Τιμη βενζινης .... το αναγνωσμα.

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.535
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Το Φερραρι ηλεκτρικο , το καλοριφερ στο φουλ , εξω σκοταδι βαθυ και χιονι, η μανίτσα διπλα ακουει απο τα Βose τον Γιαννακη ... και συ οδηγας με 10 km/h κολλημενος ..... πισω απο το εκχιονιστικο της Εγνατιας κοιταζοντας με αγωνια την προ-τελευταια μπαρα της kWh..... Tooth
Θα χτυπάς πόρτες να σου ανοίξουν για να πάρεις ρεύμα. Δράμα η κατάσταση
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Κατσε τωρα να δουμε 2 ευρω/λιτρο τι πατο θα πιασουν οι τιμες των μεγαλων μτχ..
Αναφερομαι στα πιο παλια,
Φτασαμε στο σημειο να πουλανε οι κουτοπονηροι κλαρινογαμπροι ιδιωτες πιο ακριβα απ τους εμπορους
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ανταλλάσσω παπί με 6500 χλμ στο κοντέρ σε υπεραριστη κατάσταση και εξαιρετικά λιτοδίαιτο, με βενζινοφάγο/αδηφάγο/οικονομικής καταστροφής 4Χ4 έως 1400 κυβικά (όχι απαραίτητα τζιποειδές). Stoned Emoticon


Δώστε το όχημα που είναι η οικονομική σας καταστροφή και πάρτε το παπί μου! Η βενζίνη θα φτάσει 2,5 ευρώ και θα κλαίτε μετά Stoned Emoticon

Όποιος προλάβει tongue
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ανταλλάσσω παπί με 6500 χλμ στο κοντέρ σε υπεραριστη κατάσταση και εξαιρετικά λιτοδίαιτο, με βενζινοφάγο/αδηφάγο/οικονομικής καταστροφής 4Χ4 έως 1400 κυβικά (όχι απαραίτητα τζιποειδές). Stoned Emoticon


Δώστε το όχημα που είναι η οικονομική σας καταστροφή και πάρτε το παπί μου! Η βενζίνη θα φτάσει 2,5 ευρώ και θα κλαίτε μετά Stoned Emoticon

Όποιος προλάβει tongue

Οι ακριβες μεγαλες που απευθυνονται σε αλλο κοινο θα συνεχισουν την πορεια τους..
Ομως οι μικροτερες βενζινοφαγες τυπου Τρανσαλπ 650 τελειωσανε...
Ενα χιλιαρικο θα πωλουνται
Παω να παρω ενα f650gs...πριν εξαντληθουν Rolling
Η κανα 250αρι
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Βαλε και την ακριβεια που ερχεται μαζι με τις αυξησεις του καυσιμου...που επηρεαζει τους μικρομεσαιους
Οι μεσαιες μηχανες θα πανε ακλαφτες....τωρα μονο μικρες μεχρι 250...και μεγαλες(βλεπε πωλησεις 1250gs

Και το f650gs Rolling
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.023
Όνομα
George
Ερχεται η εποχη που ολοι θα κοιτουν ξανα το σιτε του ''μεγαλου φτερου'' εξ ανατολας..
a.k.a Honda cde

καποτε γιατι ηθελαν εκεινο το ασπαστο 650αρι ''που επινε πολυ'' οπως λενε (οσοι δεν ειχαν Stoned Emoticon...αλλα ειχαν ακουσει ομως... Tooth)
και τα εκανε ολα,μετρια μεν,ολα δε!!

και τωρα γιατι με τα crf300 που καινε οσο ενα παλιο παπι μπορεις να τα κανεις επισης ολα..χωρις να χεις θειο στην ΑΒΙΝ..

τελικα ποσες δεκαετιας αυτη η εταιρεια δινει λυσεις με τις κατασκευες της στον κοσμακη..?
 

