Σάββας
Μαθουσάλας member
Ίδιο με το NC είναι Μπαμπίνο απλά με αμφίεση σκούτερ.εχει αλυσιδα αυτο?
καινουρια αλυσιδα γραφει
Ίδιος κινητήρας, ίδια μετάδοση, ανάρτηση, ίδια όλα.
Οπότε ναι αλυσιδογράναζα κανονικά.
Ίδιο με το NC είναι Μπαμπίνο απλά με αμφίεση σκούτερ.εχει αλυσιδα αυτο?
καινουρια αλυσιδα γραφει
α ρε σαββα κοροιδο πιαστηκες...αυτο επρεπε να παρειςΊδιο με το NC είναι Μπαμπίνο απλά με αμφίεση σκούτερ.
Ίδιος κινητήρας, ίδια μετάδοση, ανάρτηση, ίδια όλα.
Οπότε ναι αλυσιδογράναζα κανονικά.
Το integra θεωρώ είναι η μέση λύση!Εγώ που έχω ανοιχτό δρόμο θα κοίταζα κι εδώ...
Honda Integra 700 '12 - Car.gr
Άριστο Scooter. Πραγματικά χιλιόμετρα, Δίδεται λόγω έλλειψης χρόνου. Ατρακαριστο με καινούρι...www.car.gr
Εσύ όμως το θες για εργαλείο εντός με λίγα χιλιόμετρα καθημερινά.
Οι υποχρεώσεις σου δεν επιτρέπουν να λείπεις αλλιώς με το παραπάνω θα πέταγες.
Θα μου πεις ομως ότι τότε δεν θα έδινες τον εκπληκτικό Ιταλό..
Σωστό.
Άστα ρε Μπαμπίνο, βλέπεις τι τραβάω?α ρε σαββα κοροιδο πιαστηκες...αυτο επρεπε να παρεις
Τωρα σε δουλευει ο αντρικος που σε κανει ο αερας τοπι απ το ξυλο
Εεεεε μυστικό και το αποκαλύπτεις ?Το integra θεωρώ είναι η μέση λύση!
Ωστόσο το συγκεκριμένο που προτείνεται έχει ένα σημαντικό πρόβλημα!
Είναι ΠΛΕ!
Πονηρούληδες!!! Πάτε να του στήσετε παγίδα για κογιονάρισμα όλο τον χειμώνα!!!
Πες ρε Γιαννη..Πάντως εγώ αλήθεια ανυπομονώ να δω τι σκούτερ θα πάρει ο ραμορε.
Θα περιμένω και 4-5 μήνες να καταγράψει τις εμπειρίες του από τη συμβίωση με αυτό και θα δω μήπως ακολουθήσω τα βήματά του.
Με τη διαφορά ότι έχω καταλήξει στο πιο σκούτερ θα αγοραζα
Θέλει να μας αφήσει άμπαλους ο Άμπαλος.Προς τι η μυστικότης?
Θα μαλώσει κανείς κανέναν?
Δεν ξέρω, αλλά νομίζω μάλλον κάπου δεν έχω γίνει κατανοητός…
Να φταίει που δεν τα αναλύω με σαφήνεια;
Να φταίει που δεν το έβαλα στον τίτλο;
Να φταίει που όταν γραφω δεν ξεπερναω την μια άντε δυο σειρές, επειδή γενικα δεν πολυγραφώ στα φορουμ;
Να φταιει που δεν το ξεκαθαρισα κάθε δέκα ποστ;
Αντε ας το ξεκαθαρίσω, για να μην έχουμε πάλι τη ίδια κουβέντα.
250 έως 400 κυβικά.
