Sapiokaravo
well know member
Μετα τα PEUGEOT που ηδη εχετε παρει....ακολουθουν OPEL και MAZDA πιθανον,Όλι Ρεν
Ολι Ρεν
Όχι άλλα cittoen
ιδια αφεντικα ειναι...ο Γιαννης και ο Πολυχρονης!
Τελευταία επεξεργασία:
Μετα τα PEUGEOT που ηδη εχετε παρει....ακολουθουν OPEL και MAZDA πιθανον,Όλι Ρεν
Ολι Ρεν
Όχι άλλα cittoen
Κουκλί και θηρίο.Το αυτοκίνητο των ονείρων μου...
Subaru Impreza WRX STi 22B
Το 22Β έκανε το ντεμπούτο του, το 1998. Ήτανε μια ξεχωριστή έκδοση της σειράς Impreza, και έβγαινε ως 2πορτο κουπέ μόνο. Η παραγωγή έλαβε χώρα μεταξύ τον Μάρτιο και τον Αύγουστο του 1998, με μόλις 400 αυτοκίνητα μόνο να έχουν παραχθεί.
Το συγκεκριμένο μοντέλο βγήκε ως επετειακό για τα 40 χρόνια που έκλεισε η εταιρία τότε, όπως και για την 3η συνεχόμενη νίκη στο WRC. Αξίζει να σημειωθεί οτι σε μόλις 48 ώρες, και τα 400 κομμάτια είχαν ήδη πουληθεί!
Πέρα όμως απο τα 400 κομμάτια για την εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας, παράχθηκαν άλλα 16 για την Αγγλία, 5 για την Αυστραλία και 3 πρωτότυπα μοντέλα. Τα 16 Subaru που είχαν προορισμό την Αγγλία τροποποιήθηκαν για να αποκτήσουν μεγαλύτερη κλιμάκωση στο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και φώτα συμβατά με την νομοθεσία της χώρας.
Το 22Β χρησιμοποιούσε τον κινητήρα EJ22G της Subaru ο οποίος ήτανε βασισμένος σε μια τροποποιημένη έκδοση του EJ20G. Φυσικά και ήτανε μπόξερ μοτέρ. Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κυβισμός: 2212 ccm
Τύπος Κινητήρα: Flat-4
Διάμετρος x Διαδρομή: 96.9mm x 75.0mm (υπετετράγωνος!)
Σύστημα Βαλβίδων: 16-βάλβιδος, DOHC με 4 βαλβίδες ανα κύλινδρο
Μέγιστη Ιπποδύναμη: 280PS @ 6000RPM / 124.8 άλογα ανα λίτρο
Μέγιστη Ροπή: 363Nm (ή 37kgm) @ 3200RPM / 164.1Nm ανα λίτρο
Σχέση Συμπίεσης: 8 : 1
Τροφοδοσία Καυσίμου: Multi-point EFI
Τούρμπο: Ναι, συγκεκριμένα ένα IHI RHF 5HB turbocharger με intercooler
0-100 km/h: 5.3 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 248 km/h
Το αυτοκίνητο ζύγιζε 1.2 τόνους και οι αναρτήσεις ήτανε της Bilstein.
To συγκεκριμένο μοντέλο είχε ένα μοναδικό και ξεχωριστό μεταλλικό μπλε χρώμα και τα φτερά ήτανε τα ίδια με την WRC έκδοση του Peter Stevens, με αποτέλεσμα να έχει 80mm μεγαλύτερο φάρδος το αυτοκίνητο. Διαθέτει ξεχωριστό καπό, μπρος και πίσω φτερά όπως και έναν μπροστινό προφυλακτήρα βασισμένο στην WRC έκδοση. Επίσης η αεροτομή ήτανε ρυθμιζόμενη!
Ένα πανέμορφο Ιαπωνικό μηχάνημα!
Νew model Citroen C5 X ! Tρις κατηγοριες στην συσκευασια της μιας λενε οι Γαλλοι!
View attachment 30537
Newsauto: KTEO από Βουλγαρία με ότι χιλιόμετρα θέλεις έναντι 100 ευρώ! | NewsAuto.gr.
KTEO από Βουλγαρία με ότι χιλιόμετρα θέλεις έναντι 100 ευρώ! - NewsAuto.gr
Ορδές από εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εξ Ιταλίας έρχονται στην Ελλάδα μέσω Βουλγαρίας ώστε να αλλαχθούν τα χλμ. στα δελτία Ελέγχου και στα τιμολόγια.www.newsauto.gr
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολλα τα βασανα, απο τους γειτονες μας, να προσεχουν και οι συντροχοιNewsauto: KTEO από Βουλγαρία με ότι χιλιόμετρα θέλεις έναντι 100 ευρώ! | NewsAuto.gr.
