Πως στριβει η μηχανη!!

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Κεφάλαιο 5

Υποχρεωτική αλλαγή τροχιάς μέσα στην στροφή

Τα έχουμε κάνει όλα λάθος, έχουμε μπει με περισσότερα από όσα μπορούμε να αντέξουμε ή υπάρχει εμπόδιο μπροστα μας. Γενικά πρέπει να αλλάξουμε κατεύθυνση και τροχιά. Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση.

Α. Δεν σταματάμε ούτε μια στιγμή να κοιτάμε εκεί που θέλουμε να πάμε. Είναι ίσως ο πιο σημαντικος παράγοντας. Αν γυρίσουμε να κοιτάξουμε ισια, ή αν κοιτάμε το εμπόδιο θα πάμε κατευθείαν εκεί πάνω. Το λεγόμενο TARGET FIXATION.

B. Πρέπει να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας! ΞΑΝΑ...γιατί καμμιά μοτοσυκλέτα δεν πέφτει μόνη της...την ρίχνει ο οδηγός. Πρώτα απ'όλα θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμενοι γι αυτο. Να το έχουμε δοκιμάσει, να εχουμε αφήσει τα περιθώρια διορθώσεων και να μην είμαστε στα όρια. Είμαστε λοιπόν μέσα στην στροφή, σηκώνουμε την μοτοσυκλέτα και φρενάρουμε δυνατά για να ρίξουμε δραματικά την ταχύτητα σε όσο τμήμα της στροφής έχουμε, και ξαναστρίβουμε εκεί. Μιλάμε για να διορθώσουμε λάθος ταχύτητα ως και 30χαω παραπάνω. Ενα σωστό δυνατο φρενάρισμα (συνδυασμός φρένων από εμάς) 2 δευτερολέπτων σκεφτείτε πόση ταχυτήτα θα μειώσει με παραδειγμάτα στο χαρτί σας. Και γιατί λέω πως πρέπει να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας. Μέχρι να επεξεργαστεί ο εγκεφαλος οτι εχουμε μειωσει δραστικά την ταχυτήτά μας και να δώσει την εντολή θα έχουμε ήδη βγει από τον δρόμο. Πρέπει αυτά ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ επαναλαμβανω να γίνονται απολύτως μηχανικά και χωρίς σκέψη για να μπορούμε να το κάνουμε χωρίς ο εγκέφαλος να χρειάζεται να δίνει εντολές.

Εστω ότι έχουμε κάνει τελείως λάθος εκτίμηση, έστω οτι όλα πανε στραβά...Διότι υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις....ΚΑΝΟΥΜΕ τα ίδια ακριβώς πράγματα. Δεν υπάρχει κάτι άλλο και ελπίζουμε και στην τυχή γιατί εμείς κάναμε τεράστια *****ία. Στην χειρότερη περίπτωση θα πέσουμε και αυτό μας πάει στο τελευταίο κεφάλαιο.


Συνεχίζεται...
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Κεφάλαιο 5

Υποχρεωτική αλλαγή τροχιάς μέσα στην στροφή

Τα έχουμε κάνει όλα λάθος, έχουμε μπει με περισσότερα από όσα μπορούμε να αντέξουμε ή υπάρχει εμπόδιο μπροστα μας. Γενικά πρέπει να αλλάξουμε κατεύθυνση και τροχιά. Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση.

Α. Δεν σταματάμε ούτε μια στιγμή να κοιτάμε εκεί που θέλουμε να πάμε. Είναι ίσως ο πιο σημαντικος παράγοντας. Αν γυρίσουμε να κοιτάξουμε ισια, ή αν κοιτάμε το εμπόδιο θα πάμε κατευθείαν εκεί πάνω. Το λεγόμενο TARGET FIXATION.

