VOGE 500 DS

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan


Mπηκε και το φρυδακι,αντι μεγαλυτερης αφτερ μαρκετ ζελατινας (givi αξιας 130 ευρω) και μετα απο 500 χιλιομετρα χρηση εχω να πω οτι πλεον οδηγω χωρις να κλεινω την ζελατινα του κρανους.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.413
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Το φρυδάκι 9 στις 10 είναι η καλύτερη λύση αντί της πανάκριβης και αμφισβητούμενης μεγαλύτερης ζελατίνας.
 

Kapas

new member
Δημοσιεύσεις
294
Ηλικία
34
Περιοχή
Thessaloniki
Μοτοσυκλέτα
Africa twin 750 rd07
Όνομα
Θεόφιλος


Mπηκε και το φρυδακι,αντι μεγαλυτερης αφτερ μαρκετ ζελατινας (givi αξιας 130 ευρω) και μετα απο 500 χιλιομετρα χρηση εχω να πω οτι πλεον οδηγω χωρις να κλεινω την ζελατινα του κρανους.
Πόσο σου βγήκε τελική? Είχες καμιά αναγουλα με το τελωνείο? Επίσης ποσο καιρό έκανε να έρθει?
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Πόσο σου βγήκε τελική? Είχες καμιά αναγουλα με το τελωνείο? Επίσης ποσο καιρό έκανε να έρθει?
Eνα 25αρι χωρίς τελωνεία στην πόρτα μου σε ένα μήνα.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Ανανεώνω σήμερα την ενημέρωση μετά από 15000 χιλιόμετρα, έχοντας κάνει το σέρβις,των 15000 χλμ,. Τίποτα δεν έχει τρίξει, τίποτα δεν έχει χαλάσει, δεν έχει κάψει ούτε λάμπα,και η μόνη μέχρι στιγμής αλλαγή δωρεάν μέσα στην εγγύηση ήταν η αναφερόμενη στο σέρβις των 10000 αλλαγή της ντιζας του συμπλέκτη λόγω πρώιμης φθοράς, και κοπής σε έναν κλώνο από το πολυκλωνο καλώδιο.Συνεχιζουμε ακάθεκτοι,και πλήρως ικανοποιημένοι απ' την μέχρι τώρα συμπεριφορά,και αξιοπιστία της μοτό.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Eπανερχομαι λοιπον αφου κλεινω ενα ετος χρησης (παρά 3 μερεςTooth)και μετα απο 18.200 χλμ.,για να γραψω ενα συντομο ιστορικο,και εναν μικρο απολογισμο για την κινεζουλα μου την αγαπημενη ΤΣΟΥ-ΛΙ.(voge ds500)
Την αγορασα λοιπον πριν ενα χρονο,παιρνοντας πολυ γρηγορα (μεσα σε 2 λεπτα) την αποφαση μετα απο αναρτηση του εκλεκτου μελους του φορουμ Dr.Monty (αν θυμαμαι καλα) περι της προσφορας της αντιπροσωπειας,για την μηχανη μαζι με τριβαλιτσο στα 6500 ευρω.Καθοριστικο ρολο στην επιλογη του καταστηματος αγορας,επαιξε οτι ο συγκεκριμμενος πωλητης,μου αγορασε το Αprilia scarabeo 200 που ειχα,και το οποιον δεν το ανταλλασσε κανεις αλλος.
Ετσι λοιπον,ξεπερνωντας τους ομολογουμενως υπαρχοντες φοβους και προκαταληψεις (κινεζικο μηχανακι γαρ),αλλα και μετα απο εξαντλητικη διερευνηση και αναλυση ολων των υπαρχοντων εκεινη την εποχη πληροφοριων στο ιντερνετ (15ωρα κυριολεκτικα σε 2 μερες,)πηρα την αποφαση και το αγορασα.
Μετα λοιπον απο 1 χρονο χρησης και 18200 χλμ,παραθετω πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
1)φτηνη τιμη με ολα τα εξτρα,εν σχεσει με ομοειδεις μηχανες αλλων εταιρειων
2) Ψηλη αρχοντικη μηχανη (ειδικα για τον σωματοτυπο μου),με ανετες γωνιες ποδιων,και ανετο ευρος τιμονιου.
3)Επαρκεις (για μενα ) επιδοσεις,πολυ καλη ροπη (λογω κοντου γραναζωματος)
ειδικα σε ορεινο στροφιλικι.Τελικη γυρω στα 165-170,αναλογως συνθηκων,και με το βαρος μου που ειναι ουσιαστικα δυο ατομα.(ανδρογυνο).
4)Οικονομικη στην βενζινη ,ειδικα στην φυση των διαδρομων που κανω (επαρχιακες οδοι,δευτερευόντος δικτυου ,αποφυγη γενικα αυτοκινητοδρομων ).
5)αξιοπιστια,ομαλη λειτουργια,
6)πολυ καλη οδικη συμπεριφορα,και εξαιρετικα φρενα,ειδικα το ABS ,που με εχει κυριοκεκτικα σωσει 2-3 φορες.Πολιτισμικο σοκ εν σχεσει με αυτα που οδηγουσα ,στον τομεα των φρενων μεχρι τωρα.
7)εξαιρετικη αντιπροσωπεια,με απολυτη καλυψη.

