το πιο αναξιοπιστο μηχανακι, ειναι το...

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Όταν παίζουν τέτοια προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσουν ατύχημα και τα σπρώχνετε, ενημερώνετε τον επόμενο πως πρέπει να τα φτιάξει;
Θα αστειεύεσαι..
Τα μισά fjr πρώτης γενιάς χαλασμένο abs έχουν..
Οπως και όταν σπάσει ο άξονας στα bmw, μπορεί να μπλοκάρει τον πίσω τροχό...
Τι θα του πεις, έχει χλμ το μηχανάκι και βάλε καινούριο άξονα γιατί άμα αυτός σπάσει μπορεί να σκοτωθείς;
Aλτρουισμος vs χρημα =0-1..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Έχω πολλές ερωτήσεις να με διαφωτίσουν κάτοχοι Μπεμβέ αλλά εκτιμώ ότι δεν θα το πάρουν καλά.
Για να μας πει ο νηματοθέτης επιτρέπονται οι ερωτήσεις - απορίες προς επίλυση ?
Από μένα επιτρέπονται τα παντα
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Άλλη ερώτηση σε κατόχους πρώην και νυν και όσους ξέρουν από TRANSALP που διαβάζω για ψυγεία.
Τι αντιπηκτικό βάζατε? Χόντα? Εφάμιλλο? Ότι νάναι ?
Το θέμα με τα ψυγεία το έχει το ΤΑ700 και είναι περισσότερο μηχανική αστοχία που δημιουργείται απο κακώς σχεδιασμένη στήριξη, παρά κάτι άλλο. Αυτοί που λένε βάλε μονο Honda και δεν θα έχεις πρόβλημα, λένε μπούρδες. Όλα το βγάζουν αυτό το πρόβλημα.

Στο δικό μου το ΤΑ600 το πρόβλημα που γράφω παραπάνω με το ψυγείο ήταν λόγω ελλιπής συντήρησης και ακινησίας.
Το βρήκα στην Πελοπόννησο. Δεν μπορούσα να κατέβω να το δω. Το είδε πολύ καλός φίλος που είναι και μηχανικός. Απο τους ελάχιστους που εμπιστεύομαι σαν να το έβλεπα εγώ. Εδωσε το ΟΚ και τον εξουσιοδότησα να το αγοράσει. Το έβαλε κατευθείαν στην ισόγα του για φτιάξιμο και τα άλλαξε όλα. Αναλώσιμα τα πάντα, λάδια ξύδια υγρά. Ολα τα oring στον κινητήρα, ρύθμιση βαλβίδων, λάδια στα πηρούνια....the whole nine yards!

Μετά απο κανα χρόνο στα χέρια μου έβγαλε το πρόβλημα με το ψυγείο και το έλυσα να δω τι έπαιξε. Δες τι έγινε τώρα!
Αυτό καθόταν κάποια χρόνια. Οξειδώθηκε μέσα. Ο φίλος μου όταν άλλαξε υγρά ψυγείου το έκανε και flush για να βγουν τυχόν επικαθήσεις. Κάποιες βγήκαν. Με τα χλμ λειτουργίας όμως και το ζέσταμα και τα φρέσκα υγρά και το συνεχές γύρισμα, έκαναν αποκόλληση και άλλες επικαθήσεις και βούλωσαν το κύκλωμα.
Το έκανα κι εγώ flush. Έβγαλε παπάδες! Ότι είχε ξεκολλήσει απο μέσα!
Το έβαλα πάνω. Ξανα πολλά χλμ και ξανα βγάλσιμο και flush. Την τελευταία φορά δεν έβγαλε σχεδόν τίποτα.
Μετα απο 1-1,5 χρόνο το έδωσα χωρίς να μου το έχει ξαναπαρουσιάσει.

Πρακτικά δεν ήταν βλάβη απο αστοχία της μοτό, αλλά όταν αγοράζεις μοτο 15ετίας- 20ετίας που καθόταν χρόνια, θέλει προσοχή. Παρότι ο φίλος μου τα άλλαξε όλα και με σωστή διαδικασία, ήταν κάτι που δεν μπορούσε να προβλέψει.

