Πρώτη μηχανή

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
459
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Το fmx έχει 10 λίτρα ρεζερβουάρ οπότε θα γίνεις συχνός επισκέπτης στα βενζινάδικα.

Το freewind είναι καλή μοτοσυκλέτα αρκεί να μη σε ενοχλούν οι διαρροές λαδιού.

Το dominator είναι πολύ καλό ον οφ αλλά θέλει προσοχή να βρεθει κάποιο καλό γιατί τα έχει τα θεματάκια του το μοτέρ rfvc.
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Το fmx έχει 10 λίτρα ρεζερβουάρ οπότε θα γίνεις συχνός επισκέπτης στα βενζινάδικα.

Το freewind είναι καλή μοτοσυκλέτα αρκεί να μη σε ενοχλούν οι διαρροές λαδιού.

Το dominator είναι πολύ καλό ον οφ αλλά θέλει προσοχή να βρεθει κάποιο καλό γιατί τα έχει τα θεματάκια του το μοτέρ rfvc.
Αα γιαυτό λενε ότι καίει τον πάτο του το fmx; επειδή έχει 10 λίτρα ντεπόζιτο;; Ίδια αυτονομία με το παπί cdef
Το freewind μόνο στην κεφαλή έχει ενα θέμα με διαρροή αλλά λύνεται εύκολα για πάντα (και φθηνά)
Το μοτέρ του dominator δεν φοράει και το fmx;
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
459
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Αα γιαυτό λενε ότι καίει τον πάτο του το fmx; επειδή έχει 10 λίτρα ντεπόζιτο;; Ίδια αυτονομία με το παπί cdef
Το freewind μόνο στην κεφαλή έχει ενα θέμα με διαρροή αλλά λύνεται εύκολα για πάντα (και φθηνά)
Το μοτέρ του dominator δεν φοράει και το fmx;


Του fmx είναι πιο ήπια ρυθμισμένο και είναι πιο καινούργιο οπότε μπορεί να βρεθεί μηχανή σε καλή κατάσταση. Κατά τα άλλα το ίδιο μοτέρ είναι, κλασσική νοοτροπία χόνδα.
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Που ναι οι εποχές με τα μεταχειρισμένα 250-400ρια από Ιαπωνία?

Είχαμε τότε φοβερές επιλογές.
Κοντινό στα τότε 400αρια είναι τα ninja 250-300
Σε ψηλό μεταχειρισμένο σύγχρονο δυστυχώς τίποτα
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Κοντινό στα τότε 400αρια είναι τα ninja 250-300
Σε ψηλό μεταχειρισμένο σύγχρονο δυστυχώς τίποτα

ΣΕ 300άρια όποιος θέλει, σφίγγεται λίγο παραπάνω και παίρνει zontes Τ310. Το πιο VFM μηχανάκι της Ελληνικής αγοράς σήμερα στα κάτω των 500 κυβικών κατά την γνώμη μου.
Πάντως όντως οι ωραίες εποχές προ 1998 που ερχόντουσαν καραβιές ολόκληρες με 250άρια και 400άρια απο japan έχουν περάσει. Τι μηχανάρες ήρθαν τότε ρε φίλε! Έδινες 1.000.000 δραχμές και έπαιρνες μηχανάρα. Τώρα δίνεις 3000 ευρώ για 200άρι σκούτερ!
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Που ναι οι εποχές με τα μεταχειρισμένα 250-400ρια από Ιαπωνία?

Είχαμε τότε φοβερές επιλογές.
Αααααααααααααααχ,μεγάλη κουβέντα είπες.
Πάνε οι καλές εποχές ανεπιστρεπτί....