B. Πρέπει να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας! ΞΑΝΑ...γιατί καμμιά μοτοσυκλέτα δεν πέφτει μόνη της...την ρίχνει ο οδηγός. Πρώτα απ'όλα θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμενοι γι αυτο. Να το έχουμε δοκιμάσει, να εχουμε αφήσει τα περιθώρια διορθώσεων και να μην είμαστε στα όρια. Είμαστε λοιπόν μέσα στην στροφή, σηκώνουμε την μοτοσυκλέτα και φρενάρουμε δυνατά για να ρίξουμε δραματικά την ταχύτητα σε όσο τμήμα της στροφής έχουμε, και ξαναστρίβουμε εκεί. Μιλάμε για να διορθώσουμε λάθος ταχύτητα ως και 30χαω παραπάνω. Ενα σωστό δυνατο φρενάρισμα (συνδυασμός φρένων από εμάς) 2 δευτερολέπτων σκεφτείτε πόση ταχυτήτα θα μειώσει με παραδειγμάτα στο χαρτί σας. Και γιατί λέω πως πρέπει να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας. Μέχρι να επεξεργαστεί ο εγκεφαλος οτι εχουμε μειωσει δραστικά την ταχυτήτά μας και να δώσει την εντολή θα έχουμε ήδη βγει από τον δρόμο. Πρέπει αυτά ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ επαναλαμβανω να γίνονται απολύτως μηχανικά και χωρίς σκέψη για να μπορούμε να το κάνουμε χωρίς ο εγκέφαλος να χρειάζεται να δίνει εντολές.

Εστω ότι έχουμε κάνει τελείως λάθος εκτίμηση, έστω οτι όλα πανε στραβά...Διότι υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις....ΚΑΝΟΥΜΕ τα ίδια ακριβώς πράγματα. Δεν υπάρχει κάτι άλλο και ελπίζουμε και στην τυχή γιατί εμείς κάναμε τεράστια *****ία. Στην χειρότερη περίπτωση θα πέσουμε και αυτό μας πάει στο τελευταίο κεφάλαιο.


Συνεχίζεται...
Μενω στο Α γιατι ειμαι παθων 2 φορες. Δεν ειναι εφικτο να βλεπεις τον θανατο σου πανω στη στροφη
και να κοιτας εκει που πρεπει να πας. Κοιταμε το εμποδιο μεχρι να πεσουμε η να πεσει πανω μας.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Ρε Μπάμπη και Σοφιανέ μας βάλατε στην πρίζα στα γεράματα να μάθουμε τη γυροσκοπική κίνηση ή την φυγόκεντρη ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Σήμερα πήγαινα στην δουλειά με την μηχανή και προσπαθούσα να κατανοήσω όλα αυτά που διάβασα εδώ. Αφού δεν έπεσα πουθενά πάλι καλά. Στο χωριό μου έχουμε μια παροιμία ότι δεν μπορείς να μάθεις σε γέρικο μουλάρι νέα περπατησιά. Αφού την κάνουμε ανεπαίσθητα όπως λέγεται ποιος ο λόγος να την μάθουμε;

 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μενω στο Α γιατι ειμαι παθων 2 φορες. Δεν ειναι εφικτο να βλεπεις τον θανατο σου πανω στη στροφη
και να κοιτας εκει που πρεπει να πας. Κοιταμε το εμποδιο μεχρι να πεσουμε η να πεσει πανω μας.
οταν στην αρχη ρωτησα τι κανετε ΕΣΕΙΣ ..και οχι μονο τι πρεπει να κανουμε...εκει το πηγαινα
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Κεφάλαιο 6

ΠΤΩΣΗ

Ενα θέμα που δεν θελει κανείς να το συζητησει και ευχομαι να μην χρειάζεται να το ζήσει κανείς.