Χάλασε μια ωραία εκδρομή για εμένα. Πάνω που έφτασα Κοζάνη, ξαναγύρισα πίσω.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το θέμα με τα ψυγεία το έχει το ΤΑ700 και είναι περισσότερο μηχανική αστοχία που δημιουργείται απο κακώς σχεδιασμένη στήριξη, παρά κάτι άλλο. Αυτοί που λένε βάλε μονο Honda και δεν θα έχεις πρόβλημα, λένε μπούρδες. Όλα το βγάζουν αυτό το πρόβλημα.

Στο δικό μου το ΤΑ600 το πρόβλημα που γράφω παραπάνω με το ψυγείο ήταν λόγω ελλιπής συντήρησης και ακινησίας.
Το βρήκα στην Πελοπόννησο. Δεν μπορούσα να κατέβω να το δω. Το είδε πολύ καλός φίλος που είναι και μηχανικός. Απο τους ελάχιστους που εμπιστεύομαι σαν να το έβλεπα εγώ. Εδωσε το ΟΚ και τον εξουσιοδότησα να το αγοράσει. Το έβαλε κατευθείαν στην ισόγα του για φτιάξιμο και τα άλλαξε όλα. Αναλώσιμα τα πάντα, λάδια ξύδια υγρά. Ολα τα oring στον κινητήρα, ρύθμιση βαλβίδων, λάδια στα πηρούνια....the whole nine yards!

Μετά απο κανα χρόνο στα χέρια μου έβγαλε το πρόβλημα με το ψυγείο και το έλυσα να δω τι έπαιξε. Δες τι έγινε τώρα!
Αυτό καθόταν κάποια χρόνια. Οξειδώθηκε μέσα. Ο φίλος μου όταν άλλαξε υγρά ψυγείου το έκανε και flush για να βγουν τυχόν επικαθήσεις. Κάποιες βγήκαν. Με τα χλμ λειτουργίας όμως και το ζέσταμα και τα φρέσκα υγρά και το συνεχές γύρισμα, έκαναν αποκόλληση και άλλες επικαθήσεις και βούλωσαν το κύκλωμα.
Το έκανα κι εγώ flush. Έβγαλε παπάδες! Ότι είχε ξεκολλήσει απο μέσα!
Το έβαλα πάνω. Ξανα πολλά χλμ και ξανα βγάλσιμο και flush. Την τελευταία φορά δεν έβγαλε σχεδόν τίποτα.
Μετα απο 1-1,5 χρόνο το έδωσα χωρίς να μου το έχει ξαναπαρουσιάσει.

Πρακτικά δεν ήταν βλάβη απο αστοχία της μοτό, αλλά όταν αγοράζεις μοτο 15ετίας- 20ετίας που καθόταν χρόνια, θέλει προσοχή. Παρότι ο φίλος μου τα άλλαξε όλα και με σωστή διαδικασία, ήταν κάτι που δεν μπορούσε να προβλέψει.

Χάλασε μια ωραία εκδρομή για εμένα. Πάνω που έφτασα Κοζάνη, ξαναγύρισα πίσω.
Αυτο δε θεωρειται βλαβη..ειναι θεμα συντηρησης
Ξερεις ποσα αφρικα εχουν βουλωμενα ψυγεια?
Κι ομως ειχα ενα του 97, που τα ψυγεια μεσα ηταν σαν καινουρια..Αυτο που ειχα παρει 900ευρω
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.602
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Έχω πολλές ερωτήσεις να με διαφωτίσουν κάτοχοι Μπεμβέ αλλά εκτιμώ ότι δεν θα το πάρουν καλά.
Για να μας πει ο νηματοθέτης επιτρέπονται οι ερωτήσεις - απορίες προς επίλυση ?
Εγώ αν μπορώ να απαντήσω ναι
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Το θέμα με τα ψυγεία το έχει το ΤΑ700 και είναι περισσότερο μηχανική αστοχία που δημιουργείται απο κακώς σχεδιασμένη στήριξη, παρά κάτι άλλο. Αυτοί που λένε βάλε μονο Honda και δεν θα έχεις πρόβλημα, λένε μπούρδες. Όλα το βγάζουν αυτό το πρόβλημα.

Στο δικό μου το ΤΑ600 το πρόβλημα που γράφω παραπάνω με το ψυγείο ήταν λόγω ελλιπής συντήρησης και ακινησίας.
Το βρήκα στην Πελοπόννησο. Δεν μπορούσα να κατέβω να το δω. Το είδε πολύ καλός φίλος που είναι και μηχανικός. Απο τους ελάχιστους που εμπιστεύομαι σαν να το έβλεπα εγώ. Εδωσε το ΟΚ και τον εξουσιοδότησα να το αγοράσει. Το έβαλε κατευθείαν στην ισόγα του για φτιάξιμο και τα άλλαξε όλα. Αναλώσιμα τα πάντα, λάδια ξύδια υγρά. Ολα τα oring στον κινητήρα, ρύθμιση βαλβίδων, λάδια στα πηρούνια....the whole nine yards!

