Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Φτώχια εκεί πάνω φίλε. Είναι μονο για να πηγαίνουμε να το παίζουμε πλούσιοι εμείς οι λιγότερο φτωχοί.Να μην σου πω ... να μείνουμε και 'κει μόνιμα άμα βρούμε καμμία με καλή προίκα ....!
Φτώχια εκεί πάνω φίλε. Είναι μονο για να πηγαίνουμε να το παίζουμε πλούσιοι εμείς οι λιγότερο φτωχοί.Να μην σου πω ... να μείνουμε και 'κει μόνιμα άμα βρούμε καμμία με καλή προίκα ....!
“Πλούσιοι όσοι Έλληνες έχουν αυτοκίνητα”: Προκλητικές δηλώσεις του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών για τον φόρο στα καύσιμα
Την ίδια στιγμή επιδοτεί τους πραγματικά πλούσιους με 8.000€ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Ο Θεώδορος Σκυλακάκης έχει τη νευραλγική θέση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών της Κυβέρνησης. Υπό αυτή την ιδιότητα δήλωσε πως η μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα θα ευνοούσε τους πλούσιους, διότι… “αυτοκίνητο στην Ελλάδα έχουν οι πλούσιοι”… Μάλιστα η δήλωση αυτή έγινε λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της Κυβέρνησης πως οι Έλληνες φορολογούμενοι θα δώσουμε από τις τσέπες μας 8.000€ σε όποιον επιθυμεί να αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δηλαδή σε όποιον έχει πάνω από 30.000€ για αγορά αυτοκινήτου και φυσικά έχει σπίτι με δικό του γκαράζ για να το φορτίζει και πιθανόν και ανάλογη θέση στάθμευσης στο χώρο εργασίας του. Με άλλα λόγια, για τους επικεφαλής του Υπουργείου Οικονομικών της Κυβέρνησης, όποιος έχει παπάκι και χρησιμοποιεί αυτοκίνητο για να πάει στη δουλειά (έχουμε και φανταστικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς) είναι πλούσιος και του αξίζει να πληρώνει σχεδόν 2€ το λίτρο την βενζίνη, ενώ όποιος έχει πάνω από 30.000€ για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και προνομιούχο σπίτι με γκαράζ θα πρέπει να επιδοτηθεί από (ΟΛΟΥΣ) τους υπόλοιπους Έλληνες με 8.000€.
Φυσικά αυτές οι δηλώσεις προκάλεσαν αντιδράσεις, διότι δεν θέλει και πολύ μυαλό για να καταλάβει κάποιος πως ο κύριος Θεόδωρος Σκυλακάκης είναι τουλάχιστον προκλητικός για την μικρο-μεσαία οικονομικά τάξη, όπου πλέον το κόστος των καυσίμων εξαφάνισε έως και το ¼ του μηνιαίου μισθού του τους τελευταίους μήνες, όταν για τους πραγματικά πλούσιους (το μέσο ετήσιο εισόδημα ενός ιδιοκτήτη ηλεκτρικού αυτοκινήτου σήμερα ξεπερνά τα 50.000€) η αύξηση των καυσίμων δεν είναι ούτε το 1/10 του μηνιαίου μισθού του. Για να καταλάβετε το μέγεθος της φορολογικής των καυσίμων στην Ελλάδα, όταν η τιμή του πετρελαίου στις διεθνείς αγορές ήταν στα 70-80 δολάριο το βαρέλι, στα πρατήρια η 100αρα super Αμόλυβδη είχε 1,10-1,2€. Τώρα που μιλάνε για εκτόξευση των τιμών του πετρελαίου η τιμή του στις διεθνείς αγορές είναι κάτω από 80 δολάρια το βαρέλι και στο πρατήριο έχει ξεπεράσει το 1,8€ η απλή βενζίνη των 95 οκτανίων. Αυτό τα λέει όλα…
Καθώς σε αυτή τη χώρα οι πολιτικοί δεν έχουν ίχνος ντροπής, όχι μόνο παρέμεινε σε αυτή τη νευραλγική θέση του Υπουργείου Οικονομικών ο κύριος Σκυλακάκης, αλλά ξαναβγήκε στα κανάλια για να μας εξηγήσει πως “εμείς δεν καταλάβαμε τι είπε” και εκείνο που εννοούσε ήταν πως: “…καλύτερα να μειώσουμε το ρεύμα που αφορά όλους παρά την τιμή των καυσίμων που αφορούν τους πλούσιους με τα αυτοκίνητα… “
Φυσικά δεν είπε κουβέντα για τα 8.000€ στους “φουκαράδες” που έχουν ετήσιο εισόδημα πάνω από 50.000€ για να αγοράσουν καινούριο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ούτε ήταν σε θέση να καταλάβει πως η αύξηση του κόστους των καυσίμων εκτινάσσει των πληθωρισμό διότι επηρεάζει το κόστος των μεταφορών. Προφανώς αν μπορούσε να το καταλάβει δεν θα ήταν στο Υπουργείο Οικονομικών της Ελλάδας, διότι φαίνεται πως ο κατάλληλος για αυτή τη θέση είναι όποιος δεν καταλαβαίνει τα βασικά στοιχεία της οικονομίας…
Αυτούς αξίζουμε και αυτούς έχουμε.
