Προσωπικά, αν έδινα τόσο πολύ σημασία στο θέμα συνεργείου και είχα τις επιλογές του Βασίλη, μάλλον για Αφρικα 1100 θα πήγαινα.
Πάντως, να πω γράψω και ένα παραλειπόμενο, εν είδει ανεκδότου.
Όταν έψαχνα μηχανάκι και πήγα στον τοπικό honda να δω τι έχει σε μεταχειρισμένα, αφού είδε πως αυτά που είχε έφευγαν πολύ από το budget μου, μου λέει: Αν θες μηχανάκι υπεραξιόπιστο και στις τιμές που ψάχνεις, να αλλάζεις μόνο λάδια και μπουζί και να βάζεις βενζίνη να φεύγεις, ψάξε για bandit. Τότε δεν έδωσα σημασία, επειδή έψαχνα on off κυρίως, αλλά μόλις έσκασε το bandit στον δρόμο μου, τον θυμήθηκα.
Δεν κάνω πλάκα.
Πάντως δεν θα έδινα τόση σημασία σε εξειδικευμένο συνεργείο κοντά. Το κοντά για εμένα σημαίνει να έρθει ο μάστορας με το φορτηγάκι του να το φορτώσει αν ακινητοποιηθεί ή να έρθει να το φτιάξει επί τόπου. Για κάτι τέτοιο θα ήθελα κάποιον κοντά στα 5-10 χλμ. Είναι η μόνη παράμετρος που θα έκανε κάποια διαφορά στην επιλογή μου.
Τώρα αν είναι για λάδια/ξυδια/αναλώσιμα κλπ τα κάνουν όλοι
Αν είναι για κάτι πιο σοβαρό, τι να είναι το συνεργείο στα 200 χλμ, τι στα 500; Πάλι ταξίδι θα κάνεις (αν κινείται η μηχανή) ή πάλι θα την φορτώσεις σε φορτηγό και θα πάει.
Το πολυ κοντά το καταλαβαίνω, αλλά το Σαλονίκη πχ δεν το θεωρώ κοντά να πηγαινοέρχομαι για απλό σέρβις. Προσωπικά δεν θα το έκανα.
Στο αυτοκίνητο πχ η αντιπροσωπεία του μοντέλου μου είναι στην Κοζάνη που είναι 30 χλμ μακρυά. Το θεωρώ πολύ μακρυά για να πάω απλά για να αλλάξω λάδια ή μπουζί ή ότι άλλο. Σιγά την διαδικασία. Την κάνει οποιοδήποτε σοβαρό συνεργείο.
Ακόμη και στον εγκέφαλο που χρειάστηκε να αλλάξω πέρσι (όχι εγώ, στο αυτοκίνητο :p ), προτίμησα τοπικό συνεργείο.
Αν ήταν καινούριο το αυτοκίνητο ίσως να ήταν διαφορετικά τα πράγματα λόγο εγγύησης, αλλά και πάλι μονο για όσο διαρκούσε η εγγύηση.
Δεν ξέρω....δεν τσιμπάω πλέον με τους γκουρού αντιπροσώπους.