Εχουμε καταλάβει πως δεν σώζεται...Τι κάνουμε; Αν είναι να χτυπήσουμε πανω σε αντικείμενο βρίσκουμε το πιο σταθερό σημείο να χτυπήσουμε. Δεν θέλουμε να χτυπήσει η μοτοσκλέτα σε *****ά σημεία και να αποροφήσει την κρούση διότι έτσι θα εγκλωβιστούμε και εμείς ανάμεσα σε σίδερα και πράγματα που εξέχουν. Βρίσκουμε το πιο σκληρό και σταθερό σημείο και εκεί χτυπώντας η μηχανή θα μας πετάξει ψηλά και μακρυά από όλα αυτά που μπορούν να μας κάνουν ζημιά. ΑΣΕ ΠΟΥ Η ΠΤΗΣΗ ΓΑΜΑΕΙ...Καλό είναι να μαθετε το τραγουδι του Κώστα Χατζή "Απ'το αεροπλάνο" εκείνο που λέει "Πολυ με πίκρανε η ζωη, μακρυά θα φυγω ενα πρωι, θ ανεβω σε ενα αεροπλάνο να δω τον κόσμο απο εκει πανω". Αν πιάσετε και την προφορά τοτε πιστεψτέ με πως η εκτός απο την καταπληκτική θέα θα εχετε και πολύ γελιο. Οσο πιο πολυ σφιξουμε τα χέρια στο τιμόνι, τοσο πιο ψηλά θα πάμε αλλά θα είμαστε ασφαλεστεροι ακομη και αν κινδυνεουμε να σπασουμε καποιον καρπο μας (εχει σημασια ποτε αφηνεις τα χερια να μην φέρουν κοντρα της στιγμή της απογειώσης). Ιδανικα εχουμε κανει το σωμα μας πισω και πιεζουμε τα μαρσπιε με τα ποδια...

ΔΥστυχώς ολα τα καλά κάποια τελειωνουν και ετσι μετα την πτήση θα πρέπει να προσγειωθούμε και να ερθουμε σε επαφη με την ασφαλτο...Ειτε πεσαμε και απλα σερνομαστε, είτε προσγειωθηκαμε, μαζευουμε χέρια και πόδια και αφήνουν την ταχυτητα μας να εκτονωθει. Αν απλα εχουμε πέσει και εχουμε την μοτοσυκλέτα κοντά μας φροντίζουμε να μην την κρατάμε...να πάει ΟΣΟ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ Γίνεται...Εχουμε τα χέρια μας μαζεμενα και τα ποδια...και ειμαστε χαλαροι....Οταν σταματήσουμε να σερνομαστε...μετράμε 10 δευτερόλεπτα πριν σηκωθουμε για να ειμαστε σιγουροι οτι εχουμε σταματησει, γιατι ο εγκεφαλος μας απο το 60 στο 0 ειναι σε συγχιση και δεν ειναι σιγουρο οτι εχουμε σταματήσει.

Για τον εξοπλισμό δεν ξαναλέω ούτε δείχνω φωτο ατυχηματων χωρις εξοπλισμο και ελπίζουμε οτι μεχρι να τελειωσουν όλα δεν θα μας βρει αλλο κακό.

Καλό το διάβασμα, καλοί και οι πειραματισμοί στους δρόμους, καλά και τα βιντεο, αλλά τιποτα δεν μπορεί να είναι το ίδιο με το να κάνεις αυτά σε ένα ασφαλές περιβάλλον με την καθοδήγηση ανθρώπων που αυτό είναι η δουλειά τους και η εξειδίκευσή τους. Κακό δεν είναι να μην ξέρεις, κακό είναι να νομίζεις οτι ξέρεις τα πάντα, κακό είναι να μην θέλεις να μάθεις. Μπορούμε να χάσουμε μία ή δυο βόλτες και αυτά τα λεφτά να οργανώσουμε ομαδικά από εδώ μέσα ενα day seminar ή ένα ολόκληρο session σε κάποιο σχολείο ασφαλούς οδήγησης, ή σε κάποιο Riding School.