Μετά απο κανα χρόνο στα χέρια μου έβγαλε το πρόβλημα με το ψυγείο και το έλυσα να δω τι έπαιξε. Δες τι έγινε τώρα!
Αυτό καθόταν κάποια χρόνια. Οξειδώθηκε μέσα. Ο φίλος μου όταν άλλαξε υγρά ψυγείου το έκανε και flush για να βγουν τυχόν επικαθήσεις. Κάποιες βγήκαν. Με τα χλμ λειτουργίας όμως και το ζέσταμα και τα φρέσκα υγρά και το συνεχές γύρισμα, έκαναν αποκόλληση και άλλες επικαθήσεις και βούλωσαν το κύκλωμα.
Το έκανα κι εγώ flush. Έβγαλε παπάδες! Ότι είχε ξεκολλήσει απο μέσα!
Το έβαλα πάνω. Ξανα πολλά χλμ και ξανα βγάλσιμο και flush. Την τελευταία φορά δεν έβγαλε σχεδόν τίποτα.
Μετα απο 1-1,5 χρόνο το έδωσα χωρίς να μου το έχει ξαναπαρουσιάσει.

Πρακτικά δεν ήταν βλάβη απο αστοχία της μοτό, αλλά όταν αγοράζεις μοτο 15ετίας- 20ετίας που καθόταν χρόνια, θέλει προσοχή. Παρότι ο φίλος μου τα άλλαξε όλα και με σωστή διαδικασία, ήταν κάτι που δεν μπορούσε να προβλέψει.

Χάλασε μια ωραία εκδρομή για εμένα. Πάνω που έφτασα Κοζάνη, ξαναγύρισα πίσω.
Έχω λόγο που το ρωτάω Αποστόλη και όχι δεν είναι βλακείες αυτά που λένε περί Χόντα αντιπηκτικού. Αν βρεις - βρει κάποιος βέβαια εφάμιλλο και βάλει βεβαίως και είναι αποδεκτό αλλά ότι λέει ο κατασκευαστής όχι ότι νάναι. Αιθυλενογλυκόλη λέει. Αιθυλενογλυκόλη όχι νεράκι με χρώμα. Αντί να ψάχνεις λοιπόν για το <<καλό>> κλπ πας και παίρνεις έτοιμο Χόντα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με 8 ευρώ το λίτρο.

Μούτυχε περιστατικό φίλου λοιπόν που έρχεται να τον βοηθήσω να αλλάξει αντιπηκτικό - αντιψυκτικό - παραφλού πείτε όπως θέλετε και θεωρείτε δόκιμο. Του λέω πούναι το αντιπηκτικό ? Νάτο μου λέει και βλέπω ένα 4λιτρο ότι νάναι και ρωτάω που το πήρε. Μου λέει από γνωστό μεγάλο μαγαζί διαφόρων εργαλείων κλπ. Στραβομουτσουνιάζω τον ρωτάω γιατί όχι Χόντα πούναι έτοιμο να μην κάνουμε αραιώσεις κλπ σε άλλα αυτούσια και απιονισμένα νερά κλπ μου λέει εγώ που συμπληρώνω αυτό βάζω πάντα κλπ. Ακούω το συμπληρώνω και με λούζει κρύος ιδρώτας....Τι να συμπληρώνει σε κλειστό κύκλωμα? Άντε ίσως ελάχιστο....Τόχε αλλάξει ξανά λέει και με το ίδιο μάπα αντιπηκτικό....τέλος πάντων μην γράφουμε σεντόνια τεράστια να πάμε στην ουσία.

Αποτελέσματα?
Σκουριά παντού, κολλημένη τάπα ψυγείου και το πάνω κολλάρο νάχει φάει τη φωλιά του και να κρέμεται στον αέρα. Χαμός...
Παρόλα αυτά το σώσαμε, ο μάστοράς μας έφτιαξε καινούργια φωλιά και γλύτωσε το καπάκι που ένας Θεός ξέρει πόσο κάνει, αλλάχτηκαν τάπα, θερμοστάτης, καθαρίστηκε το κύκλωμα και όλα αυτά γιατί ? Για ένα γ@μοαντιπηκτικό 1,7 λίτρων της προκοπής.

Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε ξαναρωτώ?

Το μηχανάκι ζει ακόμα στην κατοχή του με πλέον των 170.000 χλμ και ψυγείο δεν άλλαξε ακόμα στο 11ο έτος κατοχής.

Απορώ λοιπόν και ερωτώ αν εφόσον το θέμα της στηρίξεως είναι γνωστό δεν υπάρχει ένας μάστορας να βελτιώσει την βάση να ξεμπερδεύει το θέμα? Ε ρε ευλογώ πάντως προσωπικά τον μηχανικό μου που είδε σε άλλου φίλου από πτώση σε τακτικό σέρβις νάχουν ξεκολλήσει τα κάγκελα της GIVI και τάβγαλε, τα κόλλησε, τάβαψε και τα ξανάβαλε στα πλαίσια τακτικού σέρβις ! Αυτός έφτιαξε και την βάση του κολλάρου στο καπάκι στο τόρνο πούχει !

Πλέον και εγώ δεν ασχολούμαι καν με το αντιπηκτικό και όποτε πάω για βαλβίδες αφού θα βγει που θα βγει το ψυγείο του λέω αλλάζει και αντιπηκτικό και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Μια λέξη λοιπόν επ' αυτού : Συντήρηση.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Έχω λόγο που το ρωτάω Αποστόλη και όχι δεν είναι βλακείες αυτά που λένε περί Χόντα αντιπηκτικού. Αν βρεις - βρει κάποιος βέβαια εφάμιλλο και βάλει βεβαίως και είναι αποδεκτό αλλά ότι λέει ο κατασκευαστής όχι ότι νάναι. Αιθυλενογλυκόλη λέει. Αιθυλενογλυκόλη όχι νεράκι με χρώμα. Αντί να ψάχνεις λοιπόν για το <<καλό>> κλπ πας και παίρνεις έτοιμο Χόντα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με 8 ευρώ το λίτρο.

Μούτυχε περιστατικό φίλου λοιπόν που έρχεται να τον βοηθήσω να αλλάξει αντιπηκτικό - αντιψυκτικό - παραφλού πείτε όπως θέλετε και θεωρείτε δόκιμο. Του λέω πούναι το αντιπηκτικό ? Νάτο μου λέει και βλέπω ένα 4λιτρο ότι νάναι και ρωτάω που το πήρε. Μου λέει από γνωστό μεγάλο μαγαζί διαφόρων εργαλείων κλπ. Στραβομουτσουνιάζω τον ρωτάω γιατί όχι Χόντα πούναι έτοιμο να μην κάνουμε αραιώσεις κλπ σε άλλα αυτούσια και απιονισμένα νερά κλπ μου λέει εγώ που συμπληρώνω αυτό βάζω πάντα κλπ. Ακούω το συμπληρώνω και με λούζει κρύος ιδρώτας....Τι να συμπληρώνει σε κλειστό κύκλωμα? Άντε ίσως ελάχιστο....Τόχε αλλάξει ξανά λέει και με το ίδιο μάπα αντιπηκτικό....τέλος πάντων μην γράφουμε σεντόνια τεράστια να πάμε στην ουσία.

Αποτελέσματα?
Σκουριά παντού, κολλημένη τάπα ψυγείου και το πάνω κολλάρο νάχει φάει τη φωλιά του και να κρέμεται στον αέρα. Χαμός...
Παρόλα αυτά το σώσαμε, ο μάστοράς μας έφτιαξε καινούργια φωλιά και γλύτωσε το καπάκι που ένας Θεός ξέρει πόσο κάνει, αλλάχτηκαν τάπα, θερμοστάτης, καθαρίστηκε το κύκλωμα και όλα αυτά γιατί ? Για ένα γ@μοαντιπηκτικό 1,7 λίτρων της προκοπής.

Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε ξαναρωτώ?

Το μηχανάκι ζει ακόμα στην κατοχή του με πλέον των 170.000 χλμ και ψυγείο δεν άλλαξε ακόμα στο 11ο έτος κατοχής.

