Aλλα Μοτερια.....

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Mitsubishi EVΟ: Ένας λαϊκός ήρωας​


Ξεκίνησε περισσότερο σαν ένα πείραμα για να φτάσει να πάρει μια τιμητική θέση ανάμεσα στα πιο «Cult» αυτοκίνητα όλων των εποχών, γράφοντας παράλληλα τη δική του ιστορία στους αγώνες ράλι. Δέκα γενιές EVO δεν άφησαν κανένα ασυγκίνητο!


Γεννήθηκε για να στηρίξει την εμπλοκή της Mitsubishi στους αγώνες ράλι. Μάλιστα αρχικά η γρήγορη έκδοση του ταπεινού Lancer επρόκειτο να παραμείνει σαν μια «Japan only» προσφορά, αλλά η επιτυχία του ήταν τέτοια και τόσο μεγάλη η ζήτηση που η Mitsubishi όχι μόνο αναγκάστηκε να προσφέρει τα EVO στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά από το 2003 έφτασε και στην αγορά των Η.Π.Α. μετά την επιτυχία του Subaru Impreza, το οποίο ήταν και ο κύριος αντίπαλός του.
Η λογική ήταν απλή, αλλά πάλι δεν θα πρέπει να τη χαρακτηρίσουμε σαν μια εξέλιξη της ιδέας των GTI. Γιατί τώρα δεν ήταν απλά μια συμβατική «λαϊκή» καρότσα με γρήγορο κινητήρα, αλλά ένα εξελιγμένο πολεμικό εργαλείο ειδικά προσαρμοσμένο στους νέους κανονισμούς των αγώνων ράλι που περιόριζαν τα κυβικά στα δύο λίτρα (αλλά με τη βοήθεια υπερσυμπιεστή), ενώ το παιχνίδι θα παίζονταν στη πρόσφυση, αφού η τετρακίνηση θα ήταν αυτή που καθόριζε πλέον τον πήχη της απόδοσης.

Να θυμίσουμε τέλος εδώ ότι εκείνες τις ημέρες, στην αρχή της δεκαετίας του ’90 δηλαδή, υπήρχε μια συμφωνία κυρίων μεταξύ των ιαπώνων κατασκευαστών ώστε οι ιπποδυνάμεις να μη ξεπερνούν τους 280 ίππους. Όμως με τη παρουσίαση του EVO IX το όριο αυτό είχε ξεπεραστεί με αποτέλεσμα η Mitsubishi να σταματήσει να δίνει επίσημα νούμερα ίππων, αφού το EVO IX ξεπερνούσε εύκολα τους 320 ίππους και κατά καιρούς εμφανίστηκαν ειδικές εκδόσεις που υπερέβαιναν τους 400 ίππους!
Η ιστορία του ξεκίνησε το 1992 και η τελευταία του μετεμψύχωση παρουσιάστηκε το 2008. Έγραψε λαμπρή ιστορία στους απανταχού «γρήγορους», αγαπήθηκε σφόδρα και έχτισε γύρω του μια ολόκληρη αυτοκρατορία μετατροπών. Ήταν ο βασιλιάς των στοιχημάτων και κυριάρχησε στα απανταχού video games. Με το δίκιο του ανακηρύχτηκε σαν μια από τις πιο cult εκφάνσεις της αυτοκίνησης.


EVO I
Mitsubishi_Lancer_EVO_I


1992-1993
Μεταξόνιο: 2,500 μ.

Διαστάσεις: 4,310x1,695x1,395 μ.
Βάρος: 1.180-1.240 κιλά


Με στόχο την εμπλοκή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, όπου πέτυχε μια τέταρτη θέση στον πρώτο του μόλις αγώνα (Monte Carlo 1993), χρησιμοποίησε το μικρότερο πλαίσιο του Lancer με μηχανικά μέρη δανεισμένα από το Galant με ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Μια διάταξη που κράτησε μέχρι τέλους, με τις ανάλογες φυσικά κατά καιρούς βελτιώσεις. Ο δίλιτρος κινητήρας 4G63 με τους δύο εκκεντροφόρους έφτανε τους 247 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. με 309 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. και προσφέρθηκε και σε γυμνή έκδοση RS που ζύγιζε 70 κιλά λιγότερα. Να θυμίσουμε ότι από τη πρώτη στιγμή ήταν πιο γρήγορο από τα Lancia Delta Integrale και Sierra Cosworth. Όσο για την εξωτερική του εμφάνιση, αυτή δεν ήταν και πολύ διακριτική με φουσκωμένα φτερά, σπόιλερ, αεροτομή και εισαγωγές στο καπό, αλλά πάλι δεν ήταν προκλητικό (ακόμα), ενώ εσωτερικά ήταν μάλλον πολύ συντηρητικό.


