Μαζί σου κι εγώ Πάνο αλλά..
Σκέψου πόσες χιλιάδες μην πω εκατομμύρια ιδιοκτήτες "ιδιαίτερων μοτοσυκλετων με χαρακτήρα" δεν το βλέπουν έτσι..
Είναι ζήτημα οπτικής.
Μόνοι τους παραμυθιάζονται Δημήτρη.
Ας μιλήσω για το Caponord επειδή για αυτό ξέρω. Υποθέτω σε μεγάλο βαθμό ισχύει και σε άλλα μοντέλα.
Τι είναι αυτά που δεν έκανα εγώ στο μηχανάκι επειδή έκατσα και διάβασα λίγα πράγματα και θα τα έκανε ο "γκουρού";
Ταχυσύνδεσμοι βενίνης είναι εύκολοι. Σηκώνεις ντεπόζιτο, αδειάζεις βενζίνη τους αλλάζεις και τέλος.
Ανορθωτής και πολλαπλασιαστές είναι plug and play.
Οκ, πες δεν ξέρω να πιάνω καν κατασαβίδι. Δεν έχω ιδέα που βρίσκονται όλα αυτά και δεν μπαίνω στην φάση να τα ψάξω. Δεν θα μπορούσαν τα παραπάνω να τα κάνει οποιοδήποτε συνεργείο με ένα manual στο χέρι;
Δεν μιλάμε για προγράμματα χαρτογράφησης κλπ, αλλά για να μην σου βγάζει το μηχανάκι πρόβλημα.
Οι "γκουρού" είναι χρήσιμοι για δύο πράγματα.
1. Να σου βρουν βλάβη που δεν βρίσκει κανένας άλλος.
-Αυτό όμως σε μηχανάκι που κυκλοφόρησε πάνω απο 5-6 χρόνια έχει λυθεί επειδή ότι πρόβλημα ήταν να βγει αναφέρθηκε. Στα φόρα θα βρεις λύσεις για τα πάντα. Πολλές φορές 2 και 3 διαφορετικές λύσεις για το ίδιο πρόβλημα. Πρόβλημα είναι μονο όταν το μηχανάκι είναι καινούριο, όμως εκεί ακόμη ο "γκουρού" δεν έχει φτιάξει το όνομα του σαν γκουρού.
2. Να σου βελτιώσουν το μηχανάκι χωρίς προβλήματα.
-Αυτό γίνεται μια φορά. Όπου και αν είναι ο "γκουρού" το πας, στο βελτιώνει στα σημεία και έφυγες. Δεν χρειάζεται να τον έχεις μόνιμο μηχανικό και να πιάνεις σειρά όπως στον ΕΟΠΥΥ
Δεν ξέρω...αυτό με τους "μάγους της φυλής" μηχανικούς ποτέ δεν το χώνεψα.