8)Ομορφη στα ματια μου.


ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

1)ΣΚΛΗΡΗ σελλα.
2)ελαφρως τραχεια λειτουργια μοτερ ειδικα απο 4,5 εως 5,5 χιλιαδες στροφες.
3)θορυβωδης εξατμιση για τα γουστα μου.
4)κοντο γραναζωμα (ελαττωμα στους αυτοκινητοδρομους,πλεονεκτημα στο ορεινο στροφιλικι)

5)Επαρκη αλλα μετρια φωτα.Θα τα ηθελα λιγο δυνατωτερα,και με ευρυτερη δεσμη στα μεσαια.Η λυση ειναι προβολακια για να βλεπεις καλυτερα στο εσωτερικο των στροφων.

Εν κατακλειδι μια τιμιωτατη μοτοσυκλεττα,για τα χρηματα της,που δεν εχει καψει ουτε λαμπα μεχρι τωρα,με επωνυμα περιφεριακα,εναν αξιοπιστο (μεχρι στιγμης) κλωνο κινητηρα της Χοντα,και οπου χρειαστηκε με απολυτη καλυψη απο την θαυμασια αντιπροσωπεια (αλλαγη μεσα στην εγγυηση ντιζας συμπλεκτη στα 10000 χλμ ,λογω ελαχιστης φθορας.)
Στην ερωτηση ''τι θα ηθελε αυτη η μηχανη ,για να ειναι ιδανικη για σενα?''
Η απαντηση ειναι ''καλυτερη και πιο παχια σελλα(για βουβαλους),λιγωτερο θορυβο απ την εξατμιση,λιγοτερη τραχυτητα κινητηρα (οπως της χοντα ),καλυτερα φωτα.
Λιγο πιο μακρυα μεταδοση.''
Την συνιστω ανεπιφυλακτα.
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
271
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Eπανερχομαι λοιπον αφου κλεινω ενα ετος χρησης (παρά 3 μερεςTooth)και μετα απο 18.200 χλμ.,για να γραψω ενα συντομο ιστορικο,και εναν μικρο απολογισμο για την κινεζουλα μου την αγαπημενη ΤΣΟΥ-ΛΙ.(voge ds500)
Την αγορασα λοιπον πριν ενα χρονο,παιρνοντας πολυ γρηγορα (μεσα σε 2 λεπτα) την αποφαση μετα απο αναρτηση του εκλεκτου μελους του φορουμ Dr.Monty (αν θυμαμαι καλα) περι της προσφορας της αντιπροσωπειας,για την μηχανη μαζι με τριβαλιτσο στα 6500 ευρω.Καθοριστικο ρολο στην επιλογη του καταστηματος αγορας,επαιξε οτι ο συγκεκριμμενος πωλητης,μου αγορασε το Αprilia scarabeo 200 που ειχα,και το οποιον δεν το ανταλλασσε κανεις αλλος.
Ετσι λοιπον,ξεπερνωντας τους ομολογουμενως υπαρχοντες φοβους και προκαταληψεις (κινεζικο μηχανακι γαρ),αλλα και μετα απο εξαντλητικη διερευνηση και αναλυση ολων των υπαρχοντων εκεινη την εποχη πληροφοριων στο ιντερνετ (15ωρα κυριολεκτικα σε 2 μερες,)πηρα την αποφαση και το αγορασα.
Μετα λοιπον απο 1 χρονο χρησης και 18200 χλμ,παραθετω πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
1)φτηνη τιμη με ολα τα εξτρα,εν σχεσει με ομοειδεις μηχανες αλλων εταιρειων
2) Ψηλη αρχοντικη μηχανη (ειδικα για τον σωματοτυπο μου),με ανετες γωνιες ποδιων,και ανετο ευρος τιμονιου.
3)Επαρκεις (για μενα ) επιδοσεις,πολυ καλη ροπη (λογω κοντου γραναζωματος)
ειδικα σε ορεινο στροφιλικι.Τελικη γυρω στα 165-170,αναλογως συνθηκων,και με το βαρος μου που ειναι ουσιαστικα δυο ατομα.(ανδρογυνο).
4)Οικονομικη στην βενζινη ,ειδικα στην φυση των διαδρομων που κανω (επαρχιακες οδοι,δευτερευόντος δικτυου ,αποφυγη γενικα αυτοκινητοδρομων ).
5)αξιοπιστια,ομαλη λειτουργια,
6)πολυ καλη οδικη συμπεριφορα,και εξαιρετικα φρενα,ειδικα το ABS ,που με εχει κυριοκεκτικα σωσει 2-3 φορες.Πολιτισμικο σοκ εν σχεσει με αυτα που οδηγουσα ,στον τομεα των φρενων μεχρι τωρα.
7)εξαιρετικη αντιπροσωπεια,με απολυτη καλυψη.

