Το πήρα χτες για τεστ ραιντ. Ήταν πολύ καλύτερο απο ότι το περίμενα και αν αντέξει στον χρόνο πραγματικά σε αυτην την τιμή θα ναι η απόλυτη αγορα για όποιον το πάρει.
Πρώτη εντύπωση απο κοντά θετική, μαζεμένο μηχανάκι και σχετικα όμορφο, τα κάγκελα μεγάλα και άσχημα. Η ζελατίνα με τα φτεράκια στο πλάι καλή αν και το αλουμίνιο για την ρύθμιση του ύψους λίγο ψεύτικο, πάντως ρυθμίζεται καλά και δεν θα χρειαστείς άλλη ζελατίνα όπως με τα περισσότερα αντίστοιχα, με ένα φρυδάκι πάνω είναι τέλεια.
Το συγκεκριμένο μηχανάκι είχε 16000 χιλιόμετρα, και με είπε οτι είναι αυτό που είχε το μοτό. Δεν είδα πουθενά να έχει ξεθωριασμένα πλαστικά ή να τρίζει οτιδήποτε. Σε κάτι βίντεο είχα δει τους κόκκινους ρυθμιστές της ανάρτησης να έχουν ξεθωριάσει μετά απο καιρό αυτό ακόμα τουλάχιστον δεν είχε τίποτα τέτοιο. Το κοντέρ άσχημο με το γκρι πλαίσιο που έχει αλλα καλό στην χρήση, έχει όλα τα βασικά που θες.
Καβαλάω δικάβαλο και ξεκινάμε. Το μοτεράκι του είναι ωραίο και όντως μου θύμισε το βέρσις. Ίσως μισό κλικ πιο αδύναμο ( ήμουν δικάβαλο οποτε μπορεί για αυτό) αλλα με την ίδια γραμμικότητα, ανοίγεις τέρμα γκάζι και απλά ανεβάζει στροφές όπως το βερσάκι γραμμικά, στο δυναμόμετρο πρέπει να ναι τελείως ευθεία η γραμμή μέχρι και τις 8-8,5Κ στροφές, κάπου στις 10 πρέπει να ναι τα κόκκινα. Έχει 2 χάρτες τουρ και σπορ, αισθάνεσαι μία διαφορά και πραγματικά ο τουρ ακόμα και σε πάγο να σουν είναι άχρηστος.
Η σέλα πολύ καλή, *****ή και δεν γλιστράει. Η συνοδηγός την λάτρεψε, δεν γλιστράει και δεν νιώθει κάθε λακκούβα στην σπονδυλική όπως στο τρίπλ. Αναρτήσεις μαρέσαν πολύ. Φανταζόμουν οτι θα ναι κάτι σαν το cb500 αλλα όχι, απορροφάνε καλά σαμάρια και λακκούβες, δεν βουλιάζουν και δεν χοροπηδάνε. Έχουν και 1-2 ρυθμίσεις, νομίζω για προφόρτιση και απόσβεση αλλα δεν τα είδα καθόλου.
Τα φρένα ικανοποιητικότατα αλλα χωρίς καλή αίσθηση, με μία άλλη τρόμπα φαντάζομαι θα ναι πολύ καλύτερα. Το abs ήθελε κόπο για να μπει. Το συγκεκριμένο είχε και καινούργια λάστιχα κάτι bridgestone ax νομίζω. Με ένα σ21-22 θα ταν λουκούμι. Γενικά έπεφτε ωραία και έυκολα στις στροφές και κράταγε καλά γραμμή πλαγιασμένο. Όταν λέω για στροφές φανταστείτε την γέφυρα στο σεφ, τα εσάκια του κηφισού και της παραλιακής τερμα συγγρού κλπ, και ήμουν δικάβαλο με δανεικό μηχανάκι οπότε η γνώμη εδω είναι τελείως υποκειμενική.
Στον δρόμο στην αρχή που ανέβηκα Κηφισό μετά τα 120 είχε βαβούρα στο κράνος απτον αέρα. στο κατέβασμα ανεβασα την ζελατίνα και 140-160 ήταν καλά ,με ένα φρυδάκι θα ναι τέλεια μιας και ηδη είναι μεγάλη. Μέχρι τα 170 πήγε καλά μετά φαντάζομαι θα ναι όπως τα υπόλοιπα της κατηγορίας του, θυμάμαι και το βέρσις που ήθελα να το πάρω και μετά τα 180 απλά κάθεσαι και βλέπεις τα χιλιόμτετρα στο κοντέρ να ανεβαίνουν κατα ένα σιγά σιγά.
Δεν μου άρεσε το κιβώτιο του. Σε όλες τις σχέσεις ο λεβιές ήταν σκληρός, μεγάλη διαδρομή και ένιωθα αντίσταση στο πάνω κάτω, ήθελε να σπρώξεις για να αλλάξεις. Δεν μου άρεσε καθόλου. Δεύτερο οτι ανέβαζε θερμοκρασία. Σταμάτησα λίγο και μέχρι να βγάλω γάντι άναψε βεντιλατέρ. Στην κίνηση δούλευε 85 και πάνω. και στην πορεία πάλι δούλευε 80+. Οπότε καλοκαίρι στην πόλη ίσως να ναι ζόρι.
Προσωπικά αν είχε φύγει το τριπλ πιστεύω οτι θα το παιρνα. Είναι καλό για καθημερινό μηχανάκι και μια εκδρομούλα. Εκτός απο κιβώτιο και θερμοκρασία τα άλλα που "δεν μαρέσου" είναι τα ίδια με όλα τα υπόλοιπα της ίδιας κατηγορίας, δεν έχουν γκάζι και πρέπει να φτιάξεις λίγο φρένα και ανάρτηση για να το ευχαριστηθείς περισσότερο αλλά αυτά τα ξέρεις απο πριν. Για αυτό τον λόγο δεν έδωσα 8500 για το βέρσις αλλα στα 5000 μηχανάκι που ουσιαστικά χάνει λίγο σε σχέση με τα 650ρια που κανουν 8500 και είναι πολύ καλύτερο απο cb,trk που ναι στα 6-7000 είναι μια πολύ καλή αγορά για αυτόν που ξέρει τι θα πάρει και τι να περιμένει. Στο μαγαζί ρώτησα για το pcx που σκέφτομαι πολύ να ξαναπάρω το οποίο κάνει 3300 και του 21 3500, για 125cc σκουτεράκι και οι άλλοι δίνουν ολόκληρη μηχανή 4900.
Ο χρόνος θα δείξει πως θα πάει.