MOTOGP 2017 μπλα μπλα...

MIKEARMY

motoparea...what else?
Δημοσιεύσεις
266
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
BMW 1200 RT 2011
Όνομα
mike
και zundapp πενηνταράκι ρε αρκει να μην εχει ανεβει ο ροσσι πανω
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.178
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
και zundapp πενηνταράκι ρε αρκει να μην εχει ανεβει ο ροσσι πανω



funnyfunnyfunnyfunnyfunnyfunnyfunnyfunnyfunny
 

MIKEARMY

motoparea...what else?
Δημοσιεύσεις
266
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
BMW 1200 RT 2011
Όνομα
mike
έκατσα είδα το motoGP...περίμενα να τερματίσει ο rossi... βαρεθηκα και εφυγα...ειχε σκοτεινιάσει....αμα ειδε κανεις τι ωρα γυρισε το παιδι να το πει να μην ανησυχούμε....
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.178
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
αμα μιλας γιαυτον που ειναι πρωτος στην καταταξη...πλακιτσα εκανε ο γεροντας στα παιδια απ την Ισπανία να γελασει το χειλακι τους τουλάχιστον στην πατριδα τους....
abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

well know member
Δημοσιεύσεις
2.375
Ηλικία
50
Περιοχή
Κρανίδι Αργολίδας. Φωκιανό Αρκαδίας.
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 640 ADV (07)
YAMAHA YZF600R (97) Thundercat
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης
Περιοχή
Κρανίδι Αργολίδας.
Ο Γιατρός το μόνο που κοίταγε ήταν να τερματίσει και δεν το πίεζε καθόλου !!
Μέχρι τώρα όλα είναι μια σούπα και αυτό είναι καλό για εμάς τους θεατές ....
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.178
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Ο Γιατρός το μόνο που κοίταγε ήταν να τερματίσει και δεν το πίεζε καθόλου !!
Μέχρι τώρα όλα είναι μια σούπα και αυτό είναι καλό για εμάς τους θεατές ....

Κάποτε οι αγώνες γίνονταν για το άθλημα, τώρα για τα χρήματα. Ή ήταν πάντα για τα χρήματα;
(
το δανειστηκα απο το διαδίκτυο)
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

well know member
Δημοσιεύσεις
2.375
Ηλικία
50
Περιοχή
Κρανίδι Αργολίδας. Φωκιανό Αρκαδίας.
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 640 ADV (07)
YAMAHA YZF600R (97) Thundercat
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης
Περιοχή
Κρανίδι Αργολίδας.
Κάποτε οι αγώνες γίνονταν για το άθλημα, τώρα για τα χρήματα. Ή ήταν πάντα για τα χρήματα;
(
το δανειστηκα απο το διαδίκτυο)



Αν θες η γνώμη μου ότι όλα γίνονται για τα χρήματα !!
Μόνο όταν είμαστε μικροί και παίζαμε στης γειτονιές τοτε ναι ήταν για την χαρά μας !!
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Αν θες η γνώμη μου ότι όλα γίνονται για τα χρήματα !!
Μόνο όταν είμαστε μικροί και παίζαμε στης γειτονιές τοτε ναι ήταν για την χαρά μας !!

Συμφωνώ ότι όλα γίνονται για τα χρήματα, αλλά .. και εμείς οι απλοί θνητοί χρήματα δεν παίρνουμε αλλά κάτι κερδίζουμε! βλέποντας και μόνο τους αγώνες ... ευχαριστιόμαστε οπτικά, εγκεφαλικά, συναισθηματικά και εγώ προσωπικά ότι τα μηχανάκια στρίβουν εάν έχεις χέρια
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.533
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αναρωτιεστε ακομη για ποιο λογο γινονται οι αγωνες?

Αγωνες φυσικα που λεει ο λογος.Ενα σοου ειναι τα παντα.
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Αναρωτιεστε ακομη για ποιο λογο γινονται οι αγωνες?

Αγωνες φυσικα που λεει ο λογος.Ενα σοου ειναι τα παντα.

Ωραίο σοου όμως!!

και τα strip show για τα λεφτά γίνονται αλλά ... και ωραία είναι και τα απολαμβάνουμε!!
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
Η Γιαμάχα έκανε λάθος επιλογή στα λάστηχα και το πλήρωσε.
Άπαιχτος ο Ντάνος στην κλειστή πίστα.
Τρομερός ο Ζάρκο (1ο Γιαμάχα)
Αλλά και 3ος ο Χόρχες σε μια πίστα που δεν ήταν καλή για το Ντούκο.
Όταν ο άνθρωπος είναι τιμόνι όλα τ άλλα είναι να χουμε να λέμε και για αυτό πέφτει και το χρήμα.
 