Απορώ λοιπόν και ερωτώ αν εφόσον το θέμα της στηρίξεως είναι γνωστό δεν υπάρχει ένας μάστορας να βελτιώσει την βάση να ξεμπερδεύει το θέμα? Ε ρε ευλογώ πάντως προσωπικά τον μηχανικό μου που είδε σε άλλου φίλου από πτώση σε τακτικό σέρβις νάχουν ξεκολλήσει τα κάγκελα της GIVI και τάβγαλε, τα κόλλησε, τάβαψε και τα ξανάβαλε στα πλαίσια τακτικού σέρβις ! Αυτός έφτιαξε και την βάση του κολλάρου στο καπάκι στο τόρνο πούχει !

Πλέον και εγώ δεν ασχολούμαι καν με το αντιπηκτικό και όποτε πάω για βαλβίδες αφού θα βγει που θα βγει το ψυγείο του λέω αλλάζει και αντιπηκτικό και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Μια λέξη λοιπόν επ' αυτού : Συντήρηση.
Σαββα το μπλε της χοντα ειναι και γαμω τα αντιπηκτικα...το εβαζα και σε αλλα μοτο
Περαν της αιθυλενογλυκολης πρεπει να ειναι φιλικα στις τσιμουχες της τρομπας
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.602
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τα υγρά φρένων αλλάζονται κάθε δύο χρόνια γιατί κάθε χρόνο σε αυτό?
Έχει σερβοφενα ,η μονάδα εχει πλακέτες μέσα και καπουτ.
Γι'αυτό μια φορά το χρόνο.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.602
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Σαββα το μπλε της χοντα ειναι και γαμω τα αντιπηκτικα...το εβαζα και σε αλλα μοτο
Περαν της αιθυλενογλυκολης πρεπει να ειναι φιλικα στις τσιμουχες της τρομπας
Στα χοντα μόνο το δικό της δουλεύει ολοσωστα .
Και τα άλλα κάνουν δουλειά ,αλλά....
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Σαββα το μπλε της χοντα ειναι και γαμω τα αντιπηκτικα...το εβαζα και σε αλλα μοτο
Περαν της αιθυλενογλυκολης πρεπει να ειναι φιλικα στις τσιμουχες της τρομπας
Μπάμπη εγώ σε δικό μου εργαλείο δεν βάζω τίποτα άλλο.
Τάχω στην αποθήκη 2 λίτρα κάβα μόνιμα μην τυχόν και χρειαστεί κανά συμπλήρωμα που δεν χρειάζεται ή αλλάξω στα μικρά.
Δεν βάζω τίποτα άλλο και φυσικά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.
Τώρα τόμαθε και ο φίλος αλλά με τον δύσκολο τρόπο και αφού πλήρωσε.
Αυτός νομίζω πως είναι ο σκοπός τέτοιων θεμάτων, να μας μένει και κάτι.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Στα χοντα μόνο το δικό της δουλεύει ολοσωστα .
Και τα άλλα κάνουν δουλειά ,αλλά....
στο αμερικα ειχανε θεμα με την τρομπα στα goldwing οταν δεν εβαζαν το γνησιο..
απ τα φορουμ...αμερικη δεν πηγα ακομα Rolling
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Έχει σερβοφενα ,η μονάδα εχει πλακέτες μέσα και καπουτ.
Γι'αυτό μια φορά το χρόνο.
Στα Μπεμβέ Γιάννο. Ναι αυτό έχει σημειωθεί.
Προσωπικά σε κανένα Χόντα δεν αλλάζω παρά στα δύο χρόνια και κανένα πρόβλημα με μονάδα.
Ούτε φυσικά κάποιος ειδικός τρόπος εξαερώσεως της μονάδας. Εκτιμώ ότι ισχύει το ίδιο και σε όσα έχουν μονάδες της NISSIN.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μπάμπη εγώ σε δικό μου εργαλείο δεν βάζω τίποτα άλλο.
Τάχω στην αποθήκη 2 λίτρα κάβα μόνιμα μην τυχόν και χρειαστεί κανά συμπλήρωμα που δεν χρειάζεται ή αλλάξω στα μικρά.
Δεν βάζω τίποτα άλλο και φυσικά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.
Τώρα τόμαθε και ο φίλος αλλά με τον δύσκολο τρόπο και αφού πλήρωσε.
Αυτός νομίζω πως είναι ο σκοπός τέτοιων θεμάτων, να μας μένει και κάτι.

