Πρώτη μηχανή

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
1) Honda Transalp XLV400 πολυ καλο αλλα δε θα βρεις με λιγα χλμ εχει ενα καλο ομως βαζεις το κινητηρα απο το 600 χωρις να πειραξεις κατι ταιριαζει γαντι;)

2) Yamaha XT600 δε σπαει δε χαλαει ανταλακτικα και στο περιπτερο παει αερας και στο χωμα αλλα απο προστασια cdefghigicdefghigi

3) Kawasaki KLE500 για τουρισμο μια χαρα και στο χωμα παει οχι ωπος το χτ λιγο με τα φρενο εχει θεμα στα πολλα χλμ εμουν κατοχος για αρκετα χλμ και παει ολα κατω στις στροφες Bike

ΥΓ αν αποφασισεις ριξε ενα πμ ξερω KLE500 που καθεται σε αποθηκη ετοιμο για ταξιδι και και τυμπανο και στη τιμη που ψαχνεις πανω κατω BcdefghBcdefgh
Το έδωσα το KLE δυστυχώς και ευτυχώς. Δυστυχώς που το έδωσα και ευτυχώς το πήρε φίλος οπότε μπορώ να το βολταρω όποτε κατεβαίνω στα πάτρια εδάφη.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.416
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Παιδιά τα ΧΤΧ & ΧΤR είναι εκτός διπλώματος Α2...
Η ιπποδύναμή τους είναι ακριβώς 35,2 kw το οποίο,τα τελευταία χρόνια στρογγυλοποιείται και στην άδεια αναγράφεται 35,άσε που τώρα τελευταία βλέπω και δεν το γράφουν καν στην άδεια!
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Για μένα δες μόνο για KLE 500 ή freewind αν θες on off κανονικά. Για motardακι δίνουν τσάμπα τα fmx αλλά λενε ότι καίνε αρκετά και δεν βάζουν και φωτιά στην άσφαλτο. Στα 1500€ βρίσκεις καλά μηχανάκια ετοιμα.
Για street τώρα δεν βρίσκεις τίποτα αξιόλογο δυστυχώς στην κατηγορία αυτή. Το Kle εκτός του μοντέλου με την μάσκα του Z δεν καλύπτεται με α2 (το δικό μου ηταν 400 στην άδεια ) οπότε το πραγματικό δίλημμα είναι freewind vs fmx. Το Honda δεν το εχω οδηγήσει οπότε δεν εχω άποψή πάντως το suzukaκι πάει 170+ στο κοντέρ, στριβει αλλά δεν στριβει όπως το kle, έχει λίγο καλύτερα φρένα όμως, δεν σπάει δεν χαλάει και δεν καίει τσιγάρο. Με ελαφρύ χέρι δηλαδή θα δεις λίγο πάνω από 4λτ/100.
 
N

notakos600

Guest
Για μένα δες μόνο για KLE 500 ή freewind αν θες on off κανονικά. Για motardακι δίνουν τσάμπα τα fmx αλλά λενε ότι καίνε αρκετά και δεν βάζουν και φωτιά στην άσφαλτο. Στα 1500€ βρίσκεις καλά μηχανάκια ετοιμα.
Για street τώρα δεν βρίσκεις τίποτα αξιόλογο δυστυχώς στην κατηγορία αυτή. Το Kle εκτός του μοντέλου με την μάσκα του Z δεν καλύπτεται με α2 (το δικό μου ηταν 400 στην άδεια ) οπότε το πραγματικό δίλημμα είναι freewind vs fmx. Το Honda δεν το εχω οδηγήσει οπότε δεν εχω άποψή πάντως το suzukaκι πάει 170+ στο κοντέρ, στριβει αλλά δεν στριβει όπως το kle, έχει λίγο καλύτερα φρένα όμως, δεν σπάει δεν χαλάει και δεν καίει τσιγάρο. Με ελαφρύ χέρι δηλαδή θα δεις λίγο πάνω από 4λτ/100.

R u sure??
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Η ιπποδύναμή τους είναι ακριβώς 35,2 kw το οποίο,τα τελευταία χρόνια στρογγυλοποιείται και στην άδεια αναγράφεται 35,άσε που τώρα τελευταία βλέπω και δεν το γράφουν καν στην άδεια!
Αρκεί να μην χρειαστεί για οποιοδήποτε λόγο την έγκριση τύπου (ασφάλειες κλπ). Εκεί ο καθένας κάνει τα κουμάντα του, αν θέλει να είναι νομικά καλυμμένος. Εγώ πάλι δε θα πρότεινα σε κανένα να ρισκάρει.

Στάλθηκε από το Honor 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.502
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Υπάρχει κατι που παρέλειψαν σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το budget που να αξίζει πραγματικά; Μην μου πεις για xt600 γιατί γελάνε και οι πέτρες.

Οχι ρε Κωστακη.Αγαπημενο εργαλειο και οχι τυχαια.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ο Απόστολος(Drake) κι ο φίλος Shadowhunter γράφουν σοφά στο θέμα κατά τη γνώμη μου.
.
Από αυτά που έγραψες μόνο με τα ΧΤ..
και Dominator / FMX θα ασχολιόμουν.

Αυτό είναι το nx650 dominator Τάσο..
Αδικημένο σε σχέση με τα ΧΤ600.



κι αυτό είναι το FMX 650 Τάσο το οποίο έβγαινε από το 2005(!!),είχε upside down μπροστινό και πάταγε υπέροχα στο δρόμο.



Το ΧΤ το ξέρεις..
Για μένα 500 ή 600 δεν έχει σημασία.Οποιο βρεις πιο καθαρό.Είναι η πλέον safe κίνηση και συμφωνώ..
 
