N
notakos600
Guest
Από τα βάθη της Μαντζουριας, αλλά ως είθισται θα κατασκευάζει μοτερ για καποιον μεγάλο...πρωτη φορα βλεπω αυτη τη μαρκα
Απο που ειναι?
Από τα βάθη της Μαντζουριας, αλλά ως είθισται θα κατασκευάζει μοτερ για καποιον μεγάλο...πρωτη φορα βλεπω αυτη τη μαρκα
Απο που ειναι?
Ωπα... Λες ε;
Εισαγωγεας ο κυριος απο πανω ειναι?
Δικτυο υπαρχει ανα την Ελλαδα?
Ιστορικο της εταιριας στην Ελλαδα?
πρωτη φορα βλεπω αυτη τη μαρκα
Απο που ειναι?
Παναγιωτη σε μια αγορα με τοσο μεγαλο δελεαρ θα κοιτουσα το δικτυοΔεν λεω γιατι δεν ξερω.Επειδη ομως την ειχα πατησει στο παρελθον "φυσαω και το γιαουρτι".Φυσικα οτι και να γινει δινεις παιρνεις και τελειωνει η δουλεια.
Χρηστο δεν καταλαβα που αναφερεσε.
Το nc 700 γι'αυτό μοσχοπουλησε , γιατί έκαιγε λίγο μέχρι 120 χλμ/ ώρα και επειδή έπαιρνες made in japan honda 700 cc με 7.500!650cc με ένα ταληρο; :p
Στόχοι το πιο πιθανό. Αν και οι Κινέζοι είναι πιο ελαστικοί και δεν πατάνε τον συμβεβλημένο έμπορα ποτέ στο λαιμό.Μην ειστε συνωμοσιολογοι!!! Μπορει να θελουν να πιασουν στοχους,γι αυτο και οι προσφορες!!
Το περιοδικό ΜΟΤΟ έχει ένα CF 650 ΜΤ για υπηρέτρια που σαφώς το χρησιμοποιούν όλοι, του έχουν ξεσκίσει τα ράμματα, από την ημέρα Νο1 πάει τέρμα γκάζι, έχει κάνει τρελλό enduro, πάει και έρχεται Σέρρες αυθημερόν και μέχρι σήμερα που έχει πάνω από 15000χλμ δεν έχει κάνει κιχ το καυμένο.
Γιατί υπάρχουν καταγραφές από CF σε βάθος χρόνου? Έχει πάρει κανείς και να γράψει εμπειρίες μετά από 1-2 χρόνια χρήσης? Για να δούμε τελικά αν αξίζει να πάει στα καλά ή στα μέτρια.Αν θυμάμαι καλά είχε ανοιχτεί ένα θέμα δω μέσα αλλά ουσιαστική απάντηση δεν δόθηκε.Έχεις ένα δίκιο αλλά το χάνεις όταν βάζεις στην ίδια παράγραφο τα κινέζικα τελευταίας διαλογής που σκουριάζουν με το φύσημα του αέρα με το cf moto.
Υπάρχουν καλά κινέζικα και κακά κινέζικα.
[...]
Ρε το πάνε στα βουνά και του πίνουν το αίμα με το καλαμάκι, δεν σπάει με τίποτα, μόνο με μια βίδα του συμπλέκτη είχαν ένα θεματάκι, μιλάμε βράχος το εργαλείο, το αγόραζα χαλαρα , άκου 4900€...Το φόρτωσαν και σαν μουλάρι με τον φωτογραφικό εξοπλισμό στο τεστ των μικρών ον οφ στην Ρουμανία. Έκανε την υπηρέτρια και εκει. 3000 χλμ σε 4-5 μέρες
Μάνο για ρώτα τους για τη Benneli να δούμε τι θα πουν!Ρε το πάνε στα βουνά και του πίνουν το αίμα με το καλαμάκι, δεν σπάει με τίποτα, μόνο με μια βίδα του συμπλέκτη είχαν ένα θεματάκι, μιλάμε βράχος το εργαλείο, το αγόραζα χαλαρα , άκου 4900€...
αλλά τόση φτηνια σημαίνει ότι έχει περάσει στα μέρη της μηχανής.
Επειδή τα λέω καλά με άνθρωπο που κάνει τεστ για λογαριαμό του περιοδικού (όνομα δεν λέω) για το συγκεκριμένο έχουν ψοφίσει στα γέλια, όχι λόγω αξιοπιστίας αλλά οδικής συμπεριφοράς.Μάνο για ρώτα τους για τη Benneli να δούμε τι θα πουν!
Θάνο δεν αντιλέγω για το μοτέρ αλλά αυτό είναι το 30% μιας μοτοσυκλέτας.Νίκο δεν ισχύει εδώ ,γιατί το μοτέρ είναι ίδιο με του Versys ,το οποίο φτιάχνεται Ταυλανδη αν δεν απατωμαι. Η cf έχει quality standards στην παραγωγή που εγγυώνται καλή συναρμολόγηση δεύτερον.
Η φτηνγ τιμή εδώ Ευρώπη,είναι λόγω αλλαγής νομοθεσίας ρύπων που φοβούνται μη τους μείνει στο ράφι.
Η " φτηνια" θα φανεί σε περιφερειακά όχι "κρίσιμα" σημεία αξιοπιστίας της μοτό,όπως ελαστικά/ διακόπτες/τακάκια/φλας κτλ
Τα abs φρένα στο bev πρώτης παραγωγής ήταν brembo και εμφανίζαν σοβαρή δυσλειτουργία με κίνδυνο θανατηφόρου ατυχήματος.
Τώρα που έβαλαν κινεζικα abs είναι σούπερ. Αίσθηση, λειτουργία, διάρκεια...
Γιατί μάλλον δεν ήθελε να επενδύσει για να πάει με τις προδιαγραφές που ζητάνε οι Κινέζοι..Θάνο δεν αντιλέγω για το μοτέρ αλλά αυτό είναι το 30% μιας μοτοσυκλέτας.
Τα υπόλοιπα με διστάζουν.Γιατί άραγε δεν τα κράτησε η ΤΕΟΜΟΤΟ?
Γιατί υπάρχουν καταγραφές από CF σε βάθος χρόνου? Έχει πάρει κανείς και να γράψει εμπειρίες μετά από 1-2 χρόνια χρήσης? Για να δούμε τελικά αν αξίζει να πάει στα καλά ή στα μέτρια.Αν θυμάμαι καλά είχε ανοιχτεί ένα θέμα δω μέσα αλλά ουσιαστική απάντηση δεν δόθηκε.
Καλά για την Honda δεν έχεις και άδικο!