EVO
II
Mitsubishi_Lancer_EVO_II

Μεταξόνιο: 2,510 μ.
1993-1995
Διαστάσεις: 4,310x1,695x1,420 μ.
Βάρος: 1.190-1.250 κιλά

Αναβαθμίστηκε στα σημεία τον Δεκέμβριο του 1993 και η παραγωγή του σταμάτησε τον Φεβρουάριο του 1995. Οι αλλαγές του δεν ήταν πολλές, αλλά ήταν σημαντικές με βελτιώσεις κυρίως στις αναρτήσεις με τους ίππους να ανεβαίνουν στους 256 και οι νέοι τροχοί ήταν της OZ. Οι επιτυχίες στους αγώνες διαδέχονταν η μια την άλλη και τελικά ήταν δεύτερο στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών το 1995 και 1996 με τον Eriksson στο τιμόνι, αλλά το καλύτερο νέα ήταν η εμφάνιση του Tommi Makinen, ο οποίος κέρδισε συνολικά 4 παγκόσμιους τίτλους οδηγών με τη Mitsubishi.

EVO III
Mitsubishi_Lancer_EVO_III

1995-1996
Μεταξόνιο: 2,510 μ.
Διαστάσεις: 4,310x1,695x1,420 μ.
Βάρος: 1.190-1.260 κιλά

Τον Φεβρουάριο του 1995 με την παρουσίαση της τρίτης αναβάθμισης η εμφάνιση για μια ακόμα φορά πείρε την ανηφόρα με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες και τεράστιες πλέον εισαγωγές, αφού η ψύξη γινόταν όλο και πιο σημαντική για την διαχείριση των 270 πλέον ίππων στις 6.250 σ.α.λ. διαθέτοντας τώρα και ψεκασμό νερού. Φυσικά και αυτή τη φορά δεν μπορούσαν να απουσιάζουν οι πλευρικές φουστίτσες, καθώς και ακόμα μεγαλύτερη πίσω αεροτομή.

EVO
IV
Mitsubishi_Lancer_EVO_IV

1996-1998
Μεταξόνιο: 2,510 μ.
Διαστάσεις: 4,330x1,690x1,415 μ.
Βάρος: 1.260-1.350 κιλά

Για το 1996 τα μηχανικά μέρη βελτιώθηκαν πάνω σε νέα πλατφόρμα και ο κινητήρας γύρισε κατά 180 μοίρες για καλύτερη αναπνοή. Τώρα μάλιστα η έκδοση RS ήταν χτισμένη από λεπτότερο μέταλλο (πόρτες και φτερά) και ο υπερσυμπιεστής ήταν τύπου twin scroll με τους ίππους να ανεβαίνουν τώρα στους 280 στις 6.500 σ.α.λ. με 330 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Θα το αναγνωρίσετε από τους τεράστιους προβολείς εμπρός και τα νέα πίσω φώτα και στο δρόμο χάρη στους νέους ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες με διαφορικά εμπρός και πίσω που πρόσφεραν καλύτερο έλεγχο.

EVO
V
Mitsubishi_Lancer_EVO_V

1998
Μεταξόνιο: 2,510 μ.
Διαστάσεις: 4,350x1,770x1,405 μ.
Βάρος: 1.260-1.360 κιλά

Σίγουρα το πιο χαρακτηριστικό αισθητικά EVO. Προστέθηκε πίσω αλουμινένια αεροτομή που τώρα ήταν ρυθμιζόμενη και το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 10 χιλ. με τους τροχούς να ανεβαίνουν στις 17 ίντσες, ώστε να χωρέσουν τα μεγαλύτερα φρένα της Brembo. Σημαντικές αλλαγές έγιναν και στο εσωτερικό του κινητήρα με νέους πιο άγριους εκκεντροφόρους, ελαφρότερα έμβολα, καθώς και πιο εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου. Η Mitsubishi ανακοίνωνε 280 ίππους, αλλά οι ίπποι ήταν σαφώς περισσότεροι. Με επτά νίκες τους αγώνες ράλι τελικά κατέκτησε τον πρώτο της τίτλο κατασκευαστών.