ΤΕΛΟΣ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
οταν στην αρχη ρωτησα τι κανετε ΕΣΕΙΣ ..και οχι τι πρεπει να κανουμε...εκει το πηγαινα
Βρε Μπαμπινο δεν με εχεις καταλαβει. Μικρη πειρα εχω απο φορα, αλλα αποφευγω να απανταω σε τετοια θεματα.
Ο γραπτος λογος πολλες φορες παρεξηγηται, γιατι στην Ελλαδα ολοι τα ξερουμε ολα.
Μενω στα βασικα, κυριως της βολτας, αντε για κανα αυτοκινητο που κατι γνωριζω, αλλα και παλι δεν μιλαω.
Ποτε θα παμε βολτα ρεεεε??? Smileys drinking beer Emoticon
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Βρε Μπαμπινο δεν με εχεις καταλαβει. Μικρη πειρα εχω απο φορα, αλλα αποφευγω να απανταω σε τετοια θεματα.
Ο γραπτος λογος πολλες φορες παρεξηγηται, γιατι στην Ελλαδα ολοι τα ξερουμε ολα.
Μενω στα βασικα, κυριως της βολτας, αντε για κανα αυτοκινητο που κατι γνωριζω, αλλα και παλι δεν μιλαω.
Ποτε θα παμε βολτα ρεεεε??? Smileys drinking beer Emoticon
Χρησταρα αυτο που ειπες πριν ειναι ολα τα λεφτα..
αλλο θεωρια, αλλο στην πραξη..
Οχι να μιλας θελουμε...μας εφαγε η μουγγα σε θεματα ταμπου...
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Κεφάλαιο 6

ΠΤΩΣΗ

Ενα θέμα που δεν θελει κανείς να το συζητησει και ευχομαι να μην χρειάζεται να το ζήσει κανείς.

Εχουμε καταλάβει πως δεν σώζεται...Τι κάνουμε; Αν είναι να χτυπήσουμε πανω σε αντικείμενο βρίσκουμε το πιο σταθερό σημείο να χτυπήσουμε. Δεν θέλουμε να χτυπήσει η μοτοσκλέτα σε *****ά σημεία και να αποροφήσει την κρούση διότι έτσι θα εγκλωβιστούμε και εμείς ανάμεσα σε σίδερα και πράγματα που εξέχουν. Βρίσκουμε το πιο σκληρό και σταθερό σημείο και εκεί χτυπώντας η μηχανή θα μας πετάξει ψηλά και μακρυά από όλα αυτά που μπορούν να μας κάνουν ζημιά. ΑΣΕ ΠΟΥ Η ΠΤΗΣΗ ΓΑΜΑΕΙ...Καλό είναι να μαθετε το τραγουδι του Κώστα Χατζή "Απ'το αεροπλάνο" εκείνο που λέει "Πολυ με πίκρανε η ζωη, μακρυά θα φυγω ενα πρωι, θ ανεβω σε ενα αεροπλάνο να δω τον κόσμο απο εκει πανω". Αν πιάσετε και την προφορά τοτε πιστεψτέ με πως η εκτός απο την καταπληκτική θέα θα εχετε και πολύ γελιο. Οσο πιο πολυ σφιξουμε τα χέρια στο τιμόνι, τοσο πιο ψηλά θα πάμε αλλά θα είμαστε ασφαλεστεροι ακομη και αν κινδυνεουμε να σπασουμε καποιον καρπο μας (εχει σημασια ποτε αφηνεις τα χερια να μην φέρουν κοντρα της στιγμή της απογειώσης). Ιδανικα εχουμε κανει το σωμα μας πισω και πιεζουμε τα μαρσπιε με τα ποδια...

ΔΥστυχώς ολα τα καλά κάποια τελειωνουν και ετσι μετα την πτήση θα πρέπει να προσγειωθούμε και να ερθουμε σε επαφη με την ασφαλτο...Ειτε πεσαμε και απλα σερνομαστε, είτε προσγειωθηκαμε, μαζευουμε χέρια και πόδια και αφήνουν την ταχυτητα μας να εκτονωθει. Αν απλα εχουμε πέσει και εχουμε την μοτοσυκλέτα κοντά μας φροντίζουμε να μην την κρατάμε...να πάει ΟΣΟ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ Γίνεται...Εχουμε τα χέρια μας μαζεμενα και τα ποδια...και ειμαστε χαλαροι....Οταν σταματήσουμε να σερνομαστε...μετράμε 10 δευτερόλεπτα πριν σηκωθουμε για να ειμαστε σιγουροι οτι εχουμε σταματησει, γιατι ο εγκεφαλος μας απο το 60 στο 0 ειναι σε συγχιση και δεν ειναι σιγουρο οτι εχουμε σταματήσει.

