Εάν υποθέσουμε ότι το CB βγήκε καλό
(7 χρονών σήμερα
97501 χιλιόμετρα
374 ανεφοδιασμοί
4,425 λίτρα βενζίνης=7268,14 ευρώ
μ.ο. κατανάλωσης 4,06 λ/100, καλύτερη 2,7 λ/100 , χειρότερη 6,59 λ/100
Βλάβες μηδέν, μπαταρία ιδια )
Τότε το νέο τρανσαλπ είναι δέκα κλάσεις ανώτερο.
Εντυπώσεις σχετικά με το test ride
Είναι ψηλό, και μου ταιριάζει γάντι. Ύψος 1,80 , τα γόνατα δεν είναι κλειστά όπως στο CB αλλά πολύ καλύτερα. Για να ξέρουμε για τι μιλάμε, στο CFMOTO 800 τα γόνατα είναι κλειστά όπως στο CB .
Η σέλα πιο πλατιά, τώρα μοιάζει σε σκληρότητα με το CB , δεν μπορώ να κρίνω άνεση σε 40 λεπτά.
Ούτε καν κατάλαβα ότι η ρόδα μπροστά είναι 21 ίντσες, μανούβρες στην κίνηση σαν του CB , εχω την εντύπωση οτι κόβει περισσότερο .
Ζεστή δεν βγάζει καθόλου , δεν καταλαβαίνω πως το έκαναν αυτό , όλη την βουλιαγμένη κατέβηκα, φουλ κίνηση, και στον γυρισμό κάποια στιγμή το συνειδητοποίησα !!
Τώρα για την δύναμη , τι να λέμε τα 47 μουλάρια με τα 90 είναι η μέρα με την νύχτα.
Δεν υπάρχει ο παραμικρός κραδασμός στο τιμόνι. Σε όλο το φάσμα των στροφών . Στο CB εκεί περίπου στις 5000 στροφές υπάρχει ενας κραδασμός , (γιαυτό πηγαίνω με 150 εθνική, για να είμαι στις 6000+ στροφές ) Δεν ξέρω πως γίνεται, αλλά απο το ρελαντί μέχρι τις 9000 στροφές, δεν νιώθεις τίποτα στο τιμόνι !
Αυτή η μια σταλιά ζελατίνα που έχει, πως προσφέρει τόσο ωραία ανεμοκαλυψη, δεν καταλαβαίνω, μιλάμε ούτε μεγαλύτερη ζελατίνα θέλει ούτε τίποτα !
Η ανάρτηση μοιάζει πολύ με του CB στα νιάτα της, αλλά με μεγαλύτερη διαδρομή Όταν πατάς απότομο μπροστινό φρένο δεν γονατίζει όπως το CB , επίσης ρίχνει άγκυρα κανονικά.
Μιλάμε το μηχανάκι είναι τέλειο για μένα, περιμένουμε να μαζέψουμε λεφτά, μπας και το βγάλει και χωρίς σαμπρέλες