MIKEARMY

motoparea...what else?
Δημοσιεύσεις
266
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
BMW 1200 RT 2011
Όνομα
mike
Η Γιαμάχα έκανε λάθος επιλογή στα λάστηχα και το πλήρωσε.
Άπαιχτος ο Ντάνος στην κλειστή πίστα.
Τρομερός ο Ζάρκο (1ο Γιαμάχα)
Αλλά και 3ος ο Χόρχες σε μια πίστα που δεν ήταν καλή για το Ντούκο.
Όταν ο άνθρωπος είναι τιμόνι όλα τ άλλα είναι να χουμε να λέμε και για αυτό πέφτει και το χρήμα.



Ξεχασες τον μαρκες χαχαχα
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
Ο Μάρκςζ θα πάρει τον τίτλο και όλοι το ξέρουν κατά βάθος αυτό... Οπότε...
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.178
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Ο Μάρκςζ θα πάρει τον τίτλο και όλοι το ξέρουν κατά βάθος αυτό... Οπότε...


βαζω και στοιχημα υπερ του αντιθετου....
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.178
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Του Michael Scott από το cyclenews.com


Γενικά απεχθάνομαι τις συγκρίσεις, αλλά ας κάνουμε μερικές.


Η Formula1 είναι ένα άθλημα αρρωστημένα θολό, υπερτιμημένο, απρόσωπο και άσχετο. Ενα πανάκριβο υπερθέαμα χωρίς να συμβαίνει κάτι σημαντικό.

Για να το κάνω χειρότερο, ένα όλο και πιο αδιαπέραστο σύνολο κανόνων που περιλαμβάνουν την αποθήκευση ή την δαπάνη της ενέργειας, έχει ως αποτέλεσμα σε μια δεδομένη στιγμή να μην μπορεί να συγκριθεί το ένα όχημα με το άλλο. Αυτή η διαχείριση ενέργειας σημαίνει ότι η τακτική του αγώνα αποφασίζεται όχι από τον οδηγό αλλά στα pits και επικοινωνείται ασύρματα. Το άθλημα αξίζει να περάσει στην αφάνεια!


Από την άλλη πλευρά έχουμε την αντίθεση του MotoGP.

Είναι συναρπαστικό, γεμάτο ποικιλία και ενθουσιασμό, και ξεχειλίζει από το ανθρώπινο στοιχείο. Ένα γνήσιο άθλημα, που του αξίζει όχι μόνο να γίνει ολυμπιακό αλλά και να αντικαταστήσει την F1 ως το πιο προβεβλημενο διεθνές τηλεοπτικό άθλημα.


Εντάξει, υπερβάλλω. Αλλά λίγο! Μετά από την σεζόν του 2016 με το ρεκόρ σε διαφορετικούς νικητές και τρεις εξαιρετικούς αγώνες στο ξεκίνημα του 2017 πριν ακόμα ξεκινήσουν οι ευρωπαϊκοί αγώνες, το ΜotoGP αξίζει να πάρει όλα τα συγχαρητήρια. Ενώ το πιο πρόσφατο Grand Prix της F1 στη Ρωσία πρέπει να έχει την κριτική που του αξίζει.

Όπως αναφέρει η ρεπόρτερ των London Times, Rebeca Clancy: “…. ο αγώνας δεν θα καταγραφεί στην ιστορία ως ο πιο συναρπαστικός αγώνας….. η έλλειψη συναγωνισμού θα αφήσει στην Liberty κάτι να σκέφτεται για το πώς θα προσελκύσει θεατές”

Ε και λοιπόν; Αυτό το ξέρουμε ήδη. Γιατί πρέπει να μας νοιάζει η F1;


Προσωπικά με νοιάζει γιατί μεγάλωσα παρακολουθώντας και τα δύο. Ασχολήθηκα περισσότερο με τις μοτοσυκλέτες γιατί προτιμώ την ατμόσφαιρα του αθλήματος και τους ανθρώπους που ασχολούνται με αυτό.


Όμως μεγαλύτερη σημασία έχει το εξής: Υπάρχουν σημάδια σε όλο αυτό που πρέπει να τα προσέξει το MotoGP; Γιατί τίποτε δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται. Και πέρα από αυτό, πολύ συχνά έχουμε την περίπτωση οι αγώνες μηχανοκίνητων να είναι εγγενώς βαρετοί προσφέροντας ένταση αντί για δράση.


