KOSTASAG
new member
Ναι, σωστά ακριβώς αυτό.Το σώμα μας το γέρνουμε (ασυναίσθητα ή συνειδητά):
1. Στο μέσα μέρος (παράλληλα με την κλίση της μοτό) για να αντισταθμίσουμε την τάση της μηχανής,αν κινείται με ταχύτητα,να φύγει στο εξωτερικό της στροφής λόγω φυγοκέντρου.
2. Από την αντίθετη μεριά της ώστε να την ισορροπήσουμε γιατί με χαμηλή ταχύτητα δεν υπάρχει ισχυρή φυγόκεντρος δύναμη και αν η μηχανή γείρει πχ σε μια αναστροφή τοτε θα πέσει.
Επίσης σε κάποια χλμ/ω και ανάλογα με το βάρος της μηχανής (ταχύτητα*μάζα=ορμή) θα πιάσουμε τη μηχανή μας να στρίβει αλλά το σώμα μας να είναι εντελώς κάθετο στη σέλα και να ακολουθεί την κλίση της μοτό,ούτε βγάλσιμο μέσα ούτε έξω.
Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό και έχει να κάνει με τους παραπάνω φυσικούς νόμους.
Αναφέρομαι στην ελάχιστη ταχύτητα που θα πρέπει να αναπτύξουμε σε μια μοτο ώστε (από ότι κατάλαβα) είναι ισχυρή αρκετά η φυγόκεντρος και ως αποτέλεσμα εμφανιζεται το """"countersteering"""".
I see know. Ο τύπος της ορμής που μας είπες, που βάζει μέσα ταχύτητα και βάρος + το γεγονός ότι η διαμετρος της ρόδας επηρεάζει την ταχύτητα κίνησης της μοτο σε σχέση με την ταχύτητα περιστροφής της ρόδας, και τώρα όλα βγάζουν νόημα γιατί υπάρχει διαφορά έστω μικρή από μότο σε μότο. (Καλά στα δικά μου μηχανάκια η διαφορά ήταν 4-5 χλμ, πολύ μικρή δλδ.)
Ωραια, και ας μη μ'αρεσε ποτέ η φυσική.