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
ΣΕ 300άρια όποιος θέλει, σφίγγεται λίγο παραπάνω και παίρνει zontes Τ310. Το πιο VFM μηχανάκι της Ελληνικής αγοράς σήμερα στα κάτω των 500 κυβικών κατά την γνώμη μου.
Πάντως όντως οι ωραίες εποχές προ 1998 που ερχόντουσαν καραβιές ολόκληρες με 250άρια και 400άρια απο japan έχουν περάσει. Τι μηχανάρες ήρθαν τότε ρε φίλε! Έδινες 1.000.000 δραχμές και έπαιρνες μηχανάρα. Τώρα δίνεις 3000 ευρώ για 200άρι σκούτερ!
Στο μυαλό μου είσαι....

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Παιδιά συγνώμη αν αργώ να απαντάω αλλά καίγομαι με δουλειά και διάβασμα (η εξεταστική ζυγώνει και είναι απειλητική...)

Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παίδες το εκτιμάω!

FMX έχω πετύχει κάμποσα έξω στον δρόμο. Εντάξει δεν είμαι τόσο λάτρης των επιδόσεων απλά να είναι κάτι αξιόπιστο και οικονομικό. Εξάλλου σε 2 χρόνια κλείνω τα 24 άρα μπορώ να βγάλω το Α και να αγοράσω κάτι σαφώς πιο δυνατό.

Άρα το Transalp 400 είναι μια 50-50 περίπτωση απο οτι καταλαβαίνω...αλήθεια αν πάρω όμως το 400 και βάλω πάνω (υποθετικά μιλάω τώρα) το μοτέρ απο το 600, με άδειες ΚΤΕΟ κλπ θα έχω προβλήματα; Αν πχ το μοτέρ είναι 600αρι δηλαδή και στην άδεια γράφει 400 θα το κατάλαβουνε στο ΚΤΕΟ σωστά; Θα βγάζει πχ παραπάνω καυσαέρια ή κάτι τέτοιο; Freewind ρώτησα τον δάσκαλο οδήγησης μου μου λέει το οδηγάς και με Α2 πάντως. Τώρα κατά πόσο % νόμιμο θα είναι πάντως απο όσο καταλαβαίνω οι απόψεις διαφέρουνε.

Kawasaki KLE400 και 500 έχω βρει αρκετά στις τιμές γύρω στο 1000αρικο πάντως. Ένας φίλος έχει το 400 και τις προάλλες πήγε Βόλο - Σέρρες πολύ πολύ άνετα μου λέει. Απλά μου λέει μετά απο ώρα πάνω στην σέλα θα αρχίζουνε τα @@ να παραπονιούνται λίγο μου λέει.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Π

Kawasaki KLE400 και 500 έχω βρει αρκετά στις τιμές γύρω στο 1000αρικο πάντως. Ένας φίλος έχει το 400 και τις προάλλες πήγε Βόλο - Σέρρες πολύ πολύ άνετα μου λέει. Απλά μου λέει μετά απο ώρα πάνω στην σέλα θα αρχίζουνε τα @@ να παραπονιούνται λίγο μου λέει.

Πάρε ένα KLE 400 να είσαι νόμιμος στα χαρτιά και αν δεις πως δεν σου φτάνει η ιπποδύναμη βάλε πάνω το μοτέρο του 500. Αν και νομίζω και του 400 θα σου φτάσει. είναι πιο γρήγορο 400άρι απο το τρανσαλπ 400 που χάνει λόγο βάρους.