8)Ομορφη στα ματια μου.


ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

1)ΣΚΛΗΡΗ σελλα.
2)ελαφρως τραχεια λειτουργια μοτερ ειδικα απο 4,5 εως 5,5 χιλιαδες στροφες.
3)θορυβωδης εξατμιση για τα γουστα μου.
4)κοντο γραναζωμα (ελαττωμα στους αυτοκινητοδρομους,πλεονεκτημα στο ορεινο στροφιλικι)

5)Επαρκη αλλα μετρια φωτα.Θα τα ηθελα λιγο δυνατωτερα,και με ευρυτερη δεσμη στα μεσαια.Η λυση ειναι προβολακια για να βλεπεις καλυτερα στο εσωτερικο των στροφων.

Εν κατακλειδι μια τιμιωτατη μοτοσυκλεττα,για τα χρηματα της,που δεν εχει καψει ουτε λαμπα μεχρι τωρα,με επωνυμα περιφεριακα,εναν αξιοπιστο (μεχρι στιγμης) κλωνο κινητηρα της Χοντα,και οπου χρειαστηκε με απολυτη καλυψη απο την θαυμασια αντιπροσωπεια (αλλαγη μεσα στην εγγυηση ντιζας συμπλεκτη στα 10000 χλμ ,λογω ελαχιστης φθορας.)
Στην ερωτηση ''τι θα ηθελε αυτη η μηχανη ,για να ειναι ιδανικη για σενα?''
Η απαντηση ειναι ''καλυτερη και πιο παχια σελλα(για βουβαλους),λιγωτερο θορυβο απ την εξατμιση,λιγοτερη τραχυτητα κινητηρα (οπως της χοντα ),καλυτερα φωτα.
Λιγο πιο μακρυα μεταδοση.''
Την συνιστω ανεπιφυλακτα.
Ευλόγησσον !!! Χαχαχα
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
271
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Το θέμα είναι που είναι το φις (αναμονή) να βάλω προβολάκια διότι στην mototrend εχω ραντεβου 12/7
για service 10000 ψιλοαποφευγουν να μου πουν....αλλά δεν αναλαμβάνουνκαι την τοποθέτηση.....αντιπ/πεια
γαρ...
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.408
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Το θέμα είναι που είναι το φις (αναμονή) να βάλω προβολάκια διότι στην mototrend εχω ραντεβου 12/7
για service 10000 ψιλοαποφευγουν να μου πουν....αλλά δεν αναλαμβάνουνκαι την τοποθέτηση.....αντιπ/πεια
γαρ...
Ε θα χουν δικό τους ηλεκτρολόγο να σε στείλουν ,δεν μπορεί...
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Λοιπόν έγινε και το σέρβις των 20000 χλμ και όλα βαίνουν καλώς και κατά ευχήν.Τιποτα μέχρι στιγμής,δεν έχει χαλάσει,δεν έχει ξεβιδωθει,δεν έχει σπάσει,δεν έχει φύγει απ' την θέση του.Οδηγικσ όλα είναι ,ως εκτενώς έχουν αναφερθεί στα προηγούμενα ποστ.Αναφερω ένα μικρό συμβάν το βράδυ αργά,την προηγούμενη μέρα του σέρβις,και μετά από έναν ανεφοδιασμό στον Μαραθώνα σε βενζινάδικο της περιοχής,και γυρνώντας Αθήνα,από το φράγμα,μου άναψε το κίτρινο λαμπάκι του αισθητήρα του ψεκασμού,και εν αντιθέσει με τις λίγες προηγούμενες φορές που μου έχει αναψει για δευτερόλεπτα και έχει σβήσει,αυτήν την φορά άναψε και δεν έσβησε.