικές αναρτήσεις και ελλιπή φρένα. Η μηχανή μου είναι στημένη τούμπανο και έχει και ABS. Παρόλα αυτά, βλέπω τα σημερινά σκουτερ με TCS και ABS κλπ και θεωρώ πως είναι πλέον αρκετά κοντά με τις μοτοσυκλέτες.
-Προστασία απο τα στοιχεία της φύσης: Σκούτερ.

Αυτά σε γενικές γραμμές.

Τώρα πως θα είναι πχ τα κόστη σε ένα σκουτερ 300-400 κυβικά σε σχέση με ένα Himalayan ή Benelli imprerialle ή Zontyes T310 κλπ, απο όσα διαβάζω θεωρώ πως στο σκουτερ θα είναι αυξημένα.
Πόσα σεντόνια θα γράψεις για να δικαιολογήσεις τη μετάβαση σε σφούχτερ ρε πστμ? Rolling Rolling Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πόσα σεντόνια θα γράψεις για να δικαιολογήσεις τη μετάβαση σε σφούχτερ ρε πστμ? Rolling Rolling Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon
Το ζόρι ήταν να την δικαιολογήσω στον εαυτό μου.
Άπαξ και έγινε αυτό, όλα τελειώσαν. eye
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.657
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Ποια είναι τα έξοδα (κατανάλωση-συντήρηση) ενος 400cc κινέζικου σκούτερ σε σχέση με μια μονοκύλινδρη κινεζική μηχανή?
Είναι πιο πολύέξοδο ένα σκούτερ;
Επειδή είχα κι απ' τα δύο,το σκούτερ υπερτερεί σε πρακτικοτητα-ευκολια-προστασισ σε βροχή κρύο,η συντήρηση είναι το ίδιο σε διαστήματα σέρβις, αλλά οι εργατωρες σε περίπτωση ελέγχου ή επισκευής είναι αισθητά περισσότερες στο σκούτερ λόγω λυσιματος δεσίματος πλαστικών,για να φτάσεις στο πρόβλημα.Η σύγκριση γίνεται πάντα επί ίδιων κυβικών.Η κατανάλωση είναι περίπου η ίδια.Το Απρίλια 200αρι σκαραμπεο που έχω με το βάρος μου που είναι ουσιαστικά 2 άτομα καίει το πολύ 3,2 λίτρα/100 χλμ μέσα στην πόλη.Με 19 άλογα από 188 κυβικά που είναι το ποιο ισχυρό στην κατηγορία του.
 
N

notakos600

Guest
Το ζόρι ήταν να την δικαιολογήσω στον εαυτό μου.
Άπαξ και έγινε αυτό, όλα τελειώσαν. eye
Μλκ κλαίω, οκ.
Να σου πω τι κάνω εγώ όταν πρέπει να ξεγελάσω τον εαυτό μου για κάτι που θα κάνω?
Κάθομαι απαθής και δέχομαι το μοιραίο.
Μετά λέω πως ήταν γραφτό να συμβεί.
Δεν νιώθω ούτε τύψεις, ούτε ενοχές. τίποτα λέμε.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μλκ κλαίω, οκ.
Να σου πω τι κάνω εγώ όταν πρέπει να ξεγελάσω τον εαυτό μου για κάτι που θα κάνω?
Κάθομαι απαθής και δέχομαι το μοιραίο.
Μετά λέω πως ήταν γραφτό να συμβεί.
Δεν νιώθω ούτε τύψεις, ούτε ενοχές. τίποτα λέμε.
Είμαι πολύ ορθολογιστής και καθόλου συναισθηματικός, για να έχω τύψεις ή ενοχές. Επίσης δεν δένομαι ούτε με σίδερα, ούτε με ήχους εξατμίσεων και ανεβοκατέβασμα ταχυτήτων, ούτε με ρομαντικές ιδέες περι μοτοσυκλετισμού και ποιοι είναι και ποιοι δεν είναι μηχανόβιοι. Η βόλτα είναι βόλτα. Ο ίδιος αέρας χτυπάει στο πρόσωπο ολους μας, ότι και να καβαλάμε.

