Μάνο έχω οδηγήσει αρκετά την προηγούμενη έκδοση "Τ" η οποία μου άφησε πολύ καλή εντύπωση σχεδόν παντού, εκτός από το δούλεμα του κινητήρα στις πολύ χαμηλές στροφές που είναι κάπως τραχύς, χαρακτηριστικό των ΚΤΜ. Δηλαδή στην κίνηση χρησιμοποιείς τον συμπλεκτη αρκετά παραπάνω κάνοντάς το κουραστικό, αλλά εδώ που τα λέμε αυτές οι μοτό δεν είναι κατασκευασμένες να λειτουργούν σε τέτοιες συνθήκες. Κουράζεται το μοτέρ, ανεβάζουν θερμοκρασία, το βεντυλατερ δουλεύει υπερωρία, είναι δυσχρηστες γενικά λόγω κυβικών αλλά και βάρους. Όλα βέβαια είναι θέμα συνήθειας, ιδιαιτερα γι αυτούς που έχουν μια μηχανή για όλα.
Η καινούργια έκδοση δεν ξέρω πόσο θα διαφέρει από την παλιά και δεν το λέω από θέμα εξοπλισμού αλλά από θέμα αίσθησης. Σίγουρα το επανασχεδιασμενο τεπόζιτο θα δίνει άλλη αντίληψη στο βάρος που διαχειρίζεσαι, ιδιαιτερα σε κλειστούς επιτοπιους χειρισμούς όπως μανούβρες παρκαρισματος, διηθησεις κτλ.
Σχετικά με την λαίλαπα πάντως θα δεις μεγάλη διαφορά, όχι τόσο στη συνολική δύναμη αλλά πιο πολύ στην απόκριση του γκαζιού, στο άρπαγμα γενικά και ειδικά στις μεσαίες όπου εκεί ο LC8 διαολιζεται. Είναι γενικά πιο διασκεδαστικος σαν κινητήρας από τον CP3, πιο άμεσος στο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά πιο νευρικός για κάποιον που έχει συνηθίσει τη φιλικότητα ενός ιαπωνεζικου μοτέρ.
Γενικά σαν σύνολο η μοτό, είναι αρκετά πιο χρηστική δεδομένου ότι μπορείς να το φορτώσεις αρκετά, να ταξιδεύεις δικάβαλος τριβαλιτσος με αρκετή άνεση, στρίβοντας τέρμα σε επαρχιακούς η προσπερνωντας 3 νταλίκες στη σειρά, έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από μαμά, εκπληκτικά φρένα, εχει τεράστια αυτονομία +400χλμ και γενικά είναι ένα ολοκληρωμένο σύνολο,και όλα αυτά από τη μάνα του, δεν χρειάζεται να του βάλεις απολύτως τίποτα, το παίρνεις και φεύγεις για Μογγολία που λέει ο λόγος.
Υπάρχουν κάποια θέματα αξιοπιστίας τα οποία όμως νομίζω ότι είναι υποφερτά και διαχειρισιμα.
Όχι, δεν είναι η μηχανή που θα της αλλάζεις μόνο λάδια ξύδια βενζίνη και θα γράψεις 300Κ χλμ. Θα σε ταλαιπωρήσει ελαφρά, βγάζοντάς σου *****ιούλες, αλλά προσωπικά μιλώντας, δεν είναι για μένα αυτός αποτρεπτικός παράγοντας να απορρίψεις ένα τέτοιο μηχανικό σύνολο γιατί είμαι διατεθειμένος να το υποστώ.