Για την σέλα μην κολλάς. Πας σε έναν σελά και την κάνεις όπως γουστάρεις με 100 ευρώ. Εδώ κάνεις ταξίδια με την σέλα σιδερώστρα του παπιού...τι να λέμε; Θρόνος θα σου φανεί του ΚΛΕ.
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Πάντως εγώ πιστεύω με λίγο παζάρι θα βρεις ninja 250 που είναι πιο σύγχρονο και πιο γρήγορο από όλα αυτά και δεν θα χάσεις χρήματα στην διετία. Αν μπλέξεις με μετατροπές 400 σε 500 ή 400 σε 600 θα βγεις πολύ εκτός προϋπολογισμού. Στο λέω εγώ που έκανα μετατροπή kle 400 σε kle 500
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.416
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
ΣΕ 300άρια όποιος θέλει, σφίγγεται λίγο παραπάνω και παίρνει zontes Τ310. Το πιο VFM μηχανάκι της Ελληνικής αγοράς σήμερα στα κάτω των 500 κυβικών κατά την γνώμη μου.
Πάντως όντως οι ωραίες εποχές προ 1998 που ερχόντουσαν καραβιές ολόκληρες με 250άρια και 400άρια απο japan έχουν περάσει. Τι μηχανάρες ήρθαν τότε ρε φίλε! Έδινες 1.000.000 δραχμές και έπαιρνες μηχανάρα. Τώρα δίνεις 3000 ευρώ για 200άρι σκούτερ!

1.100.000 δρχ VF750 F!

santova1990.jpg
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Παιδιά συγνώμη αν αργώ να απαντάω αλλά καίγομαι με δουλειά και διάβασμα (η εξεταστική ζυγώνει και είναι απειλητική...)

Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παίδες το εκτιμάω!

FMX έχω πετύχει κάμποσα έξω στον δρόμο. Εντάξει δεν είμαι τόσο λάτρης των επιδόσεων απλά να είναι κάτι αξιόπιστο και οικονομικό. Εξάλλου σε 2 χρόνια κλείνω τα 24 άρα μπορώ να βγάλω το Α και να αγοράσω κάτι σαφώς πιο δυνατό.

Άρα το Transalp 400 είναι μια 50-50 περίπτωση απο οτι καταλαβαίνω...αλήθεια αν πάρω όμως το 400 και βάλω πάνω (υποθετικά μιλάω τώρα) το μοτέρ απο το 600, με άδειες ΚΤΕΟ κλπ θα έχω προβλήματα; Αν πχ το μοτέρ είναι 600αρι δηλαδή και στην άδεια γράφει 400 θα το κατάλαβουνε στο ΚΤΕΟ σωστά; Θα βγάζει πχ παραπάνω καυσαέρια ή κάτι τέτοιο; Freewind ρώτησα τον δάσκαλο οδήγησης μου μου λέει το οδηγάς και με Α2 πάντως. Τώρα κατά πόσο % νόμιμο θα είναι πάντως απο όσο καταλαβαίνω οι απόψεις διαφέρουνε.

Kawasaki KLE400 και 500 έχω βρει αρκετά στις τιμές γύρω στο 1000αρικο πάντως. Ένας φίλος έχει το 400 και τις προάλλες πήγε Βόλο - Σέρρες πολύ πολύ άνετα μου λέει. Απλά μου λέει μετά απο ώρα πάνω στην σέλα θα αρχίζουνε τα @@ να παραπονιούνται λίγο μου λέει.




FMX για διαδρομή πανω απο το Βόλος - Λάρισα απλα δεν,λογω ζαντων supee motard. Κλπ κλπ.

Τρανσαλπ 400
Ο ορισμός του τάφου .
Ο συλλογισμός αλλαγή με 600 μοτέρ απλα κάνω οτι δεν το είδα.
Απλα αν κάτσει η μπίλια θα σου κόψουν τον κωλαρικο.
By the way το ίδιο μοτέρ φόραγε και το bross 400.
Kle 400/500 φαντάζουν χρυσή τομή.
Όπως μην διαγραφεις απο το πλάνο ΧΤ και dominator.
Τα XT τα ξέρουν σχεδόν όλοι όσοι είχαν η έχουν μότο.
Τα dominator όμως όχι.Τα domi είναι ποιο ταξιδιαρικα απο τα ΧΤ

Έτυχε να το έχω για αρκετά μεγάλο διάστημα στην δουλειά και όχι μόνο...
IMG_20180319_152149.jpg