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης
αεριο ναι...γκαζι οχι
Επειδή ο σύντροχος έγραψε "βάλετε" ,η απάντηση είναι γκάζι με τα υπέρ και τα κατά του πάντα.
Ναι πιο σωστό το φυσικό αέριο αλλά μόνο από το εργοστάσιο αυτό.Στην ευρώπη όμως δεν το αφήνουν να περπατήσει και έχουν και εν μέρει δίκιο όπως αποδείχθηκε τελευταία. Ψάξτε το λόγο στο που βρίσκονται τα περισσότερα κοιτάσματα του πλανήτη.
Καλά στην Ελλάδα είναι ανέκδοτο και το δίκτυο παροχής. Ψάχτηκα λίγο πρόσφατα για το επόμενο μου αμάξι αλλά όταν διάβασα κριτικές εξυπηρέτησης στα λιγοστά πρατήρια της Αττικής ,άσε λέω.Αυτά εν τω μεταξύ προ τσαμπουκάδων Πούτιν.
Οπότε επιστρέφουμε στο γκάζι που έχει περίπου το μισό κόστος της βενζίνης.
Αυτά σαν αρχή...
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Επειδή ο σύντροχος έγραψε "βάλετε" ,η απάντηση είναι γκάζι με τα υπέρ και τα κατά του πάντα.
Ναι πιο σωστό το φυσικό αέριο αλλά μόνο από το εργοστάσιο αυτό.Στην ευρώπη όμως δεν το αφήνουν να περπατήσει και έχουν και εν μέρει δίκιο όπως αποδείχθηκε τελευταία. Ψάξτε το λόγο στο που βρίσκονται τα περισσότερα κοιτάσματα του πλανήτη.
Καλά στην Ελλάδα είναι ανέκδοτο και το δίκτυο παροχής. Ψάχτηκα λίγο πρόσφατα για το επόμενο μου αμάξι αλλά όταν διάβασα κριτικές εξυπηρέτησης στα λιγοστά πρατήρια της Αττικής ,άσε λέω.Αυτά εν τω μεταξύ προ τσαμπουκάδων Πούτιν.
Οπότε επιστρέφουμε στο γκάζι που έχει περίπου το μισό κόστος της βενζίνης.
Αυτά σαν αρχή...
συμφωνω 100% μαζι σου. Επειδη όμως δουλεψα για 5 χρονια σε ανταλλακτικά αυτοκινητών είδα τα κόστη συντηρησης ενος κινητηρα που εχει δεχτει μετατροπη σε γκαζι (και ανωνυμα και επωνυμα). Δυστυχως επειδη οι θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητητα είναι εντελώς διαφορετικές λόγω καυσεων δημιουργει πολλά προβληματα σε περιφεριακά που πλεον αν εχεις γκαζι δεν σε καλύπτει ουτε η εγγυηση. Αν λοιπον είναι να κερδίσω από το γκάζι εγώ που καιω περίπου 800 λτ τον χρόνο σε καύσιμο με τιμή 1,70 τα μισα λεφτά (800Χ1,7/2 = 680 Ευρώ) και πρέπει να πληρώσω πολλαπλασιαστη, μπουζί, πολλαπλη εισαγωγης και διαφορα αλλα περιφερειακα με την εργασια τους (σε μεταχειρισμενα τα περισσοτερα) 800 Ευρω...Θα προτιμησω να κρατησω τον κινητηρα μου ασφαλη για οσο περισσοτερο μπορω
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
συμφωνω 100% μαζι σου. Επειδη όμως δουλεψα για 5 χρονια σε ανταλλακτικά αυτοκινητών είδα τα κόστη συντηρησης ενος κινητηρα που εχει δεχτει μετατροπη σε γκαζι (και ανωνυμα και επωνυμα). Δυστυχως επειδη οι θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητητα είναι εντελώς διαφορετικές λόγω καυσεων δημιουργει πολλά προβληματα σε περιφεριακά που πλεον αν εχεις γκαζι δεν σε καλύπτει ουτε η εγγυηση. Αν λοιπον είναι να κερδίσω από το γκάζι εγώ που καιω περίπου 800 λτ τον χρόνο σε καύσιμο με τιμή 1,70 τα μισα λεφτά (800Χ1,7/2 = 680 Ευρώ) και πρέπει να πληρώσω πολλαπλασιαστη, μπουζί, πολλαπλη εισαγωγης και διαφορα αλλα περιφερειακα με την εργασια τους (σε μεταχειρισμενα τα περισσοτερα) 800 Ευρω...Θα προτιμησω να κρατησω τον κινητηρα μου ασφαλη για οσο περισσοτερο μπορω
Ενας εγκαταστάτης ξέρει ποια μοτέρ ΔΕΝ μπορούν να υποστηρίξουν καύση αερίου λόγω ευπάθειας.Αν είναι σωστός ΔΕΝ θα προωθήσει την εν λόγω αλλαγή.

