Θα ήθελα να μάθω ποιες είναι αυτές οι μηχανές όπου σταματάς στο φανάρι με 5η 4η και κατεβάζεις στη νεκρά όπως τα παπια.
Αυτό βέβαια δεν είναι φυσιολογική συμπεριφορά αναβάτη να φτάνεις στο φανάρι και να μην έχεις κατεβάσει ταχύτητες.
Δε μπορώ να το βάλω λοιπόν στα αρνητικά αφού αυτός είναι κανόνας.
Είναι σα να λέμε ότι δε ξεκινάει το μηχανάκι με 4η
Προσωπικα οσα μηχανακια ειχα ή εχω στην ιδιοκτησια μου δεν θυμαμαι να ειχα ιδιαιτερα στο μυαλο μου την αγωνια αν θα μπει η 1η ταχυτητα σταματημενος στο φαναρι ή στα διοδια ..... το πολυ πολυ μερικες φορες καμμια γερη ξερογκαζια ή λιγο τσουλισμα μπρος πισω , τεχνικες που στο συγκεκριμενο μηχανακι δεν δουλεψανε ... και γι΄αυτο μου προξενει τοση ιδιαιτερη εντυπωση το καινουργιο Ηοnda .... με το φημισμενο σασμαν , βελουδο.....!
Βιτσιοζο παραμενει το Cbf 250 , σταματημενο στο φαναρι για να βαλεις νεκρα θελει γκαζωμα στις 5000 στροφες ... ουτε μία παρακατω.
Λοιπον απο σημερις ... αρχισε να ακουει στα κατεβασματα ... κατα μιαν εννοια.
Αφηνοντας λιγο τον συμπλεκτη - σαν να θελουμε να ξεκινησουμε - ακουγεται εκ των υστερων ( με χρονο-καθυστερηση χρηματοκιβωτιου....
), το ανατριχιαστικο "κλανκ" , οποτε μετα κατεβαζουμε την επομενη ταχυτητα (που δεν κομπλαρει φυσικα ) και παιζουμε παλι με τον συμπλεκτη , επαναλαμβανοντας την ιδια διαδικασια ... κλανκ-κρανκ-κλανγκ .... και καποια στιγμη φτανουμε και στην επιθυμητη 1η.
Ισως θελουνε στρωσιμο ακομη οι δισκοι του συμπλεκτη ή γενικως το σασμαν οπου τωρα μετα απο 600 km ρονταρισματος τουλαχιστον μπαινουν λιγο πιο αθορυβα οι ταχυτητες.
Σημειωση: στο πρωινο ξεκινημα , με κρυα τα λαδια το σασμαν δουλευει ρολοι σε ολες τις περιπτωσεις....
Καταναλωση με αυξημενο γκαζι , 3,8 λιτρα / 100 km ..... προς το παρων....!
Φωτα στην σημερινη νυχτερινη οδηγηση .... αρκετα καλη διαχυση η μεσαια σκαλα αλλα αξιοσημειωτα αρκετα καλη η μεγαλη σκαλα στο μακρινο στοχευμα.
Για προβολακια δεξια αριστερα ωστε να φτασουμε το ... τελειο , θα διευθετηθει εν παροδω του χρονου....!