Aλλα Μοτερια.....

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.430
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ωωχ πάλι για ευθύγραμμη και λάστιχα θα πάμε από Δευτέρα !!! Tooth Tooth
Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
Είστε γκαζοφονιαδες ,καλά σας κατάλαβα εγω Tooth
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Είστε γκαζοφονιαδες ,καλά σας κατάλαβα εγω Tooth
Οχι Γιαννη ονειρα κανουμε ακομη, για μοτορια που δεν αποκτησαμε οταν επρεπε!Yes
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.430
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Οχι Γιαννη ονειρα κανουμε ακομη, για μοτορια που δεν αποκτησαμε οταν επρεπε!Yes
Εγώ σε είπα.
Με στοιχειώνει το τέρας εκείνο ,σε άσπρο
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.430
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Μπάμπακας και μάλιστα χοντρός χοντρός
Εμένα έχει κολλήσει το μυαλό όταν διαβάζω ή ακούω άσπρο τέρας, μια εικόνα μου έρχεται στο μυαλό...σε συνδιασμο με martini φυσικά ακόμα καλύτερα Smileys drinking beer Emoticon IMG_20210710_011040.jpg
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.430
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εμένα έχει κολλήσει το μυαλό όταν διαβάζω ή ακούω άσπρο τέρας, μια εικόνα μου έρχεται στο μυαλό...σε συνδιασμο με martini φυσικά ακόμα καλύτερα Smileys drinking beer Emoticon View attachment 34603
Ναι ,το κατάλαβα όταν είπες για τα μαρτίνι αυτοκολλητα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.549
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

NSU TT: ο μικρός γίγαντας​

1bba6c8bfbbf547b0796540970abe2fb.jpgmaxresdefault.jpg
Τον Ιούνιο του 1961, η NSU παρουσίασε το Prinz 4, ένα μικρό αυτοκίνητο που φορούσε 2κύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα 600 κ.εκ. και έγινε γνωστό στη Γερμανία, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Το 1963 παρουσιάστηκε και το Prinz 1000, με το οποίο η NSU λάνσαρε 4κύλινδρα, αερόψυκτα μοτέρ.
49061401512_d20fc19cb7_b.jpg
Το Prinz 1000 είχε μεγαλύτερο αμάξωμα από το 4. Στο εμπρός τμήμα έφερε τους χαρακτηριστικούς οβάλ προβολείς, ενώ στο πίσω-πλαϊνό τμήμα εμφανίστηκαν οι γρίλιες για την ψύξη του μοτέρ, το οποίο φιλοξενούνταν στο χώρο πίσω από την καμπίνα των επιβατών και με χωρητικότητα 996 κ.εκ. απέδιδε 43 ίππους.
top_copy4.jpgELKvKUPX0AAhnxY.jpg
Το Prinz 1000 αποτέλεσε, ουσιαστικά, τη βάση για τις εκδόσεις ΤΤ και ΤΤS που ακολούθησαν, γράφοντας τη δική τους ιστορία στους αγώνες αυτοκινήτου σε όλη την Ευρώπη -και όχι μόνο.
Το NSU TT ήταν το αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για να ικανοποιεί αυτό ακριβώς που αποζητούσαν οι γρήγοροι οδηγοί της δεκαετίας του ’60. Το 1967, το εργοστάσιο της γερμανικής πόλης Νεκαρσούλμ αποχωριζόταν το πρώτο TT 1200, που έδειχνε μεν ταπεινό, αλλά κάτω από το ήσυχο παρουσιαστικό υπήρχε κάτι δυνατό.
Ο αερόψυκτος κινητήρας των 1,2 λίτρων ήταν τοποθετημένος εγκάρσια πίσω και έφθανε την εντυπωσιακή για την εποχή ονομαστική ισχύ των 65 ίππων.
Η αποκορύφωση ήταν η μετέπειτα έκδοση «TTS» που είχε 70 ίππους, με μόλις 690 κιλά βάρος.
Το ΤΤ προκάλεσε αμέσως αίσθηση με τις επιδόσεις και το στήσιμό του. Πρόσφερε οδηγικές απολαύσεις σε όσους το επέλεξαν ως καθημερινό τους αυτοκίνητο, ενώ αποτέλεσε και εξαιρετικό αγωνιστικό, χάρη στο χαμηλό του βάρος, τον δυνατό του κινητήρα και τα εξαιρετικά κρατήματά του.
Παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές είχαν εγκαταλείψει τη λύση «όλα πίσω», η NSU επέμεινε πεισματικά.
Σήμα κατατεθέν των αγωνιστικών που κέρδισαν αναρίθμητες νίκες ήταν το ανοιχτό καπό του κινητήρα, με στόχο την όχι πάντα επιτυχή καλύτερη ψύξη του.
Το TTS διακρίθηκε στις πίστες όλου του κόσμου, κερδίζοντας 29 εθνικά πρωταθλήματα και αμέτρητους ακόμα αγώνες ταχύτητας! Χιλιάδες ήταν οι οδηγοί που το επέλεξαν για να ενταχθούν στον «μαγικό» χώρο των αγώνων αυτοκινήτου με το χαμηλότερο δυνατό κόστος και με εξαιρετικές προοπτικές για επιτυχίες.
Σε κάποιες «πειραγμένες» εκδόσεις, η ισχύς του ανέβαινε στους 120 ίππους, ικανούς να «τρομάξουν» κάθε αντίπαλο, σε συνδυασμό με το μικρό του βάρος.
Πιο επιτυχημένος οδηγός του στην πατρίδα μας αναδείχθηκε ο Αλέξανδρος Μανιατόπουλος, που ως «Υψηλάντης» το 1969 και «Λεωνίδας» το 1971, με συνοδηγό το Νίκο Ζουμπρούλη (έφυγε πρόσφατα από τη ζωή), κατέκτησε στο τιμόνι του δύο Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ράλι.
Εξαιρετικό επίτευγμα η τέταρτη θέση στο Ράλι Ακρόπολις του 1969. Η συνολική παραγωγή του ΤΤ (1967-1972) ήταν 52.082 αυτοκίνητα, ενώ του TTS μόλις 2.402!