Γενικότερα βλέπω πολλούς που προτείνουν την αλλαγή σε γκαζι προβάλλοντας ως επιχείρημα κέρδος 40-50%.
ΔΕΝ ισχύει. Αν φτάσει 30-35%(σε χρήματα) να είσαστε ικανοποιημένοι.
Για αρχή το υγραέριο δεν έχει τη μισή τιμή της βενζίνης.Παντα παραπάνω..Επίσης κανένα όχημα δεν καταναλώνει τα ίδια λίτρα βενζίνης με υγραέριο στα 100χλμ.Το υγραέριο θέλει 1.5-2+ ανάλογα την ποιότητα του.
Επίσης πολλά συστήματα ψεκάζουν μαζί και βενζίνη όταν χρειάζεται παραπάνω πίεση του γκαζιού για να "ξεκολλησει" το όχημα.
Η αποτελεσματικότητα στην καύση υγραερίου έχει να κάνει με τα ποσοστά % των δύο στοιχείων που αποτελούν το υγραέριο.Εκεί γίνεται της Πόπης.Το καλοκαίρι στη Χαλκιδική το όχημά μου πήγαινε σα χελώνα λόγω κακού υγραερίου..


Σε κάθε περίπτωση πριν προβείτε σε παράλληλη εγκατάσταση ψάξτε πολύ για τις αντοχές του κινητήρα σας. Επίσης η όποια απόσβεση έρχεται όταν κάνετε χιλιόμετρα.

Εγώ θα πω χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο και όχι με πίεση υψηλών ταχυτήτων.
Τα παραπάνω από προσωπική εμπειρία σε δικό μου όχημα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Να πω και γω την άποψη μου..
Είχα αμάξι με γκάζι... Το έβγαλα και το δουλεύω βενζίνη εδώ και 2 χρόνια.
Οι λόγοι.
1.δεν το δουλεύω Αθήνα, έξω καιει 7 λίτρα Μαξ.. Παλεύεται..
2.αυξημενες θερμοκρασίες λειτουργίας... Το έβλεπα στην καταλωση λαδιού.. Τα λάδια δεν μαυρίζαν λόγω καθαρότερης καύσης, αλλά προτιμώ χαμηλότερες θερμοκρασιες.
3. Άλλαξα 4 τρόμπες βενζίνης... Και έμεινα στο πουθενά τη μία φορά.
4.απ την αυξημένη πίεση μου έσκαγαν τα σωληνάκια παροχής βενζινης. Ήμουν τυχερός που ήρθα απ το σχοινια Αθήνα με διαρροή.. Και όταν άνοιξα καπω η βενζίνη πεταγόταν συντριβάνι..
Πάρα πολύ τυχερός, και πήρα και την απόφαση να το πετάξω... Που ήδη το σκεφτόμουν..
5.μου έτρωγε χώρο απ το πορτμπαγκάζ..

Με γκάζι δούλευε άψογα, ροπιαζε καλύτερα χαμηλά, έκαιγε 1 με 1.5 λίτρο παραπάνω αλλά με τόσο χαμηλή τιμή είχα σημαντικό κερδος

Είναι όμως μοντα.. Και το αμάξι λειτουργεί εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή...
 
Τελευταία επεξεργασία:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
συμφωνω 100% μαζι σου. Επειδη όμως δουλεψα για 5 χρονια σε ανταλλακτικά αυτοκινητών είδα τα κόστη συντηρησης ενος κινητηρα που εχει δεχτει μετατροπη σε γκαζι (και ανωνυμα και επωνυμα). Δυστυχως επειδη οι θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητητα είναι εντελώς διαφορετικές λόγω καυσεων δημιουργει πολλά προβληματα σε περιφεριακά που πλεον αν εχεις γκαζι δεν σε καλύπτει ουτε η εγγυηση. Αν λοιπον είναι να κερδίσω από το γκάζι εγώ που καιω περίπου 800 λτ τον χρόνο σε καύσιμο με τιμή 1,70 τα μισα λεφτά (800Χ1,7/2 = 680 Ευρώ) και πρέπει να πληρώσω πολλαπλασιαστη, μπουζί, πολλαπλη εισαγωγης και διαφορα αλλα περιφερειακα με την εργασια τους (σε μεταχειρισμενα τα περισσοτερα) 800 Ευρω...Θα προτιμησω να κρατησω τον κινητηρα μου ασφαλη για οσο περισσοτερο μπορω

Κομμένο εκκεντροφόρο όμως σε Ford Sierra δεν θα έχεις δει ....(γιατί μάλλον σφίξανε οι βαλβίδες στους οδηγούς τους) ....! Tooth
 