N

notakos600

Guest
Ο Απόστολος(Drake) κι ο φίλος Shadowhunter γράφουν σοφά στο θέμα κατά τη γνώμη μου.

Αυτό είναι το nx650 dominator Τάσο..
Αδικημένο σε σχέση με τα ΧΤ600.



κι αυτό είναι το FMX 650 Τάσο το οποίο έβγαινε από το 2005(!!),είχε upside down μπροστινό και πάταγε υπέροχα στο δρόμο.



Το ΧΤ το ξέρεις..
Για μένα 500 ή 600 δεν έχει σημασία.Οποιο βρεις πιο καθαρό.Είναι η πλέον safe κίνηση και συμφωνώ..
Καρδιά XR με πολιτικά ρούχα...τι να λέμε τώρα ΔημήτρηSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Τασο ενημερωστε την λιστα τι μπορεις και τι δεν μπορεις να οδηγησεις .........με την σειρα που σου αρεσουν ..................................................
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Τάσο εγώ δεν θα σου πω για μοντέλα γιατί δεν θα είμαι αντικειμενικος 100% γιατί όταν λες για μάρκες ή μοντέλα εεε ένα κλικ παραπάνω θα το δώσεις ή σε κάποια μάρκα που θεωρείς καλύτερη από άλλες ή σε κάποιο μοντέλο που έχεις και φυσικα είναι το καλύτερο :p κλπ κλπ!!
Θα σου πω μόνο να κάτσεις και να δεις τι ακριβώς θέλεις να κάνεις με τη μηχανή σου (χώμα? - ασφαλτο μονο? - 300αρες?-μόνο μόστρα? - όλα αυτά μαζί?)
και μετά να προσανατολιστεις προς τα εκεί!
Η άποψη μου για μια μηχανή για να τα συνδιαζεις όλα μαζί πιστεύω ότι είναι
1. Να είναι δικύλινδρη(τουλάχιστον) να ταξιδευει άνετα για ώρες χωρίς κραδασμούς και σε αξιοπρεπή ταχύτητα για να φεύγουν τα χιλιόμετρα εύκολα
2.να έχει μια στοιχειώδη κάλυψη για τον αέρα (σχετικό είναι αυτό και με γυμνά μια χαρά ταξίδια κάνεις)
3.να δέχεται φόρτωμα και ο συνοδηγός (αν ακολουθεί) να μην κάθεται πάνω στο κωλ@φαναρο
4.να μην είναι αμιγώς ασφαλτινο, όπου μία διέλευση σε χωματόδρομο να την κάνεις άνετα και
5. Να τη βλέπεις και να σε @#&€€#!!!!!!
(δε το γράφω) abcdefghgkabcdefghgk
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Οχι ρε Κωστακη.Αγαπημενο εργαλειο και οχι τυχαια.
Αγαπημένο εργαλείο μόνο και μόνο λόγω ιστορίας με το 550. Το 600 δεν είχε τίποτα ιδιαίτερο να παρουσιάσει σε κανένα τομέα. Αν δεν σου έφτανε το παπί για τις καθημερινές σου μετακινήσεις έπαιρνες ενα xt και τελείωσε η υπόθεση. Μέχρι εκεί. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Αξιόπιστο γιατί είναι ψοφιμι, βενζίνη καίει πολύ για την απόδοση του, ταξίδι μαρτύριο με το ντουκου ντουκου κάτω από τα πόδια σου. Εντάξει κουλ, 2020 έχουμε σε 10 μέρες.
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Ενώ για τα κλε γελάνε τα τσιμέντα...
Cool man.
Εντάξει μηχανάκι πού έμεινε στην παραγωγή 27 χρόνια κάτι λέει. Θέλω να δω κυνηγητό σε στροφιλικι xt vs kle (βλέπεις δεν μιλάω καν για ευθεία γιατι είμαστε μεγάλοι άνθρωποι και τα ευκολως εννοούμενα παραλείπονται). Θέλω να δω xt να ταξιδεύει δικάβαλο με 160 σταθερά. Θέλω να δω xt να κάνει 180.000χμ που έκανε ο apache μόνο με αναλώσιμα. Τότε θα πειστώ ότι όντως είναι καλύτερο Smileys drinking beer Emoticon
 
N

notakos600

Guest
Εντάξει μηχανάκι πού έμεινε στην παραγωγή 27 χρόνια κάτι λέει. Θέλω να δω κυνηγητό σε στροφιλικι xt vs kle (βλέπεις δεν μιλάω καν για ευθεία γιατι είμαστε μεγάλοι άνθρωποι και τα ευκολως εννοούμενα παραλείπονται). Θέλω να δω xt να ταξιδεύει δικάβαλο με 160 σταθερά. Θέλω να δω xt να κάνει 180.000χμ που έκανε ο apache μόνο με αναλώσιμα. Τότε θα πειστώ ότι όντως είναι καλύτερο Smileys drinking beer Emoticon
Θα το αντιστρέψω, αφού μίλησες για on-off. Πάρε το kle, να πάρω το xt και να πάμε στα κορφοβουνια... να δούμε ποιος θα κλάψει πρώτος.
Όσο για τα 27 χρόνια... Να σου θυμίσω το xt 500 του 1976; Smileys drinking beer Emoticon
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Θα το αντιστρέψω, αφού μίλησες για on-off. Πάρε το kle, να πάρω το xt και να πάμε στα κορφοβουνια... να δούμε ποιος θα κλάψει πρώτος.
Όσο για τα 27 χρόνια... Να σου θυμίσω το xt 500 του 1976; Smileys drinking beer Emoticon
Ναι έχουμε μπερδέψει λίγο το on off με το enduro νομίζω.
 
Top Bottom