Συνεχιζεται..........
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
EVO VI
Mitsubishi_Lancer_EVO_VI

1999-2001
Μεταξόνιο: 2,510 μ.
Διαστάσεις: 4,350x1,770x1,405 μ.
Βάρος: 1.260-1.360 κιλά

Ήταν η χρονιά που δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στη ψύξη. Απέκτησε μεγαλύτερα intercooler και ψυγεία λαδιού, ενώ για μια ακόμα φορά η εμφάνιση πήρε νέες διαστάσεις. Ήταν ίσως το πιο εξελιγμένο και πιο ολοκληρωμένο από όλα. Μεγάλωσε το μετατρόχιο και το μεταξόνιο, αλλά τα καλύτερα νέα και πάλι έρχονταν από τη μετάδοση που τώρα διέθετε και κεντρικό ενεργό διαφορικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, το οποίο μπορούσε να ρυθμιστεί χειροκίνητα ανάλογα με το έδαφος. Την ίδια χρονιά παρουσιάστηκε και η έκδοση Tommi Makinen για να γιορτάσει τη νίκη του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών σε κόκκινο πάντα χρώμα.

EVO
VII
Mitsubishi_Lancer_EVO_VII

2001-2003
Μεταξόνιο: 2,625 μ.
Διαστάσεις: 4,455x1,770x1,450 μ.
Βάρος: 1.320-1.400 κιλά

Αν και οι κανονισμοί ράλι άλλαξαν η Mitsubishi δεν άλλαξε ουσιαστικά κατηγορία αν και τώρα το EVO VII βασίζονταν πλέον στο μεγαλύτερο Lancer Cedia, με αποτέλεσμα να παχύνει. Όμως τώρα η τετρακίνηση ήταν πιο εξελιγμένη με ενεργό κεντρικό διαφορικό που τώρα συνεργάζονταν καλύτερα. Οι ίπποι και πάλι παρέμειναν στους επίσημους 280, αλλά όλοι ήξεραν ότι ήταν περισσότεροι. Μετά πάντως από μια καλή αρχή, με τρείς νίκες για το Group A EVO, ο Makinen αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει το νέο WRC το οποίο ποτέ δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και τελικά έπεσε στη τρίτη θέση της βαθμολογίας παρά τις προσπάθειές του. Ήταν η αρχή του τέλους. Το 2002 ήταν μια καταστροφική χρονιά και τερμάτισε τελευταία (!) στη βαθμολογία. Ήταν η τελευταία της χρονιά σαν επίσημη ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

EVO
VIII
Mitsubishi_Lancer_EVO_VIII

2003-2005
Μεταξόνιο: 2,625 μ.
Διαστάσεις: 4,490x1,770x1,450 μ.
Βάρος: 1.320-1.410 κιλά

Η αποτυχία της στα ράλλυ κάθε άλλο παρά εμπόδισε την Mitsubishi από τα να συνεχίσει την εξέλιξη του EVO. Ο 2λιτρος Turbo είχε πάλι ονομαστική απόδοση 280 ίππους, ενώ για μια ακόμα φορά οι τροχοί της Enkei μεγάλωσαν, όπως άλλωστε και τα φρένα της Brembo με το αυτοκίνητο τώρα να κάθεται πάνω σε αμορτισέρ της Bilstein και να αποκτά αλουμινένια οροφή για μείωση του βάρους. Εξελίχθηκε επίσης η μετάδοση με νέα γρανάζια και το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν 5αρι ή 6αρι, αναλόγως την έκδοση. Ήταν το πρώτο EVO που πουλήθηκε στις Η.Π.Α.