Εχω δύο μηχανάκια που συνδυασμένα έγραψαν μαζί τα δύο τελευταία χρόνια 6-7κ χλμ. Πληρώνω 2 τέλη, 2 ασφάλειες, 2 ετήσια σέρβις (έρθουν δεν έρθουν τα χλμ) + ότι έκτακτες φθορές μπορεί να προκύψουν (απο ανορθωτή στο μεγάλο έως λάστιχα στο μικρό)

Το μεγάλο δεν βγάζει την επένδυση σε αυτό και πρέπει να το νταντεύω κιόλας (πχ φόρτιση μπαταρίας τους 4-5 χειμερινούς μήνες, άναμμα να γυρίσουν τα λάδια κλπ). Το μικρό πέρα απο τα 3 χλμ την ημέρα θα μπορούσε να έχει και παραπάνω χρήση, αλλά βγαίνοντας εκτός είναι ψιλοεπικίνδυνο.

Πρέπει να κάνω τα τρία δύο και τον Άσσο Μάλμπορο. eye
Να μην δουλεύω εγώ για αυτά, αλλά αυτά για εμένα.

Η αλήθεια είναι πως σκέφτομαι έτσι φευγαλέα και για κανα μικρό μοτοσυκλετάκι τύπου Himalayan ή Imperialle αλλά προσγειώνομαι απότομα στην πραγματικότητα των αναγκών μου. Προστασία απο βροχές ανέμους, οικονομία μετακίνησης, κυκλοφορία και τον χειμώνα, χώροι, ευκολίες (πριζάκια φόρτισης πχ χωρίς να κάνω πατέντες)
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Είμαι πολύ ορθολογιστής και καθόλου συναισθηματικός, για να έχω τύψεις ή ενοχές. Επίσης δεν δένομαι ούτε με σίδερα, ούτε με ήχους εξατμίσεων και ανεβοκατέβασμα ταχυτήτων, ούτε με ρομαντικές ιδέες περι μοτοσυκλετισμού και ποιοι είναι και ποιοι δεν είναι μηχανόβιοι. Η βόλτα είναι βόλτα. Ο ίδιος αέρας χτυπάει στο πρόσωπο ολους μας, ότι και να καβαλάμε.

Εχω δύο μηχανάκια που συνδυασμένα έγραψαν μαζί τα δύο τελευταία χρόνια 6-7κ χλμ. Πληρώνω 2 τέλη, 2 ασφάλειες, 2 ετήσια σέρβις (έρθουν δεν έρθουν τα χλμ) + ότι έκτακτες φθορές μπορεί να προκύψουν (απο ανορθωτή στο μεγάλο έως λάστιχα στο μικρό)

Το μεγάλο δεν βγάζει την επένδυση σε αυτό και πρέπει να το νταντεύω κιόλας (πχ φόρτιση μπαταρίας τους 4-5 χειμερινούς μήνες, άναμμα να γυρίσουν τα λάδια κλπ). Το μικρό πέρα απο τα 3 χλμ την ημέρα θα μπορούσε να έχει και παραπάνω χρήση, αλλά βγαίνοντας εκτός είναι ψιλοεπικίνδυνο.

Πρέπει να κάνω τα τρία δύο και τον Άσσο Μάλμπορο. eye
Να μην δουλεύω εγώ για αυτά, αλλά αυτά για εμένα.

Η αλήθεια είναι πως σκέφτομαι έτσι φευγαλέα και για κανα μικρό μοτοσυκλετάκι τύπου Himalayan ή Imperialle αλλά προσγειώνομαι απότομα στην πραγματικότητα των αναγκών μου. Προστασία απο βροχές ανέμους, οικονομία μετακίνησης, κυκλοφορία και τον χειμώνα, χώροι, ευκολίες (πριζάκια φόρτισης πχ χωρίς να κάνω πατέντες)
ποιο 250αρι σκουτερ ειχες που ειχε καλυτερη ανεμοπροστασια απ το καπο?
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Επειδή είχα κι απ' τα δύο,το σκούτερ υπερτερεί σε πρακτικοτητα-ευκολια-προστασισ σε βροχή κρύο,η συντήρηση είναι το ίδιο σε διαστήματα σέρβις, αλλά οι εργατωρες σε περίπτωση ελέγχου ή επισκευής είναι αισθητά περισσότερες στο σκούτερ λόγω λυσιματος δεσίματος πλαστικών,για να φτάσεις στο πρόβλημα.Η σύγκριση γίνεται πάντα επί ίδιων κυβικών.Η κατανάλωση είναι περίπου η ίδια.Το Απρίλια 200αρι σκαραμπεο που έχω με το βάρος μου που είναι ουσιαστικά 2 άτομα καίει το πολύ 3,2 λίτρα/100 χλμ μέσα στην πόλη.Με 19 άλογα από 188 κυβικά που είναι το ποιο ισχυρό στην κατηγορία του.
Για πες εχεις αλλαξει τρομπα νερου? Εχω το ιδιο και χθες ειδα αρχισε να ψιχαλιζει, θελει ολο λυσιμο?
 
