User C
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.737
Κεφάλαιο 5
Υποχρεωτική αλλαγή τροχιάς μέσα στην στροφή
Τα έχουμε κάνει όλα λάθος, έχουμε μπει με περισσότερα από όσα μπορούμε να αντέξουμε ή υπάρχει εμπόδιο μπροστα μας. Γενικά πρέπει να αλλάξουμε κατεύθυνση και τροχιά. Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση.
Α. Δεν σταματάμε ούτε μια στιγμή να κοιτάμε εκεί που θέλουμε να πάμε. Είναι ίσως ο πιο σημαντικος παράγοντας. Αν γυρίσουμε να κοιτάξουμε ισια, ή αν κοιτάμε το εμπόδιο θα πάμε κατευθείαν εκεί πάνω. Το λεγόμενο TARGET FIXATION.
B. Πρέπει να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας! ΞΑΝΑ...γιατί καμμιά μοτοσυκλέτα δεν πέφτει μόνη της...την ρίχνει ο οδηγός. Πρώτα απ'όλα θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμενοι γι αυτο. Να το έχουμε δοκιμάσει, να εχουμε αφήσει τα περιθώρια διορθώσεων και να μην είμαστε στα όρια. Είμαστε λοιπόν μέσα στην στροφή, σηκώνουμε την μοτοσυκλέτα και φρενάρουμε δυνατά για να ρίξουμε δραματικά την ταχύτητα σε όσο τμήμα της στροφής έχουμε, και ξαναστρίβουμε εκεί. Μιλάμε για να διορθώσουμε λάθος ταχύτητα ως και 30χαω παραπάνω. Ενα σωστό δυνατο φρενάρισμα (συνδυασμός φρένων από εμάς) 2 δευτερολέπτων σκεφτείτε πόση ταχυτήτα θα μειώσει με παραδειγμάτα στο χαρτί σας. Και γιατί λέω πως πρέπει να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας. Μέχρι να επεξεργαστεί ο εγκεφαλος οτι εχουμε μειωσει δραστικά την ταχυτήτά μας και να δώσει την εντολή θα έχουμε ήδη βγει από τον δρόμο. Πρέπει αυτά ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ επαναλαμβανω να γίνονται απολύτως μηχανικά και χωρίς σκέψη για να μπορούμε να το κάνουμε χωρίς ο εγκέφαλος να χρειάζεται να δίνει εντολές.
Εστω ότι έχουμε κάνει τελείως λάθος εκτίμηση, έστω οτι όλα πανε στραβά...Διότι υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις....ΚΑΝΟΥΜΕ τα ίδια ακριβώς πράγματα. Δεν υπάρχει κάτι άλλο και ελπίζουμε και στην τυχή γιατί εμείς κάναμε τεράστια *****ία. Στην χειρότερη περίπτωση θα πέσουμε και αυτό μας πάει στο τελευταίο κεφάλαιο.
Συνεχίζεται...
Υποχρεωτική αλλαγή τροχιάς μέσα στην στροφή
Τα έχουμε κάνει όλα λάθος, έχουμε μπει με περισσότερα από όσα μπορούμε να αντέξουμε ή υπάρχει εμπόδιο μπροστα μας. Γενικά πρέπει να αλλάξουμε κατεύθυνση και τροχιά. Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση.
Α. Δεν σταματάμε ούτε μια στιγμή να κοιτάμε εκεί που θέλουμε να πάμε. Είναι ίσως ο πιο σημαντικος παράγοντας. Αν γυρίσουμε να κοιτάξουμε ισια, ή αν κοιτάμε το εμπόδιο θα πάμε κατευθείαν εκεί πάνω. Το λεγόμενο TARGET FIXATION.
B. Πρέπει να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας! ΞΑΝΑ...γιατί καμμιά μοτοσυκλέτα δεν πέφτει μόνη της...την ρίχνει ο οδηγός. Πρώτα απ'όλα θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμενοι γι αυτο. Να το έχουμε δοκιμάσει, να εχουμε αφήσει τα περιθώρια διορθώσεων και να μην είμαστε στα όρια. Είμαστε λοιπόν μέσα στην στροφή, σηκώνουμε την μοτοσυκλέτα και φρενάρουμε δυνατά για να ρίξουμε δραματικά την ταχύτητα σε όσο τμήμα της στροφής έχουμε, και ξαναστρίβουμε εκεί. Μιλάμε για να διορθώσουμε λάθος ταχύτητα ως και 30χαω παραπάνω. Ενα σωστό δυνατο φρενάρισμα (συνδυασμός φρένων από εμάς) 2 δευτερολέπτων σκεφτείτε πόση ταχυτήτα θα μειώσει με παραδειγμάτα στο χαρτί σας. Και γιατί λέω πως πρέπει να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας. Μέχρι να επεξεργαστεί ο εγκεφαλος οτι εχουμε μειωσει δραστικά την ταχυτήτά μας και να δώσει την εντολή θα έχουμε ήδη βγει από τον δρόμο. Πρέπει αυτά ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ επαναλαμβανω να γίνονται απολύτως μηχανικά και χωρίς σκέψη για να μπορούμε να το κάνουμε χωρίς ο εγκέφαλος να χρειάζεται να δίνει εντολές.
Εστω ότι έχουμε κάνει τελείως λάθος εκτίμηση, έστω οτι όλα πανε στραβά...Διότι υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις....ΚΑΝΟΥΜΕ τα ίδια ακριβώς πράγματα. Δεν υπάρχει κάτι άλλο και ελπίζουμε και στην τυχή γιατί εμείς κάναμε τεράστια *****ία. Στην χειρότερη περίπτωση θα πέσουμε και αυτό μας πάει στο τελευταίο κεφάλαιο.
Συνεχίζεται...