Επίσης κάτι άλλο που θυμήθηκα μιας που το φερε η κουβέντα...
Πριν από αρκετά χρόνια χρησιμοποιούσα ένα τέτοιου είδος φίλτρο στο αυτοκίνητο.
Να πω ότι το συγκεκριμένο δεν μπορούσε με τίποτα να κρατήσει τα μικροσωματίδια και την κάπνα που ρούφαγε από τον δρόμο...
Το αποτέλεσμα ήταν να μαυρίζει για πλάκα ο maf sensor και να βγαίνει πολύ γρήγορα off.
Κακά τα ψέματα το φιλτράρισμα που κάνει το χάρτινο είναι μονόδρομος πολλές φορές σε μικτή χρήση.
Έχω αιώνες να κάνω χώμα, αλλά αν σου πω πως είχα το φίλτρο στο τρανσαλπ όταν έκανα χώμα, θα καβαλήσεις το ΚΤΜ να έρθεις να με γιαουρτώσεις!
Λοιπόν, τρανσαλπάρα 600 και φίλτρο!
Το τρανσάλπ έχει ένα κυλινδρικό φίλτρο αέρα στα πλάγια του κινητήρα, που ανοίγει με 3 βίδες. Τότε όχι λεφτά για Κ&Ν, ούτε λεφτά για χάρτινο!
Ξύσιμο λοιπόν το χαρτί γύρω απο την μεταλλική σήτα και τύλιγμα γάζα απορροφητήρα κουζίνας και πιάσιμο με δύο-τρία μεγάλα λαστιχάκια. Ψέκασμα μετά με λάδι ραπτομηχανής. Αποτέλεσμα εξαιρετικό!
Και πήγαινα και χώμα με εκείνο!
Αλλαγή φίλτρου κάθε 3000-4000 χλμ, περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους, παρά ότι χρειαζόταν. Κόστος μηδαμινό
Τι μου θύμισες! Κάποτε κατσαβιδιάζαμε και πατεντιάζαμε όλη την μέρα. Τώρα σκεφτόμαστε μην στρίψουμε καμία βίδα μισό κιλό παραπάνω και κάνουμε ζημιά.
Υ.Γ Εκείνο το τρανσαλπ πηγαίνει ακόμη και απο όσο ξέρω ο ιδιοκτήτης συνεχίζει την ίδια πατέντα με το φίλτρο. Μιλάμε για μοτο που έδωσα 15 χρόνια πριν