EVO
IX
https___hypebeast.com_image_2020_05_unmodified-mitsubishi-lancer-evolution-ix-auction-info-06.jpg
2005-2007
Μεταξόνιο: 2,650 μ.
Διαστάσεις: 4,490x1,770x1,450 μ.
Βάρος: 1.310-1.490 κιλά

Για τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς του μοντέλου, θεωρείται το τελευταίο πραγματικό EVO, αφού η επόμενη γενιά είχε νέους στόχους. Φυσικά είχε 2λιτρο Turbo 4κύλινδρο κινητήρα που απέδιδε 280 ίππους, πεντάρι ή εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων και αλουμινένια οροφή για να μειωθεί το βάρος (1.310-1.490 κιλά), ενώ οι καλές εκδόσεις εξοπλίζονταν με αμορτισέρ της Bilstein μαζί με τροχούς της BBS και φρένα της Brembo. Εσωτερικά, την ξεπερασμένη σχεδιαστικά και ποιοτικά εικόνα απάλυναν τα καθίσματα της Recaro μαζί με το τιμόνι της Momo.

EVO X
Mitsubishi_Lancer_EVO_X

2007-2013
Μεταξόνιο: 2,650 μ.
Διαστάσεις: 4,495x1,800x1,480 μ.
Βάρος: 1.310-1.490 κιλά

Η 10η γενιά Evolution ονομάστηκε ανεπίσημα X (δηλαδή 10). Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με ένα καθαρόαιμο rally car που απέκτησε καλούς τρόπους. Η Mitsubishi δεν του στέρησε τίποτα από τεχνολογία, ήταν όμως ένα διαφορετικό αυτοκίνητο… πιο πολιτισμένο. Ο 2λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας ήταν αλουμινένιος με απόδοση 295 ίππους (έως 360 στην Αγγλία), ενώ το εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αντικατέστησε το αυτόματο Tiptronic, αν και υπήρχε και χειροκίνητο 5 σχέσεων. Επίσης, η τετρακίνηση ήταν καινούργια S-AWC.

Πυροβολο ShotShotShot
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Μια σημείωση .
Το MITSUBISHI EVO TOMMI MAKINEN EDITIION η αλλιως και EVO 6,5
Πατούσε στο πάτωμα κλπ του απλού ( λέμε τώρα) EVO 6 .
Όμως είχε αλουμινένιο καπό, φτερά πόρτα πορτ μπογκάζ.
Διπλή πίσω αεροτομή απο το απλό 6
IvwJw.jpeg
Είχε τραγικά μικρό ρεζερβουάρ που μαζί με την κατανάλωση του εκαναν τις επισκέψεις στο βενζινάδικο πολύ τακτικές.
Με στοχο το απόλυτο ζύγισμα, τα περισότερα EVO TME ,έγιναν αγωνιστικά σε ράλι,αναβάσεις κλπ.
Με ενεργά ηλεκτρονικά διαφορικά
ΑctiveYawControl ( AYC)και όχι με τον ρυθμιστή για στεγνή άσφαλτο, χώμα και χιόνι που είχαν τα απλά ( λέμε πάλι)
Επισης δεν έβγαινε αποκλειστικά σε κόκκινο χρώμα,
UoDJu.jpeg
Απλα στο κόκκινο υπήρχαν και τα αυτοκόλλητα του αγωνιστικού


mitsubishi_evo_mak_3.jpg



uDoJm.jpeg

Φυσικά η υπογραφή του ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟΥ TOMMI MAKKINEN , υπήρχε και στα μπάκετ της RECARO.
Όπως επίσης ενα αλουμινένιο ταμπελακι με το serial number κάθε οχήματος μπροστά απο τον λεβιέ ταχυτήτων
mitsubishi-evo-6-tme5.jpg

Το ξέρω γιατί το είχα....

Έρωτας αγιάτρευτος αυτό το αμαξι,και κ@υλα που δεν ξεπεράστηκε ποτέ.
Ευχαρίστως το ξαναεπαιρνα...
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Υπαρχει Tomy Makinnen στο Αγρινιο σχεδον με Ο χιλιομετρα,
Κοκκινο οπως αρμοζει σε εκθεση και παντα με αφυγραντηρες!
Η τιμη τραβα την ανηφορα...απο το γνωστο τραγουδι... Stoned Emoticon
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Οι βολιωτες του φορουμ μπορεί να το θυμούνται.
Καθώς το είχα πάρει απο κεί και φοραγα και πινακίδα με 4 7αρια ( 7777)
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Οι βολιωτες του φορουμ μπορεί να το θυμούνται.
Καθώς το είχα πάρει απο κεί και φοραγα και πινακίδα με 4 7αρια ( 7777)
Για δωσε λεπτομερειες...Κενταυρος πχ...
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Για δωσε λεπτομερειες...Κενταυρος πχ...



