N
notakos600
Guest
Πολλά τα αλόγατα...Παιδιά τα ΧΤΧ & ΧΤR είναι εκτός διπλώματος Α2...
Well said.
Πολλά τα αλόγατα...Παιδιά τα ΧΤΧ & ΧΤR είναι εκτός διπλώματος Α2...
Το έδωσα το KLE δυστυχώς και ευτυχώς. Δυστυχώς που το έδωσα και ευτυχώς το πήρε φίλος οπότε μπορώ να το βολταρω όποτε κατεβαίνω στα πάτρια εδάφη.1) Honda Transalp XLV400 πολυ καλο αλλα δε θα βρεις με λιγα χλμ εχει ενα καλο ομως βαζεις το κινητηρα απο το 600 χωρις να πειραξεις κατι ταιριαζει γαντι;)
2) Yamaha XT600 δε σπαει δε χαλαει ανταλακτικα και στο περιπτερο παει αερας και στο χωμα αλλα απο προστασια
3) Kawasaki KLE500 για τουρισμο μια χαρα και στο χωμα παει οχι ωπος το χτ λιγο με τα φρενο εχει θεμα στα πολλα χλμ εμουν κατοχος για αρκετα χλμ και παει ολα κατω στις στροφες Bike
ΥΓ αν αποφασισεις ριξε ενα πμ ξερω KLE500 που καθεται σε αποθηκη ετοιμο για ταξιδι και και τυμπανο και στη τιμη που ψαχνεις πανω κατω
Η ιπποδύναμή τους είναι ακριβώς 35,2 kw το οποίο,τα τελευταία χρόνια στρογγυλοποιείται και στην άδεια αναγράφεται 35,άσε που τώρα τελευταία βλέπω και δεν το γράφουν καν στην άδεια!Παιδιά τα ΧΤΧ & ΧΤR είναι εκτός διπλώματος Α2...
Για μένα δες μόνο για KLE 500 ή freewind αν θες on off κανονικά. Για motardακι δίνουν τσάμπα τα fmx αλλά λενε ότι καίνε αρκετά και δεν βάζουν και φωτιά στην άσφαλτο. Στα 1500€ βρίσκεις καλά μηχανάκια ετοιμα.
Για street τώρα δεν βρίσκεις τίποτα αξιόλογο δυστυχώς στην κατηγορία αυτή. Το Kle εκτός του μοντέλου με την μάσκα του Z δεν καλύπτεται με α2 (το δικό μου ηταν 400 στην άδεια ) οπότε το πραγματικό δίλημμα είναι freewind vs fmx. Το Honda δεν το εχω οδηγήσει οπότε δεν εχω άποψή πάντως το suzukaκι πάει 170+ στο κοντέρ, στριβει αλλά δεν στριβει όπως το kle, έχει λίγο καλύτερα φρένα όμως, δεν σπάει δεν χαλάει και δεν καίει τσιγάρο. Με ελαφρύ χέρι δηλαδή θα δεις λίγο πάνω από 4λτ/100.
Υπάρχει κατι που παρέλειψαν σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το budget που να αξίζει πραγματικά; Μην μου πεις για xt600 γιατί γελάνε και οι πέτρες.R u sure??
Αρκεί να μην χρειαστεί για οποιοδήποτε λόγο την έγκριση τύπου (ασφάλειες κλπ). Εκεί ο καθένας κάνει τα κουμάντα του, αν θέλει να είναι νομικά καλυμμένος. Εγώ πάλι δε θα πρότεινα σε κανένα να ρισκάρει.Η ιπποδύναμή τους είναι ακριβώς 35,2 kw το οποίο,τα τελευταία χρόνια στρογγυλοποιείται και στην άδεια αναγράφεται 35,άσε που τώρα τελευταία βλέπω και δεν το γράφουν καν στην άδεια!
Ενώ για τα κλε γελάνε τα τσιμέντα...Υπάρχει κατι που παρέλειψαν σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το budget που να αξίζει πραγματικά; Μην μου πεις για xt600 γιατί γελάνε και οι πέτρες.
Υπάρχει κατι που παρέλειψαν σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το budget που να αξίζει πραγματικά; Μην μου πεις για xt600 γιατί γελάνε και οι πέτρες.