Βέβαια, η ένταση περισσότερο και όχι ο ενθουσιασμός δεν εμπόδισαν ποτέ την δημοτικότητα του ποδόσφαιρου, αλλά εδώ μιλάμε για μια εντελώς διαφορετική δυναμική. Τουλάχιστον είναι προσωποκεντρικό άθλημα: οι συμμετέχοντες έχουν πόδια χέρια και αισθήματα. Μερικές φορές ειλικρινή.

Το MotoGP είναι προσωποκεντρικό με την ίδια έννοια. Οι οδηγοί φαίνονται φυσιολογικοί άνθρωποι σε αντίθεση με τους οδηγούς της F1 που όταν βγάζουν το κράνος τους (σπάνια) είναι όλοι μουτρωμένοι εκτός από τον νικητή του αγώνα.

Είναι σημαντικό ομώς να δούμε πώς ήταν τα πράγματα στο MotoGP πριν κάνει την εμφάνισή του ο μεγάλος σόουμαν Rossi και φέρει κόσμο και τεράστιο τηλεοτπικό κοινό στους αγώνες.

Την εποχή του Doohan, οι οδηγοί ήταν το ίδιο σκυθρωποί με τους οδηγούς της F1.


To θέαμα του Mick με την Honda να ταπεινώνει τους πάντες μπορεί να ήταν εντυπωσιακό αλλά δεν ήταν ούτε διασκεδαστικό ούτε εποικοδομητικό.


Αντίθετα με την F1 το MotoGP κατάφερε να κάνει πιο προσιτούς τους αγώνες, απλουστεύοντας την τεχνολογία και όχι κάνοντάς την πιο περίπλοκη.

Με αυτόν τον τρόπο ο σύγχρονος χάρτης των αγώνων επανασχεδιάστηκε. Ίσως έγινε εις βάρος της τεχνολογίας αλλά μέχρι τώρα φαίνεται να έχει καλά αποτελέσματα.

Σε ένα μικρότερο βαθμό, ο δημόσιος “σωστός” λόγος που επιβάλλουν οι δημόσιες σχέσεις δεν έχει ακόμη κυριαρχήσει. Πάλι εξαιτίας του φαινομένου Rossi, οι οδηγοί δεν έχουν γίνει φερέφωνα των χορηγών τους.


Ας είμαστε όμως επιφυλακτικοί. Η επιτυχία του MotoGP δεν ήταν αποτέλεσμα της αναζήτησης του αθλητικού ιδεώδους αλλά ενός επιτυχημένου επιχειρηματικού μοντέλου. Τα πάντα είναι θέμα κέρδους. Και εκεί ακριβώς έχασε την μπάλα η F1.


www.motoria.gr
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
Το τι κάνουν στη φ1 είναι πρόβλημα τους και μάλιστα σοβαρό. (Σε πιανει ύπνος)
Το κακό είναι όμως ότι όλοι οι χαχόλοι της φ1 μετακομίζουν στα μοτοτζιπι και αυτό είναι πρόβλημα.
Όλα τα γίδγια οι Ισπανοί έχουν έρθει δω χάμου και τα έχουν κάνει πτν όλα.
Γιατί? Γιατί έτσι κανόυν στη Φ1...
Ε ΤΡΑΒΑ ΣΤΗ Φ1 ΡΕ ΚΟΠΑΝΕ και μη μας ζαλίζεις τα ΟΥΜΠΑΛΑ !

1 έφτιαξαν τη μοτο 2 και τώρα ψάχνουνε μοτέρ
2 έφτιαξαν τη μονομάρκα στα λάστιχα και τώρα βλέπουν ότι η ΚΩΛΟ μισελέν δεν μπορεί
να φτιάξει λάστιχα της ανθρωπιάς
3 Πιλότoι από το WSBK δεν φτάνουν πια στα motgp
4 Στη moto3 τρέχουν μόνο παιδάκια....