IMG_20180319_152322.jpg

Επίσης επειδή ήμουν μερακλής, του είχα βάλει και χούφτες της προκοπής (acerbis)
,και φέρινγκ ( givi)
Σήμερα όμως υπάρχουν πολλές παραπανω μάρκες που φτιάχνουν φέρινγκ

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.co.uk/ulk/itm/192559516761

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.co.uk/ulk/itm/153035205721


Βουαλα

https://www.car.gr/24971597-honda-nx-650-dominator-nx-650-dominator


https://www.car.gr/18093789-honda-nx-650-dominator


Αυτά
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.785
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Βλέπω πολλά KLE πάντως στο car.gr η αλήθεια είναι σε χαμηλές τιμές. Απο κατανάλωση το 400αρι πως τα πάει; Επίσης αν είναι να πάρω μηχανή ΔΕΝ θα μπλέξω με μεγαλύτερα μοτέρ πάνω. Την ερώτηση πριν την έκανα καθαρά απο περιέργεια και μόνο δεν είχα ποτέ μου σκοπό να την πειράξω σε τέτοιο βαθμό.

@The mechanic Για street δεν παίζει να με βολέψει...το Ninja 250R έιναι μια εξαιρετική μηχανή για αρχάριους το ξέρω. Και τεχνολογία έχει και γκάζι έχει και τελικές και απο όλα. Απλά επειδή θα κάνω συχνά μεγάλες βόλτες και κυρίως με δικάβαλο (κοράσιο) δεν παίζει να είναι άνετο. Ένας φίλος που το έχει μου έχει πει οτι ουσιαστικά απο πίσω θα πιαστεί άσχημα μετά απο κάμποση ώρα. Για αυτό και κοιτάω κάτι σε on-off η αλήθεια είναι.

@karellen Honda VF! Ένα τέτοιο έχουμε στην πιλοτή κάτω παρατημένο σε άσπρο μπλε χρώμα εδω και χρόνια. Δεν έχω ιδέα αν έβγαινε μόνο 750αρι ή και σε άλλα κυβικά πάντως είναι εδω και χρόνια παρατημένο...σκόνες, αράχνες όλα...το βλέπω και πονάει η ψυχή μου σοβαρά...

@SHOOTER045 Dominator έχω δει ελάχιστα...στον Βόλο υπάρχει ένα που οδηγάει ένας μεγάλος αλλά σε πιο μικροκαμωμένη μορφή πρέπει να είναι το 250αρι μοντέλο (σε αυτό το 250αρι νομίζω βασίστηκε η Honda για το μοτέρ του CBF250 μιας και είναι σχεδόν ίδια). Δεν φαίνεται κακή μηχανή. Επίσης οι διπλές εξατμίσεις είναι όμορφες η αλήθεια είναι. Αλήθεια όμως γιατί είναι τάφος το Transalp?
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
@The mechanic Για street δεν παίζει να με βολέψει...το Ninja 250R έιναι μια εξαιρετική μηχανή για αρχάριους το ξέρω. Και τεχνολογία έχει και γκάζι έχει και τελικές και απο όλα. Απλά επειδή θα κάνω συχνά μεγάλες βόλτες και κυρίως με δικάβαλο (κοράσιο) δεν παίζει να είναι άνετο. Ένας φίλος που το έχει μου έχει πει οτι ουσιαστικά απο πίσω θα πιαστεί άσχημα μετά απο κάμποση ώρα. Για αυτό και κοιτάω κάτι σε on-off η αλήθεια είναι.
Αν έχεις την δυνατότητα πάρε ενα διήμερο το ninja του φίλου σου και βόλταρε με κοράσια. Δεν νομίζω να είναι τόσο απαγορευτικό για κοράσια. Δεν είναι να βάλεις τον apache πίσω και να κατεβείτε πάτρα αλλά δεν είναι τόσο απελπιστικά. Το KLE αν έχει και μπαγκαζίερα πίσω δεν θα είναι δραματικά καλύτερο.
 
Top Bottom