Καααποτε ήμουν μέλος στην λέσχη αυτοκινήτου Βόλου, έχω κανει και τον έφορο σε ανάβαση Πορταριάς, απο τα μέρη σου ηταν ένας καθηγητής ΤΕΙ μηχανολογίας.
Και τιμόνι και κοφτερό μυαλό.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Καααποτε ήμουν μέλος στην λέσχη αυτοκινήτου Βόλου, έχω κανει και τον έφορο σε ανάβαση Πορταριάς, απο τα μέρη σου ηταν ένας καθηγητής ΤΕΙ μηχανολογίας.
Και τιμόνι και κοφτερό μυαλό.
Με EVO λευκο ο προεδρος?
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Με EVO λευκο ο προεδρος?

7αρι

TME αγωνιστικό, είχε ο πατσουρεας.
Το γαμωτο είναι οτι μια Ριτσώνα δεν είδα αποι κοντά.
Αλλά Πήλιο, μοσχοκαρυα κλπ ναι
Και δυο και τρεις φορές
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
7αρι

TME αγωνιστικό, είχε ο πατσουρεας.
Το γαμωτο είναι οτι μια Ριτσώνα δεν είδα αποι κοντά.
Αλλά Πήλιο, μοσχοκαρυα κλπ ναι
Και δυο και τρεις φορές
Τα ειπες ολα και κατανοητα θενκς!
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Τα ειπες ολα και κατανοητα θενκς!
Θυμάμαι σε μια ανάβαση Πορταριάς, είχε ερθει ένας νεαρός απο Πάτρα, γόνος εμπόρου οχημάτων με ενα IBIZA ή LEON kit car,και με ολόκληρη ομάδα υποστήριξης απο την SEAT !!!!

Εκεί είχα κονομησει και ενα βαρελάκι αγωνιστική βενζίνη elf 100+ ( κάποιοι ελεγαν για 110 οκτανια)


Αυτός που σου λέω απο Αγρίνιο, έτρεχε αν θυμάμαι καλά, με μια κόκκινη ascona.
Μάλιστα είχε κανει πατέντα με ρυθμιζόμενα πιατέλα για να αλλάζει κάμπερ και με βενζίνη απο το βενζινάδικο...


Επίσης κάτι άλλο αξέχαστο, επιστρέφοντας απο ανάβαση μοσχοκαρυας,ήμασταν ενα EVO TME και ενα IMPREZA STI.
Στα διόδια Λαμίας, κόλλησε απο πίσω μας ενα προπελεν...
Χωρίς να βλέπουμε τι ήταν.
Στο στροφιλικι του αγ Κωνσταντίνου, μας έψαχνε με τα κυάλια.
Αλλά στην μεγάλη ευθεία για αλμυρό φαγαμε μια π@@τσα νααααααα
Πηγαίναμε με 260++++ και μας πέρασε με χαρακτηριστική ευκολία...
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Θυμάμαι σε μια ανάβαση Πορταριάς, είχε ερθει ένας νεαρός απο Πάτρα, γόνος εμπόρου οχημάτων με ενα IBIZA ή LEON kit car,και με ολόκληρη ομάδα υποστήριξης απο την SEAT !!!!

Εκεί είχα κονομησει και ενα βαρελάκι αγωνιστική βενζίνη elf 100+ ( κάποιοι ελεγαν για 110 οκτανια)


Αυτός που σου λέω απο Αγρίνιο, έτρεχε αν θυμάμαι καλά, με μια κόκκινη ascona.
Μάλιστα είχε κανει πατέντα με ρυθμιζόμενα πιατέλα για να αλλάζει κάμπερ και με βενζίνη απο το βενζινάδικο...