Ήσουν ξεκάθαρος παιδί από την αρχή.Δεν ξέρω, αλλά νομίζω μάλλον κάπου δεν έχω γίνει κατανοητός…
Να φταίει που δεν τα αναλύω με σαφήνεια;
Να φταίει που δεν το έβαλα στον τίτλο;
Να φταίει που όταν γραφω δεν ξεπερναω την μια άντε δυο σειρές, επειδή γενικα δεν πολυγραφώ στα φορουμ;
Να φταιει που δεν το ξεκαθαρισα κάθε δέκα ποστ;
Αντε ας το ξεκαθαρίσω, για να μην έχουμε πάλι τη ίδια κουβέντα.
250 έως 400 κυβικά.
Οκ το ξεκαθαρισες..Δεν ξέρω, αλλά νομίζω μάλλον κάπου δεν έχω γίνει κατανοητός…
Να φταίει που δεν τα αναλύω με σαφήνεια;
Να φταίει που δεν το έβαλα στον τίτλο;
Να φταίει που όταν γραφω δεν ξεπερναω την μια άντε δυο σειρές, επειδή γενικα δεν πολυγραφώ στα φορουμ;
Να φταιει που δεν το ξεκαθαρισα κάθε δέκα ποστ;
Αντε ας το ξεκαθαρίσω, για να μην έχουμε πάλι τη ίδια κουβέντα.
250 έως 400 κυβικά.
Οκ το ξεκαθαρισες..
Ερωτηση..
Γιατι να μην παρεις το 700αρι της αγγελιας, που ειναι στο budget σου, καιει σαν τα μικρα...ειναι αξιοπιστο...
πιο δυνατο, πιο ανετο, με σιγουρα καλυτερο κρατημα-φρενα...και πληρωνει ιδια τελη-ασφαλεια??
Επειδή σέρβις, ανταλλακτικά και αναλώσιμα είναι μεγάλη μοτοσυκλέτας και μάλιστα:Οκ το ξεκαθαρισες..
Ερωτηση..
Γιατι να μην παρεις το 700αρι της αγγελιας, που ειναι στο budget σου, καιει σαν τα μικρα...ειναι αξιοπιστο...
πιο δυνατο, πιο ανετο, με σιγουρα καλυτερο κρατημα-φρενα...και πληρωνει ιδια τελη-ασφαλεια??
Δεν εννοούσα εσένα Γιάννο. Τα παιδιά που μου προτείνουν 700άριΑν εννοείς εμένα, έχεις γίνει κατανοητός.
Ίσως δεν έγινα εγώ κατανοητός με αυτά που έγραψα.
Τις εμπειρίες σου περιμένω από την μετάβαση σου, ασχέτως με το σκούτερ που θα αγοράσεις.
Γι αυτό και εγώ δεν έγραψα από την αρχή την δική μου επιλογη
Και για τον λόγο που τόνισα στο ποστ σου, έχω απορρίψει τις μικρές μοτοσυκλέτες.είμαι κάτοχος duke 390 εδώ και 7 μήνες.
το μηχανακι στα λεφτά του αυτά που προσφέρει για εμένα είναι υπέρ αρκετά.
Αναρτήσεις φρένα πλαίσιο πολύ καλά.
οποτε η δίκη μου απάντηση είναι duke 390. Στην πράγματικοτητα 371 κυβικά. 43.5 άλογα το δίνουν 160 κιλά περίπου γεμάτο.
στην κίνηση παπί. Στις μ@λακιες πρώτο. Στην εθνική πάσχει λόγο κυβικών αλλά δεν θα προβληματίσει. Τελική σε ελαφρά κατηφόρα 173 κοντέρ. Κατανάλωση 4 με 4,5 στην καθημερινότητα
Ζημιές ακόμα τίποτα. Στην βροχή γίνομαι πο@τανα μπρος πίσω. Δικαβαλος κοντινές βόλτες μέχρι Λαυριο απο παραλιακή (ο πίσω )είσαι στο όριο να κατέβεις γενικά ξεχνάς την άνεση. Πράγματα δύσκολα βάζεις. Μικροκαμωμένο το καημένο.
αυτά εν τάχει.
