Sapiokaravo
well know member
Καλη ποιοτητα ασφαλτου και ολα θα ηταν πιθανως καλυτερα.( οχι για ολους μας)Αν πω στο τελος οτι δεν διδασκεται η πειρα θεωρητικα σε οποιοδηποτε θεμα και εργασια ..... θα ημουν εκτος θεματος ?
Π.χ. Σε μια ευθεια πορεια ... γιατι μου αρεσουν τα παραδειγματα που λεει και ο Πανουσης .. ολοι ξερουμε οτι πατωντας την μανετα φρεναρουμε , σωστα ? Σωστα ......!
Ποσες εμπειριες φρεναρισματος εχω εγω o μετριος οδηγος ωστε να αποφασισω σε nanosec με τα ισχυοντα δεδομενα ολισθηροτητας εκεινης της "καθε στιγμης" που περναω .... ποσο πρεπει να πατησω την μανετα τωρα ?
Στην πιστα , ναι ξερω , την εμπιστευομαι θα πατουσα την μανετα φουλ ή εξασκουμαι στο να την πατησω στο φουλ αποβαλλοντας τον φοβο.
Στον πραγματικο κοσμο ομως οι προσωπικες μου εμπειριες ειναι μονον 10 οριακα φρεναρισματα , στην ευθεια .... στα 3 επεσα κατω και στο τεταρτο βρεθηκα πανω στο καπω του αγροτικου ....!
Αμα φαω λοιπον αρκετες τουμπες ακομα θα αποκτησω τελικα και την πολυποθητη πειρα ποσο φρενο να πατησω μεσα σε μερικα nanosec?
Μιλαω για το απλο φρεναρισμα σε ευθεια .... δεν βαζω και το μικρο εξογκωματακι της ασφαλτου .... γιατι παμε σε δευτεροβαθμιο εξισωση ....!
Βεβαια το παω αλλου το εργο, αλλα ειναι πονεμενη ιστορια και αυτο το προβλημα στην Ελλαδα.
(οταν ανοιξε το πρωτο κομμαι της Ιονιας οδου απο Αιτωλικο προς Αμφιλοχια καπου το 2005
απο την χαρα μας το καναμε 2-3 φορες πανω κατω) Αισθηση ασφαλειας και ποιοτητα ασφαλτου.