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης
συμφωνω 100% μαζι σου. Επειδη όμως δουλεψα για 5 χρονια σε ανταλλακτικά αυτοκινητών είδα τα κόστη συντηρησης ενος κινητηρα που εχει δεχτει μετατροπη σε γκαζι (και ανωνυμα και επωνυμα). Δυστυχως επειδη οι θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητητα είναι εντελώς διαφορετικές λόγω καυσεων δημιουργει πολλά προβληματα σε περιφεριακά που πλεον αν εχεις γκαζι δεν σε καλύπτει ουτε η εγγυηση. Αν λοιπον είναι να κερδίσω από το γκάζι εγώ που καιω περίπου 800 λτ τον χρόνο σε καύσιμο με τιμή 1,70 τα μισα λεφτά (800Χ1,7/2 = 680 Ευρώ) και πρέπει να πληρώσω πολλαπλασιαστη, μπουζί, πολλαπλη εισαγωγης και διαφορα αλλα περιφερειακα με την εργασια τους (σε μεταχειρισμενα τα περισσοτερα) 800 Ευρω...Θα προτιμησω να κρατησω τον κινητηρα μου ασφαλη για οσο περισσοτερο μπορω
Συμφωνώ με τη σειρά μου 100% στην τελευταία σου ειδικά πρόταση.Γι αυτό έγραψα αυτά για " αρχή " παραπάνω.
Ποτέ δεν θα έκανα μετατροπή προσωπικά εγώ σε αμάξι μου.Η προτίμηση μου για αμάξι είναι και θα είναι πετρέλαιο για suv που θέλω να πάρω.Αλλά τα συμφέροντα βλέπεις δεν αφήνουν.
ΥΓ Το καλοκαίρι θα κάνω ότι είναι να κάνω αν βέβαια πετύχει η θυγατέρα σε σχολή Αθήνας ...
Αλλιώς Bon voyage
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.256
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Η δικη μου γνωμη ειναι οτι τα πετρελαιοκινητα στην παρουσα φαση ειναι μονοδρομος οταν φτηνυνουν και φτιαχτει η αυτονομια των χλμ των ηλεκτρικων και το δικτυο για να τα φορτωνεις ισως να ειναι καλυτερα αυτα
Εγω παντος οτι εχω σε τετρατροχο ειναι πετρελαιο
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Να πω και γω την άποψη μου..
Είχα αμάξι με γκάζι... Το έβγαλα και το δουλεύω βενζίνη εδώ και 2 χρόνια.
Οι λόγοι.
1.δεν το δουλεύω Αθήνα, έξω καιει 7 λίτρα Μαξ.. Παλεύεται..
2.αυξημενες θερμοκρασίες λειτουργίας... Το έβλεπα στην καταλωση λαδιού.. Τα λάδια δεν μαυρίζαν λόγω καθαρότερης καύσης, αλλά προτιμώ χαμηλότερες θερμοκρασιες.
3. Άλλαξα 4 τρόμπες βενζίνης... Και έμεινα στο πουθενά τη μία φορά.
4.απ την αυξημένη πίεση μου έσκαγαν τα σωληνάκια παροχής βενζινης. Ήμουν τυχερός που ήρθα απ το σχοινια Αθήνα με διαρροή.. Και όταν άνοιξα καπω η βενζίνη πεταγόταν συντριβάνι..
Πάρα πολύ τυχερός, και πήρα και την απόφαση να το πετάξω... Που ήδη το σκεφτόμουν..
5.μου έτρωγε χώρο απ το πορτμπαγκάζ..

Με γκάζι δούλευε άψογα, ροπιαζε καλύτερα χαμηλά, έκαιγε 1 με 1.5 λίτρο παραπάνω αλλά με τόσο χαμηλή τιμή είχα σημαντικό κερδος

Είναι όμως μοντα.. Και το αμάξι λειτουργεί εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή...
Ολα έχουν τα υπέρ και τα κατα εγω μετα απο 90.000 μονο τρομπα εχω αλλάξει δουλεύει αψογα καίει τα ιδια σε κατανάλωση δεν εχω δει διαφορα αυτα απο μενα χχαχα τωρα αν πάρω ποτε επόμενο δεν ξέρω τι θα είναι γιατί όταν ρωτησα ποτε έχει παραδοση σε μια εταιρια μου είπε 14 μηνες χαχα
 
Top Bottom