Επειδή σέρβις, ανταλλακτικά και αναλώσιμα είναι μεγάλη μοτοσυκλέτας και μάλιστα:
1. Μεγάλης μοτοσυκλέτας που δεν κυκλοφορεί ευρέως, με εξειδικευμένες απαιτήσεις που δεν έχουν δει πολλοί στην πράξη, άσχετα αν είναι εξουσιοδοτημένοι
2. Σκούτερ μεγάλης μοτοσυκλέτας που όλα είναι ακριβότερα έτσι κι αλλιώς, λόγω πλαστικών που αν γινει κάτι τρέμεις τι θα πληρώσεις
3. Η καθημερινή απόσταση είναι 2χλμ πάνε- 2 χλμ έλα. Θέλω να προλαβαίνει να ζεσταίνεται το μηχανάκι.
Βλέπω τι παθαίνουν στο δικό μου είδος όσοι πηγαίνουν για "το καλύτερο". Συγχωρέσετε το σεντονάκι, θα μάθετε και κάτι άσχετο αλλά χρήσιμο.
Έρχεται ο άλλος να πάρει ένα εκτυπωτάκι/πολυμηχάνημα για το σπίτι για 100 σελίδες τον μήνα. Του δείχνω ένα στα 120 ευρώ που θα αλλάζει ένα τόνερ μια φορά τον χρόνο και με αυτόν τον ρυθμό θα το αλλάξει μετά απο 10 χρόνια, λόγο υποστήριξης σε σχέση με windows και όχι επειδή θα χαλάσει.
Βλέπει με την άκρη του ματιού του στα μεταχειρισμένα που έχω. Πολυμηχανήματα των 1000 και άνω ευρώ που κάνουν σαν μεταχειρισμένα 150 ευρώ και του γυαλίζει. Του εξηγώ πως για τις ανάγκες του η σωστή λύση είναι το μικρό. Πως το μεγάλο ναι μεν έχει φτηνότερο κόστος ανα σελίδα, αλλά για να γίνει απόσβεση θέλει να βγάζει σελίδες, όχι αστεία. Επίσης τα σέρβις και τα κόστη του είναι μηχανήματος 1000+ ευρώ. Κι επίσης οι ασυμβατότητες με τα windows θα έρθουν πολύ νωρίτερα, επειδή ήδη έχει χρόνια στην πλάτη του.
Εκει αρχίζει να δικαιολογείται για να πείσει κυρίως τον εαυτό του και να πάρει το "καλύτερο". "Όχι, θα το χρησιμοποιώ πιο πολύ αν είναι! Θα εκτυπώνω και μάνουαλ, και τις εργασίες των παιδιών και παρτιτούρες απο τραγούδια και την Σκάρλετ Γιόχανσον σε αφίσα...και και και"
και τελικά παίρνει το μεταχειρισμένο αλλά "καλύτερο"
και έρχεται η ώρα για ενα ανταλλακτικό ρόλλερ ή οτιδήποτε άλλο ή απλά για το καθιερωμένο σέρβις ή για όποιο αναλώσιμο και ακούει τιμή και κόβονται τα πόδια του όταν βλέπει πως κάνει ένα ανταλλακτικό όσο πήρε το μηχάνημα. Επειδή η τιμή των ανταλλακτικών είναι για μηχάνημα 1000+ ευρώ. Άσχετα αν αυτός το πήρε 150 ευρώ.
Οι ανάγκες μου λένε 250-400 κυβικά. Δεν προβλέπεται να αλλάξουν για την επόμενη 4ετία. Μετά βλέπουμε
Δεν εννοούσα εσένα Γιάννο. Τα παιδιά που μου προτείνουν 700άρι
Αν ήθελα 700άρι θα αγόραζα το τρανσαλπ 650 του φίλου μου με 1000 ευρώ και με άλλα 500 θα το έφερνα στα ίσα του και τέλος.
Ούτε μοτοσυκλέτα θέλω, ούτε 700 κυβικά
εξακολουθει να πωλειται ???το τρανσαλπ 650 του φίλου μου με 1000 ευρώ