Για τον εξοπλισμό δεν ξαναλέω ούτε δείχνω φωτο ατυχηματων χωρις εξοπλισμο και ελπίζουμε οτι μεχρι να τελειωσουν όλα δεν θα μας βρει αλλο κακό.


ΤΕΛΟΣ
Το πρώτο μου τρακάρισμα με σπασμένο σκαφοειδές καρπού και κάταγμα στο γόνατο. Αχ τι μου θύμισες τώρα. Tooth
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Χρησταρα αυτο που ειπες πριν ειναι ολα τα λεφτα..
αλλο θεωρια, αλλο στην πραξη..
Οχι να μιλας θελουμε...μας εφαγε η μουγγα σε θεματα ταμπου...
Στην πραξη τα εχουμε εμπεδωσει αρκετα καλα, αν ειχαμε κανει και κανενα μεταπτυχιακο, ακομη καλυτερα.
Φευγω τωρα παω για περπατημα.
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Βρε Μπαμπινο δεν με εχεις καταλαβει. Μικρη πειρα εχω απο φορα, αλλα αποφευγω να απανταω σε τετοια θεματα.
Ο γραπτος λογος πολλες φορες παρεξηγηται, γιατι στην Ελλαδα ολοι τα ξερουμε ολα.
Μενω στα βασικα, κυριως της βολτας, αντε για κανα αυτοκινητο που κατι γνωριζω, αλλα και παλι δεν μιλαω.
Ποτε θα παμε βολτα ρεεεε??? Smileys drinking beer Emoticon
Καλύτερα να πεις παρα να το κρατας μέσα σου. Μπορεί αυτό που θα πεις να είναι λάθος αλλά μπορεί να βρεθει κάποιος που να σου πει το σωστο ή μπορεί να οδηγησει την σκέψη σου στο σωστο. Τα ταμπου γενικά εμείς οι μεγαλοί πρέπει να τα αποφεύγουμε και στην τελική αν σε κοροϊδεψει κανείς καντου καθρεπτάκι και έτσι θα κοροϊδευει τον εαυτό του
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Στην πραξη τα εχουμε εμπεδωσει αρκετα καλα, αν ειχαμε κανα και κανενα μεταπτυχιακο, ακομη καλυτερα.
Φευγω τωρα παω για περπατημα.
ΣΤΑΣΟΥ που πας....τωρα ειναι η ωρα για τα μυγδαλα που θα βγάλει ο @Babis flou
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Κεφάλαιο 6


ΔΥστυχώς ολα τα καλά κάποια τελειωνουν και ετσι μετα την πτήση θα πρέπει να προσγειωθούμε

ΤΕΛΟΣ
οχι ρε φιλε μου το χαλασες τωρα...πανω που ημουν σε νιρβανα Rolling Rolling
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Πες την αποψη σου ρε Σοφιανε.Δεν ειναι απαραιτητο να συμφωνουν ολοι.