Αυτο το μπλε το χονδα παντως, εχει μια υφη σα ναχει κ λαδι μεσα..
Δεν το χω δει σε αλλο
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
62
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Αυτο το μπλε το χονδα παντως, εχει μια υφη σα ναχει κ λαδι μεσα..
Δεν το χω δει σε αλλο
Δεν ξέρω δεν τα πιάνω, φορώ πάντα γάντια γιατί λάδια και λοιπά προκαλούν καρκίνο του δέρματος οπότε προσοχή.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δεν ξέρω δεν τα πιάνω, φορώ πάντα γάντια γιατί λάδια και λοιπά προκαλούν καρκίνο του δέρματος οπότε προσοχή.
αφου βολευεσαι..
Και γω εχω μαυρα νιτριλιου, αλλα δε μπορω, χανω το GRIP
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Έχω λόγο που το ρωτάω Αποστόλη και όχι δεν είναι βλακείες αυτά που λένε περί Χόντα αντιπηκτικού. Αν βρεις - βρει κάποιος βέβαια εφάμιλλο και βάλει βεβαίως και είναι αποδεκτό αλλά ότι λέει ο κατασκευαστής όχι ότι νάναι. Αιθυλενογλυκόλη λέει. Αιθυλενογλυκόλη όχι νεράκι με χρώμα. Αντί να ψάχνεις λοιπόν για το <<καλό>> κλπ πας και παίρνεις έτοιμο Χόντα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με 8 ευρώ το λίτρο.

Μούτυχε περιστατικό φίλου λοιπόν που έρχεται να τον βοηθήσω να αλλάξει αντιπηκτικό - αντιψυκτικό - παραφλού πείτε όπως θέλετε και θεωρείτε δόκιμο. Του λέω πούναι το αντιπηκτικό ? Νάτο μου λέει και βλέπω ένα 4λιτρο ότι νάναι και ρωτάω που το πήρε. Μου λέει από γνωστό μεγάλο μαγαζί διαφόρων εργαλείων κλπ. Στραβομουτσουνιάζω τον ρωτάω γιατί όχι Χόντα πούναι έτοιμο να μην κάνουμε αραιώσεις κλπ σε άλλα αυτούσια και απιονισμένα νερά κλπ μου λέει εγώ που συμπληρώνω αυτό βάζω πάντα κλπ. Ακούω το συμπληρώνω και με λούζει κρύος ιδρώτας....Τι να συμπληρώνει σε κλειστό κύκλωμα? Άντε ίσως ελάχιστο....Τόχε αλλάξει ξανά λέει και με το ίδιο μάπα αντιπηκτικό....τέλος πάντων μην γράφουμε σεντόνια τεράστια να πάμε στην ουσία.

Αποτελέσματα?
Σκουριά παντού, κολλημένη τάπα ψυγείου και το πάνω κολλάρο νάχει φάει τη φωλιά του και να κρέμεται στον αέρα. Χαμός...
Παρόλα αυτά το σώσαμε, ο μάστοράς μας έφτιαξε καινούργια φωλιά και γλύτωσε το καπάκι που ένας Θεός ξέρει πόσο κάνει, αλλάχτηκαν τάπα, θερμοστάτης, καθαρίστηκε το κύκλωμα και όλα αυτά γιατί ? Για ένα γ@μοαντιπηκτικό 1,7 λίτρων της προκοπής.

Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε ξαναρωτώ?

Το μηχανάκι ζει ακόμα στην κατοχή του με πλέον των 170.000 χλμ και ψυγείο δεν άλλαξε ακόμα στο 11ο έτος κατοχής.

Απορώ λοιπόν και ερωτώ αν εφόσον το θέμα της στηρίξεως είναι γνωστό δεν υπάρχει ένας μάστορας να βελτιώσει την βάση να ξεμπερδεύει το θέμα? Ε ρε ευλογώ πάντως προσωπικά τον μηχανικό μου που είδε σε άλλου φίλου από πτώση σε τακτικό σέρβις νάχουν ξεκολλήσει τα κάγκελα της GIVI και τάβγαλε, τα κόλλησε, τάβαψε και τα ξανάβαλε στα πλαίσια τακτικού σέρβις ! Αυτός έφτιαξε και την βάση του κολλάρου στο καπάκι στο τόρνο πούχει !