.
Από αυτά που έγραψες μόνο με τα ΧΤ..
και Dominator / FMX θα ασχολιόμουν.
Βάλε και εμένα μέσα...manuals και ότι άλλο χρειαστεί.Ότι χρειαστείς Τάσο από Αθήνα εδώ είμαι φίλε.... Αν βρεις κανένα καλό μηχανάκι μην διστάσεις..... Στείλε μήνυμα...
Καρδιά XR με πολιτικά ρούχα...τι να λέμε τώρα ΔημήτρηΟ Απόστολος(Drake) κι ο φίλος Shadowhunter γράφουν σοφά στο θέμα κατά τη γνώμη μου.
Αυτό είναι το nx650 dominator Τάσο..
Αδικημένο σε σχέση με τα ΧΤ600.
κι αυτό είναι το FMX 650 Τάσο το οποίο έβγαινε από το 2005(!!),είχε upside down μπροστινό και πάταγε υπέροχα στο δρόμο.
Το ΧΤ το ξέρεις..
Για μένα 500 ή 600 δεν έχει σημασία.Οποιο βρεις πιο καθαρό.Είναι η πλέον safe κίνηση και συμφωνώ..
Εσένα θα σε ενοχλούσα εγώ για τον ΤάσοΒάλε και εμένα μέσα...manuals και ότι άλλο χρειαστεί.
Αγαπημένο εργαλείο μόνο και μόνο λόγω ιστορίας με το 550. Το 600 δεν είχε τίποτα ιδιαίτερο να παρουσιάσει σε κανένα τομέα. Αν δεν σου έφτανε το παπί για τις καθημερινές σου μετακινήσεις έπαιρνες ενα xt και τελείωσε η υπόθεση. Μέχρι εκεί. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Αξιόπιστο γιατί είναι ψοφιμι, βενζίνη καίει πολύ για την απόδοση του, ταξίδι μαρτύριο με το ντουκου ντουκου κάτω από τα πόδια σου. Εντάξει κουλ, 2020 έχουμε σε 10 μέρες.Οχι ρε Κωστακη.Αγαπημενο εργαλειο και οχι τυχαια.
Εντάξει μηχανάκι πού έμεινε στην παραγωγή 27 χρόνια κάτι λέει. Θέλω να δω κυνηγητό σε στροφιλικι xt vs kle (βλέπεις δεν μιλάω καν για ευθεία γιατι είμαστε μεγάλοι άνθρωποι και τα ευκολως εννοούμενα παραλείπονται). Θέλω να δω xt να ταξιδεύει δικάβαλο με 160 σταθερά. Θέλω να δω xt να κάνει 180.000χμ που έκανε ο apache μόνο με αναλώσιμα. Τότε θα πειστώ ότι όντως είναι καλύτεροΕνώ για τα κλε γελάνε τα τσιμέντα...
man.
Θα το αντιστρέψω, αφού μίλησες για on-off. Πάρε το kle, να πάρω το xt και να πάμε στα κορφοβουνια... να δούμε ποιος θα κλάψει πρώτος.Εντάξει μηχανάκι πού έμεινε στην παραγωγή 27 χρόνια κάτι λέει. Θέλω να δω κυνηγητό σε στροφιλικι xt vs kle (βλέπεις δεν μιλάω καν για ευθεία γιατι είμαστε μεγάλοι άνθρωποι και τα ευκολως εννοούμενα παραλείπονται). Θέλω να δω xt να ταξιδεύει δικάβαλο με 160 σταθερά. Θέλω να δω xt να κάνει 180.000χμ που έκανε ο apache μόνο με αναλώσιμα. Τότε θα πειστώ ότι όντως είναι καλύτερο
Ναι έχουμε μπερδέψει λίγο το on off με το enduro νομίζω.Θα το αντιστρέψω, αφού μίλησες για on-off. Πάρε το kle, να πάρω το xt και να πάμε στα κορφοβουνια... να δούμε ποιος θα κλάψει πρώτος.
Όσο για τα 27 χρόνια... Να σου θυμίσω το xt 500 του 1976;