Αδυνατούν δε να καταλάβουν πως οι μικρές κατηγορίες είναι ΑΛΛΟ ΣΠΟΡ και δεν μπορεί αν είναι (μονο) φυτόριο για τα μεγάλα.
Στη φ1 όμως όλα γυρίζουν γύρω από το μεγάλο τσιρκο οπότε...
Βαρέθηκα όλους άσχετους μανατζαραίους, του κώλου, που δεν έχουν ιδέα από το σπορ αλλά επιμένουν στις μλκιες τους.
Bcd


Ωρεεεεε ενα κουνούπιιιιιι..... (άσχετο)
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
fp1 le mans
1 43 Jack MILLER AUS EG 0,0 Marc VDS Honda 291.8 1'37.467
2 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 293.5 1'38.755 1.288 / 1.288
3 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 293.2 1'39.248 1.781 / 0.493
4 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 293.5 1'39.607 2.140 / 0.359
5 76 Loris BAZ FRA Reale Avintia Racing Ducati 287.9 1'40.427 2.960 / 0.820
6 17 Karel ABRAHAM CZE Pull&Bear Aspar Team Ducati 293.4 1'40.528 3.061 / 0.101
7 38 Bradley SMITH GBR Red Bull KTM Factory Racing KTM 288.0 1'40.817 3.350 / 0.289
8 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 291.9 1'40.894 3.427 / 0.077
9 19 Alvaro BAUTISTA SPA Pull&Bear Aspar Team Ducati 298.6 1'41.024 3.557 / 0.130
10 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 297.8 1'41.307 3.840 / 0.283
11 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 295.8 1'41.562 4.095 / 0.255
12 94 Jonas FOLGER GER Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 287.9 1'41.644 4.177 / 0.082
13 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 274.3 1'41.854 4.387 / 0.210
14 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 298.6 1'41.871 4.404 / 0.017
15 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Racing Ducati 294.6 1'41.887 4.420 / 0.016
16 99 Jorge LORENZO SPA Ducati Team Ducati 287.2 1'41.947 4.480 / 0.060
17 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Racing Ducati 294.9 1'42.040 4.573 / 0.093
18 53 Tito RABAT SPA EG 0,0 Marc VDS Honda 293.4 1'42.094 4.627 / 0.054
19 22 Sam LOWES GBR Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 293.6 1'42.243 4.776 / 0.149
20 50 Sylvain GUINTOLI FRA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 292.5 1'42.891 5.424 / 0.648
21 8 Hector BARBERA SPA Reale Avintia Racing Ducati 300.3 1'42.953 5.486 / 0.062
22 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 287.1 1'43.114 5.647 / 0.161
23 44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 294.7 1'43.519 6.052 / 0.405
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
fp3 στεγνο και βατερλω για πολλους

145 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Racing Ducati 302.6 1'35.674
2 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 299.4 1'36.035 0.361 / 0.361
3 43 Jack MILLER AUS EG 0,0 Marc VDS Honda 291.2 1'36.122 0.448 / 0.087
4 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 297.1 1'36.185 0.511 / 0.063
5 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 294.0 1'36.354 0.680 / 0.169
6 17 Karel ABRAHAM CZE Pull&Bear Aspar Team Ducati 296.6 1'36.497 0.823 / 0.143
7 44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM 304.3 1'36.612 0.938 / 0.115
8 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 298.1 1'36.616 0.942 / 0.004
9 76 Loris BAZ FRA Reale Avintia Racing Ducati 291.7 1'36.752 1.078 / 0.136
10 38 Bradley SMITH GBR Red Bull KTM Factory Racing KTM 294.7 1'36.805 1.131 / 0.053
11 19 Alvaro BAUTISTA SPA Pull&Bear Aspar Team Ducati 300.9 1'36.821 1.147 / 0.016
12 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 301.3 1'36.823 1.149 / 0.002
13 22 Sam LOWES GBR Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 293.6 1'36.839 1.165 / 0.016
14 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Racing Ducati 299.1 1'36.873 1.199 / 0.034
15 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 297.1 1'37.464 1.790 / 0.591
16 94 Jonas FOLGER GER Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 298.7 1'37.610 1.936 / 0.146
17 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 295.9 1'37.772 2.098 / 0.162
18 53 Tito RABAT SPA EG 0,0 Marc VDS Honda 294.2 1'38.888 3.214 / 1.116
19 50 Sylvain GUINTOLI FRA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 299.7 1'38.931 3.257 / 0.043
20 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 292.1 1'39.730 4.056 / 0.799
21 8 Hector BARBERA SPA Reale Avintia Racing Ducati 301.9 1'40.373 4.699 / 0.643
22 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 289.1 1'41.354 5.680 / 0.981
23 99 Jorge LORENZO SPA Ducati Team Ducati 291.1 1'41.608 5.934 / 0.254
 
Top Bottom