Πηγη www.motomag.gr/
Που τους κονομαμε αυτους τους μπαγλαμαδες στα γαριδακια
Ακριβώς τα ίδια και εγώ.Προσωπικη εμπειρια οσο αφορα το LPG.Δεν θα αναφερθω σε πιθανα μηχανολογικα προβληματα γιατι ολοι λιγο πολυ ξερουν.
Αμαξακι γαλλικο ατμοσφαιρικο 2009 μοντελο 1800cc 125ps αποδοση.( το 2012 εγινε η μετατροπη)
Σημερα που μιλαμε εχει 180000κμ. Τον Γεναρη εκλεισε δεκαετια το LPG και αλλαξα δεξαμενη με μικρο κοστος λογω δουλειας.
Περα απο την προγραματισμενη ετησια συντηρηση δεν εχει βγαλει κανενα μα κανενα προβλημα.
Σε οτι διαβασα απο πανω σε εμενα προσωπικα δεν ετυχε κατι. Μπορει να ειμαι απο τους τυχερους πιθανον.
Η καταναλωση κατα 10% αυξημενη οπως αλλωστε τα περισσοτερα.
Δε το αμαξακι ειναι ρυθμισμενο να καταναλωνει και βενζινη ταυτοχρονα, αναλογικα 10% περιπου.
Βεβαια εχω μια καλη συνηθεια οταν κανω ταξιδια ποσοστιαια περιπου το 30% να πηγαινω με βενζινη καλο του κανει.
Τωρα ποτε θα μου μεινει το καπακι στο χερι δεν γνωριζω, τα λεφτα του τα εχει βγαλει με το παραπανω.
Θέση | Χώρα | Super 95 (ευρώ) |
1 | Ολλανδία | 2,01 |
2 | Φινλανδία | 1,888 |
3 | Δανία | 1,857.05 |
4 | Ελλάδα | 1,824 |
5 | Σουηδία | 1,801.12 |
6 | Ιταλία | 1,796.72 |
7 | Γερμανία | 1,772 |
8 | Πορτογαλία | 1,758 |
9 | Γαλλία | 1,746.44 |
10 | Ιρλανδία | 1,739 |
11 | Βέλγιο | 1,656.86 |
12 | Εσθονία | 1,616 |
13 | Ισπανία | 1,538.04 |
14 | Λουξεμβούργο | 1,527 |
15 | Λετονία | 1,525.95 |
16 | Κροατία | 1,524.31 |
17 | Σλοβακία | 1,517 |
18 | Τσεχία | 1,492.94 |
19 | Λιθουανία | 1,472.58 |
20 | Αυστρία | 1,439 |
21 | Σλοβενία | 1,370.96 |
22 | Κύπρος | 1,355.96 |
23 | Ουγγαρία | 1,342.76 |
24 | Μάλτα | 1,34 |
25 | Ρουμανία | 1,319.58 |
26 | Πολωνία | 1,282.94 |
27 | Βουλγαρία | 1,240.72 |
Μου κάνει εντύπωση η τιμή στην Κύπρο που έχουμε παράλληλες οικονομίες... Υποτίθεται.Αμόλυβδη βενζίνη - Στις πιο ακριβές χώρες της Ευρώπης η Ελλάδα
View attachment 42105
Η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης στην Ελλάδα είναι από τις υψηλότερες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως δείχνει η τελευταία έκθεση της Κομισιόν!
