Κι εγώ έτσι νόμιζα.... για να μην τρολλαρουμε το θρεντ σου λεω πως βαζεις χοντρα λαδια .... κατα την γνωμη μου.
εγω δεν εχω δοκιμασει πιο λεπτο...δεν ξερωΚι εγώ έτσι νόμιζα.
Έβλεπα πως ο Γκοργκόλης προτείνει για το DY125 20-50 και σκεφτόμουν πως εγώ ξέρω καλύτερα και έβαζα 10-40 ή και 15-50
Τελικά μονο με ορυκτέλαιο 20-50 δούλεψε στρωτά ο Κινέζος.
Κουφό;
Κι εγώ έτσι νόμιζα.
Έβλεπα πως ο Γκοργκόλης προτείνει για το DY125 20-50 και σκεφτόμουν πως εγώ ξέρω καλύτερα και έβαζα 10-40 ή και 15-50
Τελικά μονο με ορυκτέλαιο 20-50 δούλεψε στρωτά ο Κινέζος.
Κουφό;
Στα παπάκια φίλε εγώ μόνο 20/50 και αλλαγή στα 1000-1500 το πολύ. Αν πέτυχε η συνταγή δεν ξέρω γιατί η επισκευή πήγαινε σύννεφο.Κι εγώ έτσι νόμιζα.
Έβλεπα πως ο Γκοργκόλης προτείνει για το DY125 20-50 και σκεφτόμουν πως εγώ ξέρω καλύτερα και έβαζα 10-40 ή και 15-50
Τελικά μονο με ορυκτέλαιο 20-50 δούλεψε στρωτά ο Κινέζος.
Κουφό;
με τετοια συχνότητα και με 98% εκτος πολης σχεδόν τα περισσοτερα λαδια σου κανουν5000 το 98% εκτος.
Βάλτου Παναγιώτη ότι λέει η μανούλα του και ήλεγχε τακτικά την στάθμη.
Δεν κάνει επισκευές το λάδι.
Μην ξοδεύεσαι τζάμπα και βερεσέ μαγικά ματζούνια δεν υπάρχουν.
Με το 10-50 άντε να γλυτώσεις λίγη κατανάλωση πιθανόν.
Σε ένα lifan 125 ανεβασμένο στα 150-160 cc τα δυο από τα τέσσερα μπουζόνια παραλίγο να καρφώσουν το μπροστινό φτερό. Δεν άντεξαν τα σπειρώματα και αποφάσισαν να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια.Στα παπάκια φίλε εγώ μόνο 20/50 και αλλαγή στα 1000-1500 το πολύ. Αν πέτυχε η συνταγή δεν ξέρω γιατί η επισκευή πήγαινε σύννεφο.
Αυτο σκοπευω να κανω,αλλα το ημι 10-40 δεν λεει κατι απο μονο του.Υπαρχουν και αλλα πραγματα στο λαδι που θελουν την μελετη τους.
αν η μαμα προτεινει 10-40 η 10-50 αναλογως κλιματος....εγω δε θα πηγαινα σε 15-50, θα εμενα στο 10Αυτο σκοπευω να κανω,αλλα το ημι 10-40 δεν λεει κατι απο μονο του.Υπαρχουν και αλλα πραγματα στο λαδι που θελουν την μελετη τους.
Κανονικά Μπάμπη λόγω της χώρας που ζούμε, Ελλαδάρα μόνο, θέλει αλλαγή λαδιού ανάλογα με τις εποχές καλοκαίρι λίγο πιο χοντρό λόγω θερμοκρασίας.αν η μαμα προτεινει 10-40 η 10-50 αναλογως κλιματος....εγω δε θα πηγαινα σε 15-50, θα εμενα στο 10
Γιατι το ψαχνεις τοσο βαθεια , και ακρη δεν θα βρεις χωρις εργαστηριακη αναλυση του λαδιου , εφοσον κανεις τακτικοτατες αλλαγες οπως προ-ειπες? .... υπαρχει θεμα σε εκκεντροφορους , κουζινετα στα συγκεκριμενα μοντελα ?
αν η μαμα προτεινει 10-40 η 10-50 αναλογως κλιματος....εγω δε θα πηγαινα σε 15-50, θα εμενα στο 10
Σασμάν ίδιο θόρυβο κάνει πάνω κάτω.Αν εννοεις στρωτα απο λειτουργια του σασμαν .... καμμια σχεση με τον κινητηρα.
Χωρις λυσιμο του κινητηρα για να δεις πραγματικες φθορες ή αναλυση του λαδιου σε εργαστηριο δεν βγαζεις ακρη .....!
εχω δοκιμασει αρκετα λαδια στο ιδιο μηχανακι (ειχα 5 αφρικα ) αλλα σε 15-50 ημι.Το 10 ειναι σιγουρο Μπαμπη λογω καιρικων συνθηκων της περιοχης και μαλλον 40,εκτος αν κατσει αλλαγη μετα την ανοιξη.
ναι , αλλα δεν προτεινει 20-50...λεει 10-50Κανονικά Μπάμπη λόγω της χώρας που ζούμε, Ελλαδάρα μόνο, θέλει αλλαγή λαδιού ανάλογα με τις εποχές καλοκαίρι λίγο πιο χοντρό λόγω θερμοκρασίας.
Σάββα.... Κάθεσαι;Είναι γεγονός πάντως και τόχω παρατηρήσει και εγώ πως σε μοτέρ πούχει την τάση να πίνει - καταναλώνει (sic) λαδάκι άλλα τα πίνει λιγότερο και σε άλλα πίνει σαν Αμερικάνος Ναύτης μετά την παραμονή στη θάλασσα κανά χρόνο.
CASTROL πίνεται σαν νεράκι, VALVOLINE - MOTUL λιγότερο.
Πλην όμως αυτά είναι σιροπάκια δυστυχώς η θεραπεία λέγεται πάρε τα φαρμακάκια σου = το λιγότερο πιστόνι + ελατήρια και μετά ίσως και τσιμουχάκια βαλβίδων κλπ. (δεν μιλάμε για κινητήρα που λέει από τη μάνα του ότι καταναλώνει λάδι, ναι υπάρχουν και τέτοιοι και δικαιολογούν σε κουτάκια πχ μέχρι και 1 λίτρο στα 1.000 χλμ )