Σταματαω λοιπόν στην άκρη,βγάζω το βιβλιαράκι του owners manual,βάζω και τα γεροντογυαλια μου,και αρχίζω στα σκοτάδια στο πουθενά να διαβάζω τα παρακάτω "Αν σας ανάψει το κίτρινο λαμπάκι της ένδειξης του ψεκασμού και ΔΕΝ σβήνει, σταματήστε ΑΜΕΣΩΣ και επικοινωνήστε κατευθείαν με το σέρβις της VOGE." Εκεί αν και συγχισμενος και φοβισμένος με πιανουν τα γέλια.Που να πάρω ρε στα μαύρα μεσάνυχτα στο πουθενά την voge στην Αθήνα,άσε που δεν είχα και το κινέζικο τηλέφωνο να κάτσω κανά δυο ώρες στην εξοχή,και να τους πάρω στην Κίνα,7 ώρες διαφορά έχουν θα έχει ανοίξει το εργοστάσιο,δεν μπορεί,θα με λυπηθούν και θα με εξυπηρετήσουν.Για να μην τα πολυλογω, αποφασίζω να συνεχίσω για Αθήνα "κι όπου βγεί" που είπε κι ο μηχανοδηγός στην Λάρισα.Ο κινητήρας δούλευε μια χαρά, καμμία ένδειξη δυσλειτουργίας,φτάνω στο γκαράζ και την αφήνω.Την άλλη μέρα το πρωί την παίρνω να την πάω στο σέρβις το λαμπάκι πάλι αναμμένο,και ξαφνικά μετά από 2 λεπτά που είχα ξεκινήσει το λαμπάκι ΤΣΟΥΠ, σβήνει.Στο σέρβις του κάνουν έλεγχο και μου είπαν ότι έδειξε δυσλειτουργία λόγω ίσως κακής βενζίνης.Αν αυτή η δυσλειτουργία συνεχιστεί για λίγη ώρα τότε το λαμπάκι μένει αναμμένο για καμιά ώρα και μετά σβήνει μόνο του.Ελεγθηκαν και οι πολλαπλασιαστές (2 έχει) που μπορεί και απ' αυτούς να προέλθει αναβοσμημα η μόνιμο άναμμα της λυχνίας,και όλα ΟΚ.Σκατοβενζινες.Σε ερώτηση της αντιπροσωπείας στους Κινέζους για τα συχνά αναβοσβηματα των λυχνιών ψεκασμού στην Ελλάδα,τους απάντησαν ότι στην Ιταλία που έχουν πουλήσει χιλιάδες δεν έχει παραπονεθεί κανένας.Αρα η ελληνική ΣΚΑΤΟΒΕΝΖΙΝΗ φταίει.Αυτα και συγγνώμη αν σας κούρασα
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Λοιπόν έγινε και το σέρβις των 20000 χλμ και όλα βαίνουν καλώς και κατά ευχήν.Τιποτα μέχρι στιγμής,δεν έχει χαλάσει,δεν έχει ξεβιδωθει,δεν έχει σπάσει,δεν έχει φύγει απ' την θέση του.Οδηγικσ όλα είναι ,ως εκτενώς έχουν αναφερθεί στα προηγούμενα ποστ.Αναφερω ένα μικρό συμβάν το βράδυ αργά,την προηγούμενη μέρα του σέρβις,και μετά από έναν ανεφοδιασμό στον Μαραθώνα σε βενζινάδικο της περιοχής,και γυρνώντας Αθήνα,από το φράγμα,μου άναψε το κίτρινο λαμπάκι του αισθητήρα του ψεκασμού,και εν αντιθέσει με τις λίγες προηγούμενες φορές που μου έχει αναψει για δευτερόλεπτα και έχει σβήσει,αυτήν την φορά άναψε και δεν έσβησε.