Πλέον και εγώ δεν ασχολούμαι καν με το αντιπηκτικό και όποτε πάω για βαλβίδες αφού θα βγει που θα βγει το ψυγείο του λέω αλλάζει και αντιπηκτικό και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Μια λέξη λοιπόν επ' αυτού : Συντήρηση.
Τι να σου πω. Επώνυμα έβαζα πάντα, όχι Honda και δεν είχα κάποιο θέμα.
Οι περισσότεροι την πατάνε επειδή παίρνουν τα επώνυμα, δεν ξέρουν ούτε ότι πρέπει να κάνουν αραίωση, ούτε πως την κάνουν, ούτε τι αντιπαγωτική και ψυκτική ικανότητα θέλουν να πετύχουν και το χώνουν όπως είναι ή το αραιώνουν με τίποτα νερό βρύσης ξερω΄γω.
Άλλοι λένε δεν το αραιώνουν και πολύ για να κάνει καλύτερη δουλειά και μετά γίνεται λάσπη μέσα. Επειδή την δουλειά την κάνει το νερό, όχι το αντιψυκτικό.

Έχω ακούσει και διαβάσει κατα καιρούς πολλά. Να σου πέφτουν τα μαλλιά.

Το προαραιωμένο είναι ευκολία δεν λέω!

Αυτά σε φιλολογικό επίπεδο πλέον. Το τρανσαλπ ήταν και το τελευταίο που ασχολήθηκα προσωπικά με σέρβις και συντήρηση τα τελευταία χρόνια. Και το bandit και το Capo απλά τα πάω και τα αφήνω και λέω τι θέλω να γίνει. Μεγάλωσα πολύ για να σκύβω. Τελευταία φορά που έσκυψα ήταν να αλλάξω μπουζί στον πάπιο και κάνει ένα χραπ το γόνατο και πάρε χειρουργείο μια ρήξη μηνίσκου να έχεις να θυμάσαι! Tooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.602
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Στα Μπεμβέ Γιάννο. Ναι αυτό έχει σημειωθεί.
Προσωπικά σε κανένα Χόντα δεν αλλάζω παρά στα δύο χρόνια και κανένα πρόβλημα με μονάδα.
Ούτε φυσικά κάποιος ειδικός τρόπος εξαερώσεως της μονάδας. Εκτιμώ ότι ισχύει το ίδιο και σε όσα έχουν μονάδες της NISSIN.
Φίλε όταν βγήκε αυτό το integral ll ήταν καταπληκτική ιδέα ,δενεισμενη από τα Ι.Χ της.
Κορυφαία πραγματικά ακόμη και σήμερα.
Πέρασαν όμως και 20 χρόνια ,οι ζημιές πρωτοακουστηκαν στη δεκαετία.
Περισσότερο είναι θέμα ασχετοσυνης και αμέλειας συντήρησης.
Επίσης θέλει αποκλειστικά dot4 με προδιαγραφή LV.
Βασικότατο.
Τώρα αν δεν τα αλλάζεις κάθε τουλάχιστον 2 χρόνια ή κανείς τσιγκουνιες γιατί το λίτρο που θες για να γίνει σωστά η δουλειά και κάνει 25 ευρώ και πας και παίρνεις ότι να ναι υγρά ,δε σε φταίει το μηχανάκι.
Το δικό μου δεκαπενταετίας είναι και το πονάω γι'αυτό και τ'αλλαζω κάθε χρόνο
Έχω δοκιμάσει δύο διαφορετικές μάρκες ,αλλά τα καλύτερα υγρά είναι αυτά που δίνει η μάνα του.
Ένας άλλος ανασταλτικός παράγοντας είναι και το ότι έξω αν σε κάνουν δουλειά σου ζητάνε από 120 -80€.
Μην πείτε ότι είναι πολλά ,γιατί είναι πάνω από δυωρο δουλειά οπότε ο νοων νοειτω.
Και κάτι ακόμα ,στα πεμφε η ζημιά δεν έρχεται μπαμ και έξω ,προειδοποιεί.
Να μην μπω σε λεπτομέρειες ,οπότε ένας που βλέπει και το ακούει το μηχανάκι του δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.
Το καλύτερο είναι να κάνει στην άκρη και να καλέσει οδική.
Μονο έτσι έχει κάποιες ελπίδες να κρατήσει το κόστος της ζημιάς χαμηλά.