Τελευταία επεξεργασία:

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.416
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Μλκ κλαίω, οκ.
Να σου πω τι κάνω εγώ όταν πρέπει να ξεγελάσω τον εαυτό μου για κάτι που θα κάνω?
Κάθομαι απαθής και δέχομαι το μοιραίο.
Μετά λέω πως ήταν γραφτό να συμβεί.
Δεν νιώθω ούτε τύψεις, ούτε ενοχές. τίποτα λέμε.
"Κανείς έξυπνος άνθρωπος δεν διαμαρτύρεται για το αναπόφευκτο"
Άρθουρ Κλαρκ.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.657
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Για πες εχεις αλλαξει τρομπα νερου? Εχω το ιδιο και χθες ειδα αρχισε και ψιχαλιζει.
Όσο το έχω στην κατοχή μου,από τα 38000 έως τα 58000 που έχω κάνει σε 1,5 χρόνια δεν έχω αλλάξει τρόμπα,αλλά δεν ξέρω αν έχει αλλάξει ο προηγούμενος.Η μόνη βλάβη που μου έχει βγάλει είναι ο θερμοστάτης που έκανε τα τρελά του λόγω διάβρωσης και οξειδωσης λόγω ηλικίας,και εδειχνε πολύ υψηλή θερμοκρασία με το ξεκίνημα το πρωί με κρύο κινητήρα.Αλλαχθηκε με τιμή ανταλλακτικού 18 ευρώ,και 1 εργατωρα στην Απρίλια που κάνει 37 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.συνολο 65 ευρώ.γι αυτό είπα πως τα σκούτερ είναι ακριβωτερσ στην συντήρηση λόγω λυσιματος δεσίματος.Το μηχανάκι αυτό που έχουμε είναι ιταλοκινεζικο αστέρι,το έφτιαχνε η jinqcheng για λογαριασμό της Απρίλια με κινητήρα σχεδιασμού στην κεφαλή Απρίλια σε κινέζικο μπλοκ,είναι το δυνατότερο της κατηγορίας του με κύλινδρο με νικαζιλ,αντέχει εξ αυτού τα διπλάσια χιλιόμετρα ,αλλά ΔΕΝ παίρνει το κλασσικό ρεκτιφιε και δυστυχώς ΔΕΝ έχει λόγω σταμάτηματος στην παραγωγή βίδα από ανταλλακτικά κινητήρα.Προσεχε λοιπόν σεμνά και ταπεινά,στοργή και προδερμ.ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ότι παράγεται ακόμη στην Κίνα από την μητρική εταιρεία,και έχει και ΑΒS.Τα εισάγει ο Καραθανάσης ως jinqcheng για ενοικιαζόμενα στα νησιά
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Κατανάλωση το σκούτερ 300 έχει ίδια με μηχανή 500 κυβικά τουλάχιστον. Κόστος service ακριβότερο το σκούτερ, ειδικά με τον ιμάντα.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
ποιο 250αρι σκουτερ ειχες που ειχε καλυτερη ανεμοπροστασια απ το καπο?
Συνολική προστασία, όχι μόνο ανεμοπροστασία.
Και απο ανεμοπροστασία, πάλι συνολικά, όχι μόνο στο κεφάλι.
Παράδειγμα τους χειμερινούς μήνες (Νοέμβριο έως Μάρτιο), αν είναι καθαροί οι δρόμοι εδώ πέρα και βγάλω την μηχανή, στα γόνατα τρώω πολύ κρύο. Αναγκαστικά πρέπει να φορέσω το βαρύ χειμωνιάτικο παντελόνι, ακόμη και αν έξω έχει νορμάλ θερμοκρασία για την εποχή. Ή να βάλω επιγονατίδες που αγόρασα ακριβώς για αυτόν τον σκοπό και όχι για τυχόν πτώση.

