συμφωνω 100% μαζι σου. Επειδη όμως δουλεψα για 5 χρονια σε ανταλλακτικά αυτοκινητών είδα τα κόστη συντηρησης ενος κινητηρα που εχει δεχτει μετατροπη σε γκαζι (και ανωνυμα και επωνυμα). Δυστυχως επειδη οι θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητητα είναι εντελώς διαφορετικές λόγω καυσεων δημιουργει πολλά προβληματα σε περιφεριακά που πλεον αν εχεις γκαζι δεν σε καλύπτει ουτε η εγγυηση. Αν λοιπον είναι να κερδίσω από το γκάζι εγώ που καιω περίπου 800 λτ τον χρόνο σε καύσιμο με τιμή 1,70 τα μισα λεφτά (800Χ1,7/2 = 680 Ευρώ) και πρέπει να πληρώσω πολλαπλασιαστη, μπουζί, πολλαπλη εισαγωγης και διαφορα αλλα περιφερειακα με την εργασια τους (σε μεταχειρισμενα τα περισσοτερα) 800 Ευρω...Θα προτιμησω να κρατησω τον κινητηρα μου ασφαλη για οσο περισσοτερο μπορω
Ενας εγκαταστάτης ξέρει ποια μοτέρ ΔΕΝ μπορούν να υποστηρίξουν καύση αερίου λόγω ευπάθειας.Αν είναι σωστός ΔΕΝ θα προωθήσει την εν λόγω αλλαγή.
Γενικότερα βλέπω πολλούς που προτείνουν την αλλαγή σε γκαζι προβάλλοντας ως επιχείρημα κέρδος 40-50%.
ΔΕΝ ισχύει. Αν φτάσει 30-35%(σε χρήματα) να είσαστε ικανοποιημένοι.
Για αρχή το υγραέριο δεν έχει τη μισή τιμή της βενζίνης.Παντα παραπάνω..Επίσης κανένα όχημα δεν καταναλώνει τα ίδια λίτρα βενζίνης με υγραέριο στα 100χλμ.Το υγραέριο θέλει 1.5-2+ ανάλογα την ποιότητα του.
Επίσης πολλά συστήματα ψεκάζουν μαζί και βενζίνη όταν χρειάζεται παραπάνω πίεση του γκαζιού για να "ξεκολλησει" το όχημα.
Η αποτελεσματικότητα στην καύση υγραερίου έχει να κάνει με τα ποσοστά % των δύο στοιχείων που αποτελούν το υγραέριο.Εκεί γίνεται της Πόπης.Το καλοκαίρι στη Χαλκιδική το όχημά μου πήγαινε σα χελώνα λόγω κακού υγραερίου..
Σε κάθε περίπτωση πριν προβείτε σε παράλληλη εγκατάσταση ψάξτε πολύ για τις αντοχές του κινητήρα σας. Επίσης η όποια απόσβεση έρχεται όταν κάνετε χιλιόμετρα.
Εγώ θα πω χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο και όχι με πίεση υψηλών ταχυτήτων.
Τα παραπάνω από προσωπική εμπειρία σε δικό μου όχημα.