KTEO από Βουλγαρία με ότι χιλιόμετρα θέλεις έναντι 100 ευρώ! - NewsAuto.gr
Ορδές από εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εξ Ιταλίας έρχονται στην Ελλάδα μέσω Βουλγαρίας ώστε να αλλαχθούν τα χλμ. στα δελτία Ελέγχου και στα τιμολόγια.www.newsauto.gr
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολλοι οι Γαλλοι μετρ στην Ασφαλτο. Μπουγκαλσκι, Ρανιοτι,Οριολ, κλπ!Jean Ragnotti
οι παλαιοτεροι θα τον θυμουνται απο τις καλες εποχες group B με το renault 5 turbo !
αυτο το clio maxi καποιο προβλημα πρεπει να εχει καi μπλοκαρουν συνεχεια οι πισω τροχοι
Γύρω στο 1992-1993 είχα πάει να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από μαντρά στην Αχαρνών. Το αγόρασα τελικά και για αρκετά χρόνια όποτε ήθελα να αγοράσω άλλο αυτοκίνητο πέρναγα και από εκεί να δω αν έχει κάτι που να μου αρέσει. Μέσα στο μαγαζί του είχε μια κόκκινη porsche 911 με την φτερούγα πίσω την οποία είχε αγοράσει από τον Μανωλά της ΑΕΚ και ακριβώς δίπλα την countach χωρίς μοτέρ λόγω βλάβης του. Γύρευε μοτέρ αρκετά χρόνια χωρίς να μπορεί να βρει και πάντα έλεγα καλά ΄πόσο δύσκολο είναι να βρεθεί ένα μοτέρ. Έλα όμως που δεν ήταν fiat ή alfa romeo αλλά πολύ σπάνιο να βρεθεί. Λοιπόν η εικόνα της countach ήταν πανέμορφη είχα την τύχη να μπω να κάτσω στο πιλοτήριο της (ναι θύμιζε αεροπλάνο μέσα) και εξωτερικά ήταν βγαλμένη από άλλο πλανήτη για τα δεδομένα πάντα εκείνης της εποχής.Ο θρύλος της Lamborghini Countach 25th Anniversary
View attachment 31305
Αυτό είναι ένα από τα πιο μυθικά μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Παραδεχτείτε το, εσείς/εμείς οι πάνω-κάτω 40άρηδες είχαμε αφίσα της Lamborghini Countach στο δωμάτιο μας. Η ιστορία του μοντέλου είναι γνωστή, όμως αυτή η έκδοση 25th Anniversary είναι ένα όνειρο βγαλμένο από τα παιδικά μας χρόνια.
Η πιο τρελή Lamborghini
Όταν η Lamborghini θέλησε να αντικαταστήσει τη Miura απευθύνθηκε στον φημισμένο σχεδιαστή Marcello Gandini. Σε περίπτωση που δε γνωρίζεται τον Gandini, σίγουρα θα γνωρίζετε μερικά από τα “έργα” του. Αυτός είναι υπεύθυνος, μέσω του οίκου Bertone, για αυτοκίνητα όπως η Lancia Stratos, η Bugatti EB110 και η Alfa Romeo Montreal. Ο Gandini είχε σχεδιάσει και τη Miura, οπότε και ήταν ο τέλειος υποψήφιος για να δημιουργήσει την επόμενη μεγάλη Lambo.
Η σχεδιαστική “γλώσσα” που χρησιμοποίησε ο Gandini έδωσε στον κόσμο της αυτοκίνησης το σχήμα που ακολούθησαν πολλά ακόμη supercar για δεκαετίες μετά. Μάλιστα ο ίδιος ήταν ο εμπνευστής των κάθετα ανοιγόμενων πορτών, τις οποίες ακόμη και σήμερα ονομάζουμε “Lambo doors”. Κι αυτό γιατί τις χρησιμοποιούν όλες οι κορυφαίες Lamborghini που ακολούθησαν.
Η πρώτη Lamborghini με τις “Lambo doors”.