Επίσης κάτι άλλο αξέχαστο, επιστρέφοντας απο ανάβαση μοσχοκαρυας,ήμασταν ενα EVO TME και ενα IMPREZA STI.
Στα διόδια Λαμίας, κόλλησε απο πίσω μας ενα προπελεν...
Χωρίς να βλέπουμε τι ήταν.
Στο στροφιλικι του αγ Κωνσταντίνου, μας έψαχνε με τα κυάλια.
Αλλά στην μεγάλη ευθεία για αλμυρό φαγαμε μια π@@τσα νααααααα
Πηγαίναμε με 260++++ και μας πέρασε με χαρακτηριστική ευκολία...
Απο Πατρα μερια σιγουρα Χατζηβασιλειου με CORDOBA CIT CAR και πολλα καλουδια!!,Νομιζω πουληθηκε δεν ξερω που
και μετα πηρε LEON TD 400 ps συν!! Πουληθηκε θυμαμαι και αυτο και ηρθε SEAT παλι ! IBIZA CIT CAR σαν του Στρατισινο
(λαχανιδα)!! Το ASCONA που αναφερεις δεν θυμαμαι ποιος!cdefghigi
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Απο Πατρα μερια σιγουρα Χατζηβασιλειου με CORDOBA CIT CAR και πολλα καλουδια!!,Νομιζω πουληθηκε δεν ξερω που
και μετα πηρε LEON TD 400 ps συν!! Πουληθηκε θυμαμαι και αυτο και ηρθε SEAT παλι ! IBIZA CIT CAR σαν του Στρατισινο
(λαχανιδα)!! Το ASCONA που αναφερεις δεν θυμαμαι ποιος!cdefghigi
Ο πρώτος είχαν την saab / scania ( ο μπαμπάς) corboba δεν θυμάμαι, αλλά ibiza / leon ναι

Ο άλλος που σου λέω λεγόταν Παπαδόπουλος, έτρεχε με βοηθό την γυναικα τού.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Ο πρώτος είχαν την saab / scania ( ο μπαμπάς) corboba δεν θυμάμαι, αλλά ibiza / leon ναι

Ο άλλος που σου λέω λεγόταν Παπαδόπουλος, έτρεχε με βοηθό την γυναικα τού.
Το κρατησε νομιζω για λιγο το θηριο(CORDOBA) ηταν χωματινο ουσιαστικα! Δεν βγαιναν οι χρονοι
απεναντι στα θηρια στην ασφαλτο παρ ολο τις ατελειωτες ρυθμισεις! Αυτα τα λιγα Θυμαμαι.
 

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Μια σημείωση .
Το MITSUBISHI EVO TOMMI MAKINEN EDITIION η αλλιως και EVO 6,5
Πατούσε στο πάτωμα κλπ του απλού ( λέμε τώρα) EVO 6 .
Όμως είχε αλουμινένιο καπό, φτερά πόρτα πορτ μπογκάζ.
Διπλή πίσω αεροτομή απο το απλό 6
View attachment 25232
Είχε τραγικά μικρό ρεζερβουάρ που μαζί με την κατανάλωση του εκαναν τις επισκέψεις στο βενζινάδικο πολύ τακτικές.
Με στοχο το απόλυτο ζύγισμα, τα περισότερα EVO TME ,έγιναν αγωνιστικά σε ράλι,αναβάσεις κλπ.
Με ενεργά ηλεκτρονικά διαφορικά
ΑctiveYawControl ( AYC)και όχι με τον ρυθμιστή για στεγνή άσφαλτο, χώμα και χιόνι που είχαν τα απλά ( λέμε πάλι)
Επισης δεν έβγαινε αποκλειστικά σε κόκκινο χρώμα,
View attachment 25234
Απλα στο κόκκινο υπήρχαν και τα αυτοκόλλητα του αγωνιστικού


View attachment 25235



View attachment 25236

Φυσικά η υπογραφή του ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟΥ TOMMI MAKKINEN , υπήρχε και στα μπάκετ της RECARO.
Όπως επίσης ενα αλουμινένιο ταμπελακι με το serial number κάθε οχήματος μπροστά απο τον λεβιέ ταχυτήτων
View attachment 25237

Το ξέρω γιατί το είχα....

Έρωτας αγιάτρευτος αυτό το αμαξι,και κ@υλα που δεν ξεπεράστηκε ποτέ.
Ευχαρίστως το ξαναεπαιρνα...
Ρε θηρίο μπράβο! Πες μου.,τι πήρες μετά το evo?
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ


Ο τύπος είναι άρρωστος.
Είδα και τα υπόλοιπα βίντεο τού.
Πόσο να κοστολογει άραγε ενα τέτοιο μοτέρ....
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Ο τύπος είναι άρρωστος.
Είδα και τα υπόλοιπα βίντεο τού.
Πόσο να κοστολογει άραγε ενα τέτοιο μοτέρ....
πιστεύω ότι δεν απευθύνεται σε μισθωτούς ,αλλά συλλέκτες με βαθιαααααά τσέπη...
 
Top Bottom