Στα χιλιόμετρα που θα πας δικαβαλος ,ούτε το προηγούμενο μοντέλο είχε θέμα.
Τώρα αν θες τριβαλιτσος ,2καβαλος και να πας με 200 ,ε όχι.
Τότε γιατί να το πάρω;
Να πηγαίνω με 120;
Άσε παίρνω το Benelli τότε
Sent from my iPhone using Tapatalk
Στα χιλιόμετρα που θα πας δικαβαλος ,ούτε το προηγούμενο μοντέλο είχε θέμα.
Τώρα αν θες τριβαλιτσος ,2καβαλος και να πας με 200 ,ε όχι.
Γειά σου Νικόλα με την εργαλειάρα, περιμένουμε να δούμε την νέα Τ το 2021 που τόσο υπερηφανεύονται οι Αυστριακοί, αν είναι έτσι όπως παινεύονται θα είναι το απόλυτο εργαλείο για τα δικά μου γούστα...Είδωμεν.....Καλημέρα σε όλους σας. Εδώ και 4,5 χρόνια οδηγώ το ΚΤΜ 1290 Adv T 2015. Η μοτοσικλέτα έχει 42000km, και Δόξα το Θεό δεν έχει βγάλει κάτι. Αλλάζω λάδια φίλτρα κάθε 10000km και μεγάλο service στα 30000km. Το θεωρώ αρκετά αξιόπιστο. Η λειτουργία του, είναι τραχιά σε σχέση με πολλές άλλες μοτοσικλέτες. Όμως είναι μία μοτοσικλέτα η οποία σε κάνει να χαμογελάς κάθε φορά που την καβαλάς. Σου δίνει ένα αίσθημα ασφάλειας που δεν το έχω νοιώσει σε άλλη μοτό. Η κάλυψη από τον αέρα είναι άψογη για το ύψος μου 1,90. Μέχρι τα 200km δεν χρειάζεται καν να σκύψω, και με την ζελατίνα να είναι σε μεσαία περίπου θέση. Όσον αφορά τις βαλίτσες. Το κούνημα με βαλίτσες έρχεται στα 190-200km. Η ΚΤΜ έχει βγάλει τις πλευστές βάσεις (270ευρώ) τις οποίες δεν έχω βάλει διότι δεν κινούμαι με τέτοιες ταχύτητες τριβάλιτσος. Χωρίς βαλίτσες η μοτοσικλέτα ανεβάζει χωρίς δισταγμό και κουνήματα στα 260+ km. Η 1η ταχύτητα στο κιβώτιο είναι αρκετά κοντή. Οι 4η-5η είναι ταχύτητες αρκετά δυναμικές και με εντυπωσιακές ρεπριζ. Η 6η ταχύτητα είναι αρκετά μακριά, και ο κινητήρας την αποδέχεται χωρίς αντιρρήσεις, μετά τα 120-130km. Η κατανάλωση με ταχύτητες 140-160 είναι στα 6,5λτ. Η μοτοσικλέτα καταναλώνει αρκετό πίσω λάστιχο, και εννοείται χωρίς καγκουριές. Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις μου είναι πολύ βολικές διότι δεν γνωρίζω και πολλά από ρύθμιση αναρτήσεων. Με το σωστό κάθε φορά seetup των αναρτήσεων, οδηγείς συνεχώς, με τα πόδια να είναι στο ίδιο ύψος από το έδαφος. Τα φρένα του είναι εντυπωσιακά και το Corner Abs, όντως κάνει θαύματα. Τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά καλούδια που διαθέτει η μοτοσικλέτα, είναι ευπρόσδεκτα και βοηθούν τον αναβάτη (πχ έλεγχο πίεση ελαστικών, θερμαινόμενα γκριπ και σέλες οδηγού-συνοδηγού, cruise control, Αυτόματους γωνιακούς προβολείς τριων σταδίων φωτισμού). Το τεπόζιτο των 30λτ θα σε πάει άνετα 400+ χιλιόμετρα με υψηλές ταχύτητες. Στα μεγάλα ταξίδια η μοτοσικλέτα είναι άνετη και καταπίνει εύκολα 1000+ χιλιόμετρα ημερησίως. Θα φθάσεις στον προορισμό σου ατσαλάκωτος και με προσμονή να ξημερώσει η επόμενη μέρα για να την ξαναοδηγήσεις. Συμπερασματικά θεωρώ ότι η μοτοσικλέτα, η οποία βγήκε για να χτυπήσει την BMW 1200 GS ADV, είναι μια ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα και σε τιμή αρκετά ανταγωνιστική σε σχέση με την γερμανική ναυαρχίδα._
Μάνο καλημέρα. Οντως έχουμε πολύ καιρό να βρεθούμε. Μετά τον κορωνοιό θα κοιτάξω να έρθω σε μια μάζωξη της motopareas να πιούμε κανένα τσιπουράκι. μέχρι τότε να εχετε υγεία και υπομονήΓειά σου Νικόλα με την εργαλειάρα, περιμένουμε να δούμε την νέα Τ το 2021 που τόσο υπερηφανεύονται οι Αυστριακοί, αν είναι έτσι όπως παινεύονται θα είναι το απόλυτο εργαλείο για τα δικά μου γούστα...Είδωμεν.....
Α ανυπομονώ να ξαναβρεθούμε να πιούμε κάνα τσίπουρο με γλυκάνισο, ξέρεις εσύ.....
Τότε γιατί να το πάρω;
Να πηγαίνω με 120;
Άσε παίρνω το Benelli τότε
Sent from my iPhone using Tapatalk