Σταματαω λοιπόν στην άκρη,βγάζω το βιβλιαράκι του owners manual,βάζω και τα γεροντογυαλια μου,και αρχίζω στα σκοτάδια στο πουθενά να διαβάζω τα παρακάτω "Αν σας ανάψει το κίτρινο λαμπάκι της ένδειξης του ψεκασμού και ΔΕΝ σβήνει, σταματήστε ΑΜΕΣΩΣ και επικοινωνήστε κατευθείαν με το σέρβις της VOGE." Εκεί αν και συγχισμενος και φοβισμένος με πιανουν τα γέλια.Που να πάρω ρε στα μαύρα μεσάνυχτα στο πουθενά την voge στην Αθήνα,άσε που δεν είχα και το κινέζικο τηλέφωνο να κάτσω κανά δυο ώρες στην εξοχή,και να τους πάρω στην Κίνα,7 ώρες διαφορά έχουν θα έχει ανοίξει το εργοστάσιο,δεν μπορεί,θα με λυπηθούν και θα με εξυπηρετήσουν.Για να μην τα πολυλογω, αποφασίζω να συνεχίσω για Αθήνα "κι όπου βγεί" που είπε κι ο μηχανοδηγός στην Λάρισα.Ο κινητήρας δούλευε μια χαρά, καμμία ένδειξη δυσλειτουργίας,φτάνω στο γκαράζ και την αφήνω.Την άλλη μέρα το πρωί την παίρνω να την πάω στο σέρβις το λαμπάκι πάλι αναμμένο,και ξαφνικά μετά από 2 λεπτά που είχα ξεκινήσει το λαμπάκι ΤΣΟΥΠ, σβήνει.Στο σέρβις του κάνουν έλεγχο και μου είπαν ότι έδειξε δυσλειτουργία λόγω ίσως κακής βενζίνης.Αν αυτή η δυσλειτουργία συνεχιστεί για λίγη ώρα τότε το λαμπάκι μένει αναμμένο για καμιά ώρα και μετά σβήνει μόνο του.Ελεγθηκαν και οι πολλαπλασιαστές (2 έχει) που μπορεί και απ' αυτούς να προέλθει αναβοσμημα η μόνιμο άναμμα της λυχνίας,και όλα ΟΚ.Σκατοβενζινες.Σε ερώτηση της αντιπροσωπείας στους Κινέζους για τα συχνά αναβοσβηματα των λυχνιών ψεκασμού στην Ελλάδα,τους απάντησαν ότι στην Ιταλία που έχουν πουλήσει χιλιάδες δεν έχει παραπονεθεί κανένας.Αρα η ελληνική ΣΚΑΤΟΒΕΝΖΙΝΗ φταίει.Αυτα και συγγνώμη αν σας κούρασα
Δεν ξέρω τελικά αν είναι καλό ή κακό αυτό.
Το ότι ανιχνεύει την κακή ποιότητα βενζίνης.
Να είναι τόσο ευαίσθητο δηλαδή.
Πριν καμία δεκαριά χρόνια, σε Audi A4 2.0 diesel, άναψε ένδειξη κινητήρα κ δεν δούλευε καθόλου το turbo.
Ο κινητήρας ήταν σε safe mode κ δεν ανέβαζε στροφές.
Ο ξάδερφος μου (ιδιοκτήτης), αναγκαστικά το κίνησε όλο το Σ/Κ κ την Δευτέρα το πήγε αντιπροσωπεία.
Του είπαν πως είχε ανιχνευτεί νοθευμένο καύσιμο κ τελικά χρειάστηκε αλλαγή το turbo.
Φίλτρο dpf δεν έβαζαν τότε.
500€ ζημιά.....
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Δεν ξέρω τελικά αν είναι καλό ή κακό αυτό.
Το ότι ανιχνεύει την κακή ποιότητα βενζίνης.
Να είναι τόσο ευαίσθητο δηλαδή.
Πριν καμία δεκαριά χρόνια, σε Audi A4 2.0 diesel, άναψε ένδειξη κινητήρα κ δεν δούλευε καθόλου το turbo.
Ο κινητήρας ήταν σε safe mode κ δεν ανέβαζε στροφές.
