User C
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.737
Η ανάρτηση αποτελείται από δυο κομμάτια!Όχι. Ο Ρεμούνδος είναι γενικά κατά της αλλαγής ελατηρίων και πρέπει να πω ότι με τις λιγοστές μου γνώσεις τείνω να συμφωνήσω.
1. Το Ελατήριο
Τι κάνει το ελατήριο; Κρατάει το βάρος της μηχανής μαζί με τους αναβάτες και ότι άλλο φορτώνουμε στο γαϊδουρι μας σε σταθερή απόσταση από το έδαφος. Ενα ελατήριο αρκετά χρησιμοποιημένο, και άρα ταλαιπωρημένο, δεν έχει την ίδια σκληρότητα με το καινούργιο. Ομως επειδη κάθε ελατήριο που συμπιέζουμε αυτό έχει την τάση να επανέρχεται στην αρχική του κατάσταση, ένα ελατήριο που έχει βυθιστεί επειδή έχουν *****ώσει οι ιδιότητες του δεν θα εχει την ίδια συμπεριφορά. Αρα θα ανεβοκατεβαινει θα έχει μεγαλύτερη ταλαντωση
2. Το αμορτισέρ
Το αμορτισέρ είναι αυτό που που περιόζει τους κραδασμούς του ελατηρίου (αποσβεστήρας κραδασμών η ελληνική ονομασία). Δουλειά του είναι να αποσβέσει τους κραδασμούς του ελατηρίου από την πρώτη στιγμή (ιδανικά αλλά μην εφικτο). Αρα αν το ελατηριο μας έχει περισσοτερους κραδασμους (εκτονωσεις και πιεσεις) λογω αλλαγης της σκληρότητας του κανει το αμορτισερ να δουλευει υπερωρίες και παλι να μην προλαβαίνει.
Συμφωνω οτι δεν χρειάζεται η αλλαγη σκληρότητας ελατηριου, αλλα η εργοστασιακή, και κατα συνέπεια μια ολοκληρωμενη συντήρηση αναρτησης, ισως ΚΑΙ να χρειάζεται και αλλαγή του ελατηρίου μετά από έλεγχο. Ενώ ήμουν έτοιμος να παω στον Ρεμούνδο (γιατί ειναι διπλα στο σπιτι μου), αυτή η κάθετη αντίληψη "κατά της αλλαγής ελατηρίων" με έβαλε σε σκέψεις.