Συγκεκριμένα μόνο 3 χώρες έχουν πιο ακριβή βενζίνη από την Ελλάδα, η Ολλανδία (2,01 ευρώ), η Φινλανδία (1,88 ευρώ) και η Δανία (1,85 ευρώ).
Η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης κίνησης στην Ελλάδα είναι αισθητά υψηλότερη και από τον μέσο όρο (1,68 ευρώ/λίτρο) των τιμών στην Ε.Ε. των 27 κρατών, αλλά και σε επίπεδο Ευρωζώνης (1,74 ευρώ/λίτρο)!
Δείτε παρακάτω τις μέσες τιμές για την αμόλυβδη στα κράτη της Ε.Ε., σύμφωνα με την έκθεση της Κομισιόν, από την ακριβότερη στην φθηνότερη:
Θέση Χώρα Super 95 (ευρώ) 1 Ολλανδία 2,01 2 Φινλανδία 1,888 3 Δανία 1,857.05 4 Ελλάδα 1,824 5 Σουηδία 1,801.12 6 Ιταλία 1,796.72 7 Γερμανία 1,772 8 Πορτογαλία 1,758 9 Γαλλία 1,746.44 10 Ιρλανδία 1,739 11 Βέλγιο 1,656.86 12 Εσθονία 1,616 13 Ισπανία 1,538.04 14 Λουξεμβούργο 1,527 15 Λετονία 1,525.95 16 Κροατία 1,524.31 17 Σλοβακία 1,517 18 Τσεχία 1,492.94 19 Λιθουανία 1,472.58 20 Αυστρία 1,439 21 Σλοβενία 1,370.96 22 Κύπρος 1,355.96 23 Ουγγαρία 1,342.76 24 Μάλτα 1,34 25 Ρουμανία 1,319.58 26 Πολωνία 1,282.94 27 Βουλγαρία 1,240.72
Πηγη BIKEIT.GR
Η Κύπρος φέρνει καύσιμα και από Ισραήλ αλλά όντως είναι περίεργοι γιατί το 40% των καυσίμων της τα προμηθεύεται από Ελλάδα, βέβαια έχει χαμηλότερος φόρους στα καύσιμα καί επίσης το άλλο αξιοσημείωτο είναι ότι η Κύπρος πουλάει ακριβότερα το πετρέλαιο από ότι την βενζίνη της, αυτό κ αν μου κάνει εντύπωση.Μου κάνει εντύπωση η τιμή στην Κύπρο που έχουμε παράλληλες οικονομίες... Υποτίθεται.
Μου κάνει εντύπωση η τιμή στην Κύπρο που έχουμε παράλληλες οικονομίες... Υποτίθεται.
Η Κύπρος φέρνει καύσιμα και από Ισραήλ αλλά όντως είναι περίεργοι γιατί το 40% των καυσίμων της τα προμηθεύεται από Ελλάδα, βέβαια έχει χαμηλότερος φόρους στα καύσιμα καί επίσης το άλλο αξιοσημείωτο είναι ότι η Κύπρος πουλάει ακριβότερα το πετρέλαιο από ότι την βενζίνη της, αυτό κ αν μου κάνει εντύπωση.
Ποιο ακριβό ς το αλεύρι από το ψωμί; τι διαολο;;;
Παντως σχεδον σ ολη την Ευρωπη ριχνουν τους φορους για να κρατησουν καποια αποδεκτη τιμή....
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πρατήριο Σιελ σήμερα διάλογος:
- Γέμιστο φουλ ( το Sh...).
- Να βάλω την σημερινή προσφορά?
- Βρε, βάλε ότι θες .... Και δεν μου λες η προσφορά τι είναι?
- Να από 2,10 ευρω το λίτρο της 100αρας το πληρώνετε 2,05.