Ο ξάδερφος μου (ιδιοκτήτης), αναγκαστικά το κίνησε όλο το Σ/Κ κ την Δευτέρα το πήγε αντιπροσωπεία.
Του είπαν πως είχε ανιχνευτεί νοθευμένο καύσιμο κ τελικά χρειάστηκε αλλαγή το turbo.
Φίλτρο dpf δεν έβαζαν τότε.
500€ ζημιά.....
Τι να σε πω τζανεμ μου,εμενα αναψε ,εσβησε,και τιποτα δεν αλλαξε στον κινητηρα.Ηταν για να συγχιστω βραδιατικα.
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης
Δεν ξέρω τελικά αν είναι καλό ή κακό αυτό.
Το ότι ανιχνεύει την κακή ποιότητα βενζίνης.
Να είναι τόσο ευαίσθητο δηλαδή.
Πριν καμία δεκαριά χρόνια, σε Audi A4 2.0 diesel, άναψε ένδειξη κινητήρα κ δεν δούλευε καθόλου το turbo.
Ο κινητήρας ήταν σε safe mode κ δεν ανέβαζε στροφές.
Ο ξάδερφος μου (ιδιοκτήτης), αναγκαστικά το κίνησε όλο το Σ/Κ κ την Δευτέρα το πήγε αντιπροσωπεία.
Του είπαν πως είχε ανιχνευτεί νοθευμένο καύσιμο κ τελικά χρειάστηκε αλλαγή το turbo.
Φίλτρο dpf δεν έβαζαν τότε.
500€ ζημιά.....
Δεν έχει σχέση η ζημιά του turbo με το νοθευμένο καύσιμο.
Εξαιτίας του θα έβγαζε πρόβλημα στα μπεκ.
Ήταν απλώς σύμπτωση πιστεύω.
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
271
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Τι να σε πω τζανεμ μου,εμενα αναψε ,εσβησε,και τιποτα δεν αλλαξε στον κινητηρα.Ηταν για να συγχιστω βραδιατικα.
Πάνο το engine άναβε ?
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
271
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Δεν είναι τίποτα ,αυτό έχει δύο αισθητήρες Λ λόγο euro5 λίγο κακό κάυσιμο η σκουπιδάκι στην βενζίνη άναψε. Πριν μια βδομάδα πήγα super market και πήγα με την μηχανή αφού ψώνησα και φώρτοσα το βαλιτσάκι καμιά 20αριά κιλά καβαλάω να ξεπαρκάρω γλιστράει το αριστερό πόδι,έχουν βάλει σε όλα τα πάρκινγκ αυτό το βιομηχανκό δάπεδο λαδομπογιά και μου πέφτει η μηχανη λέω τώρα την μαμήσαμε κάνω ένα ακροβατικό(παει η μέση μου) και καταφέρνω να μήν πεσει η μοτό και απλα ακουμπά στη γλίστρα και το μασπιέ και το βαλιτσακι τη σηκώνω άμεσα με την βοήθεια ενός άλλου πελάτη που με είδε και με λυπήθηκε
το ds αγρατσούνηστο βάζω μπροστά παίρνει αμέσως ανάβει το engine και δεν σβήνει την κάτσαμε λέω άντε να τρέχω στην mototrend το σβήνω το ξαναανάβω τίποτε 3-4 φορές τα ίδια απο εμ πειρία στο αυτοκίνητο