Βεβαίως το τελικό σχέδιο της Countach ήταν απίστευτο για τα δεδομένα της εποχής. Ακόμη και η ονομασία αποδεικνύει ακριβώς αυτό, αφού σε διάλεκτο της βόρειας Ιταλίας το “κούντας” είναι ένα επιφώνημα εξαιρετικού θαυμασμού. Σαν αυτό που φωνάζουν οι άντρες όταν βλέπουν μια εντυπωσιακή γυναίκα. Η Countach είναι μάλιστα η μοναδική της σειράς των 12-κύλινδρων Lamborghini που δε συνδέει την ονομασία της με ταύρους. Κάτι που συμβαίνει βεβαίως με τις Miura, Diablo, Murcielago και Aventador.
Το σχέδιο το βρήκαμε. Τι γίνεται με τις επιδόσεις;
Με το σχέδιο να είναι παραπάνω από εντυπωσιακό, η Lamborghini έπρεπε να βελτιώσει σημαντικά τις επιδόσεις σε σύγκριση με την Miura. Η πρώτη γενιά της Countach χρησιμοποιούσε τον ίδιο V12 3,9 lt και 370hp της Muira. Ωστόσο, όσο το αυτοκίνητο εξελισσόταν, το ίδιο συνέβαινε και στον κινητήρα. Όταν λανσαρίστηκε η Countach Quattrovalvole στα μέσα των 80s, ο κινητήρας της ήταν ένας V12 των 5,2 lt με 455 ίππους.
Ο V12 της Countach 25th Anniversary αποδίδει 455 ίππους.
Γιατί όμως η Countach 25th Anniversary είναι τόσο ξεχωριστή;
Στα 25α γενέθλια της Lamborghini, η φίρμα ήθελε κάτι το ξεχωριστό για να το γιορτάσει. Η προφανής επιλογή ήταν βεβαίως η Countach, όμως έπρεπε να γίνει κάτι που να σηματοδοτήσει την ιδιαιτερότητα της στιγμής. Έτσι, αναβάθμισε το μοντέλο σε όλους τους τομείς και κυρίως στη σχεδίαση της. Κι εδώ είναι το σημείο-κλειδί που λίγοι γνωρίζουν. Το τελικό σχέδιο της Countach 25th Anniversary δεν ήταν του Gandini, αλλά ενός άλλου διάσημου Ιταλού σχεδιαστή. Του Horacio Pagani. Σήμερα ο Pagani είναι γνωστός για τη δική του μάρκα από supercars, ίσως τα πιο εξωτικά που έβγαλε ποτέ η Ιταλία. Αυτό λοιπόν που έκανε ο Pagani στην Countach ήταν να της δώσει ένα facelift με αλλαγές σχεδόν σε 500 σημεία. Η επιτυχία του ήταν ότι όχι μόνο δε χάλασε το αρχικό design, αλλά κυρίως διατήρησε και αύξησε όλο αυτό το σχεδιαστικό “ουάου” (σ.σ. κούντας).
Οι πιο ορατές αλλαγές στην 25th Anniversary είναι στους αεραγωγούς. Το αρχικό σχέδιο είχε απλά μεγάλα ανοίγματα και τώρα με την αναβάθμιση του Pagani ο αέρας έμπαινε σε κανάλια που διοχέτευαν την ψύξη πιο αποτελεσματικά στον κινητήρα. Μαζί βελτιώθηκε και η συνολική αεροδυναμική, βοηθώντας το αυτοκίνητο να πετύχει υψηλότερη τελική ταχύτητα. Την εικόνα συμπλήρωσαν σχεδιαστικές αλλαγές στους προφυλακτήρες, η χρήση πλευρικών μαρσπιέ και βεβαίως το νέο σχέδιο στις ζάντες.
View attachment 31306
Οι επιδόσεις της Countach 25th Anniversary
Πρακτικά, η 25th Anniversary ήταν η ταχύτερη Countach που βγήκε ποτέ από τη Sant’ Agata. Ο κινητήρας της ήταν ακριβώς ίδιος με αυτόν της QV με 455 ίππους και 500 Nm ροπής. Όμως οι επιδόσεις της ήταν ελαφρώς βελτιωμένες, με το 0-100 km/h να γίνεται σε 4,5 δευτερόλεπτα. Γεγονός που την καθιστούσε ταχύτερη από τον βασικότερο της ανταγωνιστή, τη Ferrari Testarossa.
Συνολικά κατασκευάστηκαν 658 μοντέλα 25th Anniversary, από το 1988 έως το 1990. Στη συνέχεια, η Lamborghini παρουσίασε το διάδοχο της Countach, τη Diablo. Ένα ακόμη μοντέλο που έμελλε να γράψει τη δική του μοναδική ιστορία στην αυτοκίνηση.
Πηγη https://trcoff.gr