Στο σκούτερ απλά άλλαζα ελαφρώς την κλίση των ποδιών μέσα στην ποδιά και κοβόταν ο αέρας. Τώρα στο επόμενο θα πάρω και κουβερτούλα επειδή παπούδεψα Tooth

Το σκούτερ που είχα ήταν αυτό, μοντέλο 1998:

Σε όλα του με άφησε πολύ ικανοποιημένο, πλην της νευρικής του απόκρισης σε αλλαγές κατεύθυνσης, λόγω πολύ μικρών τροχών.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Συνολική προστασία, όχι μόνο ανεμοπροστασία.
Και απο ανεμοπροστασία, πάλι συνολικά, όχι μόνο στο κεφάλι.
Παράδειγμα τους χειμερινούς μήνες (Νοέμβριο έως Μάρτιο), αν είναι καθαροί οι δρόμοι εδώ πέρα και βγάλω την μηχανή, στα γόνατα τρώω πολύ κρύο. Αναγκαστικά πρέπει να φορέσω το βαρύ χειμωνιάτικο παντελόνι, ακόμη και αν έξω έχει νορμάλ θερμοκρασία για την εποχή. Ή να βάλω επιγονατίδες που αγόρασα ακριβώς για αυτόν τον σκοπό και όχι για τυχόν πτώση.

Στο σκούτερ απλά άλλαζα ελαφρώς την κλίση των ποδιών μέσα στην ποδιά και κοβόταν ο αέρας. Τώρα στο επόμενο θα πάρω και κουβερτούλα επειδή παπούδεψα Tooth

Το σκούτερ που είχα ήταν αυτό, μοντέλο 1998:

Σε όλα του με άφησε πολύ ικανοποιημένο, πλην της νευρικής του απόκρισης σε αλλαγές κατεύθυνσης, λόγω πολύ μικρών τροχών.

Το ειδα το σκουτερ στο car..απο ολες τις γωνιες...
θυμιζει Rt .απ τη μεση και κατω..

Στο ΡΤ ουτε γονατα ουτε παπουτσια ειναι στον αερα...Με αθλητικο παπουτσι δεν ...μπαζει ..

Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν ντυνεσαι ρομποκοπ να μην ειναι ευχαριστο..γιατι δεν υπαρχει αερακι


Ενω με τα αφρικα φορουσα παντα παντελονι μηχανης, και ενιοται εξωτερικες επιγονατιδες...
Τωρα ειμαι...ξεβρακωτος
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το ειδα το σκουτερ στο car..απο ολες τις γωνιες...
θυμιζει Rt .απ τη μεση και κατω..

Στο ΡΤ ουτε γονατα ουτε παπουτσια ειναι στον αερα...Με αθλητικο παπουτσι δεν ...μπαζει ..

Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν ντυνεσαι ρομποκοπ να μην ειναι ευχαριστο..γιατι δεν υπαρχει αερακι


Ενω με τα αφρικα φορουσα παντα παντελονι μηχανης, και ενιοται εξωτερικες επιγονατιδες...
Τωρα ειμαι...ξεβρακωτος
To RT δεν είναι μέτρο σύγκρισης για τις ανέσεις μεταξύ σκούτερ και μοτο, μιας και σε όψη μοιάζει παραπάνω με σκούτερ (με τα όποια πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα)
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
To RT δεν είναι μέτρο σύγκρισης για τις ανέσεις μεταξύ σκούτερ και μοτο, μιας και σε όψη μοιάζει παραπάνω με σκούτερ (με τα όποια πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα)
Παρτο πισω τωραRolling.

Το 1100rt αισθητικα φερνει σε cbr1000f και r1100rs
To 1200Rt σκουτεριζει λιγο...

Αν εμοιαζε με σκουτερ το 1100rt δεν υπηρχε περιπτωση να το αγοραζα Rolling
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Παρτο πισω τωραRolling.
Σόρυ, ότι γράφει δεν ξεγράφει Tooth

Εμένα όλα αυτά τα καλυμμένα τουριστικά μηχανάκια μου θυμίζουν σκούτερ στην προστασία τους, αλλά και στον τρόπο χειρισμού τους και στην ευκολία τους
Είτε BMW RT 1100/1150/1200 κλπ, είτε honda PC 800, είτε Goldwing 1500 που είναι εξολοκλήρου καλυμμένα με πλαστικά φέρινγκ και προσφέρουν ανέσεις αυτοκινήτων, τα βάζω στην κατηγορία καναπέδων. Εκει που είναι και τα σκούτερ δηλαδή.

Τώρα αν το ένα έχει ταχύτητες και το άλλο όχι ή το ένα έχει ιμάντα και το άλλο άξονα ή αλυσίδα, μικρή διαφορά (για εμένα πάντα) ooops
 
Top Bottom