ο αισθητήρας Λ σβύνη στα περισσότερα μοντέλα άν βγάλεις τον πόλο της μπαταρίας αν συνεχίσει να ανάβει πας για αλαγή,λέω αυτό θα κάνω βάζω την μηχανή στο πάρκινγκ μου πάω τα ψώνια σπίτι και γυρνάω βάζω πάλι μπρός και το engine σβήνει .Εχω κάνει 700χλμ απο τότε δεν ξαναάναψε ποτέ,αυτό να έχεις υπόψη σου έχει και ένα αισθητήρα στο κκέντρο βάρους μπορεί σε εμένα να άναψε και απο αυτό.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Σε συνέχεια αναρτησης μου,για το σερβις,των 20000 χλμ,στην VOGE DS 500 που κατεχω,και στην αναφορα μου για το προβλημα της λυχνιας check engine,που αναψε και εμεινε αναμμενο, αναφερω τα νεωτερα γεγονοτα.Εγινε ο ελεγχος,και το διαγνωστικο εδειξε προβλημα μειγματος.Αρχικα θεωρηθηκε οτι οφειλετο,σε κακης ποιοτητος βενζινη,και αφου σβηστηκε η ενδειξη,εγινε συσταση να γεμισει το ρεζερβουαρ με 100αρα βενζινη,ελπιζοντας σε λυση του προβληματος.Σημειωτεον,οτι καμμια δυσλειτουργια ,δεν φαινοταν στη χρηση της μοτο,εκτος απο μια ελαχιστη αυξηση της καταναλωσης της ταξεως του 7% περιπου,και μια ανεπαισθητη μειωση της δυναμης,και ανεπαισθητα σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου.Γεμιζω λοιπον με 100αρα το τεποζιτο ,και κανω καμμια 150αρια χλμ με την καινουργια βενζινη,ευχαριστημενος οτι ΔΕΝ θα ξανα αναψει,στο τελος ομως της βολτας ΤΣΟΥΠ,ξανα αναβει ,και παραμενει αναμμενο.Τ'αφηνω στο γκαραζ και την αλλη μερα,παω στα κεντρικα στην Νεα φιλαδελφεια.Εκει μου ξαναβαζουν το διαγνωστικο,μου παιρνουν τα στοιχεια,σβηνουν την ενδειξη,και μου λενε ,οτι θα επικοινωνησουν με το εργοστασιο,για περαιτερω πληροφοριες.Την αλλη μερα ξαναπαω,αφου ειχε ξανα αναψει ,και σε συζητηση με τον αρχιμηχανικο Κο κωστα,μου ειπε οτι ,το εργοστασιο τους ενημερωσε οτι η συγκεκριμμενη ενδειξη ,αφορα δυσλειτουργια ενος αυλού καυσιμου ,που λογω σφιχτων ανοχων δυσλειτουργει σε πολυ υψηλες θερμοκρασιες περιβαλλοντος,ειναι προβλημα ,που εχει αναφερθει και απο αλλους,και αναμενονται κιτ αντικαταστασης ,που μπορω να τοποθετησω οταν ερθουν στην Ελλαδα, και εφ οσον εχουν παρει τα στοιχεια μου θα μου τοποθετηθει αμα τη αφιξει.Σε ερωτηση μου αν κινδυνευει το μηχανακι με αυτην την ενδειξη μονιμα αναμμενη,διοτι θελω να το χρησιμοποιησω μεχρι να ερθουν τα ανταλλακτικα,με διαβεβαιωσε ,οτι δεν υπαρχει κανενας κινδυνος.Οποτε οταν θα εχω νεωτερα ,θα σας ενημερωσω.ΜΕΧΡΙ στιγμης αψογη ενημερωση και εξυπηρετηση απο την voge,και την αντιπροσωπεια της ,στην Ελλαδα.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Δηλαδη μπεκ;
οχι καποιος αυλος πισω απ το μπεκ,(απ οτι καταλαβα)που επηρεαζεται απ την υπερβολικη θερμοκρασια περιβαλλοντος,χωρις ουσιαστικο προβλημα.Θα το δουμε ,οταν ερθει το ανταλλακτικο ανακλησης.
 
Top Bottom