NSU TT 1200 (παραγωγής)
TEXNIKA XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
: 4κύλινδρος αερόψυκτος εν σειρά
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ: 75×66,6 χλστ.
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ: 9,2:1
ΚΑΡΜΠΙΡΑΤΕΡ: Δύο της Solex
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.177 κ.εκ.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ: 65 ίπποι/5.500 σ.α.λ.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 9 χλγμ./2.500 σ.α.λ.
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ: Στους πίσω τροχούς
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ: Ξηρός, μονόδισκος
ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ: Χειροκίνητο 4 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Τριγωνικά ψαλίδια, ελικοειδή ελατήρια, ράβδος εξισορροπήσεως και τηλεσκοπικά αμορτισέρ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Ανεξάρτητη με ημιυστερούντες άξονες, ελικοειδή ελατήρια και τηλεσκοπικά αμορτισέρ
ΑΝΩΤΑΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 155 χλμ./ώρα
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ 0-100 χλμ./ώρα: 13,1 δλ.
ΜxΠxΥ: 3,79×1,49×1,36 μ.
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2,25 μ.
ΒΑΡΟΣ: 685 κιλά
ΚΙΛΑ ΑΝΑ ΙΠΠΟ: 10,5
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: 1967-1972

Πηγη www.4troxoi.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.430
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αισθητηρα λ το vectra…
καθε λίγους μήνες και απο κάτι βγαζει…

Σκεφτομαι σοβαρά να το βάψω μπλε…


Banging head
Ωχχχχχχ.
Τα παλιά δυστυχώς το έχουν αυτό.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.430
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
.... και αυτό ....! abcdefghgk
Εσύ πάλι ρε δόλιε έχεις τραβήξει πολλές κασκαρικες.
Αλλά δεν μάρτυρας χωρίς ξύλο abcdefghgk
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.026
Όνομα
George
Datsun (τα λέγανε παλιότερα)
Θα σέβεστε..
Ιάπωνας παλαιάς κοπής..
15,5 χρόνια, 200K,
Ζημιες: μόνο 2 λάμπες
ΔΕΝ καεί ούτε σταγόνα λάδι...
(φήμες λένε ότι βγήκαν προβληματικά.. )



Στάλθηκε από το HRY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.295
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Datsun (τα λέγανε παλιότερα)
Θα σέβεστε..
Ιάπωνας παλαιάς κοπής..
15,5 χρόνια, 200K,
Ζημιες: μόνο 2 λάμπες
ΔΕΝ καεί ούτε σταγόνα λάδι...
(φήμες λένε ότι βγήκαν προβληματικά.. )



Στάλθηκε από το HRY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μην μου πεις .... το Ζ είναι? cdefghig
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.295
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Οχι Στέλιο, το παπουδιστικο sedan Ν16 ειναι

Μάλλον Αlmera εννοείς αλλά αυτά ήταν japan μεχρι το 2.000 μ.χ. μετά ..... Made in Engladera. cdefghigi
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Datsun (τα λέγανε παλιότερα)
Θα σέβεστε..
Ιάπωνας παλαιάς κοπής..
15,5 χρόνια, 200K,
Ζημιες: μόνο 2 λάμπες
ΔΕΝ καεί ούτε σταγόνα λάδι...
(φήμες λένε ότι βγήκαν προβληματικά.. )



Στάλθηκε από το HRY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ω ρε Γιώργη, μπράβο!!!
Εγώ είμαι στο εντελώς αντίθετο...14 χρόνια με το 207....Tooth20210814_125131_copy_2774x1562.jpg
 
Top Bottom