Aν συμφωνούσαμε όλοι σε όλα θα ήταν εντελώς βαρετό!!!! Αλλό όμως να συμφωνούμε και άλλο να χλευάζουμε! eye
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
...Συνεχίζω ή είμαστε πολύ χεράδες όλοι εδώ μέσα;
Εσυ οφείλεις να γράψεις αυτό που νιώθεις πως θες να βγάλεις προς τα έξω
Δεν είσαι υπεύθυνος για το πως θα το εκλάβει ο καθένας, ούτε και οφείλεις κάποια περαιτέρω εξήγηση eye
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Χρησταρα αυτο που ειπες πριν ειναι ολα τα λεφτα..
αλλο θεωρια, αλλο στην πραξη..
Οχι να μιλας θελουμε...μας εφαγε η μουγγα σε θεματα ταμπου...
Eιμαι extreme βρε Μπαμπη εγω, πιθανον τα "πιστευω" τα δικα μου της μοτοσυκλετας ειναι διαφορετικα.
Και πιθανον ταμπου για πολλους συντροχους μεσα εδω.
Να σου δωσω ενα παραδειγμα. Δεν μου αρεσουν τα ON OFF, να σε βαλω στο πνευμα! eye
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.277
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αν πω στο τελος οτι δεν διδασκεται η πειρα θεωρητικα σε οποιοδηποτε θεμα και εργασια ..... θα ημουν εκτος θεματος ?
Π.χ. Σε μια ευθεια πορεια ... γιατι μου αρεσουν τα παραδειγματα που λεει και ο Πανουσης .. ολοι ξερουμε οτι πατωντας την μανετα φρεναρουμε , σωστα ? Σωστα ......!
Ποσες εμπειριες φρεναρισματος εχω εγω o μετριος οδηγος ωστε να αποφασισω σε nanosec με τα ισχυοντα δεδομενα ολισθηροτητας εκεινης της "καθε στιγμης" που περναω .... ποσο πρεπει να πατησω την μανετα τωρα ?
Στην πιστα , ναι ξερω , την εμπιστευομαι θα πατουσα την μανετα φουλ ή εξασκουμαι στο να την πατησω στο φουλ αποβαλλοντας τον φοβο.
Στον πραγματικο κοσμο ομως οι προσωπικες μου εμπειριες ειναι μονον 10 οριακα φρεναρισματα , στην ευθεια .... στα 3 επεσα κατω και στο τεταρτο βρεθηκα πανω στο καπω του αγροτικου ....!
Αμα φαω λοιπον αρκετες τουμπες ακομα θα αποκτησω τελικα και την πολυποθητη πειρα ποσο φρενο να πατησω μεσα σε μερικα nanosec?

Μιλαω για το απλο φρεναρισμα σε ευθεια .... δεν βαζω και το μικρο εξογκωματακι της ασφαλτου .... γιατι παμε σε δευτεροβαθμια εξισωση ....! Tooth
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Eιμαι extreme βρε Μπαμπη εγω, πιθανον τα "πιστευω" τα δικα μου της μοτοσυκλετας ειναι διαφορετικα.
Και πιθανον ταμπου για πολλους συντροχους μεσα εδω.
Να σου δωσω ενα παραδειγμα. Δεν μου αρεσουν τα ON OFF, να σε βαλω στο πνευμα! eye
Τι έγινε τελείωσε το περπάτημα? Εγώ περπατάω ακόμα..
Λοιπόν τα ονοφφ... Οσο και βολικά να είναι.κ κράτημα κλπ.. Για μένα είναι μηχανές τραβεστί.. Τα πλοία τύπου ρτ δεν είναι τραβεστί.. Έχουν πιο αίσθηση μηχανής... Kαλα το fjr γαμαγε..
Και λατρεύω 4κυλινδρα

Γουσταooops
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Eιμαι extreme βρε Μπαμπη εγω, πιθανον τα "πιστευω" τα δικα μου της μοτοσυκλετας ειναι διαφορετικα.
Και πιθανον ταμπου για πολλους συντροχους μεσα εδω.
Να σου δωσω ενα παραδειγμα. Δεν μου αρεσουν τα ON OFF, να σε βαλω στο πνευμα! eye
Μια χαρά είσαι Χρήστο εγώ τι να πω που έχω αντιπάθεια στα σφούχτερ και έχουν γεμίσει τον κόσμο. Το γαμώτο είναι ότι όλοι λένε θετικά σχόλια για αυτά. Όχι δεν είμαι εγώ ο τρελός όλοι οι άλλοι είναι. Tooth Rolling Tooth
 
Top Bottom