Ένα πράγμα που έμαθα με τα μηχανάκια, είναι ότι τίποτα δεν είναι πανάκεια, εκτός από κάποιες κραυγαλεες περιπτώσεις.
Ακούμε ότι το τάδε μηχανάκι κουνάει, το άλλο κάνει αυτό, το άλλο κάνει εκείνο και αμέσως νομίζουμε ότι όλα τα συγκεκριμένα μοντέλα έτσι είναι.
Όχι δεν είναι έτσι. Δεν κουνάει το 1290, ούτε σπάνε τα καλάμια στα BMW και σκοτώνουν κόσμο.
Το γεγονός ότι σε ορισμένα υπάρχει αστοχία υλικού, ναι ισχύει.
Το γεγονός ότι ο αναβάτης δεν ξέρει να ρυθμίσει τις αναρτήσεις σύμφωνα με το βαρος του και φορτώνει το μηχανάκι όπως να'ναι, ναι ισχύει.
Το γεγονός ότι ορισμένοι δεν ξέρουν ούτε να κάτσουν απάνω στο μηχανάκι, ναι ισχύει.
Πολλά ισχύουν.
Μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο καζάνι γιατί είναι άδικο.
Σχετικά με το 1290S, η ΚΤΜ δεν έβγαλε στην παραγωγή ένα μηχανάκι τουρισμού, αλλά ένα επιθετικό, ψηλό street, το οποίο προσφέρει συνεχείς εκσπερματισεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Εξου και αυτή η ιπποδύναμη, η οποία εξηπηρετει τη ροπή πιο πολύ. Η ροπή είναι το ζητούμενο, όχι η τελική ταχύτητα. Αυτή η κλωτσιά που τρως όταν βγαίνεις από ένα πέταλο, και μοιράζεις τσάι σε gs, Tracer, και ότι άλλο βρεθεί στο διάβα σου, λόγω της εκπληκτικης λειτουργίας του LC8 στις μεσαίες.
Ειναι λάθος (πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη) να λέμε ότι το μηχανάκι είναι τουριστικό, γιατί δεν είναι.
Μιλάω πάντα για το S, γιατί αυτό όρισε ο νηματοθετης.
Τουριστικό είναι το gelande strasse, το οποίο το φορτώνεις σαν γαϊδούρι και γυρνάς όλη την Ευρώπη. Και ταξιδεύεις όμορφα, άνετα και πολιτισμένα, και αμαλαχει να πούμε το ρίχνεις και στο χώμα αναλόγως πόσο χερας είσαι. (ευτυχώς υπάρχουν πολλοί τρελοί).