Επειδή ανέφερες για χοντα ,να σου πω πως και αρκετά βαραντερια τα δουλεύουν χαλασμένα χωρίς αμπε-ες .
Μk2 .
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Τι να σου πω. Επώνυμα έβαζα πάντα, όχι Honda και δεν είχα κάποιο θέμα.
Οι περισσότεροι την πατάνε επειδή παίρνουν τα επώνυμα, δεν ξέρουν ούτε ότι πρέπει να κάνουν αραίωση, ούτε πως την κάνουν, ούτε τι αντιπαγωτική και ψυκτική ικανότητα θέλουν να πετύχουν και το χώνουν όπως είναι ή το αραιώνουν με τίποτα νερό βρύσης ξερω΄γω.
Άλλοι λένε δεν το αραιώνουν και πολύ για να κάνει καλύτερη δουλειά και μετά γίνεται λάσπη μέσα. Επειδή την δουλειά την κάνει το νερό, όχι το αντιψυκτικό.

Έχω ακούσει και διαβάσει κατα καιρούς πολλά. Να σου πέφτουν τα μαλλιά.

Το προαραιωμένο είναι ευκολία δεν λέω!

Αυτά σε φιλολογικό επίπεδο πλέον. Το τρανσαλπ ήταν και το τελευταίο που ασχολήθηκα προσωπικά με σέρβις και συντήρηση τα τελευταία χρόνια. Και το bandit και το Capo απλά τα πάω και τα αφήνω και λέω τι θέλω να γίνει. Μεγάλωσα πολύ για να σκύβω. Τελευταία φορά που έσκυψα ήταν να αλλάξω μπουζί στον πάπιο και κάνει ένα χραπ το γόνατο και πάρε χειρουργείο μια ρήξη μηνίσκου να έχεις να θυμάσαι! Tooth
το χοντα ειναι ετοιμο προς χρηση..
Για μενα ειναι συν.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Φίλε όταν βγήκε αυτό το integral ll ήταν καταπληκτική ιδέα ,δενεισμενη από τα Ι.Χ της.
Κορυφαία πραγματικά ακόμη και σήμερα.
Πέρασαν όμως και 20 χρόνια ,οι ζημιές πρωτοακουστηκαν στη δεκαετία.
Περισσότερο είναι θέμα ασχετοσυνης και αμέλειας συντήρησης.
Επίσης θέλει αποκλειστικά dot4 με προδιαγραφή LV.
Βασικότατο.
Τώρα αν δεν τα αλλάζεις κάθε τουλάχιστον 2 χρόνια ή κανείς τσιγκουνιες γιατί το λίτρο που θες για να γίνει σωστά η δουλειά και κάνει 25 ευρώ και πας και παίρνεις ότι να ναι υγρά ,δε σε φταίει το μηχανάκι.
Το δικό μου δεκαπενταετίας είναι και το πονάω γι'αυτό και τ'αλλαζω κάθε χρόνο
Έχω δοκιμάσει δύο διαφορετικές μάρκες ,αλλά τα καλύτερα υγρά είναι αυτά που δίνει η μάνα του.
Ένας άλλος ανασταλτικός παράγοντας είναι και το ότι έξω αν σε κάνουν δουλειά σου ζητάνε από 120 -80€.
Μην πείτε ότι είναι πολλά ,γιατί είναι πάνω από δυωρο δουλειά οπότε ο νοων νοειτω.
Και κάτι ακόμα ,στα πεμφε η ζημιά δεν έρχεται μπαμ και έξω ,προειδοποιεί.
Να μην μπω σε λεπτομέρειες ,οπότε ένας που βλέπει και το ακούει το μηχανάκι του δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.
Το καλύτερο είναι να κάνει στην άκρη και να καλέσει οδική.
Μονο έτσι έχει κάποιες ελπίδες να κρατήσει το κόστος της ζημιάς χαμηλά.

Επειδή ανέφερες για χοντα ,να σου πω πως και αρκετά βαραντερια τα δουλεύουν χαλασμένα χωρίς αμπε-ες .
Μk2 .
Aν κοιταξεις στο car
Στα bmw 2003-2007 με το σερβο..
Θα δεις αρκετα που λενε τοχουν κανει bypass..
Υπαρχει και ετοιμο κιτακι στο motoworks
Aσχετοσυνη η οχι...ενα συστημα που οταν χαλασει σε αφησει ξεκρεμαστο, ειναι επικυνδθνο..
Γι αυτο και η πενφε το κατηργησε, κι ας ειχε το καλυτερο φρεναρισμα EVER..

Αυτος ειναι ο κυριότερος λογος που προτιμησα το 1100 απ το 1150..
μτχ 20ετιας με σερβο... cdefghigi
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom